Skip to main content

کارتن بسته بندی، استفاده از کارتن بسته بندی برای نگهداری از محصولات مختلف از زمان های گذشته متداول بوده است و امروزه با وجود طیف گسترده ای از محصولات غذایی، آرایشی، بهداشتی، لوازم خانگی و … لزوم تولید نمونه های مختلف بسته بندی بیش از پیش احساس می ‌شود.

کارتن بسته بندی

استفاده از کارتن بسته بندی آماده و جعبه های مقوایی مختص محصول در بسته بندی کالاهای مختلف مزایای بسیار زیادی را برای صنایع تولیدی دارد که از جمله اقتصادی ترین مزیت این روش قیمت کارتن می باشد که نسبت به سایر لوازم بسته بندی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. در واقع ساخت کارتن های بسته بندی به دلیل مزیت های استفاده از این نوع بسته بندی برای محصولات، به صنعتی پیشرو در جهان و ایران تبدیل شده است.

کارتن بسته بندی شیک

ما در مجموعه لیدانکو این افتخار را داریم که به شما کارتن های بسته‌بندی شیک و منحصر به فرد محصولتان را متناسب با نیازتان ارائه دهیم. در واقع کارتن بسته‌ بندی شیک  این امکان را به شما می‌دهد تا محصولاتتان را از سایر رقبا تمیز کنید. به عبارت دیگر باعث می‌شود که در بین محصولات مشابه جلب توجه بیشتری نماید. و مشتری را به سمت خریدن محصولتان بکشاند. اگر بخواهیم به صورت خلاصه به شما ویژگی‌های کارتن بسته‌بندی تولیدی خود را بگوییم. باید گفت کارتون‌های ما دارای طراحی منحصر به فرد، کیفیت بالا به همراه چاپ با کیفیت آن هم تولید شده از مواد بازیافتی، تنوع در اندازه و شکل متناسب با نیاز شما عزیزان می باشد.

کارتن بسته بندی آماده

در حال حاضر بسته به نوع محصولتان استفاده از کارتن بسته‌ بندی آماده می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. که دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد از جمله صرفه‌جویی در زمان و هزینه، اطمینان از کیفیت و قوت، گزینه های اندازه و شکل متنوع، قابلیت چاپ و طراحی سفارشی بر روی بسته‌بندی‌ها، حمل و نقل آسان، کمک به تبلیغات و برندسازی برای محصولتان. به عبارت دیگر باید این چنین بگوییم که به طور کلی استفاده از کارتن‌های بسته‌بندی آماده می‌تواند به شما برای بهبود عملکرد بسته‌بندی کمک نماید. همچنین می‌تواند به مشتریان شما کمک کند تا تجربه بهتری از خرید محصول شما داشته باشند.

کارتون بسته بندی

قیمت کارتن بسته بندی

انواع کارتن بسته بندی از مزیت های بسته بندی یک محصول به شمار می آید. در قیمت کارتن بسته بندی ما نیازمند رعایت چندین مورد هستیم، مواردی از جمله نوع جنس کارتن استفاده شده در بسته بندی، ابعاد بسته بندی که بر حسب نیاز ابعاد محصول مشخص میشود، میزان تیراژ تولید کارتن بسته بندی ، طراحی و نوع چاپ استفاده شده بر روی کارتن ها که اینها همه از موارد مهم در بر آورد قیمت بسته بندی می باشند.

هزینه بسته بندی

مجموعه لیدانکو با فروش عمده کارتن بسته بندی باعث شده تا شما ارزانترین کارتن بسته بندی را با بالاترین کیفیت از ما خریداری کنید. برای محاسبه آنلاین قیمت کارتن و هزینه بسته بندی کافیست با همکاران ما تماس بگیرید و جنس، تعداد تیراژ و نوع چاپ را مشخص کنید. قیمت ساخت جعبه مقوایی کارتن ساده بسته و کارتن بسته بندی آماده نیز متناسب با تعداد و جنس جعبه قیمت گذاری می شود. اگر در زمان هزینه کردن برای محصول خود اندکی مردد شدید به این فکر کنید که امنیت محصولتان و دیده شدنش در بازار اقتصادی چقدر برایتان مهم است.

قیمت کارتن ساده

در حال حاضر پیشنهاد ما به شما این است که هنگام پرداخت هزینه های سنگین برای بسته بندی اصلا سخت نگیرید زیرا این یک سرمایه گذاری برایتان به حساب می آید. اما باید این را هم مد نظر بگیرید که نکته بسیار مهم در مورد جعبه و کارتن بسته بندی که باید به آن دقت کرد این است که یک بسته بندی نباید سبب شود قیمت محصول شما بیش از اندازه نیز بالا برود. حتی می توانید از ساده ترین نوع بسته بندی استفاده کنید برای اطلاع از قیمت کارتن ساده و یا بسته بندی ساده برای محصولتان کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

کارتون بسته بندی

سفارش ساخت بسته بندی

بسته بندی چیست؟کارایی کارتن بسته بندی چیست؟ چرا باید بسته بندی یک محصول خاص و منحصر به فرد باشد؟ این ها سوالاتی است که امروزه برای بالا رفتن در بازار اقتصادی پاسخ داد. مجموعه لیدانکو پاسخ این سوال ها را به شما میدهد. در صنعت چاپ نرم افزار طراحی جعبه و بسته بندی وجود دارد که میتواند نمایی از بسته بندی شما را قبل از سفارش ساخت بسته بندی براتیان نمایش دهد. برای چاپ جعبه تهران و مشهد و خدمات بسته بندی محصول های خود کافیست با ما تماس بگیرید.

جعبه های لاک باتم

مجموعه لیدانکو با بهره گیری از بهترین طراحان بسته بندی و کارتن بسته بندی که برای محصولتان با ضرافت ترین طراحی گرافیک بسته بندی را انجام می دهند. تهیه و خرید جعبه بسته بندی شیک و مدرن خود یک تبلیغ رایگان برای محصولتان است. قطعا تولید کنندگان برای محصولات درجه دو و سه هزینه زیادی برای بسته بندی انجام نمی دهند. چرا که کار با کیفیت و ایده آل ارزش پرداخت هزینه های سنگین را دارد. حتی اکنون در برند های معروف لباس نیز طراحی بسته بندی لباس جزء مهم ترین دغدغه های تولید کنندگان است. یکی از نمونه های جعبه هایی که برای بسته بندی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد جعبه های لاک باتم است.

قیمت کارتن با چاپ

 برای بسته بندی جعبه های مقوایی در مقایسه با جعبه های کارتنی مقاومت پایین تری دارند به این دلیل که کارتن در انواع دو لایه، سه لایه یا پنج لایه تولید میشود و بیشتر برای محصولاتی استفاده می شود که برای تولید کننده محصول امنیت محصولش مهم می باشد. قیمت کارتن با چاپ آن نیز بستگی به گرماژ و نوع مقوای جعبه منتخب شما دارد. مجموعه لیدانکو به فروش عمده کارتن بسته بندی در سایز و اندازه و با طراحی مد نظر شما میپردازد. برای محاسبه آنلاین قیمت کارتن و بسته بندی مد نظر خود کافیست با متخصصین ما تماس بگیرید.

کارتن بسته بندی

قیمت کارتن ساده

قیمت کارتن بسته بندی بسته به سایز، جنس، تعداد و میزان چاپ روی جعبه بستگی دارد. قیمت کارتن ساده نیز همانطور که گفته شد تعیین می شود. خرید جعبه کارتنی برای محصولتان باعث میشود محصولتان امنیت بیشتری در برابر فشار، حمل و نقل ، نور و آب و هوا داشته باشد. ما به شما قول ارزانترین کارتن بسته بندی را به نسبت کیفیتش می دهیم.

لیست قیمت کارتن بسته بندی

مناسب ترین لیست قیمت کارتن بسته بندی و جعبه مقوایی های خاص و خلاقانه را به نسبت کیفیتش از ما بخواهید شما میتوانید با خیالی آسوده طراحی، چاپ و پک بسته بندی محصول خود را به ما بسپارید. تا محصول شما در بازار های داخلی و خارجی بتواند در بین کالاها و محصول های مشابه بهتر دیده شود. برای به دست آوردن قیمت کارتن به صورت صحیح لازم است که به عوامل مختلفی توجه داشته باشیم. برای استعلام قیمت کارتن بسته بندی در انواع مختلف و بسته بندی های متفاوت کافیست با متخصصان ما در مجموعه لیدانکو تماس بگیرید.

ما با محاسبه آنلاین قیمت کارتن در نمونه ی مد نظر اعم از قیمت انواع بسته بندی لاک باتوم، قیمت کارتن ساده، قیمت ورق مقوایی، ورق کارتن 5 لایه و … کار را برای شما راحت می کنیم.

بسته بندی

برای بسته بندی  با سوالات متفاوتی رو به رو می شوید برای مثال بسته بندی چیست؟ همچنین یکی از سوالات بسیار مهم در رابطه با فروش بهتر یک محصول اول این است که هدف از این بسته بندی چیست ؟ کارتن بسته بندی در واقع نما و شکل ظاهری است که مشتریان شما قبل از روبه رو شدن با محصولتان با آن رو به رو می شوند که خود یکی از مهمترین گام های تبلیغاتی به شمار می آید. در صادرات بعضی محصولات طراحی بسته بندی بسیار مهم به شمار می آید. برای مثال در بسته بندی خشکبار و بسته بندی های شیک حبوبات زیبایی و نوآوری در بسته بندی مهم است.

کارتن بسته بندی

قیمت کارتن عمده

در حال حاضر جعبه های مقوایی موج دار به صورت تک جداره و چند جداره این شرکت قابل سفارش در رن گهای مختلف می باشند. در واقع جعبه های تک جداره در برابر ضربات وارد شده مقاوم هستند به این معنی که اگر به سطح بالایی و پایینی ضربه وارد شود در برابر آن ضربات مقاوم هستند . اکثرا تولید کننده ها و کارخانه ها این کارتن ها را که به عنوان کارتن بسته بندی خریداری می کننده شما عزیزان نیز می توانید توسط ما بسته بندی هایی را تولید کنید که قیمتی معادل قیمت کارتن عمده را داشته باشند.

فروش عمده کارتن بسته بندی

بسته بندی محصولات در واقع تبلیغات رایگانی برای محصولتان به شمار می آید. پس برای خرید بسته بندی معقول و کارآمد باید هزینه ای را مد نظر بگیرید. در انواع بسته بندی این هزینه بسته بندی متفاوت است. چیزی که همواره باید مدنظرتان باشد این است که در یک بسته بندی خاص خلاقیت در بسته بندی کالا یکی از مهم ترین فاکتور ها محسوب می شود. مجموعه لیدانکو اقدام به فروش عمده کارتن بسته بندی کرده است و پس کافیست با ما تماس بگیرید و سفارشات عمده بسته بندی خود را با اطمینان به ما بسپارید.

فروشنده کارتن بسته بندی

الزاما بسته بندی نباید پیچیده و شلوغ باشد در بازار داخلی و خارجی بسته بندی ساده و زیبا مورد توجه بسیاری از برند ها و تولید کنندگان می باشد. در انواع بسته بندی کالا برای مثال ایده بسته بندی خشکبار جزء مواردی است که در حال حاظر به آن توجه بیشتر می شود. که در تمام این بسته بندی ها طراحی بسته بندی اولین و مهم ترین قدم است سپس چاپ و استفاده ازدستگاه بسته بندی به روز با نیرو های کار بلد و با نظارت ناظر چاپ مجرب و حرفه ای گام بعدی به شمار می آید. پس بهتر است از یک فروشنده کارتن بسته بندی معتبر خرید خود را انجام دهید.

کارتن بسته بندی

انواع کارتن بسته بندی

در حال حاضر ما در مجموعه لیدانکو میتوانیم انواع جعبه های مقوایی ساده، تک جداره و چند جداره را آن هم در هر سایز و ابعادی که مد نظر شما باشد تولید کنیم. کافیست با ما تماس بگیرید تا طراحان با تجربه ما جعبه ای را برایتان طراحی کنند که عینا متناسب با نیازهای شما باشد. انواع کارتن بسته بندی را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت از ما بخواهید. لازم به ذکر است که در بین کسب و کارهایی که تیراژ قابل توجهی از جعبه های بسته بندی نیز مورد نیاز دارند، شاهد محبوبیت پیدا کردن روز افزون این جعبه های مقوایی تک جداره نیز هستیم.

قیمت کارتون بسته بندی

ما در مجموعه لیدانکو در شهر مشهد و تهران با مجرب ترین طراحان و با بهره گیری از بهترین ناظران چاپی کار بسته بندی شما را با بهترین و به روز ترین دستگاه های چاپی و بسته بندی آماده کرده و به شما کمک می کنیم تا بهترین بسته بندی و یا کارتن بسته بندی را برای محصول خود تهیه کنید.در زیر برای شما نمونه ای از بسته بندی این مجموعه آورده شده است لطفا جهت اطلاع از قیمت کارتون بسته بندی و ثبت سفارش خود با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

پک بسته بندی محصول

بسته‌بندی، همه جا و برای هر محصولی به شکل منحصر به فرد خود دیده می‌ شود. طراحی و چاپ بسته‌بندی شامل انتخاب موارو مختلفی است. کامل برای شما آن موارد را نام می بریم ابتدا انتخاب متریال یا جنس بسته‌بندی، گزینش صحیح قالب و شکل آن، اجرای طراحی گرافیک (انتخاب رنگ، فونت‌ها، المان‌های گرافیک و چیدمان صحیح آنها) و در مرحله پایانی تولید و ساخت کارتن بسته بندی می‌شود. امروزه نرم افزار طراحی جعبه و پک بسته بندی محصول در بازار زیاد است. ولی چیزی که واضح هست این است که طراحی که توسط طراحان انجام میشود بسیار شکیل تر و اصولی تر است.

کارتن بسته بندی

خرید کارتن مقوایی

در حال حاضر ما در مجموعه لیدانکو برای مشتریان خود نیاز به چاپ و تولید انواع کارتن بسته بندی و یا بسته بندی هایی که از جنس مقوایی هستند را فراهم کرده ایم. در واقع امکان خرید کارتن مقوایی در انواع مختلف را دارید آن هم کارتن هایی از قبیل: کارتن های پستی، کارتن اسباب کشی و کارتن آماده و غیره را با چاپ اختصاصی و بدون چاپ برای شما فراهم کرده ایم. فقط کافی است تا همین حالا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید سفارش خود را ثبت نمایید.

طراحی کارتن بسته بندی

بسته بندی که دارای خلاقیت است بهترین نوع بسته بندی محسوب می شود. اگر در نمونه طراحی کارتن هایی که توسط مجموعه لیدانکو طراحی شده وقت کنید کاملا متوجه این خلاقیت ها می شوید. بهترین طراحان بسته بندی ایران درحال همکاری با مجموعه لیدانکو می باشند و طراحی کارتن بسته بندی که توسط مجموعه ما صورت می گیرد توسط این طراحان انجام می شود. قیمت طراحی جعبه و بسته بندی آن بستگی به طراح و زمان اختصاص یافته شده به طراحی دارد. عکس کارتن بسته بندی نمونه تولید مجموعه لیدانکو در سایت قرار داده شده است.

خرید کارتن بسته بندی کوچک

در حال حاضر یکی از سوال های متعددی که مشتریان در رابطه با خرید کارتن بسته بندی کوچک از ما می کنند این است که امکان ثبت سفارش را به صورت تک (تعداد) مادر تعداد کم کم کم دارند یا خیر متاسفانه ما به دلیل اینکه تولید کننده اصلی این محصول می باشیم فقط می‌توانیم در تعداد های بالا و به صورت عمده این محصولات را به فروش برسانیم اگر شما نیز قصد سفارش و خرید کارتون های بسته بندی راداری باید این نکته را حتما در نظر داشته باشید که خرید از تولید کنندگان به صورت مستقیم برای شما بسیار مقرون به صرفه تر است خرید است واسطه ها می باشد.

 

کارتن بسته بندی

طراحی جعبه لاک باتوم

امروزه از جعبه های لاک باتم استفاده های فراوانی می شود. در واقع بسته بندی هایی با این قفل در جعبه‌ های کوچک مقوایی مورد استفاده قرار گرفته تا کارتن‌ های بزرگ مادر که عمدتا با این روش ته بندی می شوند. تولید و طراحی جعبه لاک باتوم و انواع کارتن بسته بندی یکی از صدها تخصص ما در مجموعه ما می باشد. جهت مشاوره، چاپ و تولید انواع بسته بندی از قبیل بسته بندی لک باتوم فقط کافیست با همکاران ما تماس بگیرید.

جعبه بسته بندی مقوایی

در واقع کارتن‌ بسته بندی مقوایی (cardboard box) یکی از لوازم پرکاربرد در حوزه بسته بندی در دنیا به شمار می رود. که آن ها نیز در زمینه های مختلف کاربرد دارند. همچنین باید گفت از کارتن های مقوایی در بسته بندی و آرشیو اقلام مختلف، کالاها و محصولات در کارخانه‎‌های تولیدی و صنایع استفاده های بی شماری می شود. همچنین از این کارتون ها به عنوان جعبه بسته بندی مقوایی برای بسته بندی لوازم کوچک و بزرگ محصولات مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع کارتون ها به منظور جا به جایی محصولات بهترین گزینه هستند.

هزینه تولید جعبه لاک باتم

در حال حاضر چاپ کردن و تولید جعبه لاک باتم یکی از پر طرفدارترین، پرمصرف ترین و پر کاربرد ترین انواع تولید بسته بندی برای محصولات به شمار می رود. که اکثرا تولید کنندگان به دلیل مقرون به صرفه بودن و دیسیپلین دادن به محصولشان برای فرروش بیشتر در بازار پر رقابت موجود آن را انتخاب می کنند. هزینه تولید جعبه لاک باتم به نسبت جنس کاغذ، سلفن کشی و … تعیین می شود. برای استعلام قیمت و ثبت سفارشات خود کافیست همین حالا با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید.

کارتون بسته بندی

قیمت عمده جعبه لاک باتم

امروزه بسته بندی محصولات همواره یکی از مهم ترین مراحل و نکاتی است که باید فروشندگان برای افزایش فروش خود را رعایت کنند. در واقع تولید چاپ جعبه و بسته بندی انواعی مختلفی دارد که یکی از آنها که معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، جعبه لاک باتم و یا کارتن بسته بندی است. ما در مجموعه لیدانکو به تولید عمده انواع بسته بندی می پردازیم. جهت ثبت سفارش و تولید بسته بندی منحصر به فرد خود و اطلاع از قیمت عمده جعبه لاک باتم کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت انواع کارتن

در واقع باید این چنین گفت که وظیفه اصلی کارتن بسته بندی محافظت کردن از محصولات می باشد. کارتن های بسته بندی که دارای استاندارد هستند به مشتریان این امکان را می‌ دهند تا به سرعت  متوجه شده که چه نوع محصولی داخل بسته قرار دارد و شرایط محافظ و نگهداری از آن به چه صورت است. انواع کارتن بسته بندی از نظر جنس و سایز متفاوت اند و بستگی به نیاز مشتری قابل سفارش می باسد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع کارتن فقط کافیست با همکاران ما تماس بگیرید.

 

ارزانترین کارتن بسته بندی

یکی از نمونه های پر استفاده در بین جعبه های بسته بندی که از ارزانترین کارتن بسته بندی نیز قلم داد می شوند، جعبه مقوایی تک جداره می باشد. ما در شرکت تولیدی و کارتن سازی لیدانکو مجموعه ای از جعبه های مقوایی تک جداره را در سایز های مختلف و البته استاندارد تولید می کنیم. مشتریان ما به راحتی می توانند هر یک از سا یز ها را انتخاب کرده و چنانچه درخواست چاپ لوگو و برند و یا طرح مدنظر خود را دارند ما چاپ جعبه های آنها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهیم.

کارتون بسته بندی

قیمت جعبه مقوایی بسته بندی

در جستجوی قیمت جعبه مقوایی بسته بندی و کارتن بسته بندی؟ در شرکت لیدانکو، به عنوان یک کارخانه و چاپخانه تولیدی حرفه ای دفاتر، ما میتوانیم به شما کمک کنیم. قیمت جعبه مقوایی بسته بندی بستگی به ابعاد، جنس و طراحی آن دارد. همچنین، کارتن بسته بندی یک انتخاب عالی برای حمل و نقل و حفاظت از محصولات شماست. با استفاده از آن، میتوانید محصولات خود را از آسیب و خطرات محافظت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت مناسب، با ما تماس بگیرید. در شرکت لیدانکو، به رضایت شما اهمیت می‌ دهیم.

خدمات بسته بندی

برای خرید جعبه بسته بندی کافیست به قسمت ثبت سفارش رفته و سفارش خود را ثبت کنید ویا با همکاران ما در واحد فروش که شماره هایشان بر روی سایت قرار گرفته است تماس بگیرید. قیمت کارتن بسته بندی بستگی به ابعاد، جنس، چاپ و … نیاز دارد. مجموعه لیدانکو شما را در تمام مراحل و خدمات بسته بندی یاری می کند.

هزینه کارتن بسته بندی

امروزه جعبه های مقوایی اکثرا از مقوای تک لایه و موج دار نیز ساخته می شوند. ساختار این نوع مقوا یا همان مقوا های تک جداره شامل دو ورقه مقوایی به صورت صاف است که از بالا و پایین بر روی یک ورقه مقوایی موج دار را نیز در بر گرفته اند. در واقع هزینه کارتن بسته بندی بستگی به موارد مختلفی همچون ابعاد، جنس مقوا ، سلفون و … دارد که باید برای هر محصول جداگانه و به صورت اختصاصی محاسبه شود.

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی

خرید قوطی فلزی در دار

قیمت بهترین طراحی کارتن بسته بندی      چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه