Skip to main content

بسته بندی خاص یکی از مهم ترین کارهاییست که هر تولید کننده محصول باید داشته باشد.یک محصول عالی برای این که برجسته و جذاب به نظر برسد نیاز به بسته بندی دارد.هر روز بسته بندی های مختلفی در قفسه فروشگاه ها می بینیم. در ئاقع یک ایده ی بسته بندی خوب می تواند سالیان سال تولید شود و باز هم مورد توجه مشتریان خود قرار بگیرد.

بسته بندی

با افزایش روند طراحی های صنعتی چالش واقعی برای تولید کننده این است که بسته بندی ها خاصیت زیست تخریب پذیر یا قابل بازیافت داشته باشند. بسته بتدی محصول در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری دارای اهمیت است. به همین منظور موسسه لیدانکو با سالیان سال تجربه در این زمینه اینجاست تا شما یاری دهد. ما با بالاترین سطح کیفیتی بسته بندی خاص شما را با مقرون به صرفه ترین قیمت ها و همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان چاپ و تولید می کنیم.

طراحی بسته بندی

در زمان های گذشته، بسته بندی در واقع تنها به عنوان نگهدارنده ای برای محصولات بشمار می آمد. و برچسب روی آن، نمایانگر جزئیات خاصی از آن ها بوده است. اما تغییرات بازار امروز، مسئولیت بزرگتری را بر دوش بسته بندی محصولات قرار داده است. و آن، جذب کردن مشتریان آن محصول و جمع آوری آنهاست که همچنین آنها را متقاعد کند در این رابطه که انتخاب محصول شما را از میان سایر محصولات بازار انجام دهند. در حال حاضر، طراحی بسته بندی خاص محصولات بیش از گذشته اهمیت دارد در واقع به اندازه ی خود محصول با اهمیت است و در فروش محصول نیز نقش به سزایی دارند.

بسته بندی خاص

در واقع طراحی مناسب برای بسته بندی خاص، بدون اینکه طراح در نظر داشته باشد که وظایف و عملکرد های بسته بندی چه بایذ باشد غیر ممکن است. برای طراحی کردن موثر و کارآمد برای محصول نتنها تمام عناصر باید مرتبط با هم باشند؛ بلکه در نهایت باید بسته‌ بندی ای را تولید کرد که زیبا و در خور توجه نیز باشد و برای مشتری به عنوان یک تجربه خرید منحصر به فرد و فراموش نشدنی هچنین لذت بخش باشد.

در طراحی کردن و ایجاد یک بسته بندیی مناسب و چشمگیر، باید از دو دیدگاه به آن نیز نگریست؛ یکی از جنبه هنری و خلاقانه و دیگری در نظر داشتن نکات فنی و همچنین نیاز های بازار، و اهمیت هر کدام از این جنبه ها نیز در گرو درک از محصول واقعی سهم دیگری دارند.

خربد بسته بندی خاص

همانطور که قطعاً می‌دانید برای اینکه شما بتوانید محصولاتتان را در کنار محصولات سایر رقبا به فروش برسانید. نیازمند خربد بسته بندی خاص و در عین حال ساده می‌باشید. که مشتریان با دیدن بسته‌بندی به راحتی و به سرعت از محصول درون آن مطلع شوند. همچنین کیفیت بالای بسته‌بندی شما نشانگر کیفیت بالای محصول شما نیز باشد. برای مثال کارخانه‌ها و تولید کنندگانی که برای محصولات خود بسته‌بندی با کیفیتی را انتخاب می‌کنند. قطعاً محصولشان ارزش این سرمایه‌گذاری را دارد و کیفیت محصولشان نیز به همان نسبت بالا می‌باشد.

اما مورد دیگری را که باید در نظر بگیرید این است که از نظر قیمتی قیمت نهایی محصولتان نباید اختلاف زیادی با محصولات مشابه داشته باشد.

تولید کنندگان بسته بندی خاص

در حال حاضر ما افتخار این را داریم که به عنوان یکی از پیشروان در زمینه تولید کردن بسته‌بندی‌های خاص و منحصر به فرد در خدمت شما عزیزان باشیم. ما با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین بسته‌بندی‌ها برای محصولات مشتریانمان توانسته‌ایم در بین تولید کنندگان بسته‌ بندی خاص قرار بگیریم. مجموعه لیدانکو این را مد نظر دارد که بسته‌بندی بیش از یک پوشش جسمی برای محصولات شما می‌باشد. بلکه بسته‌بندی شما نماینده‌ای از ارزش و کیفیت محصولات شما می‌باشد.

از این رو ما با تعهد به کیفیت بالا همچنین دقت بی‌پایان در طراحی و تولید بسته‌بندی‌ها در کنار مشتریانمان باشیم. تا بتوانند محصولات خود را در بازار به بهترین نحو به فروش برسانند.

بسته بندی خاص

چاپ و بسته بندی مواد غذایی

یکی از موارد بسیار مهم در زمینه فروش محصولات غذایی مختلف چاپ و بسته‌ بندی مواد غذایی می‌باشد. ما به عنوان تولید کننده بسته‌بندی مواد غذایی آن هم با کیفیت چاپ بسیار بالا بر روی بسته‌بندی‌ها در حال فعالیت می‌باشیم. همانطور که قطعاً می‌دانید بسته‌بندی مواد غذایی خود نیز یک جنبه بسیار مهم و حیاتی در صنعت مواد غذایی به شمار می‌رود. مورد دیگری که بسیار مهم است قضیه برندسازی برای مشتریانتان می‌باشد شما باید در بازار با بسته‌ بندی خاص و منحصر به فرد که برای محصولات خود انتخاب می‌کنید بتوانید برندتان را به راحتی به مشتریانتان معرفی کنید.

از مزایای دیگر تولید بسته‌بندی در مجموعه لیدانکو چاپ با کیفیت بالا، طراحی سفارشی، توجه به ایمنی و بهداشت، پشتیبانی فنی و نظارت کارشناسان فنی ما بر روی چاپ تک تک محصولات می‌باشد.

شرکت چاپ و بسته بندی

در واقع باید این چنین بگوییم که در شرکت چاپ و بسته‌ بندی لیدانکو ما به تولید بسته‌بندی‌هایی با کیفیت بالا و طراحی‌های جذاب و متناسب با ایده مد نظر مشتریانمان میپردازیم. تیم ما کل از متخصصان مختلف در زمینه طراحی و چاپ برای ارائه دادن بهترین نتیجه‌ها در کنار شما می‌باشد. چاپ بسته‌بندی‌های ما در زمینه‌های مختلف از جمله جعبه‌های محصولات، برچسب‌ها یا لیبل‌ها و همچنین بسته‌بندی‌های چند لایه نیز می‌باشد. همچنین هدف ما استفاده از متریال اولیه با کیفیت بالا است. همچنین استفاده از فرایند تولید پیشرفته برای ارائه بهترین بسته‌بندی‌ها به شما عزیزان است.

تولید بسته بندی خاص

در واقع، بسته بندی خاص و منحصر به فرد یک محصول نخستین تأثیری است که آن محصول بر مصرف کننده می-گذارد. و اولین حسی است که مصرف کننده از محصول میگیرد، و این حس حتی قبل از باز کردن بسته بندیمحصول به مشتریان منتقل می شود.  در صورتی که از طرف طراح نکات مهم طراحی بسته بندی به خوبی رعایت شده باشد. این تأثیر، حس خوشایندی را برای مصرف کننده بابت خریدی که انجام داده است، به ارمغان خواهد آورد. سپس در تولید تمامی استاندارد ها رعایت شده و در بالاترین درجه کیفی باشد می توان گفت که این تولید یک تولید بسته بندی خاص است.بسته بندی خاص

تولید کننده بسته بندی خاص

گاهی ممکن است یک مصرف کننده با وجود عدم نیاز به یک محصول. صرفاً بابت طراحی خلاقانه و جذابی که دارد، همچنین ظرافت در تولید آن محصول را خریداری کند. از این رو، طراحی بسته بندی و روند تولید بسته بندی خاص ، خلاقانه و ایجاد ارتباط با مصرف کننده از طریق بسته بندی، اهمیت فراوانی دارد. نوآوری و خلاقیت در طراحی جعبه خلاقانه باید به گونه ای باشد که علاوه بر ایجاد جذابیت در محصول و کاربردی بودن، بیانگر محتویات درون آن بوده و در مشتری برای به کارگیری محصول و خرید آن انگیزه ایجاد کند. مجموعه لیدانکو خود تولید کننده بسته بندی خاص می باشد و دارای بهترین طراحان در زمینه بسته بندی می باشد.

طراحی بسته بندی خاص

در طراحی بسته بندی خاص با هدف ایجاد تجربه ای خاطره انگیز در خریدار، بهتر است.  سوالات زیر در نظر گرفته شوند: آیا بسته بندی کاربردی است؟ آیا ایده ی بسته بندی جذاب است؟ آیا بسته بندی محصول را معرفی کرده و آن را تکمیل می کند؟ آیا این بسته بندی خاص برای مصرف کننده خاطره ای ماندگار به جا خواهد گذاشت؟ آیا می توان باصرف هزینه پایین بسته بندی خاص داشت؟

بسته بندی خاص

تولید بسته بندی خلاقانه

در تولید بسته بندی خلاقانه باید به نکات زیادی توجه کرد که ما در زیر برای شما 5 مورد از مهم ترین نکات را در این زمینه نام برده ایم:

1-در بسته بندی فراتر فکر کنید

طراحی یک بسته بندی خاص و خلاقانه نقشی کلیدی در ایجاد تجربه ای هیجان انگیز برای مشتری در هنگام باز کردن جعبه دارد. بسته بندی خاص منحصر به فرد همراه با طراحی های مفهومی، راهی مناسب برای وفاداری مشتریان به محصولات شما است. بنابراین، اصطلاحاً سعی کنید “خارج از جعبه فکر کنید”.

2- مشتریان خود را بشناسید

انواع متفاوتی از جعبه و بسته بندی خاص ، راهی عالی برای ارتباط گرفتن با مشتریان است. از طریق بسته بندی هایی که مصرف کنندگان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند، به آن ها نزدیک شوید.موسسه لیدانکو با مشاوره آنلاین و حتی حضوری شما را یاری میکند. تا با انتخاب بهترین بسته بندی خاص این ارتباط را با مشتریان خود بر قرار کنید.

3- ایده ی بسته بندی بایدبه روز باشد

روندهای پیشرفت بسته بندی خاص در دنیا را در نظر بگیرید. به طور مثال، بسته بندی های پایدار و دوست‌دار محیط زیست، می توانند حس رضایت از خود و خرسندی را در مشتری در هنگام خرید آن محصول ایجاد کنند.

4- هدف دیگری برای بسته بندی در نظر داشته باشید

در صورتی که بسته بندی خاص شما هدفی بیش از نگهداری محصول شما داشته باشد، خرید محصول را برای مشتریان جذاب تر کرده و فروش بیشتری نسبت به محصولات هم نوع خود خواهد داشت.

5- ملاحظات طراحی بسته بندی  را رعایت کنید

در بسته بندی خاص شکل ظاهری، رنگ ها، تصاویر و نوشته های مورد استفاده می تواند. تأثیر به سزایی در اولین برخورد مشتری با بسته بندی و محصول شما، در او بجای گذارد. لذا در طراحی ظاهری آن، دقت و توجه زیادی داشته باشید.

بسته بندی خاص

بسته بندی خاص و خلاقانه

بسته بندی خاص و خلاقانه باید به گونه ای باشد که با حواس پنجگانه خریداران ارتباط برقرار کند. و پیام شما را به آن ها منتقل کند و در عین حال، بیانگر نوع محصول و کاربرد محصول شما باشد. همچنین، استفاده از رنگ های ساده و خطوط موازی باعث می شود. که بسته بندی خاص محصولات شما در عین سادگی، مدرن به چشم آید و نسبت به سایر محصولات، فروش بالاتری را از آن خود کند. علاوه بر موارد ذکر شده، باید توجه داشت که مصرف کننده چه استفاده ای از محصول شما خواهد کرد. و چه کاربردی در آینده برای آنان خواهد داشت. بنابراین، طراحی جعبه های خاص مدرن و خلاقانه امری بسیار نوآورانه، زمان‌بر و پرهزینه است.

بسته بندی خاص

خرید جعبه بسته بندی

در حال حاضر یکی از موثر ترین راه ها پیش روی تولیدکنندگان محصولات برای ایجاد تمایز در بین محصولات خود و محصولات مشابه رقبا، استفاده کردن از روش های نوین برای بسته بندی و همچنین هزینه و خرید جعبه بسته بندی مناسب می باشد. باید این چنین گفت بسته بندی کردن محصول در واقع نشانگر هویت آن محصول نیز می باشد. به طور کلی در بین صنایع کارتن سازی و تولید بسته بندی به صورت بسته بندی های منحصر به فرد و یا بسته بندی خاص که تولید می شوند.

به دو قسمت نیز تقسیم می شوند که این دو دسته معمولا از کارتن های عادی و کارتن دایکاتی می باشند. در واقع در زمان تولید کارتن ساده یا کارتن آماده سرعت بیشتری به نسبت کارتن های اختصاصی دارند اما کارتن های اختصاصی بسیار شکیل تر هستند و نشان دهنده دیسیپلین کاری شما است. مجموعه لیدانکو تولید کننده  انواع کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن لمینت و .. می باشد و آنها را در بازار به صورت عمده عرضه می کند.

ما اینجاییم

در این راستا، موسسه لیدانکو با بهره گیری از کادری مجرب و خلاق خدمات طراحی و چاپ انواع بسته بندی خاص , خلاقانه، مدرن و شیک و جعبه های صادراتی و فانتزی را به سراسر کشور ارائه می دهد.متخصصان ما برای راحتی مشتریان عزیز مشاوره و قیمت دهی را به صورت آنلاین ارائه می دهند.با ما بهترین بسته بندی را در زمان کم و پایین ترین قیمت در بازار را تجربه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشورت با کارشناسان گروه طراحی بسته بندی ، با ما در تماس باشید.

موسسه لیدانکو با کادری مجرب و بهترین ایده های بسته بندی اینجاست. تا با کمک به شما عزیزان بهترین فروش را برای محصولات خود داشته باشید. طرح های زیر نشان میدهد که بسیاری از شرکت ها روی طراحی سال های بعد خود هم تمرکز کرده اند.

بسته بندی های معروف جهان

در ادامه برای شما چند نمونه از بسته‌ بندی‌ خاص و بسته بندی های معروف جهان را آورده ایم امیدواریم با دیدن این بسته بندی‌ ها ایده‌ های جدید و نو برای بسته‌ بندی محصولاتتان پیدا کنید. ما در این راه از ایده تا تولید در کنار شما هستیم.

1. بسته بندی لامپ

بهتر است محصولاتی که استفاده روزمره دارند مانند لامپ بسته بندی خاص و کاربردی داشته باشند. اما شرکت cs لامپ ها را طوری عرضه میکند که نگاه به محصول به طراحی بسته بندی لامپ معطوف میشود. این طرح های خاص توسط pischikova ایجاد شده اند و همان طور که در شکل ها ملاحظه میشود. لامپ های مختلف بسته به شکل واندازه خود در بسته بندی های متنوع عرضه میشود. مثلا طرح سنجاقک برای لامپ های نازک و طولانی و طرح زنبود عسل برای لامپ بزرگ و گرد استفاده میشود.

بسته بندی خاص

2. بسته بندی کاپ کیک

یکی از بسته بندی های خاص متعلق به Dolce یک فروشگاه کیک در صربستان است. در این بسته بندی کاپ کیک که تکنیک های سنتی و مدرن را ترکیب میکند. طراح آن metaklinika از آیکون های مربوط به موضوع آلیس در سرزمین عجایب استفاده می کند.

بسته بندی خاص

4. بسته بندی مناسب نابینایان

الکساندرا بورلینگ برای پروژه فارغ التحصیلی خود تلاش کرد. تا بفهمد که آیا بسته بندی خاص بر روی اشخاصی که ناتوانی جسمی دارند هم تاثیر میگذارد؟ او تصمیم گرفت بر بسته بندی مواد غذایی تمرکز کند. “من میخواستم مردم نابینا آزادانه به سوپر مارکت بروند و شیر بخرند الکساند توضیح میدهد. که هدف از این آزمایش تفکر نوآورانه ای است که در بسته بندی به حواس توجه بیش تری بشود”

بسته بندی خاص

5. Karamelleriet

استودیوی طراحی copenhgen Bessermachen این طراحی زیبا را در بسته بندی خاص خود به نمایش گذاشت. تا منعکس کننده زیبایی کارهای دست ساز باشد. Karamelleriet یک تصویر کاملا جدید ایجاد کرد که در آن اطلاعات، لوگو و همه چیز کاملا مشخص است.

بسته بندی خاص

6. Allsorts black and white

در سال 2014، alcorice allsorts که یک شرکت تولیدی قنادی بود بسته بندی خاص و جدیدی برخلاف اشکال و رنگ های سنتی استفاده کرد. و آن ها را به عنوان پایه ای برای طراحی مدرن مورد استفاده قرار داد.

بسته بندی خاص

7. کلینیک دوست داشتنی

آژانس خلاقی در لندن این بسته بندی خاص لمسی را به عنوان بخشی از طرح « کلینیک دوست داشتنی» معرفی کردند این طرح جذاب برای به چالش کشیدن طرح های صنعتی بود.

بسته بندی خاص

8. بسته بندی به شکل گوشت

این یک طرح خوشمزه برای طرفداران غذا است. یک طراح خلاق این کاغذ بسته بندی خاص را که حالت غیرمعمول  دارد تهیه کرد. میتوان از این بسته بندی برای استیک و ..استفاده کرد.

بسته بندی خاص

9. بسته بندی کوکی

بسته بندی کوکی Thelma`s حاصل یک کسب و کار تحویل شیرینی است که توسط مادر و پسر lanaوdereck lesis اجرا میشود.آن ها توضیح دادند “مادر بزرگ تلما در مونرو بزرگ شد و برای شیرینی هایی که در آشپزخانه اش میفروخت مشهور بود. وما به مناسبت 108مین تولد او فروشگاه thelmas را راه اندازی کردیم” این فروشگاه با فروش کوکی های گرم و تازه به سرعت معروف شد.

بسته بندی خاص

10. Nike air

بسته بندی خاص Nike airمسلما یکی از محبوب ترین طرح های تولیدی تا کنون است که شبیه طرح های جعبه کفش های قدیمی و معمولی نیست. آژانسscholz & friends در برلین یک بسته بندی خاص ، جدید و مجذوب کننده برای مربیان علاقه مند طراحی کرده است. این طراحی کفش ها را در یک کیسه هوا به حالت شناور قرار می دهد. این ابتکار با توجه به انعطاف پذیری هوا خطر حمل بار را نیز کاهش میدهد.

بسته بندی خاص

11. Poilu paintbrushes

این نمونه یک طراحی عالی و خلاقانه برای بسته بندی خاص است که توسط Poilu طراحی شده است . برای این طراحی میتوان از موهای تازه استفاده کرد تا ترکیب ریش جالب تر نشان داده شود.

بسته بندی خاص

12 بسته بندی پسته

این بسته بندی پسته بی نظیر،توسط دانش آموز Maija Rozenfelde ساخته شده است. که هنوز جزو بسته بندی های منتخب در موسسه Pratt است. ما فکر می کنیم مایا با وجود استعداد و راهنمایی های لازم در مسیر درستی قرار خواهد گرفت. مایا میگوید در این کار دقت من بر تجربه کاربر و استفاده های دیگر بسته بندی متمرکز بود. هدف طرحی بود که شکل پسته را بیان کند.

بسته بندی خاص

13. بسته بندی گل

بسیاری از مراکز باغبانی محصولات خود را در کیسه ای پلاستیکی عرضه میکنند که با این روش به محیط زیست کمکی نمی شود. این بسته بندی گل  هوشمندانه توسط Milena Włodarczyk از یک نوار از کارتن ساخته شده است. و به بیننده اجازه می دهد تا به طور مرتب بر روی گیاه جدید خود نظارت داشته باشد. و به محیط زیست هم هیچگونه آسیبی وارد نمی کند.

بسته بندی خاص

14. بسته بندی اسپاگتی 

بسته بندی اسپاگتی NYC Spaghetti، این بسته بندی طراحی از دانشجویان Creamer و برنده جایزه شده است . پایین ظرف حاوی یک طراحی پلکانی است، که به نوبه خود سبب می شود خطوط اسپاگتی به شکل بالا دیده شود.

بسته بندی خاص

15. بسته بندی پاستا 

این بسته بندی پاستا توسط Andrew Gorkovenko طراحی شده است و ما را دوستدار سرآشپزها نشان میدهد. و همچنین باز کردن هوشمندانه ونشان دادن ماکارونی به عنوان مو قطعا سرگرم کننده است.

بسته بندی خاص

TeaPee

Sophie Pépin ، هنرمند کانادایی، از زندگی عشایری بومیان آمریکا برای طراحی بسته بندی چای استفاده کرد ، این بسته بندی  را به نام North American Teapee می خواند. و یکی از جذابیت های آن نحوه خارج کردن آن از بسته بندی است.

بسته بندی خاص

بسته بندی خاص

امروزه برای اینکه یک محصول عالی برجسته و جذاب به نظر برسد و در بین سایر محصولات مشابه تمایز داشته باشد نیاز به بسته بندی خاص و منحصر به فرد دارد. یک بسته بندی ساده و زیبا گاهی بیشتر از هر نوع بسته بندی محصول را خاص میکند. البته این موضوع بستگی به نوع محصول دارد. بسته بندی های معروف جهان اکثرا سعی دارند نوآوری در بسته بندی محصولات خود داشته باشند. انواع بسته بندی بسیار متعدد است برای مثال در بسته بندی شیک حبوبات گاهی با پاکت است گاهی با پلاستیک و گاهی جعبه ای مهم ایده آن است.

برای اینکه از طراحان ما کمک بگیرید و ایده بسته بندی خشکبار، ایده برای بسته بندی محصولات خانگی خود را داشته باشید و آنها را به راحتی تولید کنید کافی است که با همکاران ما در واحد ثبت سفارش تماس بگیرید.

خرید بسته بندی

در حال حاضر اگر دقت کنید بسته بندی های معروف جهاندر واقع بسته بندی خاص و در عین حال بسته بندی ساده و زیبا است. برای شروع و یا توسعه دادن به فروش محصولتان باید نوآوری در بسته بندی داشته باشید این نوآوری باید ترکیبی از ظرافت ها سادگی ها و در عین حال به خوبی بیانگر کیفیت و مرغوبیت محصولتان باشد. برای خرید بسته بندی با کیفیت و مرغئبیت بالا همین حالا با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را برای بهترین تولیداتتان یاری کنند.

بسته بندی خاص

خرید بسته بندی خاض

امروزه هر چند انواع بسته بندی متفاوت است و برای بعضی محصولات نیاز به بسته بندی فلزی، بعضی لاک باتوم و… می باشد اما انتخاب بهترین تولیدی که بتوان کار ایده آل مدنظر شما را تولید کنند بسیار دشوار است. برای خرید بسته بندی خاص و تولید آن به جرات می گوییم مجموعه ما بهترین انتخاب می باشد. مجموعه لیدانکو با سال های سال تجربه در زمینه چاپ، طراحی، خدمات چاپ و بسته بندی آماده ارائه دادن خدمات با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه به نسبت کیفیت به مشتریان خود می باشد.

ایده بسته بندی خشکبار

در دنیای امروزی که ایده بسته بندی خشکبار نیز بسیار متنوع هست و تولید کنندگان محصولات هر روز سعی بر زیبا سازی بسته بندی خود دارند. انتخاب بسته بندی خاص مناسب محصول در واقع یکی از مهمترین اصول برای فروش و بازاریابی موفق برای آن محصول در مارکت های امروزی به شمار می آید. این گونه بیان شود بهتر است که محصول شما بدون یک بسته بندی جذاب و گیرا هرچند که با کیفیت و با قیمت مناسب تولید شده باشد. اما در هر حال شانسی برای دیده شدن در بین سایر محصولات این بازار پر از رقابت را ندارد. پس ایده و همچنین کیفیت تولیدی بسته بندی بسیار مهم است. که ابدا نباید از کنار آن سرسری عبور کرد.

بسته بندی چای

در کشور ما که نوشیدن چای یکی از عادت های حداکثری است پس باید برای فروش بیشتر بسته بندی خاص نیز داشته باشد. تولید ملی نیز به همان اندازه بالا است حتی ما اکثرا صادرات چای را به کشورهای همسایه و سایره کشور ها انجام می دهیم. در حال حاضر خوشبختانه تولید کنندگان این محصول با تهیه و خرید دستگاه بسته بندی چای حتی بسته بندی چای در منزلمان می دهند.

ایده برای بسته بندی محصولات خانگی

در رابطه با ایده‌ برای بسته‌ بندی محصولات خانگی و بسته‌ بندی خاص، شرکت لیدلنکو آماده است که با استفاده از تخصص و تجربه‌ی خود، راهکار های خلاقانه و بسته‌ بندی‌ های یکتا برای محصولات خانگی شما ارائه دهد. تیم ما با دقت و دانش خاص در زمینه بسته‌ بندی، می‌تواند به شما راهنمایی و مشاوره کند تا بسته‌ بندی‌ هایی با نکته‌ های خاص و جذاب برای محصولات خانگی خود طراحی کنید. با ایده‌ های نوین ما و استفاده از مواد با کیفیت، می‌ توانید بسته‌ بندی‌ های منحصر به‌ فردی برای محصولات خانگی خود ایجاد کنید و به تمایز و جذابیت بیشتری برسید.

بسته بندی خاص

تولید عمده بسته بندی چای

اما بسته بندی چای با دستگاه ها ی خانگی برای آن دسته از تولید کنندگان است که فقط به بازار داخلی فکر می کنند. و اما تاجران و بازرگانان ما با تهیه بسته بندی خاص، شکیل و مقاوم و اکثرا فلزی با انتخاب این بسته بندی ها گامی مهم برای فروش بهتر محصولات خود را انجام می دهند. برای خرید و تولید عمده بسته بندی چای کافیست با همکاران ما در واحد ثبت سفارش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی و یاری کنند تا محصولتان میان رقبای خارجی حرف اول را بزند.

خلاقیت در بسته بندی

خلاقیت از اساسی ترین فاکتور های یک بسته بندی است گاهی برای برخی از محصولات اگر بسته بندی به شکل معمول خود نباشد بهتر و سریع تر در قفسه فروشگاه ها دیده می شود. کافیست کمی در بسته بندی های معروف جهان بنگرید در بالا برای شما نمونه هایی از این محصولات را آورده ایم. نوآوری و خلاقیت در بسته بندی خاص فاکتور مهمی است که باید آن را در طراحی محصولات خود مدنظر قرار دهید.

بسته بندی خلاقانه ادویه

همان طور که قطعا می دانید ضعف بسته بندی محصولات مختلف قدمت زیادی در تاریخ فروش، صادرات و واردات محصولات در ایران دارند. یکی از این محصولات انواع ادویجات می باشند. برای فروش و صادرات بهتره باید بسته بندی خلاقانه ادویه ای را در نظر بگیرید. که در عین حال که بسیار ساده و کار آمد است از نظر قیمتی نیز هزینه معقولی را شامل شود. پس دقت کنید. بسته بندی باید خاص باشد ولی در عین سادگی گاهی بسته بندی ساده و شیک خود نیز جلب توجه زیادی برای محصولات شما می کنند.

بسته بندی خاص

نوآوری در بسته بندی

در این خصوص ما آماده اخذ قرار داد جهت طراحی و تولید بسته بندی خاص شما هستیم طراحان ما آماده ارائه ایده ها و طرح هایی نو به شما می باشند. تا بتوانید برای محصول خود با نوآوری در بسته بندی در بازار های رقابتی پیشرو باشید. حتی اگر طرحتان مشخص است می توانید تولید و چاپ بسته بندی خود را به ما بسپارید. تمامی چاپ ها و مراحل بسته بندی با نظارت بهترین ناظران ما انجام می شود. تا با کیفیت ترین محصول را به دست شما برسانیم.

بسته بندی کاپ کیک

در حال حاضر فروش کاپ کیک های خاص در کشور ما به صورت تکی انجام می گیرد. داشتن بسته بندی خاص و شکیل باعث می شود تا کیفیت محصول شما بیشتر دیده شود زیرا محصولی که تولیو کننده دغدغه زیبایی و کیفیت در بسته بندی آن را دارد قطعا برای خود محصول نیز از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است. حتی برای کوکی های خانگی و بسته بندی شیرینی خانگی برای فروش ما سفارش بسته بندی کوکی خانگی را داشتیم که در حال حاضر در این زمینه موفق هستند. جهت خرید بسته بندی شیرینی،خرید بسته بندی کاپ کیک، انواع بسته بندی کیک و چاپ و آماده سازی آنها با برند و طرح مدنظر خود کافیست با ما تماس بگیرید.

بسته بندی فانتزی

بارها این اتفاق افتاده است که بسیاری از کشور ها با خرید محصولات کشورمان آن هم به صورت عمده وسپس با تغییر دادن بسته بندی آنها با یک بسته بندی خاص و یا بسته بندی فانتزی با کیفیت آن محصول را دوباره با قیمت گزافی به کشورمان نیز صادر می کنند. اما چرا تولید کننده های ما خود اقدام به این عمل نمی کنند و از همان ابتدا بسته بندی مناسبی را برای محصولات خود در نظر نمیگیرند قسمتی از آن به عدم آگاهی آنها در این زمینه باز می گردد و قسمتی نیز به این بر میگردد که تولید کنندگان ریسک پذیری پایینی دارند به این صورت که ریسک هزینه کردن بسته بندی برای محصولات خود را نمی کنند.

بسته بندی خاص

بسته بندی ساده و زیبا

اکنون از شما می خواهیم که به آخرین خرید خود فکر کنید و به سوالاتی که می پرسیم پاسخ دهید. اول اینکه چرا آن برند خاص را برای خرید انتخاب کردید؟ آیا این یک خرید لحظه ای بود که نیاز چندانی به آن نداشتید یا بلعکس خریدی بود که واقعاً از روی نیاز انجام دادید؟وقتی خوب به این سوالات فکر کنید میبینید که نوع بسته بندی ساده و زیبای و یا بسته بندی خاص آن کالا نظر شما را به سمت خود جلب کرده است.

بسته بندی محصولات

در حال حاضر وقتی شما به چند خرید اخیر خود دقت می کنید، احتمالا به این نتیجه می رسید که آن را خریداری کرده اید فقط به این دلیل که طراحی بسته بندی محصولات بوده و نظر شما را به سمت خود جلب کرده است. برای مثال این درست است که شما به شامپو نیاز داشته باشید و قصد خرید شامپو را داشته اید، اما آیا واقعا نیاز شما به آن مارک خاص بود؟ آیا این بسته بندی خاص با یک بطری براق و گران قیمت است؟ نه نیست، اما شما آن را به این دلیل خریدید که فکر می‌کردید که باعث می‌شود تا شما از خرید خود لذت ببرید و احساس زیبایی داشته باشید.

بسته بندی خاصتولید بسته بندی

امروزه هدف از تولید بسته بندی جلب نظر مشتریان و فروش بیشتر است. در واقع باید گفت بسته بندی، زمانی که به درستی و به صورت بسته بندی خلاقانه انتخاب و تولید شود. این در نهایت همان چیزی است که باعث می شود محصول شما بهتر از سایر محصولات مشابه به فروش برسد. مجموعه لیدانکو با سالها تجربه در این زمنه شما را یاری می کند تا بتوانید بسته بندی خاص و مناسب محصول خود را به بهترین نحو تولید کنید.

انواع بسته بندی

در حال حاضر بسته بندی خاص فرمی از برندسازی کردن محسوب می شود و دانستن این نکته که چگونه محصول خود را در بین سایر محصولات موجود در بازار متمایز کنید دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و می تواند سخت نیز باشد. زیرا انواع بسته بندی بسیار متفاوت است و اینکه چه بسته بندی مناسب محصولتان است و انتخاب آن نوعی هنر محسوب می شود. مجموعه لیدانکو در بین همکاران خود این تمایز را دارد که به مشتریان خود مشاوره های لازم در این زمینه را می دهد.بسته بندی خاص

خرید بسته بندی مقوایی

در حال حاضر خرید بسته بندی خاص مقوایی در بین انواع مختلفی که در بین بسته بندی ها وجود دارد مورد استقبال بیشتری واقع شده است. اگر دقت کرده باشید هر بار که برای خرید به فروشگاه می‌روید بسته بندی مقوایی بسیار متنوع و زیادی را در قفسه‌ های مختلف مشاهده می‌ کنید. باید گفت که این به این خاطر است که در واقع مقوا یکی از محبوب‌ ترین جنس بسته بندی در صنایع بسته‌بندی سراسر جهان است. برای خرید بسته بندی مقوایی مورد نظر خود کافیست با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید.

جعبه های لاک باتم

در واقع اگر بخواهیم برای شما به طور ساده جعبه های لاک باتم را توضیح دهیم. باید گفت جعبه های لاک باتم در واقع یک جعبه ته قفل دار است که به نوعی قلفلی که در اتنهای جعبه واقع شده است معروف به قفل لاک باتم است. این نوع بسته بندی خاص که به آن جعبه نیمه آماده نیز گفته می شود در واقع با یک فشار کوچک به سرعت از کاغذ تا شده تبدیل به یک جعبه بسته بندی می شوند.

بسته بندی خاص

روش های طراحی جعبه لاک باتم

امروزه اکثرا طراحی کردن جعبه ها ی بسته بندی خاص، تنها به شکل روتین و استاندارد آن ها محدود نشده است. در حال حاضر طراحی یک بسته بندی به عنوان هویت یک کالا نیز مطرح می باشد. طراحان جعبه ها و کارتن های ما در مجموعه لیدانکو به خوبی می دانند که باید یک جعبه را چگونه و با چه روشی طراحی کنند تا چشم مشتریان و خریداران را مسحور خو نماید. برای مثال برای جعبه های ته قفل دار استفاده از روش های طراحی جعبه لاک باتم را به بهترین نحو انجام می دهند.

خرید جعبه لاک باتم

در واقع یک طراح با ترکیب کردن رنگ های مناسب مختلف مناسب محصول، چشم گیر و همچنین استفاده از توانایی های خود جعبه ای را طراحی و بسته بندی خاص را به مرحله ی تولید نیز می رساند. سپس در چاپخانه های مخصوص ما بر روی کاغذ مخصوص که مورد تایید مشتری می باشد چاپ می شوند و در نهایت مراحل تکمیلی پس از چاپ مانند سلفون کشی، یو وی ، طلاکوب، جعبه چسبانی  و… انجام میشود. جهت خرید جعبه لاک باتم مختص محصولتان فقط کافیست تا با همکاران ما تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید.

بسته بندی خاصقیمت جعبه لاک باتم

در واقع باید گفت این جعبه بسته بندی است که باعث به فروش رفتن بهتر محصولات یک کمپانی می شود. باید گفت هزینه ای که برای بسته بندی می شود در واقع هم برای داشتن بسته بندی خاص است و هم تبلیغ محصولتان این بسته بندی است که اکثر مواقع موجب خرید و انتخاب یک محصول می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام قیمت و به عبارتی قیمت جعبه لاک باتم و بسته بندی کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید تا با توجه به ویژگی های مد نظرتان برای بسته بندی برایتان برآورد قیمت انجام شود.

تولید جعبه لاک باتم

در حال حاظر گام هایی دیگر که تایین کننده زمان آماده سازی هزینه تولید جعبه لاک باتم می شود. شاملی همچون ساخت جانب جعبه ها  از جمله جنس یو وی ، سلفون کشی ، طلاکوب و نقره کوب کردن ، لتر پرس و … نام برد. برای تولید بهترین و با کیفیت ترین بسته بندی برای محصولاتتان با مقرون به صرفه ترین قیمت فقط کافیست با همکاران ما تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانید و بسته بندی خاص و منحصر به فرد خود را نهایتا در 10 تا 14 روز کاری تحویل بگیرید.

بسته بندی خاص

فروش عمده جعبه لاک باتم
در حال حاضر استفاده از جعبه های لاک باتم برای بسته بندی خاص یکی از پر فروش ترین و همچنین پر استفاده ترین ها در بین انواع جعبه ها به شمار می آیند. مجموعه ما سال هاست که اقدام به چاپ و تولید، فروش عمده جعبه لاک باتم می کند و خوشبختانه همیشه با تولیدات ما رضایت مندی مشتریانمان را به همراه دارد. برای ثبت سفارش کافیست فایل طرح بسته بندی خود را برای ما ارسال کنید و اگر نیاز به طراحی دارید همکاران ما در این
هزینه تولید جعبه لاک باتم

در اقع معروفیت بسته بندی لاک باتم به دلیل سهولت باز و بسته شدن آن ها آن هم در مدت زمان بسیار اندک نیز می باشد. به طوری که اکثرا شرکت هایی که نوع و سایز بسته بندی های آن ها نیز کوچک می باشد، از این نوع بسته بندی و یا از جعبه های لاک باتم نیز استفاده می کنند. از لحاض قیمتی هزینه تولید جعبه لاک باتم مانند سایر بسته بندی ها با توجه به طرح آن باید محاسبه شود. برای محاسبه قیمت نوع بسته بندی مد نظر خود کافیست همین حالا با همکارا ما تماس بگیرید.