Skip to main content

چاپ کتاب با تیراژ پایین موسسه لیدانکو از  پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های مختصص در حوزه چاپ برخوردار است.که امکان چاپ کتاب با تیراژ پایین را با بالاترین کیفیت و بصورت کاملا ایده آل را برای نویسندگان محترم از سراسر کشور فراهم نموده کرده است.

همچنین مجموعه لیدانکو با توجه به اینکه همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان بوده است. تعرفه های بسیار مناسبی را برای خدمات چاپ و تالیف خود در نظر گرفته است. که این خود میتواند هزینه های شما برای چاپ را تا حد زیادی بکاهد.

 

"<yoastmark

مجموعه لیدانکو در خدمت آن دسته از دانشجویان، مترجمان و افرادی است که قصد چاپ کتاب با تیراژ پایین را دارند. بسیار از دانشجویان، هنرمندان و مترجمان به دلایل مختلفی متقاضی چاپ کتاب با تیراژ پایین هستند.که متاسفانه بسیاری از انتشارات به خاطر به صرفه نبودن آن اقدام به چنین کاری نمی‌کنند.

برای مثال

دانشجویانی که توانسته‌اند اثر علمی و دانشگاهی فاخری را گردآوری و تالیف نمایند. اغلب به خاطر کمبودهای مالی نمی‌توانند آن‌ها را به چاپ و نشر برسانند. در نتیجه دست رنج علمی آن‌ها احتمال دارد به خاطر عدم چاپ مورد سوءاستفاده قرار گیرد. از این نظر زیان‌های غیرقابل جبرانی به آن‌ها وارد می‌شود.

 

 

چاپ کتاب با تیراژ پایین

چاپ ارزان کتاب

از سوی دیگر چاپ کتاب با تیراژ پایین به بسیاری از دانشجویان کمک می کند. که برحسب نیاز خود برای مصاحبه‌های علمی از جمله مصاحبه گزینش هیئت علمی و مصاحبه پذیرش دوره دکتری قصد چاپ کتاب را دارند. ولی معمولاً زمان کافی را ندارند و می‌بایست در مدت کوتاهی فعالیت‌های مربوط به چاپ کتاب با تیراژ پایین خود را انجام داده و چاپ ارزان کتاب خود را به ما بسپارند.

هزینه چاپ کتاب

همچنین، بسیاری از افراد قصد چاپ دست نوشته‌‌ها و اشعار و داستان‌های خود را دارند. در ابتدا می‌خواهند چاپ کتاب با تیراژ پایین از کار خود را به انجام برسانند.چاپ کتاب با تیراژ پایین مزیت‌ های اقتصادی نیز دارد. برای مثال، چاپ کتاب با تیراژ پایین می‌تواند برای افرادی که نمی‌توانند پیش‌بینی خاصی از موفقیت اثر علمی خود انجام دهند بسیار مناسب است. برای اطلاع از هزینه چاپ کتاب  در تیراژ بالا و پایین فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

زیرا احتمال دارد نویسنده کتاب خود را با تیراژ بالایی چاپ نماید. و چون اولین تجربه نویسندگی را سپری می‌کند کتاب نتواند توجه و استقبال لازم را از نظر مخاطبین کسب نماید و بدین سبب دچار زیان شود.

چاپ کتاب با تیراژ پایین

 

چاپ کتاب

در حال حاضر برخی از نویسندگان وجود دارند که به دنبال کسب در آمد حاصل از فروش کتاب های خود نیستند و به همین دلیل به دنبال چاپ کتاب با تیراژ پایین میباشند. چاپ کتاب با تیراژ پایین مانند چاپ با تیراژ بالا نیازمند طی یک سری مراحل میباشد و ناشر باید این مراحل را طی کرده و سپس کتاب را به چاپ برساند. برای چاپ کتاب با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

چاپ کتاب با تیراژ دلخواه

برخی از انتشارات ها و موسسات بدون توجه به اینکه مراحل قانونی لازم را به انجام برسانند. اقدام به چاپ کتاب با تیراژ پایین میکنند که این موضوع ممکن است، مشکلاتی را برای نویسنده ایجاد کند. با مراجعه به مراکز معتبر مانند مجموعه لیدانکو اطمینان خواهید داشت چاپ کتاب با تیراژ دلخواه تان به بهترین نحو انجام می پزید. که چاپ کتاب با تمامی اقدامات و الزامات قانونی حتی در تیراژ پایین به انجام خواهد رسید.

چاپ کتاب با تیتراژ پایین

روش های مناسب برای چاپ کتاب با تیراژ پایین کدام است؟

به طور کلی دو روش چاپ برای چاپ کتاب مورد استفاده قرار میگیرد. که یک روش چاپ دیجیتال و روش دیگر چاپ افست میباشد. که روش چاپ افست برای چاپ در تیراژ بالا مناسب میباشد. در روش چاپ افست چاپ انجام شده بر روی صفحات کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت و وضوح بسیار خوبی دارند.

همچنین با استفاده از چاپ افست نویسنده میتواند کتاب را در ابعاد دلخواه به چاپ برساند. اما چاپ افست چندان برای چاپ کتاب با تیتراژ پایین پیشنهاد نمیشود. زیرا هزینه ها را تا حد زیادی افزایش میدهد و توجه داشته باشید که بیشتر انتشاراتی ها و موسسات چاپ کتاب با تیتراژ پایین را با این روش انجام نمیدهد.

پس چه کنیم

اما روش دیگری نیز برای چاپ بخصوص چاپ کتاب با تیتراژ پایین وجود دارد که کاملا ایده آل نویسندگان است. و میتواند هزینه های چاپ را تا حد زیادی بکاهد. این روش چاپ مقرون بصرفه چاپ دیجیتال میباشد. که برای چاپ کتاب با تیتراژ پایین کاملا مناسب است و همچنین محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

موسسات وانتشارات ها نیز برای چاپ کتاب با تیتراژ پایین مطمئنا این روش را به شما پیشنهاد خواهند کرد. البته بهتر است قبل از نهایی کردن سفارش چاپ حتما مشورتی را با انتشارات انجام دهید. تا بهترین روش چاپ را به شما معرفی کنند.

چاپ کتاب با تیتراژ پایین

مراحل و روند چاپ کتاب با تیتراژ پایین

برای اینکه نویسنده بتواند چاپ کتاب با تیتراژ پایین را به انتشارات  و موسسات واگذار نماید. ابتدا باید فایل کتاب را به کارشناسان مربوطه تحویل و ارسال نماید. تا کارشناسان بعد از ارزیابی و بررسی محتوای کتاب  نسبت به کیفیت و تیراژ مناسب برای کتاب اظهار نظر کنند.

انتشارات بعد از بررسی و کارشناسی های لازم پیشنهاداتی را به نویسنده ارائه خواهد داد و نویسنده نیز با توجه به این پیشنهادات تصمیم نهایی برای چاپ را خواهد گرفت. این موضوع را در نظر داشته باشید که حتما به بررسی های انجام شده از سوی انتشارات توجه کنید.

زیرا با توجه به سابقه بالای کارشناسان و همچنین تعداد کتاب هایی که به چاپ رسانده اند مطمئنا پیشنهادات مناسب و کارسازی را به شما ارائه خواهند داد. تا بهترین روند را در چاپ کتاب با تیتراژ پایین خئد داشته باشید.

چاپ کتاب با تیتراژ پایین

 

 

بر چه اساسی محاسبه تعرفه چاپ کتاب با تیتراژ پایین انجام میشود؟

موسسات و انتشارات ها برای محاسبه تعرفه چاپ کتاب با تیتراژ پایین به نوع چاپ، گرافیک و جلوه های بصری، حجم کتاب و تعداد صفحات و همچنین جلد به کار رفته در کتاب توجه زیادی دارند. هر چه حجم کتاب بیشتر و همچنین کیفیت و تعداد برگه ها افزایش یابد.

در نتیجه قیمت نیز افزایش خواهد یافت. جلوه های بصری به کار رفته در صفحات کتاب و همچنین تنوع رنگی که حتی بر روی جلد کتاب نیز مورد استفاده قرار میگیرد. میتواند در هزینه های چاپ کتاب با تیراژ پایین تاثیر زیادی داشته باشد و هزینه ها را افزایش دهد.

چاپ کتاب با تیتراژ پایین

انواع روش های چاپ کتاب

برای چاپ کتاب در ایران از که بسته به نیازهای شما، متخصصان چاپ کتاب روش مناسب را به شما پیشنهاد خواهند کرد. برای این که وقت و هزینه های شما اتلاف نشود. توصیه می شود که حتما با یک موسسه و انتشارات خبره در زمینه چاپ کتاب مشورت کنید. در ادامه توضیحاتی را در خصوص این دو روش چاپ به شما ارائه خواهیم داد:

چاپ افست

با صنعتی شدن کاربردهای عکاسی و با پیشرفت در زمینه تولید کاغذ و صفحات پلیت، چاپ افست نیز رونق پیدا کرد. و توانست جایگزین روش های سنتی چاپ شود. در روش چاپ افست، یک جوهر توسط صفحات فلزی روی کاغذ پیاده می شود. و متن مورد نظر بر روی کاغذ چاپ می شود.

چاپ کتاب با تیتراژ پایین

چاپ افست کتاب

فرآیند لازم برای شروع چاپ کتاب و راه اندازی آن نسبتا زمان بر است و به همین دلیل می تواند گران تر نیز باشد. اما این نوع چاپ معمولا برای چاپ کتاب با تیراژ پایین استفاده نیست. زیرا هزینه آن برای چاپ کتاب با تیراژ پایین مقرون به صرفه نیست. در واقع چاپ افست کتاب برای چاپ کتاب هایی با تیراژه بالا از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است.در ادامه به موارد کلی استفاده از چاپ افست میپردازیم.

چاپ کتاب با تیراژ بالا

چاپ افست در چاپ انواع بروشور، کاتالوگ، پوستر، کارت ویزیت فرم های عمومی و هر چیزی که قرار است با کاغذ چاپ شود. در واقع باید کفت برای چاپ کتاب با تیراژ بالا و کیفیت عالی باشد کاربرد دارد. همچنین چاپ سربرگ، تراکت، برگه های تبلیغاتی، ست کامل اداری، کتاب راهنما، ساخت کارت پاکت و کارت تبلیغاتی از دیگر کاربرد های رایج روش چاپ افست می باشد.

چاپ دیجیتال

امروزه، روش چاپ دیجیتال، سریع ترین روش چاپ کتاب و گزینه ای مناسب برای چاپ کتاب با تیراژ پایین می باشد. در چاپ دیجیتال، فایل های دیجیتالی محصول مدنظر به دستگاه ارسال می شود و سپس فرآیند چاپ بسیار سریع و بدون نیاز به انجام تنظیمات سخت و زمان بر شروع می شود.

با اینکه چاپ آفست نسبت به چاپ دیجیتال زمان بیشتری را برای راه اندازی و چاپ نیاز دارد، امِّا جوهر و کاغذ آن ارزان تر از روش چاپ دیجیتال است. امّا استفاده از چاپ افست زمانی از چاپ دیجیتال مقرون به صرفه تر محسوب می شود. که چاپ کتاب با تیراژ پایین مدنظر نباشد و حجم بالایی برای چاپ وجود داشته باشد.

چه روش هایی برای چاپ کتاب با تیراژ پایین مناسب است؟

امروزه چاپ افست برای چاپ انبوده کتاب در بازار استفاده می شود.  افست بهترین کیفیت را در چاپ تصاویر و آثار هنری موجود در یک کتاب را برای شما فراهم خواهد کرد. علاوه بر این، با چاپ افست، شما تنوع بیشتری را برای انتخاب ابعاد کتاب خود خواهید داشت. امّا همان طور که بالا تر گفتیم، چاپ افست زمانی مقرون به صرفه است.   که شما به دنبال چاپ انبوه باشید. و این روش برای چاپ کتاب با تیراژ پایین مناسب نیست.

چاپ کتاب با تیتراژ پایین

در روش چاپ افست نیاز است که برای هر صفحه کتاب، صفحات فلزی جداگانه ایجاد شود. و به همین دلیل، اگر تیراژ مدنظر پایین باشد، این روش چاپ مقرون به صرفه نخواهد بود. از طرفی دیگر، چاپ دیجیتال نیز به سرعت در حال کسب محبوبیت است. و بسیاری از افراد، به دلیل مقرون به صرفه بودن به آن روی می آورند.

نتیجه گیری

جمع بندی  این است که اگر شما به دنبال چاپ کتاب با تیراژ پایین هستید. قطعا روش چاپ دیجیتال برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. با این وجود، پیشنهاد می شود که حتما با یک متخصص چاپ مشورت کنید.

 

چاپ کتاب با تیتراژ پایین

سفارش چاپ کتاب افست
قیمت چاپ افست کتاب

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی

خرید قوطی فلزی در دار

قیمت بهترین طراحی کارتن بسته بندی      چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه

 

پاسخ دهید