Skip to main content

چاپ دفتر یادداشت

دفتر یادداشت، در واقع شما می توانید برای طراحی و چاپ دفتر یادداشت خود از طرح آماده برگه های یادداشت استفاده کنید و یا با ارسال طراحی مد خود دفتر یادداشتی منحصر بفرد و یکتا داشته باشید. با همکاری با مجموعه لیدانکو  شما می توانید دفتر یادداشتب کاملا سفارشی و متفاوت با برند خود تولید کنید. انتخاب هر یک از موارد طراحی و چاپ کاملا با توجه به سلیقه و انتخاب شما مشتریان بستگی دارد. توصیه ما به شما این است که خلاقیت بخرج دهید و کمی خود را به چالش بکشید و محصولی کاملا متفاوت و خاص خلق و تولید کنید.

 

تولید و چاپ دفتر

مجموعه لیدانکو به عنوان یکی از تولید کننده دفترچه یادداشت تبلیغاتی و دفتر مشق در بین مشتریان خود شناخته می شود. مجموعه لیدانکو با استفاده از کادری مجرب و بهترین دسگاه های چاپ و صحافی به تولید و چاپ دفتر یادداشت ها و دفاتر مختلف می پردازد. جهت اطلاع از لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در خصوص تولید و چاپ دفتر و دفتر یادداشت کافیست با همکاران ما تماس بگیرید یا از طریق واتساپ سایت با ما در ارتباط باشید.

چاپ دفتر

در حال حاضر تقریبا همه افراد در زندگی روزمره و کاری خود از دفتر‌های مختلف نیز استفاده می‌ کنند.مجموعه لیدانکو با سالیان سال سابقه در زمینه چاپ انواع دفتر و سایر خدمات چاپی با بهره گیری از بهترین دستگاه های روز دنیا و مجرب ترین نیرو ها همه روزه در حال تولید محصولات متعدد است. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت در خصوص چاپ دفتر و دفتر یادداشت کافیست همین حالا به صفحه ثبت سفارشات مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

چاپ دفترچه یادداشت

در این قسمت از مقاله می‌خواهیم به شما از مزایای چاپ دفترچه یادداشت در مجموعه لیدانکو بیشتر سخن بگوییم. ما با استفاده از تجربه و تخصص خود تمام تلاش خود را در این زمینه می‌نماییم. تا به شما بهترین کیفیت و خدمات را برای چاپ دفتر یادداشت ارائه دهیم. ما به شما امکان طراحی و شخصی‌سازی دفترچه یادداشت‌های مد نظر خود را می‌دهیم. کیفیت بالای ما نتیجه تجربه و استفاده از دستگاه‌های چاپ پیشرفته و به روز می‌باشد. که حاصل این چاپ به دست آوردن رنگ‌های زنده با جزئیات دقیق و با دوام است.

در حین تولید ما با مشتریان در ارتباط خواهیم بود و تصاویر و فیلم‌های تولید محصولشان را برایشان ارسال می‌نماییم.

دفتر یادداشت شیک

چاپ دفترچه یادداشت با طرح دلخواه

یکی دیگر از مواردی که مجموعه لیدانکو در حال حاضر اقدام به تولید آن می‌نماید. چاپ دفتر یادداشت و چاپ دفترچه یادداشت با طرح دلخواه است که این افتخار را داریم که به شما خدماتی بی‌نظیر برای شما  انواع دفترچه یادداشت‌های مختلف ارائه دهیم. کارشناسان ما همه روزه آماده ارائه مشاوره‌های لازم و راهنمایی شما عزیزان در این زمینه می‌باشند. اگر به فکر ارتقای برند یا کسب و کار خود هستید و به دنبال هدایای تبلیغاتی برای مشتریان خود می‌باشید. دفترچه یادداشت‌های اختصاصی مختص برند شما از بهترین انتخاب‌ها برای شما محسوب می‌شود.

دفترچه یادداشت

در واقع باید گفت که دفتر یادداشت ها و دفترچه یادداشت ها از زمان یادگیری ما در مدرسه به عبارتی خواندن و نوشتن همواره همراه ما بوده و هستند فقط در حال حاضر بر اساس نحوه به کار گیری آنها و ویژگی‌ های متفاوتی که دارند به دسته‌های مختلف تقسیم‌ بندی و متناسب با ویژگی هایشان مورد استفاده قرار می گیرند. ما در مجموعه لیدانکو به تولید انواع دفترچه یادداشت ها طبق سلیقه و در خواست مشتریانمان می پردازیم برای ما رضایت مشتری و کیفیت بالا اولویت اصلی می باشد.

چاپ دفتر برنامه ریزی

امروزه بسیاری از افراد نقش موثر برنامه‌ریزی در زندگی را دریافتند. و این نیز باعث شده است که برای زندگی روزمره هفتگی و سالانه خود برنامه‌ریزی مشخصی را داشته باشند. چه در زمینه شغلی، چه در زمینه کارهای روزانه و چه در زمینه تحصیلی. و این اصل را می دانند برنامه‌ریزی که مکتوب باشد. بیشتر از سایر برنامه‌ریزی‌ها عملی می‌شود را به وفور مشاهده نموده‌اند. این خود باعث شده است که به دنبال همراه داشتن دفتر یادداشت و دفاتر برنامه‌ریزی باشند. از همین رو تولید و چاپ دفتر برنامه‌ ریزی بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

 چاپ دفترچه تبلیغاتی

چاپ دفترچه تبلیغاتی امروز مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها و مشاغل مختلف قرار گرفته است. در واقع شرکت‌های تولید کننده محصولات مختلف و شرکت‌هایی که خدمات خاصی را ارائه می‌دهند .در سمینارها و نمایشگاه‌های مختلف اقدام به توزیع دفترچه تبلیغاتی مختص برند خود می‌نمایند. اگر شما نیز به دنبال دفتر یادداشت تبلیغاتی با برند خود می‌باشید و خواهان این هستید. که علاوه بر اینکه هدف تبلیغ شما را محقق سازد دارای کیفیت بالایی نیز در کنار مقرون به صرفه بودن آن به نسبت کیفیتش باشد.

فقط کافیست با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید

چاپ دفتر با طرح دلخواه مشهد

در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان و سازمان‌ها تمایل به چاپ دفتر با طرح دلخواه مشهد تهران و سایر شهرهای ایران می‌باشند. با توجه به اینکه شرکت تولید کننده و سطح کیفیت دفتر در چه حجمی باشد. قیمت دفترها نیز متفاوت بوده اما اگر شما نیز به دنبال دفتر یا دفتر یادداشت با طرح دلخواه خود می‌باشید. ما می‌توانیم برای شما دفااتری با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه تولید نماییم.

دفتر یادداشت شیک

یک دفتر یادداشت شیک و زیبا می‌ تواند همراه همهٔ ما در سفر غم، افکار و خاطرات باشد. با قلمی زیبا می‌ نویسیم، هر روزمان را به قسمت‌ های خاطره‌‌ انگیزتری تبدیل می‌ کنیم و این دفتر، به یادآوری اهداف و آرزوهایمان می‌ پردازد. طراحی بی‌ نظیر آن با جلدی شیک و جزئیات دقیق، به همراه صفحاتی با کاغذی براق و مقوای مرغوب، ما را به عالمِ پراستفاده و خلاقیت می‌برد. دفتر یادداشت شیک و منحصر به‌فرد در گروه البوم جوهر را با علاقه، هنر و زیبایی تجربه کنید. همراهی با این دفتر، شما را به دنیایی از خوشنویسی الهام بخش و لحظات یکتا دعوت می‌ کند. گوگل این متن را لحظاتی پیش برای شما تهیه کرده است.

دفتر یادداشت

طرح و طراحی دفتر یادداشت شیک

طرح و طراحی دفتر یادداشت شیک یک هنر است که در هر کارکرد روزانه شما برخوردار از زیبایی و استایل خاصی می‌باشد. با قدرت خلاقیت و ذوق، دفتر یادداشت به یک قطعه هنری تبدیل می‌شود که کارکردهای عملی خود را برآورده می‌کند. با به کار بردن تم های استثنایی، الگوهای طراحی منحصربه‌فرد و جزئیات با کیفیت، دفتر یادداشت شیک احساس لذت بیشتری را به کاربر می‌دهد. طرح‌ها با الهام از عناصر جدید و ساده در آغاز کار و با ترکیب رنگ‌های هماهنگ و جذاب، یک تجربه تحریر کارآمد را همراه می‌سازند.

همه این عوامل باعث می‌شود دفتر یادداشت شیک نه تنها یک ابزار مفید برای یادداشت بلکه یک اظهارنامه هنری نیز باشد.

چاپ طرح دلخواه روی دفتر

شرکت لیدانکو با توجه به تجربه و تخصص خود در زمینه چاپ، افتخار دارد که بتواند به عنوان یکی از پیشروهای صنعت چاپ، خدمات چاپ طرح دلخواه روی دفتر را ارائه دهد. خلاقیت و دقت در اجرای طرح‌ها، از ویژگی‌های منحصر به فرد خدمات ماست. از جمله محصولات متنوع شرکت لیدانکو، دفتر‌های یادداشت با طرح‌های منحصر به فرد و سفارشی نیز تولید می‌شوند. با استفاده از تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب، به اطمینان می‌رسانیم که هر نوع طرح و الگویی با کیفیت بالا و استانداردهای روز دنیا بر روی دفتر شما به واقعیت در کمترین زمان ممکن تبدیل خواهد شد.

چاپ دفترچه

در صنعت چاپ، چاپ دفترچه و دفتر یادداشت یکی از مهمترین فعالیت‌هاست. شرکت لیدانکو به عنوان یک شرکت پیشرو در این حوزه، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و تجهیزات پیشرفته، در خود چاپخانه خود، علاوه بر هزاران محصول دیگر، دفترچه‌ها و دفتر‌های یادداشت با کیفیت بالا تولید می‌کند. این تولیدات با استفاده از استانداردهای بین‌المللی کیفیت، به مشتریان ارائه می‌شود و برای اطمینان از حفظ اختراعات و تمایز، شرکت لیدانکو بر روی تحقیق و توسعه مداوم در این زمینه تاکید دارد.

دفتر یادداشت

تولید دفترچه

در شرکت لیدانکو، تولید دفترچه‌ها و دفترهای یادداشت از جمله فعالیت‌های اصلی ماست. با بیش از ده سال تجربه در زمینه چاپ و تولید، ما با بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا، این محصولات با کیفیت بالا را تولید می‌کنیم. در واقع، در کنار هزاران محصول دیگری که در چاپخانه‌ی خود تولید می‌کنیم، تولید دفترچه و دفتر یادداشت یکی از افتخارات ماست. اعتماد شما به ما، انگیزه برای ادامه بهبود و کارآمدتر شدن فرآیند تولید این محصولات است.

چاپخانه دفتر مشق

در چاپخانه دفتر مشق و دفتر یادداشت لیدانکو، علاوه بر تنوع بی‌نظیر دیگر محصولات تولیدی، تمرکز ویژه‌ای بر روی محصولات متمایز این دسته داریم. از جمله فعالیت‌های برجسته این چاپخانه، تولید دفتر یادداشت با کیفیت بالا و طراحی‌های منحصر به فرد است. با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و کادری مجرب، لیدانکو به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در این حوزه شناخته شده است. هدف اصلی این واحد صنعتی، ارائه محصولاتی با استانداردهای بین‌المللی بوده و تلاش مستمر برای نوآوری و ارتقاء کیفیت، بستر مناسبی برای رضایتمندی مشتریان فراهم می‌سازد.

چاپ سفارشی

به عنوان شرکت لیدانکو، با افتخار خدمات چاپ سفارشی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهیم. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تیم متخصص، در دفتر یادداشت شما می‌توانید از انواع مختلف چاپ سفارشی برای ارتقاء تجربه خود بهره مند شوید. با بیش از ده سال تجربه در صنعت چاپ، به تولید محصولاتی با کیفیت بی‌نظیر و توجه به جزئیات بی‌بدیل می‌پردازیم. در خود دفتر یادداشتتان، با نازلترین هزینه و بالاترین کیفیت، تجربه بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. اعتماد به لیدانکو، انتخاب هوشمندانه شماست.

دفتر یادداشت

اندازه و قرارگیری دفتر یادداشت شیک

در رابطه با اندازه و قرارگیری دفتر یادداشت شیک باید گفت: یک دفتر یادداشت شیک به اندازه و قرارگیری درست می‌تواند جزئیات ظاهری و به‌خصوص استفاده آسان را بهبود بخشد. هنگام انتخاب اندازه دفتر یادداشت، حواسمان باشد که نه بزرگ تا برداشتن و حمل آن مشکل ساز شود و نه بسیار کوچک که فضای کافی برای نوشتن فراهم نشود. قرارگیری مناسب دفتر نیز اهمیت دارد. معمولاً دفتر یادداشت در قسمتی از میز قرار می‌گیرد که به آسانی در دسترس باشد. اندازه‌های مختلف دفتر یادداشت، از جمله جیبی، A5 ،A4 و… و نیز طراحی قرارگیری صفحات در دفتر یادداشت هستند.

چاپ دفترچه یادداشت سیمی

در چاپ دفترچه یادداشت سیمی به این صورت است که عطف این دفترها نیز به صورت پانچ شده به طوری که سیم فلزی در قسمت پانچ شده این کاغذها پیچیده می‌شود. و این خود باعث می‌شود که برگه‌ ها و جلد محکم در کنار یکدیگر نگه داشته شوند. در واقع در دفاتر سیمی جدا کردن برگه بسیار راحت‌تر از سایر انواع صحافی می‌باشد. همچنین ورق زدن این دفاتر راحت تر می‌باشد. و اگر شما نیاز داشته باشید که به مطلبی در داخل دفتر مراجعه نمایید. در دفاتر سیمی به راحتی می‌توانید در سریع‌ترین زمان مطلب مورد نظر را پیدا کنید.

چاپ عمده دفتر

هرچه نزدیکتر به شروع مدارس نزدیک می‌شویم درخواست چاپ عمده دفتر و دفتر یادداشت بیش از پیش می‌شود. در گذشته برای ما خیلی مورد اهمیت نبود که چه نوع دفتری داشته باشیم شاید درست‌تر آن این است که بگوییم اصلاً گزینه‌های زیادی برای انتخاب ما موجود نبود اما اکنون با تولید و چاپ عمده دفتر در مدل‌های متنوع باعث است که فرزندان ما انتخاب های بیشتری را به نسبت ما داشته باشند.ما اینجاییم تا شما را یاری نماییم برای تولیدی با کیفیت و مقرون به صرفه در انواع مختلف با اطمینان اقدام نمایید.

دفتر یادداشت

خرید دفترچه یادداشت

در حال حاضر دفتر یادداشت جزء آن دسته از لوازم تحریری محسوب می شود که همیشه می توانید آن را همراه خود داشته باشید. در واقع دفترچه یادداشت به شما کمک خواهد کرد تا هیچ وقت ایده ها و برنامه های آنی خود را نیز فراموش نکنید. شما با کمک این نوع از دفتر ها که به راحتی می توانید آن را در ابعاد دلخواه تولید کنید. مجموعه لیدانکو با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به تولید این محصول میپردازد. برای خرید دفترچه یادداشت مدنظر خود می توانید همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شما می توانید با تولید این دفتر ها به مشتریان خود کمک کنید که کارهای بزرگی را شروع کرده و آتها را به درستی به پایان برسانند.

چاپ دفتر سفارشی

در حال حاضر یکی از دیگر خدمات ما چاپ دفتر سفارشی برای مشتریانمان می باشد. در واقع دفتر‌های اختصاصی دفتر‌ یادداشت هایی هستند که شما به راحتی می‌ توانید تمامی قسمت‌ های آنها را طبق نظر و سلیقه خودتان انتخاب کنید و همچنین تغییر دهید. همین طور که می دانید هر دفتر دارای ویژگی‌ های خاص و منحصر به فرد خود است که شما می‌توانید هر یک را با جزئیات و کیفیتی عالی و همچنین باور نکردنی آنها را در مجموعه لیدانکو چاپ و تولید کنید. برای داشتن دفتر های مدنظر خود فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

چاپ انواع دفتر یادداشت

امروزه دفترچه یادداشت ها یکی از ابزار های جدا نشدنی و پرکاربرد در زندگی مل می‌ باشند. هر یک از ما برای برنامه ریزی ها، یادداشت نمودن پیام‌ های فوری و مهم، یاداشت جهت یادآوری وظایف و کارهای روزمره، ثبت ایده‌ ها و فکر های مفید و سودمند از دفتر یادداشت ها استفاده می کنیم. جهت ثبت سفارش و چاپ انواع دفتر یادداشت کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

دفتر یادداشت

چاپ دفتر و دفترچه

در حال حاضر چاپ دفتر و دفترچه  تک خط، دو خط،  شطرنجی،  چهار خط، روسی و دفتر مخصوص کودکان از جمله موارد دیگری است که ما در مجموعه لیدانکو با بهره گیری از بروز ترین دستگاه های چاپی و مجرب ترین نیرو ها خود توانایی تولید آنها را با بالا ترین کیفیت و کمترین قیمت داریم. در واقع این ویژگی ما را در مقایسه با همکاران متمایز کرده است.

چاپ اختصاصی دفتر

تا به حال به این دقت کرده اید که این دفتر ها و دفتر یادداشت ها هستند که با برنامه ریزی و ثبت چیز های مهم به طرز معجزه‌آسایی مسبب افزایش بازدهی شما چه در محل کار و چه در زندگیتان شخصیتان می شوند. همین موضوع استفاده کردن از دفتر یادداشت ها را به عنوان یک ابزار مهم و جدا نشدنی از افراد آن هم با استقبال فراوان نیز همراه کرده است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از تولید کنندگان دفتر به تولید و چاپ اختصاصی دفتر با ایده های جدید بپردازند.

چاپ دفتر با طرح دلخواه

از زمانی که فناوری‌های روزافزون و نیازهای فردی بر جامعه تأثیر گذاشتند، چاپ دفتر با طرح دلخواه به‌عنوان یک ابزار خلاقانه و کارآمد برای افرادی که به دنبال یک تجربه شخصی‌سازی شده هستند، رو به افزایش است. شرکت معتبر لیدانکو، با دسترسی به چاپخانه‌ای مجهز و توانایی تولید هزاران محصول متنوع، به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید دفتر یادداشت با طرح‌های منحصر به فرد شناخته می‌شود. با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و تیمی مجرب، لیدانکو با ارائه‌ی دفتر‌های یادداشت شیک و کارآمد، توانسته است در بازار رقابتی تأثیرگذاری خود را تثبیت کند.

تولید کننده دفترچه یادداشت تبلیغاتی

لیدانکو، به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر دفترچه‌های یادداشت تبلیغاتی، در محیطی مبتنی بر کیفیت و نوآوری، این محصولات را با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی تولید می‌نماید. با تمرکز بر ارائه دفترچه‌های یادداشت با طراحی‌های متنوع و جذاب، لیدانکو به عنوان برترین تولید کننده دفترچه یادداشت تبلیغاتی در بازار حضور پیدا کرده است. تنها در محصولات خود قرار داده است که به همراه هزاران مورد تولیدی دیگر، دفتر یادداشت، به عنوان یک ست یادداشت‌برداری جامع و کارآمد، ارائه می‌نماید.

دفتر یادداشتقیمت چاپ دفتر

امروزه تعداد قابل توجهی از مشتریان ما در واقع قصدشان از سفارش دادن دفتر یادداشت، فروش آن ها به مخاطبان و بهره‌ برداری کردن از فضای مثبت و استقبال گرمی است که مخاطبان برای استفاده از دفتر یادداشت انجام می دهند. جهت اطلاع استعلام قیمت و اطلاع از قیمت چاپ دفتر کافیست با همکاران ما در تماس باشید و با ارسال فایل و انتخاب کردن نوع کاغذ، جلد، صحافی و … برای همکارانمان هزینه تولید محاسبه شده و خدمتتان اعلام می شود.

هزینه چاپ دفتر

امروزه شرکت‌ ها و موسسات مختلف نیز برای هویت بخشی و برندسازی برای خود قبل از هر اقدامی توجه ویژه به تهیه ست اداری با لوگو و مشخصات خود نیز می‌ نمایند و ضمن استفاده از این دفاتر و سایر موارد مانند سربرگ در مکاتبات خود، از آن ها به عنوان ابزار های تبلیغاتی می نگرند. هزینه چاپ دفتر یادداشت با توجه به  مواردی که در بالا گفته شد و باید توسط مشتری تعیین شود محاسبه و به مشتریان اعلام می شود. کیفیت چاپ و تولید ما بسیار بالا و در حد اعلاء می باشد و قیمت های ما به دلیل خریداری کا؛ذ به صورت انبوه و داشتن چاپخانه برای شما عزیزان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در ادامه در این مقاله به بررسی بهترین دفتر یادداشت های جهان که ادامه مقاله قبل است میپردازیم. و آنها را از نظر نوع جلد، صفحه و کارایی آن مورد تحلیل قرار میدهیم.تا شما عزیزان را برای انتخابی بهتر جهت چاپ محصولات خود یاری کنیم. موسسه لیدانکو در خدمت شما عزیزان هست تا با نازل ترین قیمت ها و بهترین کیفیت اعم کارهای چاپی شما از جمله چاپ دفتر در تیراژ های مختلف را انجام دهد.

دفتر سفارشی

ما به عنوان یکی از پیشروان در صنعت، در کنار هزاران محصول دیگر، دفتر سفارشی و دفتر یادداشت نیز تولید می‌نماید. فرایند تولید دفتر سفارشی در این شرکت با رعایت استانداردهای بالا و استفاده از تکنولوژی‌های نوین صورت می‌گیرد، تا بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان خود فراهم سازد. از مواد با کیفیت برتر تا جزئیات دقیق در طراحی، هر دفتر یادداشت از لیدانکو، ترکیبی از کارآیی و زیبایی را به همراه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش دفترهای سفارشی، به وبسایت رسمی شرکت ما مراجعه فرمایید

چاپ دفتر یادداشتدفتر کار لوکس

امروزه یکی از وسایلی که بسیار در ادارات و سازمان ها استفاده می شود. و همچنین به عنوان دفترچه تبلیغاتی برای هر سازمان یا اداره ای محسوب می شود دفتر یادداشت اداری می باشد. دفتر یادداشت ها را همانطور که می دانید با نام های متعددی می شناسند. یکی از رایج ترین آن ها دفتر کار لوکس است در واقع دفتر کار لوکس اداری ابعاد مختلف به سفارش ادارات شرکت ها و سازمانها تولید می شود. پس شما نیز با اسامی مختلف این نوع دفتر یادداشت آشنا شدید.

پس اگر قصد خرید دفتر یادداشت اداری را دارید می بایست حتما این را در نظر بگیرید که دفاتر اداری خود را از شرکت ها و تولیدکنندگان معتبر خریداری نمایید. ما در مجموعه لیدانکو این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که به راحتی بتوانید به طور مستقیم از کارخانه تولیدی ما خریداری نمایید.

خرید دفتر یادداشت لوکس

اگر در حال حاضر شما نیز قصد خرید دفتر یادداشت لوکس مد نظر خود را با لوگو و آرم شرکت خود داری حتماً به این دقت کنید که از شرکت های معتبر خرید خود را انجام دهید، در واقع شرکت های تولید کننده دفتر یادداشت ادرای در سطح کشور به تعدادی زیادی وجود دارد اما نکته قابل توجه این است که حتما شرکت انتخابی شما کیفیت را اولویت تولید خود قرار دهد یکی از شرکت های معتبر که در در حال حاضر اقدام به تولید دفتر یادداشت در تهران می کند شرکت بزرگ لیدانکو می باشد.

تهیه کننده دفتر یادداشت

لیدانکو با تجربه‌ای فراوان به عنوان تهیه‌ کننده دفتر یادداشت معتبر شناخته می‌شود. با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و استانداردهای بین‌المللی، این شرکت تضمین می‌کند که هر دفتر یادداشت از کیفیت و استحکام بی‌نظیری برخوردار باشد. به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان دفتر یادداشت، لیدانکو با تمرکز بر بهبود مستمر و نوآوری در طراحی، به ارائه محصولاتی با طراحی زیبا و کارایی بالا مشغول است. از زمان تأسیس، شرکت لیدانکو توانسته است جایگاهی برتر در بازار دفتر یادداشت‌های مدرن داشته باشد و پیشنهادات ویژه‌ای برای مصرف‌کنندگان ارائه دهد.

دفتر یادداشت خرید دفترچه یادداشت

در حال حاضر برای خرید دفتر چه یادداشت باید به موارد زیادی توجه کرد. این موارد شامل طرح دفترچه، تعداد برگ ها و نوع جلد آن ، نوع صحافی شامل سیمی یا ساده بودن آن نیز دقت کرد. برای تهیه و تولید دفتر یادداشت های مدنظر خود فقط کافیست همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت نمایید و در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه دفترچه یادداشت ها تحویل بگیرید.

خرید دفتر فانتزی

در حال حاضر دفتر های فانتزی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. برخی از افراد از دفاتر فانتزی برای مصارف روزانه خود نیز استفاده می کنند. از این رو خرید دفتر فانتزی در سال های اخیر با افزایش چشمگیری رو به رو شده است. دفاتر فانتزی در طرح های مختلف اسپرت، دخترانه ، پسرانه و همچنین میتوانند بسته به طرح و سبک دفتر برای سنین مختلف نیز طراحی و تولید شوند. در زمینه طراحی نیز طراحان ما می توانند بهترین طراحی را متناسب با ایده و درخواست شما طراحی کنند. دفتر یادداشت و دفتر های فانتزی خود را با آسودگی خاطر به ما سفارش دهید و به جمع مشتریان خوب ما بپیوندید.

قیمت دفترچه یادداشت کوچک

دفتر یادداشت های کوچک شاید تنها دفتری باشد که تمامی افراد حداقل یکبار در طول زندگی خود از آن ها استفاده می کنند. اکثرا از این دفتر چه های یادداشت در کشوی میز ، در کیف و… برای یادداشت های مواقع اضطراری نیز استفاده می شوند.  از لحاظ قیمتی قیمت دفترچه یادداشت کوچک بسته به جنس کاغذ، نوع جلد ،چند برگ بودن و نوع صحافی آن دارد. قیمت های محاسبه شده توسط همکاران و کارشناسان فنی ما با توجه به موارد مدنظر شما تعیین می شود به دلیل تولید ما در تیراژ بالا قیمت های ما بر اساس قیمت عمده محاسبه شده و برای مشتریانمان مقرون به صرفه می باشد.

خرید دفتر یادداشت فانتزی

همانطور که میدانید دفتر یادداشت یکی از پرکاربرترین و محبوب ترین محصول در حیطه کاری هر فردی نیز به شمار می آید. متاسفانه این باور غلط وجود دارد که دفاتر یادداشت فقط برای دوران تحصیل مورد استفاده قرار می گیرد در صفحه در دوران تحصیل بسیار زیاد از این اثر استفاده می شود اما این امر دلیل بر استفاده از دفتر یادداشت در زمان های مختلف موارد خاص و یا افراد خاص نمی شود، بلکه حتی از دفتر یادداشت کارمندان و حتی افراد در زندگی روزمره نیز از آن استفاده می کنند. حتی در اکثر موارد افراد علاقه زیادی به خرید دفتر یادداشت فانتزی نیز نشان می دهند.

از این رو اکثر تولید کنندگان نوشت افزار ها کسانی که قصد پخش این محصول را به عنوان تامین کننده دارند یکی از تولیداتشان که به راحتی می توانند بر روی آن مانور دهند دفاتر یادداشت فانتزی است.

Leda Art Supply Large Softbound Sketchbook

طراحی: 4.5 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 4.5 | جلد: 3.5
اگرچه من رنگ جلد آن را دوست ندارم ، اما این دفتر یادداشت به من احساس کیفیت میدهد. به طور واضح ، این محصول بیشتر شبیه یک عرضه هنری است تا یک دفتر. صفحات خالی آن قابل مرور و رضایت بخش است. آنها جوهر را بدون خونریزی یا پخش شدن از خط اولیه نگه می دارند – چیزی که همیشه نمی توانید در مورد دفترهای هنری بگوییم.

دارای یک جلد نرم و یک جیب در پشت است. فکر نمی کنم این را خیلی با خودم بیرون ببرم ، اما به عنوان یک دفتر کار ، آن را خیلی دوست دارم. چیزی که من آزمایش کردم اندازه بزرگ آن است ، اما این دفتر در اندازه متوسط ​​و کوچک نیز وجود دارد که برای استفاده روزانه یا مسافرت بسیار کاربردی تر به نظر می رسد. —LC
نمره کل: 4.375

دفتر یادداشت

ban.do Rough Draft Large Spiral Notebook

نوع: خط دار
طراحی: 4 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 4 | جلد: 4

من عاشق یک دفتریادداشت مارپیچی خوب هستم. این دفتر مخصوصاً هرگز میز کارم را ترک نمی کند زیرا خیلی بزرگ است و نمی تواند در کیف من جا بگیرد. اما من اندازه نوشتن یادداشت ها را تحسین می کنم. فضای زیادی برای اجازه دادن به دست خط بزرگ من وجود دارد. بعلاوه می توانم در حاشیه بنویسم و ​​فضای کافی در بالا برای برچسب گذاری مناسب هر صفحه داشته باشم ، و این باعث می شود بعداً به یادداشت هایم مراجعه کنم.

نام تجاری را در پایین هر صفحه کمی من را حواس پرت می کند. همچنین باعث می شود نتوانم در آن بخش بنویسم ، اما من کاملاً از آن ناراحت نیستم زیرا بسیار با نام تجاری من مطابقت دارد. من شخصاً از جلد سرگرم کننده ای که علامت تجاری Ban.do است نیز لذت می برم. حتی در وسط صفحات یک تقسیم کننده صورتی داغ دارد که به من می گوید من “جادوی مستقیم” هستم. این دفترچه قطعاً روحیه من را افزایش می دهد. —CA

نمره کل: 4.25

دفتر یادداشت

Iron Curtain Press The Standard Notebook, Mint

نوع: مشبک

طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 4 | احساس کلی: 4 | جلد: 4

فضای زیادی برای نوشتن وجود دارد ، که من ، به عنوان فردی با دست خط بزرگ و شل ، از آن قدردانی می کنم. و به جای اینکه شبکه ها از بالای صفحه به پایین بروند ، حاشیه چربی در بالا وجود دارد ، مشابه آنچه در کاغذهای گشاد کلاسیک پیدا می کردید. فقط کمی فضای تنفس به صفحه می دهد و نوشتن را جذاب تر می کند. شبکه ها نیز ، هرچند آبی روشن ، زیاد نیستند.

صفحه بیشتر خاکی است تا سفید ، تقریباً مانند پوشه مانیل ، بنابراین کمی مبهم به نظر می رسد. اما جوهر به سختی در صفحه جاری می شود و نوشتن روی آن صاف است. بهترین راهی که می توانم این دفتر یادداشت را توصیف کنم بزرگ است ، اما این یک دفتر خوب و جذاب است. من فکر می کنم دلیل این است که ابعاد نوت بوک بیشتر مربع شکل است تا مستطیل ، بنابراین حمل و نقل و قرار دادن داخل کوله پشتی یا کیف دستی کمی راحت تر است.

مارپیچهای فلزی به اندازه کافی گسترده هستند به طوری که من احساس نمی کنم صفحات قرار است گیر کنند و محکم به نظر می رسند. دلیل اصلی من برای متصل کردن نقاط این است که جلد آن دارای کارت سبز نعناع است ، که چندان محکم به نظر نمی رسد. این دفتر یادداشت دارای ظاهری کاملاً پررنگ است ، که بسیار سرگرم کننده است و بسیار جذاب تر و سفارشی تر از یک دفتریادداشت معمولی است. -MB

نمره کل: 4.25

دفتر یادداشت

Hiromi Paper Washi Notebook

نوع: خالی

طراحی: 4 | کیفیت صفحه: 4 | احساس کلی: 4.5 | جلد: 4.5

Hiromi Paper یک فروشگاه لوازم التحریر در شهر کالور است که به آوردن محصولات کاغذی ژاپنی به ایالات متحده اختصاص دارد. دفتر یادداشت های واشی همه در کیوتو ساخته می شوند. دفتر یادداشتی که قرار است من تست کنم طرح هندسی داشت. هم گرافیکی است و هم متمایز ، اما بیش از حد شلوغ نیست. داخل کاغذ کرم رنگ انعطاف پذیر و صاف است و نوشتن روی آن لذت بخش است.

دفترچه یادداشت توسط یک نخ واحد کنار هم نگه داشته شده است. به نظر می رسد برای ساخت آن دقت زیادی شده است. از آنجا که جلد فقط یک کاغذ ضخیم (هرچند یک کاغذ زیبا ، بافت دار و ضخیم) است که توسط یک نخ در کنار هم نگه داشته شده است ، کمی ظریف است. من فکر می کنم این یک دفترچه یادداشت است که باید کمی از آن استفاده کرد ، اما ارزش توجه بیشتری را دارد. و اگر می خواهید دفترچه ای داشته باشید که هیچ کس دیگری نداشته باشد ، من نمی توانم آن را به اندازه کافی توصیه کنم. —DP

نمره کل: 4.25

دفتر یادداشت

Shinola Large Hard Linen Journal

نوع: خط دار
طراحی: 3.5 | کیفیت صفحه: 3.5 | احساس کلی: 5 | جلد: 5

این یک دفتر یادداشت با جلد کتانی پیچیده است. بسیار محکم است و به نظر می رسد می تواند تا حد زیادی ساییدگی و پارگی را تحمل کند. و ویژگی های شیک دیگری نیز دارد ، از جمله نشانک روبان ، نوار کش دار برای بسته نگه داشتن دفترچه یادداشت و پوشه ای داخلی در پشت جلد برای ذخیره صفحات باز. صفحات خط دار خودشان خوب هستند: آنها به اندازه ای ضخیم هستند که از قلم من خونریزی نکند اما آنقدر ضخیم نیست که احساس فانتزی خاصی داشته باشم.

برگ استاندارد شل را که کمی ضخیم تر است تصور کنید. کاملاً قابل قبول است ؛ فقط با کیفیت جلد مطابقت ندارد در حالی که این دفتر بسیار بزرگتر و سنگین تر از آنچه من معمولاً ترجیح می دهم ، می توانید بگویید یک دفتر است که از دوام کافی برخوردار است تا فضای بیشتری را که در کیف شما اشغال می کند به دست آورد. —DP

نمره کل: 4.25

دفتر یادداشت

Mossery Hardcover Threadbound Notebook

نوع: خالی ، خط دار یا خال خالی
طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 4 | احساس کلی: 5 | جلد: 3

این یکی را واقعاً جالب دیدم. یک قسمت کامل در جلو با “درخواست” های بسیار گشاد برای کشیدن یا ارسال تصویری از خود یا مکانهایی که به نظر شما الهام بخش است ، یادداشت کردن اهداف و اولویت ها و غیره وجود دارد. در ابتدا این نوع پیچیده را پیدا کردم ، اما در واقع فکر می کنم واقعا حس خوبی داشتم که مدتی با دفتر یادداشت وقت گذاشتم.

این دفتر یادداشت برای همه مناسب نیست ، اما من از طراحی جدی آن بسیار استقبال می کنم و فکر می کنم این تمرینات واقعاً می تواند به خلاقیت کمک کرده و از ابتدا احساس شخصی تری به دفترچه یادداشت بدهد. اگر فقط از آن برای نوشتن یادداشت ها و لیست ها استفاده می کنید کمی خاموش است ، اما اگر می خواهید بیشتر برنامه ریز روزانه ، خاطرات روزانه یا روزنامه های حرفه ای باشد ، فکر می کنم لمس آن واقعا زیبا باشد.

همچنین کاغذ عالی ، صاف وتقریباً بدون خونریزی است ، و هنوز بسیار نازک است ، بنابراین صفحات زیادی در آنجا وجود دارد. به دفتر یادداشت های قابل استفاده دیگری نیاز دارید که بتوانید آنها را عوض کنید ، که کاربردی و سازگار با محیط استفاده شما است. و مزیت دیگر این است که این صفحات دارای یک اتصال نرم هستند ، بنابراین شما می توانید قابلیت کندن آسان کاغذ سبک را به همراه ظاهر بیرونی گالینگور مقاوم بدست آورید. همچنین دارای دو جیب است. من نمی دانم با یکی از این جیب های دفتر چه کنم ، اما دو جیب دارد. —DN

نمره کل: 4.25

دفتر یادداشت

Rhodia N° 18 Wirebound Pad

نوع: شبکه خط دار ، مشبک یا نقطه ای
طراحی: 4 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 4 | جلد: 4

من طرفدار مارک هایی با سابقه و اصالت هستم. بنابراین قبل از این از رودیا به خوبی آگاه بودم. من در واقع از دفتر یادداشت های آنها برای بسیاری از کلاسهایم در دانشگاه استفاده کردم. (قرار نیست زیاد از خودم بگویم ، اما Moleskines دفتر یادداشت داغ آن زمان بود و من می خواستم متفاوت باشم).

رودیا یک شرکت فرانسوی است که بخاطر کاغذ با کیفیت بالا در لوازم التحریر و حلقه های قلم چشمه معروف است. و شهرت قطعاً سزاوار است. کاغذ بسیار لوکس و صاف است. بدون خونریزی این به اندازه کاغذ دفتر یادداشت LIFE زیبا نیست ، اما مطمئناً بسیار برجسته است. از بین تمام دفتر یادداشت هایی که آزمایش کردم ، این همان چیزی است که من بیشتر از همه از آن استفاده کردم ، اما این به این دلیل است که فقط روی میز من بود و من در طول روز آن را خط خطی می کردم. این دفتر یادداشت بزرگ است – بزرگتر از یک صفحه قانونی استاندارد آمریکایی – بنابراین قابل حمل ترین نیست. اما برای گذاشتن روی میز عالی است.

یک چیز عالی دیگر: کاغذ فوق العاده آسان و تمیز می شود ، که اغلب در مورد دفتر یادداشت هایی با سبک بالشتک مشکل ایجاد می کند. یک چیز نه چندان عالی: که بخش “سربرگ” کمی بزرگتر است که همانند آن در صفحات کاغذ آمریکایی کم است. —DN

نمره کل: 4.25

دفتر یادداشت

Barone Fig Vanguard Softcover

نوع: شبکه خالی ، خط دار یا نقطه ای
طراحی: 4.5 | کیفیت صفحه: 4 | احساس کلی: 4 | جلد: 4.5

من به شدت مشتاق تنوع در هر جنبه ای از زندگی ام هستم ، اما این دفتر یادداشت خالی است که می توانم از آن استفاده کنم. این بسیار ساده است: یک جلد خاکستری ، مقوایی y ، اتصال ساده با نخ زرد و 72 صفحه محکم و صاف.

برخلاف مولسکین (که اندازه مشابهی دارد) ، من می ترسم که از هیچ نوع ریختن داخل کیف دوام نیاورد ، اما مشکلی نیست: مجموعه سه تایی فقط 12 دلار هزینه دارد. این نسخه کمی جذاب تر و کمی محکم تر از دفتر یادداشت های موجی (فوق العاده) با جلد نرم است و ، تصور می کنم ، رویای یک دودلر باشد. —KS

نمره کل: 4.25

دفتر یادداشت

Emilio Braga Cloud Print

نوع: خالی
طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 4 | احساس کلی: 3 | جلد: 5

این یک دفتر یادداشت با سابقه است ، به معنای واقعی کلمه: صفحه اول توضیح می دهد ، ابتدا به اسپانیایی ، سپس به انگلیسی ، این محصول در دستان شما دارای “ستون فقرات و گوشه های متمایز و سخت پوشیده است” (به هر معنا که باشد) ، “بسته شده است” در پارچه های رنگارنگ “و” نوت بوک اصلی پرتغالی است.

” مطمئناً زیبا است: جلد آن خال خال است ، صفحات به رنگ قرمز زیبا و پر جنب و جوش رنگ آمیزی شده اند و همه چیز ، همانطور که گفته شد ، با “پارچه رنگارنگ” بسته شده است. به عبارت دیگر ، به نظر می رسد چیزی است که در تعطیلات اروپایی برای رئیس خود می خریدید.

در حالی که صفحات (خالی) برای نوشتن صاف هستند (بدون هیچ گونه خونریزی) ، اندازه (حدود نه در شش اینچ) و وزن (سنگین) این دفتر یادداشت آن را به دسته “مناسبت های خاص” منتقل می کند ، برای فهرست کارهای انجام شده روی میز یا افکار هوشمند-این چیزی نیست که من بخواهم در کارهای روزانه با خود حمل کنم. —KS

نمره کل: 4.25

 

دفتر یادداشت

خرید دفتر خاطرات لوکس

خرید دفتر خاطرات لوکس، به عنوان یک اقدام با شکوه در فرآیند نوشتن و یادداشت ‌برداری، تجربهٔ منحصر به فردی را برای شما ایجاد می ‌کند. دفتر یادداشت لوکس، با جزئیات ظاهری و کیفیت ساخت برجسته، به شما این امکان را می ‌دهد تا لحظات مهم و خاطرات زندگی ‌تان را با ارزش و دلنشینی ثبت کنید. این محصولات شگفت‌ انگیز، تحت برند معتبر لیدانکو تولید شده و در کنار هزاران سایر محصول متنوع، نشان از تفکر خاص و دقت در جزئیات شرکت شما می‌ دهند.

دفتر یادداشت خاص

با کمال میل و استعداد به حلقه دفتر یادداشت خاص و دفتر یادداشت اشاره می‌ کنیم. دفتر یادداشت خاص، به عنوان یک ابزار اساسی برای ثبت و نگهداری ایده‌ ها، یادداشت‌ ها و اطلاعات مهم، نقش بسیار مهمی در زندگی حرفه‌ ای و شخصی فرد ایفا می‌ کند. در این راستا، شرکت لیدانکو با تمرکز بر کیفیت و نوآوری، در مجموعه‌ ای گسترده از محصولات، از جمله دفتر یادداشت خاص، جایگاه خود را پررنگ کرده است.

این شرکت که در کنار هزاران محصول تولیدی دیگر، این محصول نیز راهی بین ‌المللی می ‌سازد، به دلیل استفاده از فناوری‌ های پیشرفته و تعهد به جلب رضایت مشتریان، به عنوان یک پیشرو در صنعت شناخته می‌ شود.

دفتر مولسکین

در دفتر مولسکین، جایی که خلاقیت و خواسته‌ های هنری به آزادی خالص تبدیل می‌ شود، دنیایی پر از ابزارهای الهام بخش برای هنرمندان است. این دفتر یادداشت به عنوان یک همراه حسی اساسی برای هنرمندان، نویسندگان و ذهن‌ آرا ها شناخته شده است. از طراحی ظاهر زیبا تا جنس با کیفیت، دفتر مولسکین به وفور در اختیار هنرمندان قرار دارد. در فضای خلاق برند لیدانکو، این دفتر ها به عنوان جزء ی از تجهیزات مورد علاقه ‌ی هنرمندان برجسته ایفای نقش می‌ کنند و به همراه هزاران محصول دیگر، جذابیت خاصی به تجربه خرید می‌ افزایند.دفتر یادداشت

انواع دفترچه یادداشت

در بازار امروزه، انواع دفترچه‌ یادداشت به عنوان ابزاری اساسی برای ثبت اطلاعات، ایده‌ ها و یادداشت‌ های مهم شناخته می‌ شوند. دفتر یادداشت، یکی از محصولات پر کاربرد است که افراد در زندگی روزمره و محیط کار خود استفاده می‌ کنند. شکل و اندازه، نوع جلد و صفحات دفتر یادداشت متنوع است و با توجه به نیازهای کاربران، بافت‌ های مختلفی دارد. شرکت لیدانکو نیز در مجموعه تولیدی خود، با تنوعی از دفترچه‌ های یادداشت با کیفیت و طرح‌ های منحصر به فرد، به ارائه محصولات با کیفیت و جذاب برای مصرف‌ کنندگان می‌ پردازد.

چاپ دفتر مشق

تولید کتب و دفترچه‌ های آموزشی، از جمله چاپ دفتر مشق و دفتر یادداشت، امری حیاتی و بسیار مهم در فرآیند یادگیری دانش ‌آموزان است. شرکت لیدانکو با تجربه و دانش فنی فراوان، در کنار هزاران مورد تولیدی دیگر، به تولید این محصولات نیز می ‌پردازد. با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های روز و استفاده از مواد با کیفیت، دفتر‌ های تولیدی این شرکت، بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه می ‌دهند. از طرفی، توجه به نیازها و تنوع در طرح‌ ها و اندازه‌ ها، این دفترچه‌ ها را به گزینه‌ای مناسب و جذاب برای دانش‌ آموزان تبدیل کرده است.

این تنوع و کیفیت بالا، موجب ترجیح مشتریان برای استفاده از دفترچه‌ های تولید شده توسط شرکت لیدانکو می‌ گردد.

سفارش دفتر با طرح دلخواه

ضمن عرض ادب و احترام، با کمال مسرت اعلام می ‌داریم که شما می‌ توانید سفارش دفتر با طرح دلخواه خود را به راحتی به مجموعه لیدانکو، بسپارید. دفتر یادداشت با طرح و اجرای بی‌ نظیر، یکی از محصولات ویژه ماست که با افتخار به شما عرضه می ‌شود. در مجموعه وسیع تولیدی ما، اختصاص یافته به هزاران محصول متنوع، دفتر یادداشت با طراحی‌ های متعدد نیز قرار دارد. با توجه به استانداردهای بالا و کیفیت برتر محصولات ما، آن‌ ها بهترین یار شما برای نوشتن و یادداشت‌ های خاص خواهند بود.

ما در انتظار خدمت‌ رسانی به شما هستیم و امیدواریم که از این تجربه خرید لذت برده و رضایت کامل را از دفتر یادداشت با طرح دلخواه خود، از لیدانکو بدست آورید.

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی      پاکت حبابدار رنگی اختصاصی    قیمت پاکت پستی حبابدار | مجموعه لیدانکو 1401        تولید کننده پاکت حبابدار درجه 1 | مجموعه لیدانکو        پخش عمده پاکت پستی حبابدار اختصاصی درجه 1        پخش عمده پاکت حبابدار درجه1| مجموعه لیدانکو          خرید پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی درجه 1

خرید قوطی فلزی در دار

قیمت بهترین طراحی کارتن بسته بندی      چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه