Skip to main content

تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه از دیر باز مورد توجه بسیاری از مشتریان بوده است اما چگونه میتوان یک کار چاپی خوب با قیمت مناسب داشت. موسسه لیدانکو به شما کمک میکند محصولات خود را با چاپ ارزان و کیفیتی عالی وارد بازار کنید.

چگونه یک کار چاپی با صرفه انجام دهیم

انجام یک کار چاپ ارزان و با صرفه، نیاز به آگاهی از مراحل مختلف کار دارد. از جمله اشراف به شیوه های مختلف سند، نحوه ی کار ماشین چاپ، ابعاد کاغذهای موجود در بازار و مراحل تکمیلی پس از چاپ مانند صحافی و … . سپس باید با متخصصین هر قسمت هماهنگی های لازم را انجام داد. در این صورت است که امکان محاسبات دقیق و انتخاب شیوه اقتصادی کار، میسر می شود.برای کار های چاپی نیز تعرفه چاپ مشخص به خود وجود دارد اما به تضمین به شما می گوییم با چاپ در مجموعه لیدانکو همراه با بالاترین کیفیت قول مناسب ترین قیمت را به شما می دهیم.

تعرفه چاپ

تعرفه چاپ ارزان 

اگر به دنبال تعرفه چاپ ارزان هستید بهتر است مستقیماً با چاپخانه در ارتباط باشید و سعی کنید که واسطه‌ها را از میان بردارید. ما در مجموعه لیدانکو تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده‌ایم. اکنون موفق شده‌ایم که واسطه‌ها را از میان برداریم و مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم. تمامی کار ها و خدمات چاپی در چاپخانه ما با استفاده از به روزترین دستگاه‌های چاپی و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌شوند.

کاغذ

کاغذ، اساسی ترین ماده مصرفی است که روی هزینه های یک کار چاپی، اثر می گذارد. بنابراین مهم ترین کار، کاهش مصرف کاغذ در فرآیند چاپ است. گاهی کاغذ مصرفی برای انجام یک پروژه چاپی، از نوع بسیار مرغوب و گران قیمت است. بنابراین بایستی از مصرف بی مورد هر برگ آن جلوگیری گردد. مثلاً برای تنظیم ماشین چاپ از کاغذ ارزان قیمت تری استفاده کرد و بعد از تنظیم با کاغذ اصلی، شروع به انجام چاپ کرد. البته این کار را بسیاری از چاپخانه ها به طور اتوماتیک انجام میدهند. در انجام یک پروژه چاپی، عمده هزینه ها شامل فیلم/ زینک/ چاپ/ پوشش و صحافی می شود. تعرفه چاپ

تعرفه چاپ

برخی هزینه ها و تعرفه چاپ در تیراژهای مختلف قابل اغماض است. برای نمونه ما یک پروژه چاپی را از نظر تیراژ به سه دسته تقسیم می کنیم:

1-  کارهای کم تیراژ:

معمولا تیراژ این نوع کار از 5000 کمتر و اغلب بین 1000 تا 3000 می باشد. اغلب کارها در این تیراژ چاپ می شود.

2-  کارهای تیراژ متوسط:

تیراژهای بین 5000 تا 10000 کارهای با تیراژ متوسط است.

3-  کارهای تیراژ بالا:

تیراژهای بالای 10000 عدد. این تیراژ را معمولاً شرکت های تولیدی، برای بسته بندی محصولات خود، سفارش می دهند. در انجام پروژه های چاپی با تیراژهای مختلف، اهمیت برخی از هزینه ها کمتر و برخی بیش تر می شود. و به همین میزان تعرفه چاپ نیز متغیییر می باشد.مثلاً در کارهای پرتیراژ هزینه های فیلم و زینک قابل اغماض است و بیش ترین هزینه را کاغذ مصرفی دارد. در حالی که در کارهای کم تیراژ بیشترین هزینه را خصوصاً اگر کار جهار رنگ باشد، فیلم و زینک و چاپ دارد و هزینه کاغذ مصرفی در مراحل بعدی قرار می گیرد.
تعرفه چاپ

تعرفه چاپ

ما برای شما تعرفه چاپ را به صورت لیست قیمت چاپ افست آماده کرده ایم ، که مبنای سفارش در تیراژ 1000 عدد می باشد ، در صورتی که هر یک از سفارشات شما مشتریان محترم در بین این لیست محصولات نباشد ، شما می توانید به صورت لحظه ای با کارشناسان ما در ارتباط باشید و استعلام قیمت محصول مورد نظرتان را بگیرید. همکاران ما در مرکز چاپ لیدانکو همه روزه آماده پاسخگویی و ثبت و پیگیری سفارشات شما مشتریان محترم می باشد.

طراحا و چاپ

طراحی و چاپ جزء تخصصات ما در مجموعه لیدانکو می باشد. اگر به لیست قیمت های ما مراجعه کنید متوجه می شوید قیمت های ما پایین تر از سایر لیست قیمت چاپخانه های تهران و سایر شهرها می باشد. شبکه چاپ مجموعه لیدانکو شامل بهترین و مجرب ترین متخصصان در این حوزه می باشد همچنین ما برای تمامی چاپ های خود از بهترین ناظران برای نظارت چاپ های خود استفاده میکند.  همچنین میتوانید در کنار چاپ محصولات خود طراحی چاپ آنها را نیز به ما سفارش دهید. تعرفه چاپ a4، تعرفه چاپ دیجیتال، قیمت چاپ دفتر و غیره همگی بر روی سایت قرار گرفته شده است.

تعرفه چاپ

قیمت چاپ افست کتاب

چاپ افست کتاب یک نوعی از چاپ است که برای چاپ کردن انواع مجلات، بروشورها، کتاب ها، پوسترها و هر چیزی که بتوان روی کاغذ چاپ کرد در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. برای محاسبه هزینه چاپ کتاب آنلاین کافیست با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید.برای محاسبه آنلاین چاپ افست محصولات تعرفه چاپ که در لیست قیمت ارائه شده مجموعه لیدانکو نیست با ما تماس بگیرید. در لیست قیمت چاپ افست کتاب ارائه شده تیراژ واحد ۱۰۰۰ عدد است یعنی هزینه چاپ 1000 جلد کتاب ارائه شده است.
تعرفه چاپ

تعرفه قیمت های چاپ

مجموعه لیدانکو بیش از 90% سفارشات مشتریان خود را به صورت فرم اختصاصی چاپ افست و با کمترین قیمت و تعرفه قیمت های چاپ رقابتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و فرم های اختصاصی را آرشیو می کند تا در صورت درخواست مجدد مشتری برای چاپ به راحتی در دسترس باشد. ما سعی کرده ایم تمام تعرفه چاپ قیمت های مجموعه لیدانکو را بر روی سایت قرار دهیم. این تعرفه شامل قیمت چاپ افست چهار رنگ، تعرفه چاپ a4، قیمت چاپ کارت ویزیت، قیمت چاپ افست کتاب، قیمت چاپ کتاب قیمت چاپ حافظ و سایر موارد که در این لیست قرار داده ایم.

تعرفه چاپ

قیمت چاپ افست

در حال حاضر چاپ افست عمومی و اختصاصی، یکی از روش هایی است که در چاپ از آنها استفاده می شود. اگر شما بر تاریخچه چاپ افست دقت کنید و در این زمینه  مطالعه ای انجام داده باشید ،در می یابید که این روش چاپ نیز بر مبنای تضاد بین آب و چربی صورت می گیرد. در زمینه قیمت چاپ افست برای شما لیستی را تهیه کرده ایم و در بالا قرار داده ایم جهت اطلاع دقیق تعرفه چاپ و بروز قیمت های چاپی کافیست تا همین حالا با گارشناسان ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت چاپ

در حال حاضر چاپ افست را اغلب به‌ عنوان پر هزینه‌ ترین روش تولید در محصولات چاپی است اما باید گفت با کیفیت فوق‌ العاده در تیراژ صنعتی نیز در بین روش های چاپی شناخته می‌ شوند. درست است که قیمت خرید و همچنین نصب تجهیزات افست بسیار بالاست، ولی هزینه‌ و تعرفه چاپ چاپ کردن محصولات آن بر عکس خیلی پایین است.جهت کسب اطلاعات در زمینه استعلام قیمت چاپ بسته بندی و دیگر کار های چاپی خود کافیست با ما تماس بگیرید.
در واقع قیمت محصولاتی که با چاپ افیت تولید می شوند این یعنی شما می‌ توانید سفارشات چاپی را با بهترین کیفیت ممکن، در سریع‌ترین زمان و بالاترین حجم به راحتی تولید کنید و با هزینه‌ و یا تعرفه چاپ پایین تولید، سود بسیاری زیادی از آن ببرید. بنابراین چاپ افست ارزان‌ترین روش چاپی است آن هم باکیفیت فوق‌العاده بالا در تیراژهای تجاری و بالا است.

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی      پاکت حبابدار رنگی اختصاصی    قیمت پاکت پستی حبابدار | مجموعه لیدانکو 1401        تولید کننده پاکت حبابدار درجه 1 | مجموعه لیدانکو        پخش عمده پاکت پستی حبابدار اختصاصی درجه 1        پخش عمده پاکت حبابدار درجه1| مجموعه لیدانکو          خرید پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی درجه 1

خرید قوطی فلزی در دار

قیمت بهترین طراحی کارتن بسته بندی      چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه

پاسخ دهید