Skip to main content

طراحی کارتن بسته‌ بندی، همه جا و برای هر محصولی به شکل منحصر به فرد خود دیده می‌ شود. طراحی کارتن بسته بندی  و چاپ بسته‌بندی شامل انتخاب موارو مختلفی است. کامل برای شما آن موارد را نام می بریم ابتدا انتخاب متریال یا جنس بسته‌بندی، گزینش صحیح قالب و شکل آن، اجرای طراحی گرافیک (انتخاب رنگ، فونت‌ها، المان‌های گرافیک و چیدمان صحیح آنها) و در مرحله پایانی تولید و طراحی کارتن بسته‌بندی می‌شود. طراحی کارتن بسته بندی یکی از مهمترین مراحل تولید بسته بندی به شمار می آید.

طراحی کارتن بسته بندی

امروزه نرم افزار طراحی جعبه و بسته بندی در بازار زیاد است. ولی چیزی که واضح هست این است که طراحی کارتن بسته بندی که توسط طراحان انجام میشود بسیار شکیل تر و اصولی تر است. همچنین طراحی کارتن بسته بندی دارای خلاقیت است اگر در نمونه طراحی کارتن هایی که توسط مجموعه لیدانکو طراحی شده وقت کنید کاملا متوجه این خلاقیت ها می شوید.

بهترین طراح بسته بندی ایران

در حال حاضر تقاضای بسیار زیادی از سوی مشتریان برای کارتون های بسته بندی می باشد که همین  تقاضای سطح بالا نیز باعث شده است که افراد بسیار زیادی در صنعت تولید بسته بندی و تولیدات محصولات مشابه مختلف انواع کارتون های بسته بندی را تولید نمایند. پیشنهاد ما برای کسانی که میخواهند برای محصول خود طراحی کارتن بسته بندی مناسبی را انتخاب کنید این است که برای بسته بندی های خود بهترین طراح بسته بندی ایران را انتخاب نمایند. که خود نیست توانایی تولید بسته بندی را داشته باشد.

اگر بخواهیم برای شما بهترین طراح بسته بندی را نام ببرید  خوشبختانه موارد  و شرکت های معتبر متعددی در این زمینه فعالیت می نمایند. در بین آنها نیز مجموعه لیدانکو یکی از  قویترین ها در این زمینه به شمار می آید.

خرید جغبه بسته بندی

بهترین طراحان بسته بندی ایران درحال همکاری با مجموعه لیدانکو می باشند. قیمت طراحی جعبه و بسته بندی آن بستگی به طراح و زمان اختصاص یافته شده به طراحی کارتن بسته بندی دارد. عکس های کارتن بسته بندی که هم طراحی  بسته بندی و هم تولید شده توسط مجموعه لیدانکوست در سایت قرار داده شده است. برای خرید جعبه بسته بندی کافیست به قسمت ثبت سفارش رفته و سفارش خود را ثبت کنید. ویا با همکاران ما در واحد فروش که شماره هایشان بر روی سایت قرار گرفته است تماس بگیرید. قیمت کارتن بسته بندی بستگی به ابعاد، جنس، چاپ و … نیاز دارد.

طراحی کارتن بسته بندی

طراحی و چاپ کارتن

تا به حال به این دقت کرده اید که بسته بندی این اولین برداشتی است که تومان از از محصول خود به مشتریتان می دهید به این فکر می کنم که بسته بندی شما یک بسته بندی شکیل کارتونی باشد پس اولین نکته که برایتان مهم باید باشد این است که طراحی و چاپ کارتن شما به چه صورت باید باشد. در واقع طراحی کارتن بسته بندی شما باید به گونه‌ای باشد که مشتریان به سرعت با دیدن نوع بسته بندی برندتان در ذهنشان حک شود و سریع متوجه شوند که داخل بسته بندی شما چه محصولی قرار گرفته است. از نظر چاپی نیز کیفیت چاپ برای انتقال و مهیا کردن این هدف نیز بسیار مهم می باشد.

پس اولین مرحله مهم در بسته بندی شما طراحی و سپس چاپ و تولید کارتون های بسته بندی شما می باشد.

طراحی آنلاین بسته بندی

ما با طراحی آنلاین بسته بندی شما در بهترین شکل ممکن برای محصولتان تبلیغاتی رایگان انجام می دهیم. میدانید که بسته بندی یک محصول در واقع بهترین و بزرگترین تبلیغات محصولات شما به حساب می آیند. و اولین گام در این زمینه طراحی کارتن بسته بندی است.  تعرفه انجمن صنفی طراحان گرافیک اکثرا بر اساس هزینه طراحی ساعتی که طراح وقت می گذارد معین می شود.

کارتن بسته بندی شیک

همانطور که می دانید انواع کارتن بسته بندی شیک از گذشته تا به امروز طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند. درکل از آنها برای برای  اهداف گوناگونی همچون حمل و نقل کردن محصولات و اشیاء مختلف و همچنین نگهداری سوالات مختلف استفاده های زیاد می شود.اگر شما نیاز به این دارید که برای محصول خود بسته بندی شیک  و منحصر به فردی را انتخاب کنید حتماً باید این را مدنظر قرار دهید که طراحی کارتن بسته بندی و همچنین  کیفیت چاپ و تولید آن  بسیار مهم می باشد و در واقع هزینه اولیه که شما بر روی بسته بندی خود انجام می دهید سرمایه گذاری برای فروش بیشتر محصولاتتان می باشد.

طراحی کارتن بسته بندینمونه طراحی کارتن بسته بندی

ساخت کارتن های بسته بندی به خاطر داشتن مزیت های مختلف استفاده از این نوع بسته بندی برای محصولات، به صنعتی پیشرو در جهان و ایران تبدیل شده است. کارتن بسته بندی آماده ای در بازار وجود دارد حتی کارتن بسته بندی اسباب کشی اما موضوع قابل بحث ما کارتن بسته بندی شیک و اختصاصی هر محصول است. مجموعه لیدانکو طراحی کارتن بسته بندی، تولید و فروش عمده کارتن بسته بندی اختصاصی محصولات متنوع را انجام می دهد.

فروش عمده کارتن بسته بندی

کارتون های بسته بندی به دلیل  تمامی موارد توسط  نظر مشتری می تواند متغیر باشد  همچون اندازه و کیفیت بسیار مورد استقبال تولیدکنندگان به صورت مختلف قرار می گیرد به دنبال خرید عمده این محصولات می باشند بابت بالای کارتون های بسته بندی باعث شده است که این محصول به یکی از پرفروش ترین  محصولات ما تبدیل شود. محاسبه قیمت در این محصولات متناسب با طراحی کارتن بسته بندی  به صورت گسترده می باشد. سالهاست که اقدام به تولید و فروش عمده کارتن بسته بندی در سایز های مختلف می نمایند.

جهت ثبت سفارش کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت کارتن بسته بندی

نمونه جعبه بسته بندی شده توسط مجموعه لیدانکو در وب سایت لیدانکو برای مثال جعبه بسته بندی خشکبار و سایر محصولاتمان قرار داده شده است. برای قیمت کارتن بسته بندی نمی شود عدد مشخصی را اعلام کرد. و این به دلیل تنوع در ابعاد و جنس بسته بندی های کارتونی و چاپ انجام شده بر روی این بسته بندی ها است. , و این ها فقط ارتباط مستقیم با طراحی کارتن بسته بندی  برای خرید جعبه بسته بندی کافیست با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس حاصل فرمائید.

طراحی کارتن بسته بندی

کارتن سفید بسته بندی

کارتن سفید بسته بندی  این نوع از کارتون ها  به گونه ای تولید می شود که قسمت داخلی آنها به رنگ قهوه ای و قسمت بیرونی آن ها نیز به رنگ سفید می باشد. عکس برای این کارتون ها نیاز به طراحی کارتن بسته بندی خاصی نیست  از طرفی این کارتون های بسته بندی نیز دارای تنوع بسیار بالایی می باشند.به گونه ای که به نیاز بسیاری از مشتریان نیست به خوبی پاسخ میدهند. یکی از سایزهای این نوع محصول که بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد سایز پنج آن می باشد. که اکثرا از آنها به عنوان کارتون مادر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت طراحی جعبه و بسته بندی

در حال حاضر طراحی کارتن بسته‌بندی، مانند سایر رشته‌های طراحی، رشته ای بسیار احساسی است. در واقع ابداع طرح زیبا و طراحی کارتن بسته بندی، رابطه بسیار نزدیکی با احساسات طراح دارد. در واقع این طرح ارائه شده زیبا و جذاب و گویای بسته‌بندی، باید مشتری را قانع کند که محصول را انتخاب و خریداری کند.

طراحان مجموعه لیدانکو، استادان این رشته هستند و در این زمینه تجربه ارائه خدمات زیادی در حوضه بسته بندی داشته اند. آنها با دقت به آخرین تحولات بازار و دنیای گرافیک، با دیدگاهی خارج از چارچوب ها، طرح‌هایی بسیار زیبا و فریبا برای شما اجرا می‌کنند.تعرفه قیمت طراحی جعبه بستگی به طراح و زمان اختصاص یافته شده به طراحی دارد. لیدانکو اینجاست تا با بهترین طراحی گرافیک بسته بندی به شما کمک کند تا فروش محصولتان را بالا ببرید.

نمونه طراحی کارتن

در حال حاضر ما روزانه در طرح ها و اندازه های مختلف انواع بسته بندی کارتونی را چاپ و تولید می‌کنیم. در واقع نمونه طراحی کارتن بسته بندی موجود در مجموعه لیدانکو بیش از ۱۰۰۰ مورد می باشد. که ما نیز سعیمان بر آن است که به شما کمک کنیم تا در این زمینه بهترین انتخاب و نتیجه را برای محصولتان آن هم با مناسب ترین هزینه ها مهیا کنیم. برای مشاوره و انتخاب نوع بسته بندی و انجام مراحلی همچون طراحی چاپ و تولید بسته بندی ما در کنار شما هستیم. تا بتوانید در بازار با رقبایتان به بهترین نحو ممکن رقابت کنید و نبض بازار را در دستانتان بگیرید.

طراحی کارتن بسته بندی هزینه بسته بندی

برای مثال طراح کارتن بسته بندی و یا طراح بسته بندی حبوبات گاهی برای یک طراحی کارتن بسته بندی یک ساعت زمان می گذارد و گاهی چند ساعت، هزینه بسته بندی نیز به همان میزان چند برابر می شود. برای ثبت سفارشات طراحی لیبل و بسته بندی محصولات خود کافیست با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید. تلفن های تماس بر روی سایت بسته بندی لیدانکو در قسمت ارتباط با ما آمده است. همکاران ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

طراحی کارتن

در واقع مجموعه لیدانکو با توجه به تجربه کاری بسیار بالای خود در زمینه طراحی کارتن بسته بندی همچنین طراحی جعبه در ابعاد مختلف با کیفیت بالا در تولید و چاپ کارتن سالیان سال است که در این زمینه فعالیت می نماید و ما افتخار می کنیم که توانستیم در زمینه های مختلف به سراسر کشور و مشتریان خود خدمات رسانی داشته باشیم. در بسته بندی طراحی آن نقش بسیار بسزایی دارد و این که تولید کنندگان بتوانند به صورت مستقیم با کارخانه ها و چاپخانه ها در ارتباط باشند. تا بتوانند برای محصولشان بسته بندی با بالاترین کیفیت را تولید نمایند بسیار مهم است.

ما در مجموعه لیدانکو این امکان را برای شما فراهم کردیم تا به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید.

شرکت طراحی بسته بندی

شرکت های مختلفی هستند که اقدام به طراحی کارتن بسته بندی  می نمایند فیلم ما عده کمی از آنها علاوه بر طراحی اقدام به چاپ و تولید این محصولات می نمایند شرکت طراحی بسته بندی لیدانکو با سالها تجربه  علاوه بر طراحی کارتن بسته بندی شما با بالاترین کیفیت ممکن اقدام به چاپ و تولید بسته بندی مدنظر شما را می نمایند.اگر شما نیز در حوزه های تولید و صنعت مشغول به کار می باشید به خوبی این را می دانید که یکی از اصلی ترین ارکان ها در فرایند تولید محصول شما طراحی گرافیک و بسته بندی آن می باشد.

طراحی کارتن بسته بندی

ارزانترین کارتن بسته بندی

در حال حاضر ساخت کارتن های بسته بندی به علت داشتن مزیت های استفاده از این نوع بسته بندی برای محصولات مختلف، به صنعتی پیشرو در جهان و ایران تبدیل شده است. برای یک محصول بهتر است کارتن بسته بندی شیک و در عین حال ارزانترین کارتن بسته بندی باشد. چاپ کارتن مقوایی و طراحی کارتن بسته بندی با بهترین کیفیت توسط مجموعه لیدانکو انجام می شود. بسته بندی مقوایی اکثرا برای مواد غذایی و سایر کالاها انتخاب می شود زیرا هم استفاده از آن راحت است هم محصول در این بسته بندی ها محافظت می شود.

گاهی اوقات تولید کنندگان یک محصول بسته بندی ارزان قیمت ترین را مد نظر دارند و ترجیح می دهند برای محصولشان هزینه زیادی نکنند. برای این تولید کنندگان کارتن ساده بسته بندی جزء بهترین انتخابات محسوب می شود.

انواع کارتن بسته بندی

انواع کارتن بسته بندی بسیار متعدد است ودر ابعاد مختلف و اکثرا ابعاد سفارشی که مد نظر تولید کننده است تولید می شود. جالب است که خرید کارتن بسته بندی کوچک بیشتر از سایر ابعاد آن است. از لحاظ قیمتی هم قیمت ساخت کارتن بسته بندی به موارد مختلفی وابسته است مانندطراحی کارتن بسته بندی، جنس کارتن، ابعاد ،چاپ روی کارتن، سلفون دار بودن یا مات بودن آن و … برای همین بسته بندی و کارتن های بسته بندی جزءآن دسته از محصولات است که نمیشود برای آن لیست قیمت مشخصی تهیه کرد.

جهت ثبت سفارش کارتن و هر گونه سوال در رابطه با بسته بندی و هزینه آن کافیست با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

هزینه طراحی بسته بندی

هزینه طراحی بسته بندی یکی از مهمترین دغدغه های هر تولید کننده به شمار می آید. طراحی کارتن بسته بندی محصول شما باید به گونه ای باشد که به خوبی بتواند توجه خریداران را به خود جلب نماید.  همچنین به راحتی بتواند با مشتریان  ارتباط برقرار نمایند برای مشتریان این حس را منتقل نماید که به کالا و محصول شما نیاز دارند. اما برای داشتن همچین بسته بندی نیاز به یافتن شرکت دارید که در حوزه کاری خود بهترین باشد هم از نظر طراحی و هم از نظر چاپ و هم از نظر تولید بسته بندی.

قطعاً برای شما  این که تمامی مراحل تولید بسته بندی خود را به شرکت خاص بسپارید بسیار راحت تر از این باشد که هر مرحله از تولید شما را گروهی خاص بر عهده بگیرند.

طراحی کارتن بسته بندی

بسته بندی خاص

در حال حاضر با توجه به طیف وسیع جعبه‌های مختلف موجود در بازار انتخاب جعبه‌ای که مناسب کار و محصول شما باشد و نیاز شما را در زمینه بسته بندی محصولاتتان برآورده کند، دشوارتر و سخت تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. گاهی بهتر است برای محصول تولیدی کارتن ساده بسته بندی را انتخاب کرد زیرا محصول و نیاز مشتری ایجاب میکند و نیاز به طراحی کارتن بسته بندی خاص نیست پس ارزانترین کارتن بسته بندی را برای بسته بندی انتخاب کرد.  اما گاهی برای محصولی که رقابت فروش بیشتری در بازار امروزه دارد ایجاب میکند تا بسته بندی خاص تری را انتخاب کرد.

قیمت کارتن بسته بندی

و در این بسته بندی از نوع خاصی از مقوا و یا کارتن استفاده کرد و بهتر است برای این محصول دست و دلبازتر هزینه کرد. با طراحی کارتن بسته بندی بسیار عالی اما نه در حدی قیمت کارتن بسته بندی گران باشد که قیمت محصول از قیمت سایر رقبا در بازار فراتر نرود. برای خرید کارتن بسته بندی برای محصول خود کافیست با همکارانما در واحد سفارشات تماس بگیرید‌. همچنین متخصصان ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

قیمت کارتن مقوایی

قیمت کارتن مقوایی بستگی به تیراژ سفارشی شما و جنس جعبه بسته بندی چاپ روی جعبه چند رنگ بودن چاپ و… دارد. ما محاسبه آنلاین قیمت تولید کارتن و هزینه طراحی کارتن بسته بندی را به دلیل راحتی شما انجام می دهید و به راحتی و در کوتاه ترین زمان می توانید برآورد قیمت بسته بندی محصولتان را انجام دهید. فروش عمده کارتن بسته بندی توسط ما انجام می شود هرچه تیراژ سفارشات بیشتر باشد قیمت نیز مقرون به صرفه تر می شود.

خرید جعبه بسته بندی

در واقع لیدانکو افتخار این را دارد که به عنوان بورس فروش جعبه مقوایی و بسته بندی شناخته شده است. همچنین در زمینه طراحی کارتن بسته بندی ما با بهترین طراحان ایران همکاری می کنیم. برای خرید جعبه بسته بندی،خرید جعبه مقوایی ارزان، جعبه بسته بندی کرافت، جعبه کارتنی آماده ،جعبه آماده و غیره کافیست با ما تماس بگیرید.از لحاظ قیمتی قیمت های محصولات ما به نسبت کیفیتشان بسیار مقرون به صرفه می باشد برای مثال قیمت جعبه مقوایی فانتزی ما بسیار مقرون به صرفه است.

تقریبا 90 درصد از صنایع تولیدی کشور برای بسته بندی، طراحی کارتن بسته بندی ، ارسال و فروش محصولات خود از کارتن بسته بندی و جعبه های بسته بندی اختصاصی خود با برنده خودشان استفاده می کنند. تولید کنندگان محصولات مختلف جعبه بسته بندی مقوایی محصولاتشان را اکثرا در تیراژ های بالا سفارش می دهند. اگر مد نظر شما جعبه بسته بندی ارزان قیمت تر باشد در تیراژهای کمتر همکاران ما شما را برای سفارش و تهیه این چنین بسته بندی هایی راهنمایی می کنند.

خرید کارتن بسته بندی کوچک

در واقع جعبه و کارتن بسته بندی یک جعبه یا ظرف از جنس مقوا می باشد. همچنین گاهی از تخته های فیبر چین دار تشکیل می شود. این روزها انواع مختلفی است کارتون های بسته بندی در بازار موجود می باشد. که همین باعث شده است تا به مصرف کنندگان بر اساس نیاز خود آنها را انتخاب کنند. برای مثال بسته بندی های مناسب دارویی ، بسته بندی مواد غذایی، صادرات محصول و کارهای گوناگون دیگر تهیه نمایند . برای خرید کارتن بسته بندی کوچک متناسب با محصول طراحی کارتن بسته‌ بندی  متفاوت می باشد.  که طراح حتماً باید آن را نیز در نظر بگیرد.

طراحان برتر بسته بندی

اگرشما نیز می خواهید  در بازار از دیگر رقبا و همکاران خود متمایز  باشید، همچنین به فروش  بالاتر فکر میکنید و  به عبارت دیگر میخواهید بازار را در دست بگیرید.  باید در انتخاب بهترین شرکت های طراحی کارتن بسته بندی و بسته بندی سواس به خرج دهید تا  بتوانید بهترین طراحی کارتن بسته بندی ایران را انتخاب نمایید. ما در مجموعه لیدانکو با بهره‌ گیری از طراحان برتر بسته بندی و همچنین با استفاده از متریال اولیه باکیفیت و با نظارت ناظران چاپی و متخصص خود سعی بر آن داریم که شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نماییم.طراحی کارتن بسته بندی

تولید و چاپ کارتن بسته بندی

در صنعت بسته ‌بندی، تولید و چاپ کارتن بسته ‌بندی و طراحی کارتن بسته‌ بندی دو عامل حیاتی برای جذابیت و جلب توجه محصولات محسوب می ‌شوند. شرکت لیدانکو با تجربه‌ ای گسترده در این زمینه وارد عرصه ‌ای پویا شده است. از آنجا که بسته‌ بندی، ابزاری برای حفاظت از محصولات و برجسته‌ سازی برند است، پرداختن به جزئیات طراحی کارتن بسته ‌بندی امری اساسی است. موفقیت یک محصول در بازار بسیار به جذابیت و کیفیت بسته ‌بندی آن بستگی دارد. لیدانکو با لحاظ کردن استانداردهای بین ‌المللی و ارائه خدمات سفارشی، بهترین طراحی ‌های کارتن بسته ‌بندی را ارائه می ‌دهد.

این روند تبدیل شده است که محصولات لیدانکو به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش، با بسته ‌بندی ‌های منحصر به فرد و جذاب به بازار عرضه می‌ شوند.

قیمت چاپ کارتن

قیمت چاپ کارتن و اهمیت طراحی کارتن بسته بندی در ارتقای تصویر برند و جذب مشتریان بیشتر بسیار حیاتی است. طراحی کارتن بسته بندی، علاوه بر جذابیت و زیبایی، باید از جنبه های مختلف مانند عملکردی، ایمنی و قدرت نگهداری مناسب باشد. برای موفقیت در بازار رقابتی، شناخت دقیق از هزینه‌ ها و فواید قیمت چاپ کارتن امری اساسی است. شرکت لیدانکو با تجربه ‌ای چندین ساله در زمینه تولید کارتن بسته بندی، توانسته است به خوبی نیازها و تقاضای بازار پاسخ دهد.

ارائه قیمت مناسب و تطابق با استانداردهای بین‌ المللی، از جمله اولویت ‌های شرکت ماست. آماده همکاری با شما برای ارتقاء کیفیت و جذب مشتریان جدید هستیم.

نحوه چاپ روی کارتن

در نحوه چاپ روی کارتن و تأثیر آن بر طراحی کارتن بسته ‌بندی باید دقت داشت که انتخاب روش چاپ مناسب برای ایجاد ظاهر واضح و قابل خواندن بر روی کارتن بسیار اهمیت دارد. از روش‌ های معمول چاپ روی کارتن می‌ توان به فلکسو، افست و سیلک اشاره کرد. هر روش دارای ویژگی ‌ها و مزایا خاصی است که باید با نوع محصول و نیازهای طراحی متناسب باشد. با انتخاب صحیح روش چاپ، می ‌توان بهبود ظاهر و جذابیت کارتن بسته ‌بندی را بهبود داد. شرکت لیدانکو با توانمندی‌ های خود در ارائه خدمات طراحی و چاپ متنوع، بهترین راهکارها را برای ارتقاء کیفیت و جذابیت بسته‌ بندی‌ های شما ارائه می‌ دهد.

چاپ کارتن پستی

در فرآیند چاپ کارتن پستی و طراحی کارتن بسته ‌بندی، دقت و حرفه ‌ای بودن امری اساسی است. با اعمال تکنیک‌ های حداکثر کیفیتی در چاپ و طراحی، کارتن پستی به یک ابزار با ارزش در جذب توجه مخاطبان تبدیل می ‌شود. توجه به استفاده از رنگ‌ ها، الگو ها و المان ‌های زیبا، طرح‌ های جذاب و حرفه‌ ای را بر روی کارتن برجسته می ‌کند. حضور شما در بازار با طراحی‌ های منحصر به فرد، شناخته شده و مورد توجه است. در ارائه خدمات چاپ کارتن پستی و طراحی کارتن بسته‌ بندی، شرکت لیدانکو به عنوان یکی از مجموعه‌ های بزرگ با تنوع گسترده تولیدی، به شکوه و اعتبار خود در این زمینه افزوده است.

کارتن بسته بندی آماده

در حوزه کارتن بسته بندی آماده، طراحی کارتن بسته بندی بازی نقش حیاتی در جلب توجه مصرف کنندگان و ارتقای شناخت برند دارد. انتخاب کارتن بسته بندی مناسب با طراحی خلاقانه و منحصر به فرد، به عنوان عامل تفاوت ‌آفرینی برند از رقبا، نقش بسزایی در موفقیت محصولات دارد. از این رو، اهمیت انتخاب یک کارخانه با تجربه در زمینه تولید کارتن بسته بندی آماده و ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتریان بیشتر به چالش کشیده شده است.

شرکت لیدانکو با بیش از ۱۵ سال تجربه در تولید کارتن بسته بندی آماده، مفتخر است که محصولات با کیفیت و طراحی های برجسته را به مشتریان عزیز ارائه نماید، تا باعث ارتقای جایگاه برند و جذب توجه بازار گردد.

 

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی

خرید قوطی فلزی در دار

چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه

پاسخ دهید