Skip to main content

دفتر، در مجموعه لیدانکو ما به تولید و چاپ دفتر یادداشت های عمومی و اختصاصی می پردازیم جهت ثبت سفارش کافیست با ما تماس بگیرید تا همکارنمان شما را راهنمایی کنند و بتوانید با کمترین هزینه محصولی با کیفیت بالا تولید کنید. پس برای ثبت سفارش و چاپ دفتر دلخواه خود کافیست با ما تماس بگیرید. ما برای شما نوشت افزار های برتر دنیا را جمع آوری کردیم.برای جمع آوری این آرشیو با ده ها متخصص مشورت شده و باتوجه به علاقه شخصی خود این مجموعه را گردآوری کردیم.کتابچه یادداشت ها انواع مختلفی دارند جلد آنها سخت است یا نرم؟ چرم یا پارچه؟ مارپیچ بسته یا دوخته شده؟ آیا صفحات مشبک هستند؟

دفتر

قطعا تمامی شما در مراحل مختلف زندگی خود از دفاتر مختلف استفاده کرده اید چه در زمان تحصیل و چه در محل کار خود. حتی برخی از ما برای برنامه ریزی های روزانه کارهای خود از این نوشت افزارها استفاده می کنیم. در واقع دفتر مجموعه‌ ای از کاغذ های به هم متصل شده می باشند که در آن مطالب و موضوعات مختلف نوشته می شوند.

تولید و چاپ دفتر

در زمان طراحی نوشت افزار و آماده سازی فایل قبل چاپ باید دید آیا اندازه نوشتن آنها راحت است؟ آیا به راحتی پاره می شوند؟ این که آیا شما از دفترچه یادداشت خود عمدتا برای نوشتن ، گزارش ، روزنامه نویسی ، فهرست نویسی یا ترکیبی از همه موارد فوق استفاده می کنید-جزئیات واقعاً اهمیت دارند. و موارد زیادی وجود دارد که باید در تولید و چاپ دفتر و یا چاپ دفتر با طرح دلخواه در نظر گرفت. یافتن بهترین گزینه ها می تواند یک تلاش وسواسی باشد – و بنابراین ما نمی توانیم در برابر آن مقاومت کنیم. چاپ عمده محصولات کاغذی خود را به مجموعه لیدانکو بسپارید و جزء اولین ها در بازار باشید.

انواع دفتر

انواع دفتر به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: محصولات کاغذی فانتزی یا مدرسه‌ای و دفترهای اداری. دفترهای فانتزی برای دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان نوشت افزار مورد نیاز معرفی می‌شوند و در انواع مختلفی با تعداد برگ‌های متفاوت در بازار موجود هستند. همچنین، دفترهای فانتزی از لحاظ شکل به دو دسته تقسیم می‌شوند. کتابچه های “زبان” برای نوشتن حروف انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی مناسب هستند و در مدل‌های دو، سه و چهار خط زبان در بازار عرضه می‌شوند. دفترهای فانتزی نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند و هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند.

دو نوع دیگر از محصولات کاغذی عبارتند از دفتر سیمی و دفتر معمولی یا دفتر گالینگور که در ادامه مقاله بررسی خواهند شد. دو نوع دیگر از نوشت افزارها عبارتند از دفتر سیمی و دفتر معمولی یا دفتر گالینگور که در ادامه مقاله بررسی خواهند شد.

هزینه تولید دفتر

هزینه تولید دفتر از جمله مسائلی است که تمامی تولید کنندگان به آن توجه می کنند. اما از میان مواردی که در هزینه های تولید دفتر اثر می گذارد‌، می توان به کیفیت برگه های کاغذ تولید شده برای استفاده از آن ها در ساخت نوشت افزار اشاره کرد. هر چقدر کیفیت برگه ها بیشتر بوده و از مواد درجه یک و بهتری برای تولید آن ها استفاده شده باشد، قیمت دفتر تهیه شده با آن نیز بیشتر است.

مجموعه لیدانکو با وجود استفاده از موادی خوب و با کیفیت و همچنین برگه های عالی و مرغوب، دفاتری با قیمت های خوب و به صرفه تولید می کند به گونه ای که تمامی افراد با بودجه های مختلف بتوانند نوشت افزارهایی با کیفیت مطلوب را تهیه کنند. استفاده از دیگر متریال های مورد نیاز برای ساخت دفتر و تزئین آن نیز از دیگر مواردی است که بر هزینه های تولید و ساخت دفتر اثر می گذارد. متریال مناسب و درجه یک علاوه بر شیک تر شدن نوشت افزار، در افزایش هزینه های تولید دفتر موثر است.

دفتر یادداشت مولسکین

همانطور که می‌دانید این روزها در کشور ما نیز دفترها  با تنوع های  بسیار بالایی و برای کاربردهای گوناگون نیز تولید می‌شوند. دفتر یادداشت مولسکین یکی از انواع دفتر یادداشت مهم نیز شمار می‌آیند این دفاتر  عکس را توسط طراحان مورد استفاده قرار می گیرد.  در سال‌های اخیر این کتابچه یادداشت بسیار محبوب و مورد توجه طراحان و نقاشان قرار گرفته است.  اگر به دنبال تولید این نوع از نوشت  افزار می باشید ما میتوانیم به شما کمک کنیم تا دفتر یادداشت مولسکین مد نظر خود را  با بالاترین کیفیت تولید نمایید.

دفتر یادداشت لوکس

همانطور که میدانید  در حال حاضر یکی از ملاقات زندگی روزمره  دفتریادداشت ها محسوب می شوند. امروزه دفترهای ایرانی و کتابچه یادداشت ها با مرغوب‌ ترین متریال اولیه‌ و با کیفیت بسیار بالایی  تولید و عرضه می‌شوند،  به همین دلیل است که دارای قیمت‌ های بسیار  مقرون به صرفه و مناسب به نسبت کیفیت خود نیز هستند. اما در بین نوشت افزار یادداشت ها دفتر یادداشت لوکس  نیز دارای محبوبیت بیشتری می باشد.  به همین خاطر است که اکثرا دربین کتابچه یادداشت های مختلف  این نوع بیشتر تولید می شود.

دفتر

دفتر برند

محصولات کاغذی دارای برد های مختلفی می باشند.  برای برخی از مشتریان  اینکه حتماً دفتر برند  برای خود  تهیه نمایند  نکته بسیار مهمی می باشد.  اما اینکه چگونه یک دفتر  برند می شود.  در واقع موارد متعددی باعث می شود که دفاتر تولیدی شما یا برند شما ما نیز به برند معتبری در بازار تبدیل شود. از قبیل متریال مورد استفاده در دفاتر  اینکه  جلد دفتر  و هم متن دفترتان دارای  کیفیت مطلوب می باشد در عین حال علاوه بر این که دارای  تنوع طرح بسیار بالایی  باشد از نظر قیمتی نیز برای مشتری مقرون به صرفه باشد که در بین برند های مختلف برند شما را انتخاب نمایند.

سپس

انواع دفتر یادداشت ها، از جمله مجلات گلوله ای ، کتابهای ترکیبی ، روزنامه های ضد آب و چند نمونه هیجان انگیز از سراسر جهان – مانند کشور های پرتغال ، ژاپن حتی بلغارستان – را جمع آوری کردیم. ما در مجموعه لیدانکو امکان چاپ دفتر های مختلف به درخواست مشتریان خود را داریم. و اگر موافق یا مخالف هستید (یا مورد دلخواهی را که از دست داده ایم) دارید ، در نظرات به ما اطلاع دهید – فقط ممکن است وقتی این لیست را در آینده به روز می کنیم ، مورد دلخواه شما را اضافه کنیم.

چاپ دفتر اختصاصی

در واقع در زمان چاپ دفتر اختصاصی همه چیز نیز در دست شما است. از تعداد برگه و جنس جلد گرفته تا تصویر ها و قاب‌ هایی که بر روی برگه‌ ها است. چاپ دفتر‌های اختصاصی این این مزیت را به شما ارائه می دهد که هر ویژگی که برای دفتر مد نظر خود دارید را کنترل کنید. در واقع این مزیت در تولید دفتر‌های اختصاصی در مجموعه لیدانکو به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید در حد نیازتان تغییراتی که می خواهید را در دفتر نیز اعمال کنید. ما از چاپ افست دفتر نیز استفاده می کنیم و سعیمان بر آن است که شما دقیقا به محصول ایده آلی برسید که مد نظرتان است.دفتر

چاپ دفتر با طرح دلخواه مشهد

همگی می دانیم که استفاده از دفتری که دارای طرح دلخواه ما باشد، باعث می شود تا احساس خوشایندی را در هر زمانی که از آن استفاده می کنیم، تجربه کنیم. به همین خاطر چاپ دفتر با طرح دلخواه مشهد از جمله ویژگی های مد نظر مشتریان در زمان سفارش و خرید دفتر می باشد. مجموعه ما یعنی مجموعه لیدانکو دارای دو شعبه در تهران و مشهد می باشد که چاپ دفاتر با طرح دلخواه را انجام می دهند‌.

شعبه مجموعه لیدانکو در مشهد می تواند طرح دلخواه شما را بر روی هر دفتری با ابعاد مورد نظر شما چاپ کند و آن را بدون آسیب دیدن و پارگی برای شما ارسال کند. امکان انتخاب طرح توسط مشتری از جمله ویژگی های مجموعه ما می باشد، که باعث جذب مشتریان زیادی شده است.

چاپ عمده دفتر

دفاتر برای تولید فرآیندی جذاب را سپری می کنند تا به شکل محصول نهایی که در مراکز خرید و لوازم التحریر فروشی ها آن را مشاهده می کنید، تبدیل شوند. اما عاملی که در میزان چاپ دفتر ها اثر گذار است، میزان تقاضا برای این محصول می باشد. در صورتی که میزان تقاضا برای دفتر ها زیاد باشد، چاپ آن ها به صورت عمده صورت می گیرد. مجموعه لیندانکو تنوع بی نظیری در محصولات کاغذی و دفترچه های تولیدی دارد و آن ها را در رنگ ها و طرح های مختلف چاپ می کند. در میان گزینه های انتخابی برای چاپ عمده دفتر، همیشه چاپ عمده دفاتر با طرح های فانتزی و عروسکی نیز وجود دارد.

چاپ دفاتر به صورت عمده قیمت خرید محصول را نیز کاهش می دهد و این یکی از دلایل استقبال از چاپ عمده دفتر می باشد.

چاپ دفتر سفارشی

مجموعه لیندانکو همچنین دفاتر را به صورت سفارشی و بر حسب نیاز شما و طراحی دلخواه شما، چاپ می کند. به همین خاطر چاپ دفاتر به صورت سفارشی و یا چاپ دفتر سفارشی، از ویژگی های این مجموعه به حساب می آید. چاپ دفاتر به صورت سفارشی باعث شده تا مشتریان با رضایت کاملی، این محصول را تحویل گرفته و مورد استفاده قرار دهند. معمولا مشتریانی که تقاضای چاپ سفارشی دارند، صاحبان شرکت ها و ادارات مختلفی هستند که برای ایجاد هماهنگی و نظم و زیبایی بیشتر در محل کار، دفتر هایی را با طرح و رنگ دلخواه به تولید کنندگان دفاتر سفارش می دهند.

همچنین برخی از این شرکت ها برای تبلیغ، دفاتری را سفارش می دهند تا در میان مردم و یا مراجعه کنندگان پخش کنند و به تبلیغ شرکت خود بپردازند. مجموعه لیندانکو توانایی چاپ دفاتر سفارشی شما در هر تعدادی را دارد و آماده خدمت رسانی به شما است.دفتر

دفتر مولسکین

اگر به دنبال دفتر منحصر به فردی مثل دفتر مولسکین هستید که را تمام خصوصیات خوبی که از یک دفتر انتظار دارید را در اختیار شما قرار دهد. با افتخار می‌ توانیم اعلام کنیم که در شرکت لیدانکو، به تولید و چاپ انواع دفاتر و دفترچه‌ های مولسکین متمرکز می‌ شویم. از جنس با کیفیت، طراحی زیبا و صفحات بسیار با دوام، دفتر های مولسکین ما ساخته شده‌ اند تا نیاز های شما را برآورده کنند. از امروز به بعد، با مجموعه متنوعی از محصولات کاغذی مولسکین و توانایی تولید دفاتر برحسب سفارش شما، از خدمات لیدانکو بهره‌ برداری کنید.

خرید دفتر مولسکین

امروزه دفاتر برند مولسکین Moleskine  که وارث و جانشین دفاتر افسانه ای به شمار می آید. این دفاتر توسط هنرمندان و متفکران در طول دو قرن گذشته ‏نیز بسیار مورد استفاده قرار میگرفته است. هنرمندانی همچون ونسان ون گوگ، پابلو پیکاسو، بروس چتوین و ارنست همینگوی. در واقعیت در دفاتر یک مستطیل سیاه ساده  هستند که مدیون طرح ها، یادداشت ها، داستان ها و ایده هایی هستند که  در گذشته تبدیل به نقاشی های معروف و یا صفحات کتابهای محبوب و مورد ستایش شده اند. برای تولید و خرید دفتر مولسکین کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

تولید دفتر

با تجربه ‌ای بیش از سه دهه در عرصه تولید دفتر، لیدانکو افتخار دارد که با تلاش و کیفیت بی ‌نظیر، پیشرو در این صنعت باشد. انواع کتابچه های ما، از کتابچه های مدیریتی تا محصولات کاغذی دارای طراحی ‌های منحصر به فرد، با بالاترین استانداردهای کیفیتی تولید می ‌شوند. از تکنولوژی روز و مواد اولیه با کیفیت بالا برای تولید کتابچه ها استفاده می ‌کنیم تا بهترین محصولات را به مشتریان ارایه دهیم. اعتماد به عنوان شعار اصلی ما، بر ضمانت کیفیت و رضایت مشتریان ما تأکید دارد.

دفتر

چاپ جلد دفتر

برای چاپ جلد دفتر با کیفیت بی ‌نظیر و طراحی شگفت‌ انگیز، محصولات کاغذی های شما را به لیدانکو بسپارید. ما در لیدانکو به تولید هنری کتابچه های متنوع با جلد‌ های با کیفیت از جنس ‌های مختلف می‌ پردازیم. از محصولات کاغذی مینی و مدیریتی تا کتابچه های آموزشی و یادداشت ‌های خاص، ما نیازهای شما را پوشش می ‌دهیم. همچنین، خدمات چاپ سفارشی برای جلد کتابچه های شخصی شما نیز در دسترس است. با لیدانکو، تنها کتابچه های عالی کیفیت خواهید داشت.

تولیدی دفترچه یادداشت

با توجه به توانایی ‌های شرکت لیدانکو در تولید و تامین دفترچه‌ های یادداشت، این محصولات برای کاربردهای مختلف از جمله یادداشت‌ های روزانه، نوشتن ایده‌ ها و آرزوها و حتی استفاده در محیط‌ های آموزشی و اداری مناسب می ‌باشند. کتابچه یادداشت ابزاری حیاتی برای ثبت و نگهداری اطلاعات و ایده ‌ها است که با طراحی ‌های متنوع و کیفیت تولید بالا از سوی شرکت لیدانکو، به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته در حوزه تولیدی دفترچه یادداشت شناخته می ‌شود. محصولات ما به عنوان نمادی از دقت، کیفیت و کارایی در بازار شناخته شده و توانسته‌ اند اعتماد مشتریان را جلب نمایند.

انواع دفتر سیمی

دفتر های سیمی، به عنوان یکی از انواع کتابچه ها، ابزاری بسیار کارآمد برای نوشتن، نقاشی و یادداشت ‌برداری هستند. در لیدانکو، ما تمامی انواع دفتر سیمی با کیفیت بالا و طراحی‌ های متنوع را تولید می ‌کنیم.نوشت افزار ها با سیم به شما این امکان را می ‌دهند که بدون مشکل صفحات را گرد و خم کرده و از آنها استفاده کنید. با توجه به تنوع محصولات ما، ما مطمئنیم که در لیدانکو، شما محصولات کاغذی سیمی مورد نظر خود را خواهید یافت.دفتر

دفتر حاشیه دار عمده

در زمینه دفتر حاشیه دار عمده، شرکت لیدانکو به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان این نوع کتابچه ها با تجربه و تخصص بالا درخشیده است. با بهره ‌گیری از تکنولوژی‌ های نوین، ما دفتر حاشیه دار عمده‌ ای ارائه می ‌دهیم که با کیفیت و طراحی منحصر به فرد برای مشتریان ارزشمند مان تولید می ‌شود. این محصولات کاغذی، با استفاده از مواد با کیفیت و جلد ‌های متنوع، انتخاب ایده ‌آلی برای هر نیازی می‌ باشند. ما به عنوان یکی از پیشروان صنعت، با اعتماد به برند لیدانکو و استانداردهای بالای تولید، به رسمیت شناخته می ‌شویم و خدماتمان در این زمینه برتری و تضمین رضایت مشتری را فراهم می ‌کند.

کارخانه دفتر سازی

با تلاش و تجربه چندین ساله کارخانه دفتر سازی لیدانکو، شما می ‌توانید انواع محصولات کاغذی با کیفیت و متنوع را از ما تهیه کنید. مجموعه گسترده محصولات دفاتر ما شامل دفتر های آماده، دفاتر سفارشی، و کتابچه های خلاقانه است که با در نظر گرفتن نیازهای مختلف بازار تولید می ‌شوند. به دلیل استفاده از تکنولوژی روز و جذابیت طراحی‌های منحصر به فرد، دفاتر ما جذابیت خاصی را برای مخاطبان خود دارند. لیدانکو فاخر ترین محصولات کاغذی را به شما ارائه می ‌دهد تا تجربه یک دفتر بی ‌نظیر را تجربه کنید.

تولید دفتر سیمی

تولید دقیق و باریکه دفتر های سیمی از جمله فعالیت ‌های اصلی این شرکت ما می ‌باشد. دفتر ها، به عنوان ابزاری ضروری در زندگی روزمره و آموزشی، با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌ های پیشرفته توسط تیم متخصص لیدانکو تولید می ‌شوند. کیفیت بالا، طراحی مدرن و کارایی بی‌ نظیر از ویژگی‌ های برجسته تولید دفتر سیمی این شرکت است. شرکت لیدانکو با تمرکز بر بهبود مداوم فرآیند تولید و ارتقاء استانداردهای کیفی، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید کتابچه های سیمی به شناخته شدن جهانی در این حوزه دست یافته است.دفتر

قیمت انواع دفتر مشق

در مورد قیمت انواع دفتر مشق، معمولا عوامل زیر تاثیرگذار هستند:

  1. جنس و کیفیت کاغذ: نوشت افزار های با کاغذ با کیفیت بالا معمولا قیمت بیشتری دارند.
  2. تعداد برگه‌ ها و ابعاد دفتر: نوشت افزار های بزرگتر یا با تعداد برگه بیشتر قیمت بیشتری دارند.
  3. طراحی و برند: نوشت افزار با طراحی خاص یا از برند های معروف ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.
  4. نوع مشبک یا صاف بودن برگه‌ ها: نوشت افزار با برگه ‌های مشبک برای خط‌ نویسی یا ترسیم قیمت ‌های متفاوتی نسبت به نوشت افزار با برگه‌ های صاف دارند.
  5. قطع و شکل دفتر: نوشت افزار با قطع و شکل‌ های خاص ممکن است گران‌ تر باشند.

چاپ دفتر با طرح دلخواه

در جستجوی محصولات کاغذی با طرح دلخواه برای یادداشت برداری یا هدیه؟ لیدانکو با تجربه ‌ای بیش از چند دهه در تولید و چاپ انواع محصولات کاغذی، امکان انتخاب چاپ دفتر با طرح دلخواه را برای شما فراهم می‌ کند. از دفتر های ما با کیفیت بالا، طرح‌ های جذاب و متنوع لذت ببرید. با توجه به دقت و دقت فراوان ما در فرایند چاپ و تولید، مطمئن باشید که دفتر با طرح دلخواه شما با کیفیت بالا و جذابیت فراوان تولید خواهد شد. تنها کافیست که با لیدانکو تماس بگیرید و نیازهای خود را بیان کنید و دفتر ایده ‌آل خود را دریافت کنید.

قیمت انواع دفتر

قیمت انواع دفتر ها بستگی به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، جنس کاغذ، طراحی، تعداد صفحات و کیفیت چاپ دارد. دفتر های سیمی با برند های مختلف در بازار موجود هستند و قیمت آن‌ ها متغیر است. قیمت کتابچه های سیمی معمولاً در محدوده‌ های مختلفی قرار دارد، از نازل تا بالا، بسته به ویژگی‌ ها و کیفیت موردنظر. مصرف ‌کنند گان بر اساس نیازهای خود می‌ توانندنوشت افزار مناسب با قیمت مناسب را انتخاب کنند. برای دسترسی به قیمت ‌های دقیق و اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می ‌شود با فروشندگان معتبر یا فروشگاه‌ های مختلف تماس بگیرید یا وب‌ سایت ‌های مرتبط را مطالعه کنید.دفتر

چاپ دفتر مشق

آیا دنبال چاپ محصولات کاغذی با طراحی شاد و جذاب هستید؟ لیدانکو با تجربه‌ ی گسترده‌ ی درخشان در زمینه چاپ دفتر مشق، به عنوان یکی از پیشرو های صنعت چاپ، آماده است تا به شما کمک کند تا نوشت افراز با طرحی منحصر به فرد و زیبا داشته باشید. از طراحی ‌های جذاب و متنوع تا کیفیت بالا و بازدهی مناسب، ما در لیدانکو به ارائه‌ ی بهترین خدمات چاپ برای کتابچه های سفید مخصوص مشق باور داریم. با ما تماس بگیرید تا دفترمشق خود را به شکل دلخواه خود چاپ و دریافت کنید.

تولید دفترچه یادداشت

در شرکت لیدانکو، یکی از حوزه‌ های تمرکز ما تولید و چاپ انواع دفترچه ‌های یادداشت است. این محصولات از جمله محصولات اصلی ما محسوب می ‌شوند و در میان هزاران محصول دیگر قرار دارند. با بهره ‌گیری از تکنولوژی ‌های روز و تیم متخصص خود، تولید دفترچه یادداشت با کیفیت بالا و طراحی ‌های متنوع را ارائه می­دهیم. توجه به جزئیات، استفاده از مواد با کیفیت و تضمین ارتباط بصری موثر از ویژگی ‌های بارز محصولات ما است. شما می ‌توانید از دفترچه‌ های یادداشت لیدانکو برای نیازهای شخصی یا تجاری خود استفاده کنید و از تجربه‌ ی منحصر به فرد آن لذت ببرید.

هزینه چاپ دفترچه تبلیغاتی

انتخاب یک شرکت برای تولید و چاپ انواع دفترچه تبلیغاتی می ‌تواند امری حیاتی برای موفقیت کسب و کار شما باشد. هزینه چاپ دفترچه تبلیغاتی متکی به عواملی از جمله ابعاد، جنس کاغذ، تعداد صفحات و تیراژ است. شرکت ما، لیدانکو، با تجربه‌ ی گسترده در تولید و چاپ انواع دفترچه‌ ها، امکان ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب را فراهم می‌کند. با توجه به تنوع محصولات تبلیغاتی ما در کنار دفترچه‌ های تبلیغاتی، از ما می ‌توانید برای راه ‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی موثر استفاده کنید.

همچنین، با تمرکز بر جزئیات و نیازهای شما، تضمین می ‌کنیم که خدمات ارائه شده توسط لیدانکو، انطباق دقیقی با استانداردهای شما داشته باشد.

دفتر

چاپ دفتر جلد سخت

در راستای ارائه خدمات چاپ دفتر جلد سخت، شرکت لیدانکو با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته و تیم متخصص خود به تولید و چاپ انواع دفتر می‌ پردازد. تنوع محصولات و کیفیت بالا از ویژگی‌ های بارز تولیدات این شرکت است. از جمله محصولات متنوع شرکت می‌ توان به دفتر‌ های مدیریتی، دفترچه‌ های خاطرات و دفترچه ‌های یادداشت اشاره کرد. بدیهی است که لیدانکو با رعایت استانداردهای بین ‌المللی به تمامی مراحل تولیدی از جمله طراحی، چاپ و ارسال با دقت و دلسوزی اقدام می‌ کند.

از آنجا که انتشار اطلاعات نادرست می ‌تواند منجر به سوءتفاهم شود، شرکت لیدانکو اهمیت ویژه‌ ای به دقت در ارائه اطلاعات دارد و همواره در صدد تضمین اعتبار و امانت اطلاعات مشتریان خود می‌باشد.

تولیدی دفتر طراحی

در حال حاضریکی از وسایل ضروری و  به عبارتی اصلی برای طراحان و  همچنین افراد خلاق داشتن یک دفتر طراحی با استانداردهای متناسب  می باشد. به طور کلی  افرادی که به طراحی کردن علاقه  بسیار زیادی دارند می توانند برای به تصویر کشیدن  ایده ها و تصورات ذهنی خود از این دفاتر نیز استفاده کنند. اما باید چه جوری تو که در انتخاب یک دفتر طراحی نیز استانداردها نکاتی وجود دارد که حتما باید به آنها توجه داشت. تمام سعی ما بر آن است که به عنوان تولیدی دفتر طراحی تمامی این استانداردها و نکات را رعایت نماییم.

از نظر ابعاد اندازه معمول دفاتر طراحی معمولاً در سایزهایA۴ و A۳ یا B۴ و B۳ است.

دفتر شکلی

“آیا به دنبال محصولات کاغذی هستید که به تناسب با سلیقه و نیازهای شما بوده و جذابیت خاصی داشته باشند؟ در دنیای دفترهای شکلی، ما بهترین راهکارها را برای شما داریم! دفتر شکلی، یک راه متفاوت و جذاب برای تجربه نوشتن است. با طرح‌ ها و شکل‌ های منحصر به‌ فرد، این دفاتر به هر نوشته‌ ای تمیزی و تفاوت بخشی می‌ بخشند. این ابزار نوشتاری، علاوه بر اهمیت عملکرد و عملی بودن، دارای طراحی‌های زیبا و جذاب است که همه را شگفت‌زده می‌ کند.

انواع دفترهای شکلی

در رابطه با انواع دفترهای شکلی باید گفت: دفاتر شکلی عبارت اند از از محصولات کاغذی مستطیلی که با طراحی ساده و بهینه، فضای کافی برای یادداشت‌ها و آرشیوی بهینه را فراهم می‌کنند، تا دفترهای مربعی که با ظاهری شیک و خاص، رویه‌ی تقلبی برای ذخیره و مرتب‌سازی بهتر دارند، و همچنین دفترهای دایره‌ای که به صورت جذاب و آرمانیک طراحی شده‌اند و یک حس نوآوری را منتقل می‌کنند، هر یک از این دفتر شکلی دارای قدرت‌ های خود هستند. به عنوان سازنده نوشت افزار های شکلی، ما مفتخریم که به شما این امکان را دهیم تا یک دفتر منحصر به فرد و بهترین رفیق خلاقیت‌تان را داشته باشید.

با استفاده از محصولات کاغذی شکلی ما، هر روز می‌توانید به یادداشت‌هایی با سبک و شکل متنوع و جذاب بپردازید.

شاخص

در میان اعضای تیم خود ، کسانی را داریم که کتابچه یادداشت های خط دار را ترجیح می دهند. دیگران را که دفترهای خالی را دوست دارند. ما سختگیران مارپیچ و علاقه مندان به مجله گلوله داریم. و در حالی که ترجیحات فردی ممکن است متفاوت باشد ، ما قصد داریم قضاوت های خود را با ارزیابی هر دفترچه در مقیاس یک تا پنج از ضعیف تا عالی در دسته های زیر استاندارد کنیم:

طراحی

آیا فضای کافی برای نوشتن وجود دارد؟ آیا زیبایی شناسی و ارگونومی دفتر باز شما را تشویق به استفاده از آن می کند؟ آیا خطوط/نقاط/شبکه ​به بهترین شکل تأثیرگذار است. یا بیش از حد طراحی شده و باعث حواس پرتی می شوند؟ یا در واقع آنها کاملاً بی صدا هستند؟

دفترکیفیت صفحه

آیا کاغذ برای نوشتن به اندازه کافی صاف است؟ نازک است یا ضخیم؟ آیا وزن صفحه باعث می شود که لوکس یا شل و ول باشید؟ آیا بافت نرم و صاف است یا درشت و خراشیده؟ آیا زمان استفاده از کاغذ بازیافت احساس می شود بازیافت است؟ سفید روشن رنگی یا سفید نشده یا سفید شده؟ آیا جوهر از بین می رود؟

احساس کلی

آیا دفترچه عالی به نظر می رسد یا ضعیف است؟ وزن و اندازه خوبی دارد؟ چقدر قابل حمل است؟ آیا به راحتی در ساک های خاصی بسته بندی می شود؟ آیا در برابر سایش مقاوم است؟ آیا تعداد صفحات زیاد/بسیار کم است؟ نادرست یا درست است؟

جلد

چه عناصر طراحی برجسته هستند؟ جلد سخت  یا جلد نرم است؟ نگاه کردن به آن خوب است یا تکان دادن آن؟ آیا حداقل ، کلاسیک و تمیز است یا فقط خسته کننده است؟ به طرز جالبی طراحی شده است؟ یا زیاده روی کرده یا حتی کمی ناپخته به نظر می رسد؟ گران قیمت یا ارزان قیمت است؟

دفتر های برتر دنیا

هنگامی که نوت بوک های خود را در دست داشتیم ، آنها را بین 13 نویسنده و ویراستار خود تقسیم کردیم تا بر اساس معیارهای ما رتبه بندی شوند. ما از اعضای تیم خود خواسته ایم تا از قلم مورد علاقه خود برای هر نوت بوک برای داشتن ضریب کنترل استفاده کنند. و از آنجا که سلیقه های شخصی متفاوت است. برخی از ما کاغذهای خط دار را ترجیح می دهیم.

دیگران خال خالی یا خالی – هر کدام به قضاوت در مورد نوع نوشت افزاری که به هر حال تمایل به استفاده از آن داریم ، پایبند بودیم.هرآزمایش کننده برای تمام نیازهای نوشتاری (طوفان مغزی ، یادداشت برداری ، روزنامه نویسی ، لیست سازی) حداقل یک روز کامل از یک دفترچه استفاده کرد. و برای اینکه بتوانیم تجربه واقعی زندگی با یک چیز را داشته باشیم.

آن را در نزدیک خود نگه داریم و در یک ساک قرار دهیم. همه ما نوشت افزارهای آزمایشی خود را به جلسات و در رفت و آمد می بردیم. سپس این دفتر های برتر دنیا دسته بندی شدند به ترتیب زیر:

1. دفتر جلد نرم

نوع: نقطه ای یا خط دار
طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 4.9 | احساس کلی: 5 | جلد: 5
این دفترچه از Public Supply به دلایلی کمی جلوتر آمد: اول ، دارای تن رنگهای پر جنب و جوش و نسخه های ویژه است. در مورد خود‌ دفتر یادداشت ها ، صفحات دارای پوسته تخم مرغی زیبا و آسان برای چشم هستند ، که من آنها را به صفحات سفید روشن ترجیح می دهم (تنها مشکل من این است که تا حدودی باریک هستند).

گرید آن بسیار ظریف است ، بنابراین به شما کمک می کند تا همه  متن را به راحتی در صفحه قرار دهید. و سطح کاغذ صاف است ، به این معنی که جوهر راه نمیرد و کاغذ دارای گواهینامه FSC است ، به این معنی که از جنگل های مسئولانه مدیریت می شود. – لیزا کورسیلو
نمره کل: 4.975

دفتر

2. دفتر کاغذی موجی A6

نوع: خالی
طراحی: 4.8 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 5 | جلد: 5
این دفتری است که می توان به طور منظم برای نوشتن لیست کارها ، نقاشی در مترو ، ثبت احساساتم و نوشتن ایده ها از آن استفاده کرد. من به شدت به طراحی و ساخت این نوشت افزار و قیمت آن علاقه دارم.

صفحات صاف و کرمی هستند. آنها تقریباً در هر کیف یا کیفی جا می شوند و وزن آنها نامحسوس است. من این ویژگی باریک بودن واینکه خم می شوند رادوست دارم – می توانم یکی از آنها را داخل جیب هودی خود جای داد – و از آنجا که آنها بیش از حد گران نیستند ، مجبور نیستم دوبار در مورد پر کردن آنها با تصورات تصادفی فکر کنم. نوشت افزارهای بزرگتر و شگفت انگیز می تواند مرا نگران کند که آنچه می نویسم برای صفحات بکر آنها کافی نیست.

اگرچه

من عاشق یک جلد کتانی یا چرمی زیبا هستم ، اما دوست دارم که این نوت بوک موجی دارای یک جلد کاغذی با کارت باشد ، بنابراین می توانم روی آن نقاشی کنم یا تاریخ و نام پروژه را برچسب گذاری کنم. به نظر من ، این نوت بوک فقط دو نقص در طراحی دارد. یکی این است که صفحات هنگام استفاده با قلم جوهر کمی شفاف هستند و دیگری این است که خود به خود باز نمی شوند. اما با کمی کمک می توانم یکی از صفحاتش را به اراده ام خم کنم تا ثابت بماند.
—LC
نمره کل: 4.95

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

3. Appointed Dot Grid Workbook

نوع: شبکه نقطه ای
طراحی: 4.75 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 5 | جلد: 5
من معمولاً از صفحات خط دار یا خالی استفاده می کنم که صحافی دوخته شده دارد نه مارپیچی. اما این دفترچه مارپیچی نقطه دار باعث شد در همه چیزهایی که فکر می کردم در یک دفترچه مینویسم تجدید نظر کنم. این مورد از مواردی بود که من برای جلد بافت زیبا دوست داشتم ، برای این که جلد روی مارپیچ رنگ برنجی برمی گردد و نقاط ضعیف داخل آن ، که نوشتن آنها را حتی بیشتر از کاغذ خط دار لذت بخش می کند به طور همزمان عالی و در دسترس است ، و استفاده از آن باعث می شود احساس بهره وری کنم.

صفحات صاف هستند اما خیلی صاف نیستند ، ضخیم هستند اما خیلی ضخیم نیستند و از بین نمی روند. یکی از شکایات من و چیزی که باعث شد من نمره کامل ندهم. این بود که ردیف های خالدار برای سلیقه من کمی به هم نزدیک هستند. آنها آنقدر ضعیف هستند که می توانید خارج از آنها بنویسید بدون اینکه شلخته به نظر برسد ، اما در حالت ایده آل من دوست دارم نوشته های من بین خطوط قرار گیرد. – هیلاری رید

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

4. Zhi Jin Classic Thick Cloth Linen Notebook

نوع: خالی
طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 5 | جلد: 4.5
این یک دفترچه یادداشت دوست داشتنی بود و من آن را برای تحسین روی میزم می گذارم. این یک روکش کتانی زیبا با کاغذهای دیواری، کاغذ کرمی که در داخل آن است و واقعا احساس خاصی از یک شی مینیمالیستی خوش ساخت دارد. بافت صفحات هنگام نوشتن تقریباً نوک قلم شما را در بر می گیرد ، که ممکن است آزاردهنده به نظر برسد اما در واقع بسیار رضایت بخش است. —HR
نمره کل: 4.875

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

5. Livework Moment Leather Blank Journal

نوع: خالی
طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 4.5 | احساس کلی: 5 | جلد: 5
گذشته از ظاهر بسیار زیبا ، می توانم در این دفترچه بسیار خوب بنویسم. صفحات صاف به قلم من اجازه می دهد بدون زحمت بر روی آن سر بخورد. من دوست دارم که کاغذ دارای رنگ سفید باشد که در زیر نورهای فلورسنت نوشت افزار ما برای چشم من راحت تر است. و اگرچه بسته است ، مانند یک مارپیچ عمل می کند زیرا بدون چین و چروک صفحه باز می ماند و می توانم به راحتی در صفحات جلو و عقب بنویسم. صفحات بی خط نیز فضای زیادی برای نوشتن به من می دهند. – کلویی آنلو
نمره کل: 4.875

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

6. Milligram Blank Linen Notebook

نوع: خالی
طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 4.8 | احساس کلی: 4.5 | جلد: 5
ظاهر این نوت بوک بسیار دلپذیر است-جلد گرم و در عین حال خنثی با پارچه کاغذ دیواری هلویی ، جیب پشتی و جزئیات برجسته کوچک روی جلد. راستش را بخواهید ، این دفتر شایسته عکس برداری اختصاصی در اینستاگرام است.در حقیقت ، اگر در بین سبک سازان مورد علاقه باشد ، شگفت زده نخواهم شد. با این وجود ، من رنگ صفحات را دوست ندارم – برای چشم من بسیار روشن است. و متاسفانه خیلی قابل حمل نیست. اما به عنوان چیزی که روی میز من است این تصور را به دیگران می دهم که من با آن خصوت دارم: آس. —LC

نمره کل: 4.825

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

7. Kokuyo Campus Notebook A5

نوع: مشبک
طراحی: 4.5 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 4.8 | جلد: 4.8
اندازه و شکل این نوت بوک را دوست دارم. صفحات فوق العاده صاف هستند-مانند تخته بریستول اما نازک تر-بنابراین قلم من به نوعی روی صفحه می لغزد. من همچنین بسیار دوست دارم که چگونه این دفترچه یادداشت تعداد زیادی صفحه را در یک کتاب نسبتاً نازک قرار می دهد. الگوی شبکه آن محجوب است و هر صفحه دارای یک قسمت کوچک تاریخ کوچک در گوشه سمت راست بالا است. جلد نوشت افزار دارای فونت و طراحی جالب دهه 80 است ، که برای من شخصیت بسیار کمی را به ارمغان آورد ، اما برای دیگران ممکن است فقط کافی باشد. —LC
نمره کل: 4.775

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

8. Rollbahn Pocket Memo Notebook

نوع: مشبک
طراحی: 4.75 | کیفیت صفحه: 4.75 | احساس کلی: 4.75 | جلد: 4.75
من یک شخص هستم که مادام العمر نیازمند دفتر یادداشت هستم. اما این دفترچه مشبک مورد علاقه من بود – و آن دفترچه ای که بعد از آزمایشات دوباره به سراغ آن آمدم. این ساده اما شیک است ، بدون بخشهای بیش از حد پیچیده یا جعبه های شگفت انگیز. این فقط تعداد زیادی از صفحات مشبک روی کاغذ خامه ای با رنگ زرد نرم  است.

سیم مارپیچی با اندازه متوسط ​​قابل توجه است. چیزی که من احتمالاً هرگز از آن استفاده نخواهم کرد پنج آستین جیب پلاستیکی در پشت است که اگر بخواهید می توانید چیزهای کوچکی در آنها ذخیره کنید. اندازه ایده آل است: به اندازه کافی جادار است که شامل یک برنامه روزانه باشد اما به اندازه کافی متراکم است که حدود دو ترم یا چند ماه ط بکشد. —آشپزخانه های سیمون
نمره کل: 4.75

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

9. Midori MD Notebook Light

نوع: خالی ، خط دار یا مشبک
طراحی: 4.5 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 4.5 | جلد: 5
در مورد دفتر Midori MD چیزهای زیادی وجود دارد که می توان آنها را دوست داشت: این نوشت افزار دارای طراحی کم اهمیت است ، بسیار قابل حمل است و قیمت مناسبی برای تولید دارد. این واقعاً جزئیاتی است که باعث درخشش این نوشت افزار می شود – نشانک کوچک روبان قرمز ، لوگوی برجسته برجسته روی جلد – و ابعاد آن ظریف است ، اما کل را برجسته می کند.

در سه قالب خالی ، خط دار و مشبک موجود است ، بنابراین مطمئناً بیشتر علاقه مندان به لوازم التحریر را خوشحال می کند. و در حالی که در ابتدا نگران دوام روکش کارت بودم ، متوجه شدم که میدوری برای محافظت از نوت بوک ، یک سری جلد از چرم بز یا کاغذ کوردوبا می فروشد. من یک جلد کاغذی کوردوبا با رنگ صورتی خاموش را آزمایش کردم ، که تقریباً به اندازه خود نوت بوک دوست داشتم. – دومینیک پاریسو
نمره کل: 4.75

 

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

10. Moleskine Volant Journal

مجله مولسکین ولانت
نوع: خط دار
طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 4.5 | احساس کلی: 4.5 | جلد: 4.7
اگرچه من یک شخص هنرمند هستم ، اما این دفتر کوچک ایده آل افلاطونی من برای یک نوت بوک خط دار است. این اندازه مناسب برای یک کیف (پنج در هشت اینچ) است ، دارای 96 صفحه (زیاد ، اما نه تعداد ترسناک) ، و رنگ جلد بسیار زیبا است و هیچ عنصر تزئینی یا متنی در هیچ کجای آن یافت نمی شود.

قاب جلویی و پشتی تا حدودی پلاستیکی است ، که فوق العاده است: این حس را به شما دست می دهد که اگر این کیف را در کیف خود داشته باشید و مثلا یک بطری آب ریخته شود ، عمدتا بدون هیچ آسیبی از آن خارج می شود. داخل آن نیز به همان شکل بدون تزیین اما کارآمد است: خطوط ظریف هستند اما زیاد ظریف نیستند ، صفحات قابل جدا شدن هستند و قلم روی آنها احساس صاف و راحتی می کند. این مانند نوت بوک های فرانسیس مک دورمند است: زیبا ، بی معنی و بی انتها. – کتی اشنایدر
مجموع :4.6

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

11. Leuchtturm1917 Medium A5 Dotted Hardcover Notebo

طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 4.5 | جلد: 4

در مورد این نوشت افزار چه می توان گفت؟ این یک کلاس کلاسیک است که در بالاترین درجه با Mead و Moleskine قرار دارد و هم توسط روزنامه نگاران حرفه ای و هم نویسندگان معمولی محبوب است. در حالی که من یک روزنامه نویس حرفه ای نیستم ، در گذشته از این دفتر استفاده کرده ام و آن را یک دفتر قابل اعتماد و همه کاره می دانم. سطح کیفیت بالاست بدون احساس گرانبها بودن. و آه ، شبکه نقطه چین! من کاملاً آن را می پرستم.

من تقریباً در هر چیزی خط خطی خواهم کرد ، اما این طراحی صفحه ایده آل من است: این مقدار محدودیت و آزادی را به درستی ارائه می دهد. در پایان صفحه، Leuchtturm1917 تبلیغات خود را انجام می دهد. —DP
نمره کل: 4.6

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

 

 12. Piccadilly Dot Grid Essential Notebook

نوع: شبکه نقطه ای
طراحی: 4.5 | کیفیت صفحه: 4 | احساس کلی: 5 | جلد: 5
شبکه نقطه در این صفحات تا لبه ها گسترش می یابد ، اما هیچ یک از نقاط قطع نمی شوند ، که جزئیات طراحی کوچکی است و وسواس گونه ترین تمایلات من را براحتی تنظیم می کند. در نتیجه ، شبکه نقطه به هیچ وجه حواس شما را پرت نمی کند و نوشتن آن بسیار جذاب است. صفحات زیبا و ضخیم و صاف هستند و جوهر به هیچ وجه از خونریزی نمیکند.  این باعث می شود احساس کنید در حال نوشتن چیز خاصی هستید.

یک هشدار: کاغذ سفید نشده است ، بنابراین صفحات کمی پررنگ به نظر می رسند ، یا اگر سخاوتمندتر نیستید ، بدبین هستید. این دفترچه یادداشتی است که بیشتر شبیه یک مجله است ، چیزی که شما می خواهید عمیق ترین افکار و احساسات خود را در آن بریزید. (در واقع ، کمی احساس می کردم که باید لیست کارهای انجام شده را وارد کنید.)

احساس قابل توجهی است و جلد جلوی چرم مصنوعی دارای بافتی فوق العاده قابل لمس است ، اما حمل آن در جلسات در محصولات کاغذی کار چندان سنگین نیست. و این واقعیت که مارک صفر وجود دارد باعث می شود دفتر یادداشت گرانتر از آنچه که هست به نظر برسد. —مکسین ساز
نمره کل: 4.6

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

 13. Leuchtturn 1917 Bullet Journal

نوع: خال خال
طراحی: 4 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 5 | جلد: 4
من آزادی ای را که این نوت بوک به من می داد دوست داشتم. گفتن اینکه دست خط من ناقص است سخاوتمندانه است ، بنابراین محدود نبودن در خطوط باعث افزایش اعتماد به نفس من شد. قلم من خونریزی نمی کند و روی صفحه شفاف و تیز نشان داده می شود. جلد سخت سخت به نظر می رسد ، اما هنوز به اندازه کافی سبک است و می توان آن را حمل کرد. لوگوی Bullet Journal در قسمت جلویی تنها نقطه ضعف ظاهر آن است.

این موضوع چندان مهمی نیست ، اما یک پوشش مشکی ساده آن را عالی می کند. -جنا میلینر وادل
نمره کل: 4.5

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

14. Comp Notebook

نوع: خالی
طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 3 | احساس کلی: 5 | جلد: 5
صفحات این دفترچه درجه یک دارای یک دفترچه آهنگسازی کلاسیک است ،و سخاوتمندانه بزرگ است. بنابراین من فضای زیادی برای نوشتن لیست کارهای روزانه خود در بالای صفحه. و همچنین نوشتن افکار در طول روز و اشتباهاتی که گاه به گاه دارم. من را مجبور نمی کند که دست خط بی نظم خود را نگه دارم زیرا خط ندارد.

تنها مسأله من این است که نوشتن پشت آن مشکل است (که من دوست دارم برای صرفه جویی در کاغذ این کار را انجام دهم). وقتی در بعضی از نقاط به سختی نوشتم ، برخی از تورفتگی ها را روی کاغذ دیدم. و صفحه تا جایی که آن را به شدت چروک نکند ، صاف نمی ماند. جلد همیشه به صورت صاف باز می شود ، بنابراین هیچ مشکلی در آنجا وجود ندارد. —CA

نمره کل: 4.5

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

15. Stalogy 016 Vintage Notebook

نوع: خط دار
طراحی: 4 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 4 | جلد: 5
این دفترچه با جلد قرمز روشن خود فوراً توجه شما را جلب می کند. همچنین بسیار نازک است ، من آن را دوست دارم. اگرچه دومین سطح از نوشت افزارهایی را که داشته ام را به خود اختصاص می دهد. روکش آن کاغذ (یا مقوا) است ، که ساییدگی خوبی را به همراه نخواهد داشت. اما به راحتی می توان آن را به نصف تا کرد (آنقدر نازک است که اگر آن را تا کنید و به سمت پایین بچرخانید تا در امتداد بند بچرخد ، باقی می ماند. به تنهایی به یک نیم صفحه باز می شود).

صفحات ، که دارای خطوط باریک تری هستند که من دوست دارم ، به راحتی پاره می شوند ، اگرچه کاملاً پاره نمی شوند زیرا سوراخ نشده اند. گفته می شود ، این خود را “یک نوت بوک بدون حاشیه های بی مورد” می نامد – و تولید شرکت ژاپنی است. فقط آرزو می کنم که اندازه کوچکتری داشته باشد (فضای میز کمتری اشغال کند). – آنتونی روتونو
نمره کل: 4.5

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

16. Monocle Wallet Notebook

نوع: خالی
طراحی: 4 | کیفیت صفحه: 4 | احساس کلی: 5 | جلد: 5
من واقعاً شکل این دفتر یادداشت را دوست دارم – بلند و باریک است ، بنابراین براق و جمع و جور به نظر می رسد ، اما هنوز فضای کافی برای نوشتن در یک صفحه را دارد. صفحات بدون خط هستند ، من آنها را دوست ندارم (من متوجه می شوم که صفحات را سریعتر در کتابهای بدون خط مرور می کنم. زیرا خواسته یا ناخواسته بیشتر خواهم نوشت و سپس احساس می کنم. کارهای زیادی در حال انجام است).

این یک نوت بوک با جلد سخت و بدون مارپیچ است و صفحات سوراخ نشده اند ، اما راحت تر از سایر صفحاتی که من سعی کردم پاره شده اند (هیچ لبه ناهمواری را پشت سر نگذاشته ام). اما از آنجا که یک دفترچه جلد سخت است ، نمی توانم آن را مانند آنچه دوست دارم انجام دهم. لکه روی این قسمت بیشتر از Black ‘N Red است ، اگرچه بدترین دسته نیست. کاغذ بیش از حد سنگین یا سبک به نظر نمی رسد.

وزن این نوشت افزار چیزی نیست که هنگام لمس کردن یا استفاده از آن به آن توجه کنم. این دفتر دارای زنگ ها و سوت هایی است که عملکرد آن را نسبت به نمونه معمولی شما بیشتر می کند – مانند Black ‘N Red ، دارای الاستیک برای باز نگه داشتن آن در صفحه شما است. همچنین یک روبان برای علامت گذاری صفحه شما در آن وجود دارد. و دارای یک پوشه کوچک آکاردئونی در پشت برای قرار دادن چیزهای دیگر است.

بیرون کشیدن آن باعث می شود که از هر نوشت افزار متمایز به نظر برسد. طراحی آن قطعاً به شما این نوع دفتر یادداشت را می دهد که می توانید برای یادداشت برداری ، آدرس ها یا سایر اطلاعات در سفر به آن مراجعه کنید ، نه یک نوت بوک که می توانید برای دسته بندی و اولویت بندی به محل کار یا کلاس خود بیاورید. که چیز بدی نیست! شاید بهترین ظاهری که تست کردم را دارد.- AR
نمره کل: 4.5

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

17. Kiriko Grid Notebook

نوع: مشبک
طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 4 | احساس کلی: 5 | جلد: 4
یک دفترچه یادداشت مفید و جذاب ، Kiriko مورد علاقه من از هفت موردی بود که من امتحان کردم. ظاهری زیبا دارد بدون این که حواس شما را پرت کند و در عین حال احساس خاص بودن داشته باشید.

جلد کتان بافت دار دارای الگوی انتزاعی مویی است و نخ قرمز روی ستون فقرات ظاهر دست ساز را به آن می بخشد. این چیزی است که من آن را به عنوان دفترچه ای با اندازه مجله در نظر می گیرم و چند روزی آن را در کیف خود حمل کرده ام بدون اینکه نشانه ای از سایش داشته باشد.

هر صفحه دارای یک شبکه تمیز و خاکستری است که به عنوان راهنمای نوشتن عمل می کند و مخصوصاً برای تهیه لیست مناسب است. همچنین هیچ جوهری روی آن خونریزی ندارد دفتر یادداشت به طور طبیعی در حالت باز قرار نمی گیرد ، بنابراین باید کمی به ستون فقرات خم شود ، که می تواند بدون چین خوردگی از عهده آن برآید. – کارن یوریو آدلسون
نمره کل: 4.5

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

18. Life Noble Notebook

نوع: خالی
طراحی: 5 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 4 | جلد: 4
وقتی دیدم که دفترچه LIFE به من اختصاص داده شده است. واقعاً هیجان زده شدم. به عنوان یک کمین گاه به گاه در وبلاگ های نوشت افزار فرعی Reddits. و قلم چشم ، چیزهای زیادی در مورد این نوشت افزارهای فرقه ای ژاپنی شنیده بودم. گرچه آنها واقعا گران هستند ، به همین دلیل است که من هرگز آن را نخریده ام. از روی تجربه ، می دانم که من واقعاً در دفتر یادداشت های عجیب و غریب نمی نویسم. زیرا آنها تقریباً ترسناک هستند-آیا واقعا لیست کارهایی که باید انجام دهید.

ارزش خراب کردن این کاغذ زیبا ، سفید نشده ، مخملی و ضخیم را دارد؟ این چیزی است که من باید از آن عبور کنم ، در سطح شخصی ، اما اگر تمایل به چنین تفکری دارید. این دفترچه آن را نشان می دهد. اما ، اگر می توانید از پس آن بربیایید – همانطور که من انجام دادم. تا بتوانم این موضوع را آزمایش کنم – صادقانه نوشتن این مطلب لذت بخش است.کاغذ واقعا بسیار صاف است.بدون خونریزی با خوش نویس صفحاتش خیلی ضخیم نیستذ  و LIFE در واقع 100 صفحه را در یک بسته بسیار کوچک قرار می دهد.

همچنین به راحتی باز می شود – مانند این ، به راحتی می توان هر دو صفحه را به بیرون پخش کرد و آن را بدون قرار گرفتن یک طرف به صورت ناخوشایند روی هم قرار داد. این ممکن است یک چیز کوچک به نظر برسد. اما واقعاً تفاوت ایجاد می کند و با نوشت افزارهای کوچکتر A5 بسیار زیاد می شود.

همچنین سه قسمت کوچک مقوایی در صحافی وجود دارد که واقعاً نمی توانید آنها را ببینید-آنها شاید یک چهارم اینچ باشند-اما می توانند به شما اجازه دهند همه چیز را جدا کنید. جلد فقط ضخامت کاغذ ضخیم است ، بنابراین دشوار است تصور کنید که آنها به هم نمیخورند مگر اینکه حساس باشید. من به نوعی حساس هستم زیرا اکنون که این را امتحان کرده ام – بازگشت به هر چیز دیگری سخت خواهد بود. – دیوید نوتیس
نمره کل: 4.5

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

19. Moleskine Classic Pocket Notebook

نوع: خط دار
طراحی: 4.5 | کیفیت صفحه: 4.5 | احساس کلی: 4.25 | جلد: 4.75
ما می دانیم که صفحات  این نوشت افزار زیبا و نرم هستند و جلد محکم آن صاف و سنگی است. اگرچه من به عنوان کسی که تمایل دارد دفترهای یادداشت را روی میز کارم بگذارد ، به استثنای چند مکان بردن نوشت افزار به جلسات یا بخش هنری ، من از دفتر هایی که در حالت مسطح قرار دارند خوشم می آید. این سبک همیشه برای جابه جایی مناسب تر به نظر می رسد. اما به دلایلی کلاسیک است و سایه “Myrtle Green” یک رنگ خوب غیر مشکی و در عین حال حرفه ای است. —SK
نمره کل: 4.5

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت ها

20. Kate Spade Note Note Monogram Notebook

نوع: خط دار
طراحی: 4 | کیفیت صفحه: 5 | احساس کلی: 4 | جلد: 5
این دفتر یادداشت با پیام های ریز جلویی کمی عجیب است ، اما هنوز با جلد چرمی و لبه های فویل طلا پیچیده است. ای کاش بزرگتر بود ، اما تعداد زیادی صفحه برای جبران آن وجود دارد. من از ضخامت صفحات قدردانی می کنم زیرا جوهر از بین نمی رود. حتی با وجود دست خط بد و استفاده زیاد ، این نوشت افزار هنوز تمیز به نظر می رسد. —CA
نمره کل: 4.5

۱۰۰ نمونه از بهترین چاپ دفتر یادداشت هابرای دیدن ادامه نمونه ها اینجا را کلیک کنید.

تولیدی دفتر

از لحاظ تولیدی دفتر، لیدانکو به عنوان یک شرکت برجسته با تجربه بیش از چند دهه در زمینه تولید کتابچه، به ‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت این حوزه شناخته می ‌شود. با توجه به استفاده از تکنولوژی‌ های روز و استعدادهای متخصص، نوشت افزار های تولیدی برند لیدانکو به عنوان نمادی از کیفیت و دقت در بازار شناخته شده‌ اند. محصولات نوشت افزار با برند لیدانکو با دقت و کیفیت بالا تولید می‌ شوند و با تنوع در طرح‌ ها و ابعاد، به انواع نیازهای مختلف مشتریان پاسخ می ‌دهند. شفافیت و تمرکز بر جزئیات، از ارزش‌ های اساسی ما است که ما را به یکی از برترین تولید کنند گان کتابچه ‌تبدیل کرده است.

چاپ دفتر

در زمینه چاپ دفتر و تولید نوشت افزار، شرکت لیدانکو با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تیم متخصص خود، به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت چاپ، کتابچه های با کیفیت و زیبا را تهیه و ارائه می ‌دهد. فرآیند چاپ دفتر ها به‌ صورت دقیق و با کیفیت بالا انجام می ‌شود تا مشتریان از نتیجه بی‌ نهایت راضی باشند. از جنس با کیفیت و متنوع، نوشت افزار های متناسب با نیازهای مختلف برای مخاطبان با ایجاد طرح‌ ها و رنگ ‌های منحصر به فرد تهیه می‌ شود. با برند لیدانکو، انتخاب نوشت افزار مناسب برای هر فرد به یک تجربه لذت ‌بخش تبدیل می‌ شود.

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی      پاکت حبابدار رنگی اختصاصی    قیمت پاکت پستی حبابدار | مجموعه لیدانکو 1401        تولید کننده پاکت حبابدار درجه 1 | مجموعه لیدانکو        پخش عمده پاکت پستی حبابدار اختصاصی درجه 1        پخش عمده پاکت حبابدار درجه1| مجموعه لیدانکو          خرید پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی درجه 1

خرید قوطی فلزی در دار

قیمت بهترین طراحی کارتن بسته بندی      چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه

پاسخ دهید