Skip to main content

بسته بندی خلاقانه ، باعث میشود برند و محصول شما از سایر محصولات در فروشگاه ها متمایز شود، در شبکه های اجتماعی شناخته شود و غوغا بپا کند و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد. به قول معروف همرنگ شدن با جماعت مسبب این می شود که شناخته نشوی و این در مورد بسته بندی و  ایده بسته بندی محصول اصلا به صلاح نیست! مجموعه لیدانکو شما را یاری می کند برای انتخاب بهترین بسته بندی و در هر زمینه که شما مایل بودید چه در طراحی و چه در تولید آن شما را همراهی می کند.

بسته بندی

در فروش یک محصول بسته بندی خلاقانه و انواع بسته بندی یک محصول نقش به سزایی دارد. نوآوری در بسته بندی باعث میشود مشتری از بین چندین محصول مشابه محصول شما را انتخاب کند. در واقع مشتری خرید بسته بندی راانجام می دهد. انواع بسته بندی کمک میکند تا بسته بندی محصولات خاص به بهترین شکل صورت بگیرد.ما در مقاله بالا برای شما شماری جالب ترین بسته بندی های دنیا را آورده ایم.ایده بسته بندی خشکبار یکی از دغدغه های تولید کنندگان و صادر کنندگان است.در ادامه برای شما آموزش بسته بندی محصولات را میگذاریم.

انواع بسته بندی

در واقع بسته بندی را می توان نوعی لباس فاخر و زیبا و کارآمد برای کالا ها نامید. در حال حاضر بسته بندی ها در بعضی از مواقع می تواند برای محصول نامناسب و ناکارآمد باشد. اگر شما نیز مانند تولید کنندگان و بازرگانان موفق در انتخاب بسته بندی خود نهایت توجه و سلیقه خود را به خرج دهید می توانید فروش محصولات خود را چندین برابر کرده و به وضوح شاهد موفقیت بسته بندی باشید و اینکه چطور بسته بندی رابطه مستقیمی با بهتر دیده شدن محصول و برندتان دارد. پس در نتیجه انواع بسته بندی خلاقانه خوب رابطه مستقیمی با فروش بالای شما دارد.

انواع مواد بسته‌ بندی

در عصری که به بسته‌بندی زیبا و خلاقانه توجه زیادی شده است، مواد بسته‌ بندی متنوعی وجود دارند. از کاغذهای رنگارنگ و با طرح‌ های زیبا تا کارتنهای محکم و قوی، انواع مواد بسته‌ بندی، این امکان را به شما می‌ دهند که محصولات خود را به شکلی جذاب و ایمن بسته‌ بندی کنید. همچنین، استفاده از پلاستیکهای نرم و محکم و فویلهای با قابلیت حفظ تازگی، از مزایای دیگر این مواد است که به حفظ کیفیت و طول عمر محصولات کمک می‌ کنند. در عین حال، توجه به بسته‌بندی خلاقانه نیز از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است.

استفاده از طراحی‌ های منحصربه‌فرد، رنگ‌ های جذاب و الگوهای فانتزی می‌ تواند جلب توجه مشتریان را فراهم کند و تجربه خرید آنان را بهبود بخشد.

بسته بندی خلاقانه

بسته بندی محصولات

امروزه بسته بندی خلاقانه یک محصول می تواند ضمن تأمین کردن حداقل اثرات اقتصادی و زیست محیطی، نیاز های محصول را برآورده کند. یک بسته بندی خوب از مواد اولیه مناسب در ساختار خود به بهترین نحو استفاده می کند. هر خلل یا غفلتی عمدی و سهوی در تدوین کردن اهداف بسته بندی، مسبب خلق اقتصادی کاذب و همچنین افزایش خطا های سیستمی نیز می گردد. بسته بندی محصولات به نوعی بهترین تبلیغ محسوب می شود و به افزایش شناخت برند شما کمک شایان توجهی می کند. به محض اینکه مشتری شما بسته بندیتان را مشاهده کرد، می تواند به سرعت آن را با شرکت شما و یا برند ارتباط دهید.

بسته بندی خلاقانه به افزایش و بالارفتن سود و منافع راهبردی شرکت شما کمک می کند و شرکت ها نیز با هدف جلب توجه کردن برای مشتری، تصمیم دارند تا بتوانند طراحی منحصر به فردی را نیز برای بسته بندی محصولات خود ارائه کنند. البته سعی کنید همواره برای انتخاب بسته بندی خود موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • انتخاب مواد بسته‌بندی مناسب
  • ارائه اطلاعات صحیح
  • محافظت از کالاهای شک fragile
  • استفاده از تکنولوژی های مقاوم در بسته‌بندی
  • آزمایش و تست بسته‌بندی
  • برچسب‌گذاری صحیح بسته‌بندی سبز

بسته‌ بندی سبز

لیدانکو، به عنوان یک تولید کننده برجسته در عرضه بسته‌ بندی، با افتخار انواع بسته‌ بندی سبز و خلاقانه را ارائه می‌ دهد. این شرکت، به تلاش بی وقفه خود در زمینه تولید بسته‌ بندی‌ های قابل بازیافت و مواد پایدار افتخار می‌ کند. از جمله محصولات برجسته لیدانکو می‌ توان به بسته‌ بندی کاغذی با طرح‌ های منحصر به‌ فرد، کارتنهای قابل شستشو و پلاستیک‌ های قابل تجدید استفاده اشاره کرد. با این مواد بسته‌ بندی سبز و خلاقانه، مشتریان شما احساس رضایت و مسئولیت اجتماعی را تجربه خواهند کرد. از طریق بسته‌بندی بسته بهتری که هماهنگی کاملی با دیدگاه محیط زیست دارد، لیدانکو به شرکت شما در ساخت زمینه‌ ای سبز و پایدار کمک می‌ کند.

ایده بسته بندی خلاقانه

ایده بسته بندی محصولات یکی از مهمترین مراحل در تولید یک محصول به شمار می آید. اگر شما برای محصول خود ایده بسته بندی خلاقانه ای داشته باشید. چه بسا محصولاتی که بسته بندی می کنید دارای ابعاد کوچک اما با کیفیت باشد، فروش آن بالاتر باشد و برای تولید کننده سود چند برابری نسبت به فروش عمده آن محصول در بر داشته باشد. لذا همه تولید کنندگان و همچنین فروشنده های واسطه می بایست. محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مقاوم به سرطان هزینه ممکن بسته بندی کرده و محصول خود را در در جعبه و کارتن های شکیل با لوگوی مخصوص خودشان در بازار عرضه نمایند. تا و از این کار سود سرشاری نیز بهره مند گردند.

بسته بندی خلاقانه

روش‌ های بسته‌ بندی

روش‌های مختلف بسته‌ بندی می‌ توانند بسته‌بندی محصولات را به یک سطح جدید از خلاقیت و کیفیت برسانند. از فیلم‌برداری جذاب با استفاده از تصاویر ویدئویی تا جعبه‌ بندی با طراحی شیک و متفاوت، می‌ توانید تجربه‌ خاصی را برای مشتریان به ارمغان بیاورید. استفاده از بسته‌ بندی پوششی نیز می‌ تواند جذابیت محصولات را افزایش داده و مشتریان را به خرید ترغیب کند. در صنعت غذا و الکترونیک معمول استفاده از بسته‌ بندی پوششی مورد توجه قرار می‌ گیرد. به همین دلیل، انتخاب روش‌ های بسته‌ بندی خلاقانه و موثر می‌ تواند تجربه‌ مشتریان را تحت تأثیر قرار داده و موجب جذب و رشد کسب و کار شما شود.

بخشی از کیفیت و ویژگی‌ های خاص محصول شما نیز به بسته‌ بندی مناسب برمی‌ گردد.

خلاقیت در بسته بندی

در حال حاضر مشاوران ما همه روزه در آماده پاسخگویی و کمک به شما عزیزان برای انتخاب بسته بندی منحصر به فرد که در عین زیبایی خلاقیت در بسته بندی را نیز داشته باشد تا محصولاتتان بهتر شناخته شود، هستند. تا شما عزیزان بتوانید با کم ترین هزینه در تولید و به صورت آنلاین در خدمتتان باشیم. برای خرید بسته بندی ثبت سفارش های عمده نیز می توانید با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید همکاران ما همه روز در دفتر های ما واقع در مشهد و تهران آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

هدف یک بسته بندی خلاقانه

شاید این سوال ها برایتان پیش آمده باشد: که چرا به خرید  محصولات بعضی از برندها علاقه دارید؟ آیا بر اساس نیازتان خرید می کنید یا گاهی آنی تصمیم به خرید می گیرید؟ بسته بندی خلاقانه چه تاثیری در فروش محصول هایتان دارد؟ بعد از مدتی فکر کردن احتمالا به این نتیجه می رسید که آن محصول را خریده اید چون برای شما جذاب بوده است و این نیاز به محصول نبوده بلکه جذابیت بسته بندی خاص محصول بوده که شما را وادار به خرید کرده است.

بسته بندی خلاقانه یک محصول خاص

امروزه در اکثر مواقع افراد ما شاهد آن هستیم که مشتریان محصولی را خریداری می کنند که به آن ها احساس خوبی را منتقل کند. این هدف یک بسته بندی خلاقانه است. در واقع بسته بندی خلاقانه یک محصول خاص باید در عین حال که زیبا است حس طبیعت شادابی و منحصر به فردی را به مشتریان منتقل کند. باید این چنین گفت که این خود ما هستیم که طبقه کیفی محصولمان را مشخص می کنیم. مجموعه لیدانکو شما را یاری می کند تا به اهدافتان برسید و بتوانید محصولاتتان علاوه بر فروش داخلی به راحتی به خارج از کشور ارسال کنید.

بسته بندی خلاقانه

بسته بندی خلاقانه و افزایش فروش

اگر بسته بندی یک محصول باید بسته بندی خاص و در عین حال بسته بندی خلاقانه باشد باعث می شود تولید کننده آن محصول فروش بالاتری از محصول خود را داشته باشد. در واقع این یک بسته بندی هوشمندانه و خلاقانه است که مشتری را به خود جذب می کند و پیام مد نظر تولید کننده را قبل از دیدن محصول به او می رساند. در دنیای رقابتی امروز اهمیت بسته بندی کمتر از خود محصول نیست بلکه کیفیت محصول و بسته بندی باید هر دو بالا باشد. علاوه بر جذاب بودن کاربردی بودن خرید بسته بندی نیز مهم است.

ایده بسته بندی

تا به حا دقت کرده اید که برند اپل با خلاقیت و سادگی که به فراینده باز کردن بسته بندی محصولات خود دقت زیادی انجام داده و مسبب شده تجربه خوشایندی را برای خریدارانش بوجود بیاید. برای شاخص کردن محصولتان در میان تعداد زیادی محصول مشابه که در قفسه های فروشگاه ها در کنار هم قرار دارند ممکن است کار راحتی نباشد یا به عبارتی دشواری باشد. اما غیر ممکن نیست ایده بسته بندی یکی از اساسی ترین انتخاب ها است که بسته بندی در عین سادگی بسته بندی خلاقانه ای باشد، شما با لیدانکو به راحتی می توانید محصولتان را شاخص کنید .در ادامه شما را با برخی بسته بندی های خلاقانه دنیا آشنا میکنیم.

بسته بندی لاکچری

بسته ‌بندی لاکچری برای محصولات مختلف یکی از روش‌های فوق‌العاده برای افزایش فروش کلیه محصولات محسوب می شود. و این در واقع این فرقی نمی‌کند که محصولات شما در یک فروشگاه‌ حضوری و یا یک سایت فروشگاهی به فروش میرسد. در واقع یک بسته بندی شکیل و لاکچری به مشتری احساس بسیار خوبی را منتقل می کند. به همین علت در بین چندین محصولات مشابه محصول را که دارای بسته بندی با کیفیت بالاتری است انتخاب می نمایند. زیرا تمامی افراد می دارند اشخاصی که برای بسته بندی محصولات ارزش قائل هستند. قطعاً برای کیفیت عالی نیز حساس می باشد و سعی بر تولید محصولات با کیفیت دارد.

بسته بندی خلاقانه

بسته بندی خلاقانه

جالب ترین بسته بندی های دنیا سعی میکنند بسته بندی ساده و زیبا داشته باشند و نوآوری در بسته بندی برایشان بسیار مهم است. در واقع حتی بهترین برندها نیز سعی ی می کنند که بسته بندی خلاقانه و منحصر به فرد خود را داشته باشند. انواع روش های بسته بندی کمک کرده تا امروزه در بازار رقابت ما شاهد بسته بندی خلاقانه میوه، بسته بندی خلاقانه لباس، بسته بندی شیک حبوبات و ایده بسته بندی لباس باشیم. شرکت لیدانکو با بهره گیری از کادری مجرب در تلاش است تا به شما و برند محصولاتتان در بازار داخلی و خارجی کمک کند تا بیشتر دیده شوید.

بسته بندی خلاقانه یک محصول خاص

در حال حاضر و با افزایش رقابت در بازار فروش محصولات بسته بندی خلاقانه فروش شما را افزایش می دهد. هر محصول خاص و منحصر به فردی نیازمند داشتن بسته بندی خاص است. گاهی مشتری نیاز دارد در بین بسته بندی های معمول محصولات بسته بندی جدیدی که خارج از سبک و سیاق قدیمی باشد را داشته باشد. این خود در مشتریان حس خوب خرید کردن از برندی که در عین حال که کیفیت خوبی دارد دارای بسته بندی مدرنی می باشد، را ایجاد می کنند.

بسته بندی ساده و زیبا

تا به حال به بسته بندی شیک حبوبات، بسته بندی خلاقانه ادویه، بسته بندی خلاقانه میوه و حتی در نمونه بسته بندی حبوبات خارجی دقت کرده اید، میبینید که برخی برند ها با کمی خلاقیت به فروش بیشتری در بین محصولات رسیده اند. در صنعت بسته بندی نمونه های مختلف از انواع بسته بندی کالا وجود دارد که اکثرا بسته بندی ساده و زیبا هستند گاهی بسته بندی می تواند در عین سادگی بسته بندی خلاقانه و همچنین کاملا تاثیر گذار باشد.

بسته بندی خلاقانه
مزایای بسته بندی خلاقانه

همانطور که می دانید بسته بندی در واقع نشان دهنده فاکتور های بسیاری در مورد محصول است. یکی از آنها نوع محصول است دقت کرده اید در فروشگاه ها گاهی بعضی از اقلام را اصلا از روی بسته بندی نمی شود، تشخیص داد و این باعث می شود که مشتریان کمتر از این محصولات خریداری کنند. متخصصین ما شما را یاری میکنند طراحی بسته بندی خود را به گونه ای انتخاب کنید که علاوه براینکه بسته بندی ساده و زیبا باشد.یکی از مهترین فاکتور ها و مزایای نوع بسته بندی خلاقانه افزایش فروش و بازدهی خوب فروش در بین رقبا می باشد.

عکس بسته بندی

در حال حاضر بسته بندی ها نیز در هر شکل های مختلف آن هم با اندازه های متفاوت بسته به نوع محصول در بازار موجود می باشند. هر یک از این بسته بندی ها از مواد اولیه متفاوتی مانند جعبه های مقوایی هارد باکس ها قوطی های فلزی و غیره آن هم در رنگ های مختلف تولید می شود. مجموعه لیدانکو توانسته است تمامی این بسته بندی ها را متناسب با سلیقه مشتریان خود طراحی و تولید نماید. نمونه عکس بسته بندی هایی که توسط مجموعه ما تولید می شود در سایت قرار داده شده است. برای ثبت سفارش و تولید بسته بندی با کیفیت بالا که منجر به افزایش فروش شما شود.

کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شما را در این زمینه راهنمایی کرده و سفارش شما را ثبت نمایند.

 بسته بندی شیک

بسته بندی خلاقانه و منحصر به فرد باشد تا برند و محصولتان همیشه در یاد مشتریانتان بماند. برای مثال اگر شما به نمونه بسته بندی حبوبات خارجی دقت کنید می بینید هر برند نوع و سبو خاص خود را برای بسته بندی دارند. برای شما مشتریان عزیز مجموعه لیدانکو نمونه هایی از بسته بندی خلاقانه ادویه، بسته بندی شیک حبوبات، بسته بندی خلاقانه میوه را درون سایت قرار داده ایم در قسمت نمونه کارها نیز تعدادی از این بسته بندی ها قرار دارد. جهت هرگونه مشاوره، کسب اطلاعات و ثبت سفارشات کافیست با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید.

بسته بندی خلاقانه

بسته بندی خاص

بسته بندی در واقع مانند شناسنامه محصول شما تلقی می شود. اگر به بسته بندی های معروف جهان دقت کنید می توانید ببینید که در عین حال که این بسته بندی خاص است بسته بندی خلاقانه ساده و زیبایی است. پیچیدگی زیاد در بسته بندی در ظاهر برای مشتری حس سختی را می دهد و گاهی پیچیدگی باعث می شود مشتری حتی متوجه نشود محصول درون بسته بندی چیست. همچنین پیچیدگی گاهی باعث افزایش قیمت می شود و این شاید خود باعث شود محصول جزء انتخاب خریداران نباشد. ما اینجاییم تا شما را یاری کنیم تا بهترین انتخاب بسته بندی را برای محصول خود داشته باشید.

نوآوری در بسته بندی

در حال حاضر نوآوری در بسته بندی فاکتور مهمی است که باید حتما آن را مد نظر خود قرار دهید. ما برای شم انواع بسته بندی را در داخل سایت قسمت بسته بندی خلاقانه قرار داده ایم تا راحتتره به آنها دسترسی داشته باشید. برای خرید بسته بندی بهتر است قبل از مرحله خرید باپه بسته بندی شیک حبوبات، ایده بسته بندی لباس، ایده بسته بندی خلاقانه خشکبار ها و … نگاه کنید و سپس با کمک مشاوران و طراحان ما بهترین گزینه برای بسته بندی خود را انتخاب کنید.

بسته بندی خلاقانه

خرید بسته بندی

خرید بسته بندی خلاقانه یکی از اصول اولیه برای فروش محصولتان است زیرا مشتریان قبل از دیدن و امتحان کردن کیفیت محصول ابتدا بسته بندی آن را می بینند و این ططرح و کیفیت بسته بندی است که مشتری را به خود جذب میکند قطعا یک محصول عالی دارای یک بسته بندی عالی و منحصر به فرد است. اصولاً کار مجموعه لیدانکو تولید بسته ‌بندی ها‌ به طور اختصاصی برای هر محصول است و بسته بندی لاکچری برای مشتریانمان می باشد و این بدیهی است که کار ما فروش بسته بندی آماده مقوایی به صورت عمومی و فروش جعبه بسته بندی نیست.

هزینه بسته بندی

در حال حاضر شما از طریق مجموعه ما نمی ‌توانید جعبه آماده از قبل تهیه کنید بلکه ما به چاپ و تولید اختصاصی بسته بندی ها می پردازیم. پس جهت خرید بسته بندی خلاقانه، خرید بسته بندی مقوایی ، جعبه بسته بندی، خرید کارتن بسته بندی و خرید انواع بسته بندی محصولات به صورت اختصاصی یا به عبارتی منحصر به محصول خود و ثبت سفارشات تولیدی خود کافیست با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس گرفته و یا از طریق واتساپ با پشتیبانی فروش ما در ارتباط باشید. ما سعیمان بر آن است که در کنار کیفیت بالا هزینه بسته بندی برای مشتریانمان مقرون به صرفه باشد.

بسته بندی خلاقانه

بسته بندی خلاقانه ادویه

امروزه بسته بندی خلاقانه ادویه باید به نوعی انتخاب شود که هر بسته بندی مخصوص محصول داخل آن نیز طراحی شود. به عبارت دیگر باید بسته بندی به گونه ای باشد که با نگاه اول به مشتری بفهماند که داخل این بسته بندی چه ادویه ای قرار گرفته است. بعلاوه، بسته بندی ادویه باید از نظر کاربردی نیز با محصول هم همخوانی داشته باشد. در بازار امروز که رقابت در نوع بسته بندی های ادویه در مارک های مختلف زیاد است باید با نوآوری و در عین حال قیمتی مناسب بسته بندی را انتخاب کرد که ترجیح مشتری برای خرید باشد.

بسته بندی شیک حبوبات

در حال حاضر حبوبات یکی از مواد غذایی پر مصرف در تمام جهان محسوب می شوند. اغلب حبوبات به صورت بسته بندی شده و یا به صورت فله ای در بازار ها نیز به فروش می رسند. که معمولا مردم برای اطمینان از سرعت پخت، سلامت و مرغوبیت حبوبات تمایل بیشتری دارند که حبوبات بسته بندی شده را خریداری کنند. پس بسته بندی شیک حبوبات و اینکه بسته بندی خلاقانه و خاص باشد لازمه ی پیشرو بودن در بازار فروش می باشد.

بسته بندی خلاقانه

نمونه بسته بندی حبوبات خارجی

اگر شما به بازاری فراتر از بازار داخلی  فکر می کنید باید به نمونه بسته بندی حبوبات خارجی دقت کنید در این بسته بندی ها نکات و اصول زیادی رعایت شده است که شما نیز باید به آن‌ ها توجه داشته باشید. اولین مرحله این است که باید به جنس بسته بندی خلاقانه خود بها بدهید، مرحله بعدی چگونگی طراحی و رنگ‌بندی منحصر به فرد محصولتان، سپس نوع تبلیغات پشت پرده آن مهم است. مجموعه لیدانکو شما را در این عرصه شما را یاری می کند که به راحتی بتوانید رویای خود را در زمینه صادرات محقق سازید.

تولید بسته بندی

مجموعه لیدانکو با بیش از 15 سال تجربه‌ در زمینه چاپ و انواع بسته بندی براحتی می‌تواند نیاز شما مشتریان گرامی را در زمینه نوع تولید بسته‌بندی تشخیص دهد. همچنین بهترین و با کیفیت ترین محصول تولیدی خود را در زمینه تولید بسته بندی خلاقانه به آنها پیشنهاد دهد. جهت چاپ و تولید انواع بسته بندی کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را ثبت کنید همکاران ما در اصرع وقت با شما تماس می گیرند.

بسته بندی خلاقانه

۱.بسته های تی بگ چای گلدفیش

با این بسته بندی خلاقانه چای بنوشید، زمانی که درون فنجان یک ماهی گلدفیش در حال آماده سازی چای شماست.

بسته بندی خلاقانه

2. پنیر پارمزان مدادی

پنیر پارمزان همانقدر که خوشمزه است میتواند جذابیت و خوشگلی داشته باشد. این بسته بندی خلاقانه را به عنوان Parmesan Pencils جزو بهترین بسته بندی های جهان برای لبنیات یاد میکنند.

بسته بندی خلاقانه

۳. آدامس تریدنت

آدامس تریدنت، جزو آدامس های مطرح دنیاست و طراحی جالب این مدل بسته بندی آدامس تریدنت، بسیار مورد استقبال آقایان و خانوم ها قرار گرفته است.در این بسته بندی خلاقانه آقایان با سیبیل، خانوم ها با لب ها و دندان هایی درخشان، آدامس بجوند.

بسته بندی خلاقانه

۴. شکر(قند) پازلی

هنگام نوشیدن چایی کمی هم پازل بازی کنید! تصاویر کسل کننده و یکنواخت قند ها، باعث شده این شرکت تنوع و جذابیت بیشتری به محصول داده است. تولید کننده این بسته بندی خلاقانه علاوه بر تغییر شکل معمول محصول دونوع شکر قهوه ای و سفید را در کنار هم به مشتریان خود ارزه میدارد.

بسته بندی خلاقانه

۵. تخم مرغ Just Laid

این بسته بندی خلاقانه در واقع پیام رسان است و پیام این بسته بندی این است. که تخم مرغ را مستقیما از آنجایی که بیرون میاید، در بیاورید! بسته بندی جالب و خنده دار این شرکت باعث افزایش فروش 350 درصدی این مدل از تخم مرغ هایش شد.

بسته بندی خلاقانه

۶.بالشتی عسلی Beehive Honey Squares

گاهی بسته بندی خلاقانه و جذاب، باعث میشود شما فکر کنید محصول داخلش هم کیفیت بالایی دارد، شرکت honey squares با این ابتکار و خلاقیت، افزایش فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و تصاویر این محصول نیز دست به دست بین کاربران فضای مجازی میگردد.

بسته بندی خلاقانه

۷.نان سرشار از پروتئین Fit Buns

ساخت سیکس پک با نان خوردن! شعار جالب و جذابی که در بسته بندی این شرکت تولید نان با پروتئین بالا دیده میشود.

بسته بندی خلاقانه

۸.نوشیدنی El Buscador Wine

در بسته بندی خلاقانه این محصول شما میتوانید در کنار این نوشیدن کمی هم به تفکر و حل جدول بپردازید!

بسته بندی خلاقانه

۹. Medicom Pharm

غذاهای سنگین را هدف بگیرید. طراح با این بسته بندی خلاقانه به مصرف کنندگان نشان می دهد که این قرص های گیاهی با تمام قدرت به کمک سیستم گوارش آن ها می آید تا بتوانند غذاهای سنگین را به خوبی هضم کنند. میدانید که گوشت گاو یکی از غذا های سنگین محسوب میشود. (طراحی شده توسط موسسه تبلیغاتی BBDO از آلمان)

بسته بندی خلاقانه

۱۰. Saliami Postmodern CD

این سی دی ها برای یک آلبوم موسیقی با نام Saliami Postmodern طراحی و تولید شده است. طرح سی دی به شکل یک سالامی طراحی شده و این گونه به نظر می رسد که شما آن را از قصابی محل تهیه کرده اید! (طراح: Mother Eleganza  )

بسته بندی خلاقانه

۱۱‌. جعبه کفش Gortz 17

مؤسسه تبلیغاتی Kempertrautmann برای بالا رفتن رقم فروش کفش شیک و مدرنی که توانسته بود محبوبیت چشمگیری به دست آورد، تصمیم گرفت یک بسته بندی خلاقانه و جدید، زیبا و کاربردی طراحی کند و با این ایده بسته بندی حجم فروش این کفش ها را به نقطه اوج خود رساند. (طراح Kempertrautmann:  )

بسته بندی خلاقانه

۱۲. Kleenex

یک طراح حرفه ای و خوش فکر تصمیم گرفت، زیبا، جذاب، حیرت انگیز، جدید و متفاوت و در عین حال ساده بودن را در قالب یک طراحی ارائه دهد و اطلاعات غیر ضروری و به درد نخور را از روی محصول پاک کند. برند نام آشنا و خوش آوازه Kleenex تمامی این ویژگی ها را در دل طراحی بسته بندی سری تابستانی محصولات خود جا داده است. این بسته بندی نمادی ستودنی از بلوغ فکری طراح است که تصمیم گرفته مصرف کنند گان را با اطلاعات بی فایده بمباران نکند.(طراح: Hiroko Sanders)

بسته بندی خلاقانه

۱۳.بسته بندی tPod Tea

بی تردید شما هم به هنگام استفاده از چای کیسه ای با این مشکل مواجه شده اید که چای کیسه ای ناگهان درون فنجان فرو می رود. یک طراحی خلاقانه که به شما کمک می کند تا چای کیسه ای درون فنجان غرق نشود. در این طرح نگهدارنده چای مانند یک قایق بر روی آب میماند. (طراح: Elisabeth Soos )

بسته بندی خلاقانه

۱۴.کبریت Ford Ranger Extreme

در این طرح بسته بندی کفی این تریلی بیرون می آید و کبریت ها نمایان می شود. (مؤسسه تبلیغاتی: JWT از کوالالامپور مالزی)

بسته بندی خلاقانه

۱۵.بسته بندی جذاب دیگری از جعبه و چوب کبریت

برند کو کشی با طراحی و ایده بسیار زیبای سر کبریت ها به شکل های سگ، فرد خندان، جوجه طلایی و … توانسته در بهترین بسته بندی های خلاقانه دنیا جایی برای خود دست و پا کند.

بسته بندی خلاقانه

۱۶.عطر مردانه و زنانه Zen

این عطر ویژه با الهام گرفتن از طبیعت و شکل درخت بام بو طراحی بی نظیری را القا میکند. اخیرا نیز برندی ایرانی اقدام به کپی برداری از این طراحی کرده است و در قالب بسته بندی کرم های مرطوب کننده به بازار عرضه کرده است.

بسته بندی خلاقانه

۱۷.آبمیوه پرتغال 100 درصد طبیعی!!

اگر شما ادعا دارید که آبمیوه شرکت شما 100 درصد طبیعی است، پس چرا در بسته بندی به شکل پر های پرتغال نیست؟؟ این ایده برای این نوع آبمیوه بسیار جالب است و هر مقدار از آبمیوه بماند میتوان برای استفاده بعدی نگهداری شود.

بسته بندی خلاقانه

۱۸.بسته بندی جذاب روغن زیتون طبیعی

اگر روغن زیتون شما 100 درصد طبیعی است، چرا درون دانه های زیتون طراحی نشده باشد؟؟بسته بندی جالب این روغن زیتون بسیار بکر و نو است.

بسته بندی خلاقانه

۱۹.باز هم بسته بندی عالی از آبمیوه طبیعی به رنگ طبیعت

در این طرح طراح با سادگی و زیبایی و الهام گرفتن از رنگ و طرح خود میوه بسته بندی بسیار ساده ارائه داده است.

بسته بندی خلاقانه

۲۰.سیگار حتی لوکس، آماده کشتن شماست!

طراحی بسته سیگاری به شکل تابوت شاید در ذهن افراد غیر سیگاری باعث عدم فروش محصول شود، ولی به طرز عجیبی برای افرادی که استعمال دخانیات میکنند، جذاب است.

بسته بندی خلاقانه

۲۱.طراحی خلاقانه و ساده بطری

در این بسته بندی منحصر به فرد و خلاقانه میتوانید بعد از لذت نوشیدن، با عینک بطری ما عکس های جذابی بگیرید!!

بسته بندی خلاقانه

۲۲.طرح های جذاب عسل

در طرح های زیر طراحان در بسته بندی های خود از کندو های عسل الهام گرفته اند . در بسته بندی عسل  از شیشه هایی که هماننده شبکه های کندو عسل استفاده کرده است. که بعد از چیدن شیشه ها در کنار هم نمایی بزرگ شده از قسمتی از کندو عسل به چشم میخورد.

در بسته بندی دوم در طراحی روی جعبه بسته بندی نیز شبکه های کندو عسل استفاده شده است . در طرح بعدی استفاده از جعبه چوبی زیبا که این ایده نیز ما را به یاد جعبه های زیبای کندو عسل می اندازد.

بسته بندی خلاقانه

بسته بندی خلاقانه

بسته بندی خلاقانه

۲۳.بسته بندی جذاب پاکت میوه و سبزیجات

ایده جالب و خلاقانه برای بسته بندی میوه و سبزیجات که بر روی آن شکل کلیه رسم شده و داخل پاکت سبزیجات و میوه آن دیده میشود. که این خود یاد آور این است که میوه وسبزیجات برای سلامت بدن مفید است.

بسته بندی خلاقانه

۲۴.بسته بندی انواع اسپاگتی

بسته بندی خلاقانه این نوع اسپاگتی علاوه بر فروش بالای محصول باعث می شود مصرف کنندگان انتخاب راحت تری داشته باشند و به سرعت و راحت طرح اسپاگتی خود را انتخاب کنند.


موسسه لیدانکو  تمام کارهای و طرح های بسته بندی خلاقانه شما عزیزان را با بهترین کیفیت انجام میدهد. متخصصان ما اینجان تا به شما مشاوره آنلاین دهند. اگر مایلید محصولات شما دربازار جایگاه خود را پیدا کنند با متخصصان ما تماس بگیرید.

خرید عمده بسته بندی

در حال حاضر همکاران ما همه روزه در حال ارائه مشاوه های لازم برای نوع بسته بندی به مشتریان گرامی می باشند. البته این مشتری است که در نهایت مشخص کننده ی نوع چاپ، ضخامت و …. برای بسته بندی محصول خود می باشد. برای خرید عمده بسته بندی و کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته بندی های مرتبط با محصولتان در صنف کاری و شغل خود کافیست با ما در ارتباط باشید تا بتوانید به راحتی با بهترین بسته بندی خلاقانه ممکن محصولتان را در بازار عرضه کنید.

بسته بندی یک محصول

امروزه مجموعه لیدانو با واردات مستقیم مقوا، انواع کاغذ و به عبارتی تأمین بدون واسطه کاغذ، کارتن و مقوا از آن هم چه از تامین کنندگان داخلی و چه از تامین کنندگان خارجی سعی دارد تا به مشتریان خود بهترین متریال را ارائه دهد. با واردات بی واسطه این متریال ما به مشتریان خود هم زمان با کیفیت تولیدی بالا کم کردن هزینه‌ های تولیدی برای بسته‌بندی یک محصول را نیز به ارمغان می آوریم . این مزیت موجد در مجموعه لیدانکو سبب شده است که مشتریان ما چاپ و تولید بسته بندی خلاقانه محصول خود را به ما واگذار کنند.

بسته بندی خلاقانه

بسته بندی فانتزی

احتمالا این ضرب المثل معروف به گوش شما نیز آشنا باشد؛ که نباید هیچ گاه یک کتاب را بر مبنای جلد و ظاهرآن نیز قضاوت کنید. اما همان طور که قطعا می دانید که در زمینه بسته بندی محصولات همیشه بسته بندی ای پر طرفدار و پر فروش است. که آن بسته بندی خلاقابه و در عین حال بسته بندی فانتزی باشد. و در واقع این به این خاطر است که انسان ها همیشه برای خرید و انتخاب کالا از عقل و خردشان پیروی نمی کنند. و در اکثر مواقع تصمیم های خود را به صورتی کاملاً احساسی می گیرند.

در این بین نکته ای که بسیار مهم می باشد این است که چاپ، استفاده از متریال اولیه باکیفیت نسبت به طرح و محصول مورد نظر و همچنین کیفیت تولید با بالاترین کیفیت و توسط متخصصین این حوزه صورت گیرد.

بسته بندی مقوایی

این را باید خاطر نشان کرد که ما نسبت به بروزترین محصولات مقوا و کاغذ برای بسته بندی خلاقانه در جهان آگاه هستیم و هموار در تلاش هستیم تا آنها را وارد کرد تا به صنعت بسته بندی مقوایی ایران بپیوندند. اگر بخواهیم به یکی از این مقوا اشاره کنیم باید مقوا کرافت نچرال کرافت (NATURAL KRAFT) را نام ببریم که با الیاف ویرجین تولید شده و این فرآیند تولید به صورت کاملا بهداشتی نیز انجام می‌شود.

پک بسته بندی محصول

نوع دیگری از بسته بندی ها پک های بسته بندی می باشند که در حال حاضر ما در مجموعه لیدانکو برای مشتریانمان پک بسته بندی محصول را تولید می کنیم. قبل از انجام چاپ بر روی مقوا و یا جنس کاغذ انتخاب شده از سوی مشتری عملیات لیتوگرافی و قالبسازی مختص نوع و طرح بسته بندی انجام می‌گیرد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات لازم در زمینه تولید پک های بسته بندی خلاقانه مختص محصول خود کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

بسته بندی لاک باتم

در حال حاضر یکی از بسته بندی هایی که بسیار پر طرفدار می باشد و بسیاری از تولید کنندگان از آن برای محصولاتشان استفاده می کنند. بسته بندی لاک باتم است به این منظور آنها به این نام معروف شده اند زیرا ته بندی این محصول ها به وسیله نوعی قفل به نام لاک باتم انجام می شود. همچنین باید گفت از این نوع بسته بندی خلاقانه اکثرا برای محصول هایی با وزن سبک استفاده می شوند.

ایده بسته بندی محصولات

شاید برای شما نیز اینگونه بوده باشد که بارها و بارها این مسئله برایتان پیش آمده باشد که یک کالا را فقط و فقط به این خاطر خریداری کرده اید که بسته بندی آن محصول بسته بندی خلاقانه ، بسته بندی زیبا و در عین حال ساده بوده است. این موضوع یک حقیقت محض است که 98 درصد از افراد زیباترین و همچنین خاص ترین محصول یک فروشگاه را در بین محصولات مشابه انتخاب می کنند. پس مسئله مهم ایده بسته بندی محصولات شما می باشد حتی شاید محصول دردن ساده ترین و کم هزینه ترین بسته بندی از لحاظ کیفیتی کیفیتی بالاتر داشته باشد.
اما باید این را مدنظر بگیرید همیشه انتخاب اشخاص بستگی به روش و شیوه ارائه دادن محصول دارد.

چاپ بسته بندی لاک باتم

برای چاپ بسته بندی لاک باتم ابتدا لیتو گرافی و قالبگیری انجام شده و سپس مواد و متریال لازم برای چاپ کردن و مراحل آماده سازی پس از چاپ نیز تامین می‌ شود. مواردی که شامل تهیه کردن زینک و قالب برای چاپ افست و تهیه کردن کلیشه و قالب در چاپ کردن به روش فلکسو است. سپس عملیات چاپ با نظارت کامل ناظران چاپی ما با بهترین کیفیت بسته بندی خلاقانه شما انجام می شود.

بسته بندی خلاقانه

هزینه تولید و چاپ جعبه لاک باتم

در واقع پس از مرحله تایید متریال و تایید تکنیک تولید بسته‌بندی از سوی مشتریان، قسمت به قسمت هزینه‌ های مرتبط با تولید توسط متخصصین ما در واحد تولید بسته‌بندی محاسبه می شود و سپس توسط همکارانمان در واحد فروش به اطلاع مشتریان می‌رسند. پس همانطور که گفته شد هزینه تولید و چاپ جعبه لاک باتم و سایر بسته بندی خلاقانه برای هر محصول با توجه به ابعاد، طرح، متریال و … متفاوت بوده و باید برآورد هزینه انجام شود.

نمونه جعبه بسته بندی

همانطور که گفته شد تکنیک‌های مورد استفاده برای چاپ بسته بندی ها متفاوت هستند. و انتخاب هر تکنیک باید مناسب و بر اساس نوع مقوا، کیفیت مورد تیراژ بسته بندی، نظر مشتری و بودجه که مشتری برای بسته بندی خلاقانه خود در نظر دارد انتخاب می‌گردد. قبل از چاپ در تیراژ بالا اول نمونه جعبه بسته بندی آماده و تایید می شود سپس در تیراژ بالا تولید انجام می گیرد. در حال حاضر چاپ افست و چاپ فلکسو جزء پرکاربرد ترین تکنیک‌ ها در زمینه چاپ بسته بندی به شمار می آیند.

بسته خلاقانه

تولید کننده بسته بندی

در حال حاضر ما در مجموعه لیدانکو به عنوان تولید کننده بسته بندی مقوا کرافت را به صورت عمده و بدونه واسطه وارد می کنیم تا در مجموع هزینه بسته بندی خلاقانه برای مشتریانمان مقرون به صرفه باشد و این نوع مقوا در واقع یکی از انواع مقوا محسوب می شود که به صورت انحصاری وارد صنعت بسته بندی ایران نیز شده است. این نوع مقوا گزینه‌ ای مناسب برای تولید کردن بسته‌بندی مخصوصا در زمینه مواد غذایی است.

چاپ و تولید بسته بندی

در واقع بعد از مراحلی که در بالا گفته سد در زمینه چاپ و تولید بسته بندی نوبت به عملیات پس از چاپ می رسد که به طور کلی نیز شامل هر کاری می شود که پس از اتمام مراحل چاپ بسته بندی روی آن باید انجام گیرد. که شامل مواردی همچون : طلاکوب و نقره کوب اضافه شدن انواع روکش مانند یووی و سافون مات یا براق، برجسته کاری یا اِمباس، خط تا و برش، جعبه چسبانی می باشد. ما در مجموعه لیدانکو تمامی مراحل را به بهترین نحو برای مشتریان انجام داده تا بتوانند با بسته بندی خلاقانه ومنحصر به فرد خود فروش بالاتری داشته باشند.

ایده بسته بندی تخم مرغ

در لیدانکو، ما به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان بسته بندی، ایده های بسته بندی خلاقانه و نوآورانه را به جهانِ خوشمزه و مشتریانِ خوش ذوق ارائه می‌دهیم. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که هنگامی که یک تخم مرغ را بشکنید، یک دنیای رنگارنگ و خوشمزه به شما نشان داده شود؟ با بسته بندی بی‌نظیر لیدانکو، اکنون این اتفاق ممکن است! بسته بندی‌های لیدانکو، نه تنها اطمینان حاکم بر اصالت محصول را به مشتریان منتقل می‌کند، بلکه شیوه‌ی برجسته طراحی و رنگین‌کمانی آنها نیز، یک تجربه تحویل لذت برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. ایده بسته بندی تخم مرغ خود را با ما به واقعیت تبدیل کنید.

بسته بندی خلاقانه

بسته بندی خلاقانه خشکبار

در حال حاضر آیا تا به حال از ایده های بسته بندی خلاقانه خشکبار برای مثال بسته بندی آجیل و یا محصولات مشابه استفاده کرده اید؟ در واقع باید گفت خشکبار آن دسته از مواد غذایی محسوب می شود که همه ما الخصوص ما ایرانی‌ ها بسیار زیاد برای مصارف خانگی و همچنین در پذیرایی از مهمان‌ های خود، نیز استفاده می‌ کنیم. در سال‌های اخیر، نوع و زیبایی بسته بندی مخصوصا در انواع خشکبار برای مشتریان و خریداران چندان مهم نبود و اهمیت چندانی نداشت.

اما در حال حاضر با افزایش رقابت در بین تولیدکنندگان همه چیز متفاوت شده است. و باید این چنین گفت که بسته بندی به بزرگترین و مهم ترین روش تبلیغاتی محصول تبدیل شده است.

مدل بسته بندی

امروزه مدل بسته بندی خلاقانه بسته به نوع محصول متفاوت است. برای مثال بسته بندی برخی از کالاها را می توان با ایده ها و طرح های فان و جالب طرح ریزیبسته بندی نمود. باید به گروه غالب خریداران توجه نمود. نمی توان طرح های خنده دار را برای تمامی کالاها بکار برد. بسیاری از تنقلات و هله هوله ها قابلیت بکارگیری طرح های فان و خنده دار را دارند. بسیاری از محصولات، داروها و دستگاه های چاق کننده و لاغر کننده نیز چنین قابلیتی دارند. برخی از انواع ادویه جات تند، غذاهای فست فودی و … را نیز می توان با الهام از طرح های خنده دار طراحی و بسته بندی نمود.

ایده بسته بندی خشکبار

در حال حاضر بسته بندی خلاقانه، بسته بندی خشکبار و یا انواع آجیل ها به صورت بسته بندی خلاقانه عامل بسیار مهمی در فروش و صادر کردن این محصولات نیز می باشد. در واقع باید گفت استفاده کردن از جعبه و پاکت های شکیل و همچنین با کیفیت بالا علاوه بر ارزش بخشیدن به محصول شما باعث تغییر یافتن بازار هدف نیز می شود.همواره از قدیم خشکباری مانند پسته ، کشمش ، قیسی، انجیر ، خرما و گردو از اقلام خشکبار صادراتی ایران نیز به سایر کشورهای دیگر می باشند. از ما تولید و ایده بسته بندی خشکبار را از ما بخواهید و در بازار بدرخشید.

بسته بندی خلاقانه

شرکت بسته بندی
شرکت لیدانکو با سالها تجربه در زمینه تولید چاپ و بسته بندی انواع مختلف از بسته بندی ساده گرفته تا بسته بندی خلاقانه ، از نظر جنسی از ظروف و قوطی های فلزی گرفته تا جعبه های مقوایی توانسته است. در بازار جای خود را به عنوان شرکت بسته بندی به تثبیت برساند و جزوء بهترین شرکت های بسته بندی در ایران محسوب شود. به قطع می توان گفت شرکت لیدانکو در شرق کشور یکی از فعال ترین مجموعه ها در زمینه تولید و چاپ انواع بسته بندی می باشد.
بسته بندی چیست
در خصوص پاسخ به این سوال که بسته بندی چیست؟ باید این چنین گفت بسته‌بندی به سامانه ای از هماهنگی ها نیز اطلاق می‌ شود که هدف از تهیه آن آماده‌ سازی محصول جهت ترابری، توزیع کردن ، انار کردن ، فروش و مصرف است. داشتن یک بسته‌بندی خلاقانه در عین حال شیک و ساده در واقع یک عملیات تجاری پیچیده، پویا، هنری،  علمی است که در بنیادی‌ ترین حالت ممکن، کارکرد هایی در زمینه محافظت کردن، نگهداری کردن، ترابری، اطلاع‌ رسانی و فروش را نیز در بر دارند.
بهترین بسته بندی

در شرکت ما، لیدانکو، به عنوان یکی از تولید کنندگان بسته بندی حرفه‌ای، با افتخار برآورده کننده نیازهای شما هستیم. ما به ارائه بسته بندی‌ خلاقانه و کاربردی متمرکزیم که تجربه خرید شما را به یک سفر منحصر به فرد تبدیل کنند. از طراحی های شگفت‌انگیز و متنوع گرفته تا استفاده از مواد با کیفیت بالا، ما همواره بر تولید بسته بندی‌های منحصر به فرد و متمایز تمرکز میکنیم. هر بسته بندی، با جزئیات دقیق و نگرش به طراحی، برند شما را به خوبی نمایان میکند. تیم ما از متخصصین بسته بندی مجرب تشکیل شده است که از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های نوین برای ساخت بهترین بسته بندی استفاده میکنند.

 

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی

خرید قوطی فلزی در دار

قیمت بهترین طراحی کارتن بسته بندی      چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه