Skip to main content

چاپ دفتر، مجموعه لیدانکو با استفاده از مجهزترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ افست که تمامی محصولات چاپی را به صورت آنلاین و حضوری برای کلیه همکاران و مشتریان خود عرضه می نماید. مشتریان ما میتوانند برای کسب اطلاعات در زمینه چاپ و ثبت سفارش انواع دفتر و دفتر یادداشت از طریق مجموعه لیدانکو می توانند پس از کسب اطلاعات کامل و آگاهی درمورد محصول انتخابی مورد نظر خود مانند، چاپ کتاب ،چاپ پلنر ، چاپ کاتالوگ، چاپ کارت ویزیت، چاپ سربرگ و ست اداری، چاپ بروشور، چاپ و تولید سررسید اختصاصی و هزاران خدمات دیگر با همکاران ما جهت برآورد قیمت و ثبت سفارش و یا از طریق واتساپ با ما در تماس باشید.

همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار کاربران قرار می دهند و این امر نیز می تواند از طراحی آنلاین محصول مورد نظرتان ، شروع چاپ تا تحویل نهایی کار به مشتریان، از نظر کیفیت و قیمت و زمان را به صورت بهترین وضعیت ممکن در اختیارتان بگذارند.

چاپ دفتر

چاپ دفتر‌های گوناگون خود را در تیراژ های بالا وپایین اعم از دفتر فانتزی. دفتر سیمی و دفتر مشق به همراه دفتر اختصاصی و دفترچه تبلیغاتی در طرح‌ها. ابعاد و رنگ‌های گوناگون یکی از مهم ترین خدمات ما در موسسه لیدانکو است.. چاپ دفتر اختصاصی توسط موسسه لیدانکو ، به لوازم التحریرها، فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌های بزرگ سراسر ایران ارسال می‌شوند. و امکان انتخاب و خرید حضوری دفترها وجود دارد. مشتریان ما می توانند با ثبت سفارش اختصاصی و پرکردن فرم آنلاین. در اسرع وقت از خدمات چاپ دفتر در تهران و سراسر کشور بهره مند شوند.

چاپ عمده دفتر

همانطور که می دانید، هزینه تولید عمده هر محصولی، کمتر خواهد بود. این مسئله به دلایل مختلفی مربوط می شود که از مهم ترین آنها می توانیم به تقسیم شدن مواد اولیه به طور مساوی و به اندازه نیاز بین تمام محصولات در دست تولید اشاره کنیم. چاپ عمده دفتر نیز از این امر پیروی می کند و یکی از مهم ترین ویژگی های آن، مقرون به صرفه تر تولید شدن محصولات است. مجموعه لینداکو تمامی محصولات خود را به صورت عمده تولید می کند و به دست مشتریان می رساند.

چاپ عمده دفتر مسئله ای بسیار مهم برای تولید کنندگان بوده است و سختی های خاص خود را نیز دارد؛ اما لینداکو به دلیل کسب تجربه ی چند ساله در صنعت تولید لوازم تحریر و نوشت افزار های گوناگون، امروزه قادر به تولید و چاپ عمده دفتر و محصولات مختلف دیگر با بهترین کیفیت می باشد.

چاپ دفتر

چاپ دفتر و دفتر چه

از آنجا که صفر تا صد مراحل چاپ دفتر و دفترچه، صحافی و بسته‌بندی آن در چاپخانه لیدانکو انجام می‌گیرد. قیمت نهایی محصول بسیار رقابتی بوده و همین امر باعث شده است. تا چاپ دفتر جزء یکی از پر مخاطب‌ترین خدمات چاپی این مجموعه به شمار آید. همچنین برخی از دفتر مشق های چاپ شده. و دیگر کار های چاپی و بسته بندی که  توسط موسسه لیدانکو چاپ شده را در سایت لیدانکو قابل مشاهده می‌باشد.

هزینه تولید دفتر

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که حین خرید به مراحل و زحمات طی شده برای ساخت یک محصول ساده مانند نوشت افزار ها دقت نمی کنید و در نهایت از قیمت به نسبت بالای آن متعجب می شوید؛ بیایید تا به بررسی هزینه تولید دفتر بپردازیم. چاپ دفتر امروزه در ایران، با تنوع بالایی همراه است و همین امر موجب شده تا علاقه مردم به نوشت افزارهایی از جمله دفتر بسیار بیشتر شود. اما بدون شک مراحل تولید و چاپ دفتر هزینه های بسیاری دارند.

به عنوان مثال از جمله عواملی که در هزینه تولید دفتر نقش دارند، می توان به هزینه مواد اولیه که مهم ترین آنها است اشاره کرد؛ همچنین دیگر مواردی از جمله هزینه خرید و تعمیر تجهیزات تولیدی، دستمزد کارگران و کارمندان بخش های مختلف، هزینه حمل و نقل و رساندن محصولات به دست مشتری، همگی از جمله عواملی هستند که در تعیین هزینه تولید دفتر نقش اساسی دارند.

دفتر طراحی و چاپ

برای تولید و چاپ فوری انواع دفتر و دفتر یادداشت کافی است تا سفارش مورد نظر خود را در فرم ثبت سفارش لیدانکو تکمیل نموده و یا با دفتر طراحی و چاپ ما تماس بگیرید و اطمینان داشته باشید. که موسسه لیدانکو بدون هیچگونه محدودیتی شرایطی را فراهم آورده. تا بتوانید محصول مورد نظر خود را با طرح دلخواه به همراه طیف وسیعی از صحافی در قالب دفتر یا دفترچه یادداشت تحویل بگیرید.

چاپ دفتر

تولید دفتر سیمی

به دلیل متنوع‌بودن دفترها و دفترچه یادداشت در موسسه لیدانکو، امکان دسته‌بندی مشخصی برای دفاتر وجود ندارد. و متناسب با سلیقه کارفرما امکان شخصی‌سازی دفاتر در طرح، اندازه، رنگ، جلد و غیره وجود دارد. با این وجود، در بین انواع دفترها، تولید دفتر سیمی از گزینه‌های بسیار محبوب در بین تمامی افراد محسوب می‌شوند. چرا که استفاده از آنها راحت‌تر بوده و به دلیل تا‌شدن دفتر، فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. گفتنی است که همانند دیگر خدمات چاپی ما دفترهای چاپ‌شده در این مجموعه از بالاترین کیفیت ممکن را دارد. و در عین حال هزینه تولید دفتر مقرون به صرفه برخوردار هستند. شما می توانید سفارش چاپ انواع دفترهای زیر را در سایت لیدانکو ثبت کنید:

  • دفتر سیمی
  • دفتر مشق
  • دفترچه یادداشت تبلیغاتی
  • دفتر با طرح اختصاصی

چاپ دفتر با طرح دلخواه مشهد

همانطور که پیش تر اشاره شد امروزه تنوع در انواع محصولات موجود در بازار بیشتر شده و دفاتر و دیگر نوشت افزار ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این مسئله تا حدی پیش رفته است که امروزه بسیاری از تولیدی ها، دفاتر و دیگر کالا های مورد نظر مشتری را با طرح دلخواه او، تولید می کنند. مجموعه لینداکو چاپ دفتر با طرح دلخواه مشهد یکی از بهترین تولید کنندگان انواع نوشت افزار و لوازم تحریر که از سال ها قبل در حال تولید و عرضه ی انواع مختلف محصولات به بازار بوده است.

امروزه قابلیت چاپ دفتر با طرح دلخواه را در مشهد و دیگر نقاط کشور دارد. بنابراین شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با طرح دلخواه و انتخابی خود، از لینداکو تهیه کنید و از کیفیت بالای محصولات آن متحیر شوید. همچنین با خرید از لینداکو و چاپ دفتر با طرح دلخواه خود، تجربه خریدی با رضایت و مقرون به صرفه را برای خود رقم بزنید.

چاپ دفتر

چاپ دفتر اختصاصی

همکاران ما در تیم طراحی چاپخانه، با سابقه طراحی جلد کتاب و انواع محصولات چاپی، آماده همکاری برای پیاده سازی طرح های دلخواه شما هستند. طرح اختصاصی و دلخواهی که در ذهن دارید را با مشاوران ما مطرح کنید. تا در اولین فرصت نمونه طرح برای شما ارسال می شود. همچنین شما می توانید با ذوق و سلیقه خود، طرحی را آماده کنید و برای موسسه لیدانکو ارسال نمایید. ما با استفاده از دستگاهای به روز و تکنسین های حرفه ای محدودیتی برای به اجرا در آوردن طرح های شما نخواهیم داشت. بنابراین اگر به دنبال چاپ دفتر اختصاصی و یا دفتر مشق اختصاصی هستید، موسسه لیدانکو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

چاپ دفتر برنامه ریزی

دفتر های برنامه ریزی که در طی چند سال اخیر بسیار میان مردم رواج پیدا کرده است، محصولاتی بسیار کاربردی و بی نظیر می باشند و اگر تجربه ی یک بار استفاده از آنها را داشته باشید، بدون شک تا ابد به استفاده از آن ادامه خواهید داد. دفاتر برنامه ریزی که جزء نوشت افزار های به روز و جدید شناخته می شوند، برای افرادی که در طی روز با کار های زیادی مواجه هستند یا کسانی که به فکر سازماندهی و استفاده مفید از روز خود هستند، بسیار لازم و کاربردی می باشد. همچنین از آنجایی که دفاتر برنامه ریزی انواع مختلفی دارند، طبیعتا چاپ دفتر برنامه ریزی نیز تنوع بالایی خواهد داشت.

هزینه تولید و چاپ دفتر برنامه ریزی تفاوت چندانی با انواع دیگر دفتر ها نمی کند و تفاوت اصلی دفاتر برنامه ریزی با بقیه لوازم تحریر ها، خلاقیتی می باشد که در ساخت آنها نیاز است.

چاپ دفتر

چاپ دفتر با طرح دلخواه

در حال حاضر ما در مجموعه لیدانکو انواع طراحی جلد دفتر و صحافی دفتر متناسب با نیاز شما چاپ دفتر با طرح دلخواه ، چاپ دفتر برنامه ریزی، دفتر مشق اختصاصی برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی و به همراه درج لوگوی سازمان شما روی جلد دفتر یا در تمامی صفحات آن امکان پذیر است. علاوه براین شما می توانید نوع صحافی دفتر را نیز بر اساس نیاز خود انتخاب دفترهای اختصاصی می‌توانند. با انواع جلد گلاسه، سلفونی و با طرح و صحافی دلخواه شما چاپ و تولید شوند.

چاپ دفترچه تبلیغاتی

علاوه بر دفتر، دفترچه یادداشت‌ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده هر کارمند در محیط اداری می‌باشند که به صورت روزانه از آن استفاده کرده و کارهای روزمره، ایده‌ها و برنامه‌های روز های آینده خود را در آن یادداشت می‌کند. بنابراین چاپ دفترچه تبلیغاتی به همراه طرح اختصاصی و درج لوگوی سازمانی بر روی آن نیز می‌تواند به عنوان نمونه‌ای دیگر از هدایای تبلیغاتی، مورد استفاده سازمان‌ها قرار گیرد.

چاپ دفتر

چاپ دفتر مشق

یکی از خدمات لیدانکو چاپ دفتر مشق می باشد. بدیهی است که همه ساله در آستانه سال تحصیلی جدید، تعداد افراد متقاضی جهت خرید دفتر افزایش پیدا می‌کند. از بین افراد متقاضی، مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های همکار بیشماری وجود دارند که به دنبال تهیه لوازم التحریر و دفتر برای فرزندان خود می‌باشند. بنابراین یکی از هدایای تبلیغاتی سازمانی در آستانه سال تحصیلی جدید، انتخاب دفترهای مشق با طراحی اختصاصی برای فرزندان مدیران سازمان‌ها و کارمندان و ارائه به آنهاست.

مدت زمان تحویل سفارش

مدت زمان تحویل سفارش به تیراژ دفترها، نوع دفتر و صحافی آن بستگی دارد. بعد از پر کردن فرم ثبت سفارش چاپ، زمان احتمالی تحویل سفارش مشخص می شود. ما در موسسه لیدانکوش با بهره بردن از جدید ترین و به روز ترین ماشین های چاپ در تلاش هستیم تا در اسرع وقت و در بازه زمانی تعیین شده سفارش شما را تحویل دهیم. شما می توانید به صورت مستقیم و با هماهنگی قبلی با حضور در محل چاپخانه، سفارش چاپ دفتر خود را تحویل بگیرید. همچنین با پرداخت هزینه از سوی مشتری، قابلیت ارسال سفارشات به درب منزل نیز وجود دارد.

چاپ دفتر

هزینه چاپ دفتر

هزینه چاپ دفتر متناسب با نوع جلد، نوع کاغذ به کار رفته در آن، نوع صحافی و تعداد چاپ متفاوت است. به طور مثال اصولا قیمت دفاتر صحافی سیمی بالاتر از دفاتر صحافی چسبی است. به عبارتی قیمت انواع دفاتر بر اساس کیفیت و سبک آنها تعیین می‌شود و شما می‌توانید مدل مورد نظر خود را طبق سلیقه شخصی انتخاب نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم ثبت سفارش چاپ را تکمیل نموده تا همکاران ما در موسسه لیدانکو با شما تماس حاصل نمایند.

 

چاپ دفتر

تولید کننده دفترچه یادداشت

در حال حاضر ما همیشه و اکثر مواقع از یک دفترچه یادداشت کوچک نیز برای یادداشت برداری و یا نوشتن کار های روزانه، محاسبات یا به عبارتی خرج و مخارج، نوشتن نکات مهم نیز استفاده می کنیم و همیشه آن را در کیف خود داریم. این نکته مهم است که شما به عنوان صاحب و دارنده یک کسب و کار مهم، آیا بهتر نیست که به جای استفاده از هر دفترچه ای از دفترچه تبلیغاتی شرکت خود نیز استفاده کنید؟ مطمئنا این گونه خیلی بهتر است. مجموعه لیدانکو به عنوان تولید کننده دفترچه یادداشت توانایی تولید هرگونه دفتر مورد نیاز شما را در ابعاد دلخواهتان دارد فقط کافیست تا همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی      پاکت حبابدار رنگی اختصاصی    قیمت پاکت پستی حبابدار | مجموعه لیدانکو 1401        تولید کننده پاکت حبابدار درجه 1 | مجموعه لیدانکو        پخش عمده پاکت پستی حبابدار اختصاصی درجه 1        پخش عمده پاکت حبابدار درجه1| مجموعه لیدانکو          خرید پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی درجه 1

خرید قوطی فلزی در دار

قیمت بهترین طراحی کارتن بسته بندی      چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه

پاسخ دهید