Skip to main content

جعبه لاک باتم، امروزه طراحی کردن جعبه لاک باتم ، تنها به شکل استاندارد و روتین آن محدود نشده است.  اکنون بسته بندی کالا به عنوان هویت یک کالا ، مطرح می باشد. طراحان ما  به خوبی می دانند که یک جعبه لاک باتم را چگونه تولید کنند تا چشم مشتری ها را مسحور نماید.

طراحان حرفه ای لیدانکو با ترکیب کردن رنگ های مختلف و چشم گیر و استفاده از توانایی های خود جعبه ای را به مرحله ی تولید می رسانند که باعث به فروش رفتن محصولات کمپانی شما می شود.

جعبه لاک باتم

به عنوان یک تولید کننده برجسته بسته‌بندی، لیدانکو به غرفه‌بندی بی‌نظیر برای محصولاتتان خوشامد می‌گوید. جعبه لاک باتم ما ضمانتی برای نگهداری امن و جذابیت برجسته است. این جعبه‌ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری برجسته تولید می‌شوند. با جعبه لاک باتم لیدانکو، اطمینان حاصل می‌کنید که محصولات شما در برابر آسیب‌ها و خطرات ناخواسته محافظت می‌شوند. قوی، بادوام و زیبا، این جعبه‌ها منحصر به فردی هستند که به مشتریان شما پیام حرفه‌ای شما را منتقل می‌کنند. هر جعبه لاک باتم لیدانکو با جزئیات بی‌نظیری طراحی و تولید می‌شود. در ماهیت زیبایی و کارایی، ما هیچگونه کاستی قبول نمی‌کنیم. این جعبه‌ها نه تنها محصولات شما را در امان نگه می‌دارند، بلکه به آن‌ها زیبایی و جذابیتی خاص نیز می‌بخشند.

محاسبات جعبه اسنپ لاک باتوم- سایت لیدانکو

جعبه بسته بندی

از عوامل ساخته شده می توان به ساخت جانب جعبه بسته بندی ها  از جنس یو وی ، سلفون ، طلاکوب ، لتر پرس و از همه مهم تر جعبه لاک باتم نام برد. یکی از پر کاربرد ترین انواع مدل های ساخت جعبه ، جعبه لاک باتم می باشد. جعبه های لاک باتم یکی از پر فروش ترین و پر استفاده ترین جعبه های دنیا هستند. معروفیت آن ها به دلیل سهولت باز و بسته شدن آن در مدت زمان بسیار اندک می باشد, به طوری که بیش تر شرکت هایی که بسته بندی های آن ها کوچک می باشد ، از بسته بندی و جعبه های لاک باتوم استفاده می کنند.

جعبه لاک باتوم

در پاسخ به این سوال که جعبه لاک باتوم  چیست باید گفت به جعبه ای جعبه لاک باتم گفته می شود ، که جعبه در هنگامی که نیمه آماده می باشد ، کافی است تا با فشار کمی از حالت کاغذ به حالت جعبه در بیاید و بعد از پر کردن جعبه ی مورد نظر با محصولاتمان ، درب بالایی آن کاملا بسته می شود.

محاسبات جعبه اتو لاک باتوم- سایت لیدانکو

طراحی جعبه لاک باتوم

روش طراحی جعبه لاک باتوم و قالب جعبه لاک باتم کدام است؟این فرم از جعبه ها بدون نیاز به جسب زدن لبه های پایین و فقط با جمع کردن آنها، بصورت یک در میان، می توان از جعبه آماده شده استفاده کرد. این جعبه های علاوه بر تحمل وزن زیاد به لحاظ نوع طراحی فالب آن، هنگام انبارش و حمل به کمترین فضا نیاز دارد. برای سفارش این نوع بسته بندی و سفارش طراحی آن کافیست همین حالا با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید. و یا داخل سایت سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

جعبه لاک باتم

روش های طراحی جعبه لاک باتم

اگر بخواهیم روش های طراحی جعبه لاک باتم را بگوییم باید اینطور گفت که به طور کلی  جعبه های لاک باتم به دو صورت طراحی می شود:
روش اول: لاک باتم ساده یا غیر اتومات  (Snap lock bottom box )
روش دوم: اتو لاک باتم (Auto bottom box) جهت جعبه چسبانی با دستگاه اتومات (البته تمام دستگاههای جعبه چسبانی آپشن لاک باتوم ندارد)

در تصاویری که در بالا آورده شده روش محاسبه اندازه های اضلاع جهت جعبه چسباتی لاک باتوم و اتولاک باتوم نیز تشریح داده شده است. جهت پاسخگویی به سوالات پیرامون این مطلب در قسمت کامنتها پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

هزینه تولید و چاپ جعبه لاک باتم

هزینه ی تولید جعبه ی لاک باتم حدود ۱% بیش تر از جعبه ی معمولی می باشد که فرق چندانی ندارد. به همین دلیل این نوع جعبه هزینه ی تولید را به مقدار بسیار ناچیزی زیاد می کند. اما به دلیل این که جعبه با قفل لاک باتم بسته بندی اش بسیار ساده است ، باعث کم شدن هزینه های جمعی اش می شود. برای اطلاع دقیق از هزینه تولید و چاپ جعبه لاک باتم کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید جعبه لاک باتم

در حال حاضر در داخل کشور از این نوع قفل ها ، برای درست کردن جعبه از جنس مقوا استفاده می شود, اما در خارج از ایران از این نوع قفل ها برای ساخت کارتن ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما به دلیل نبود ماشین آلات جعبه سازی ، نمی توان این محصول را در سایز های بزرگ تولید کرد و فقط می توان در سایز های کوچک به مرحله ی تولید و آماده سازی رساند. برای خرید جعبه لاک باتم مختص محصولاتتان کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

جعبه لاک باتم

قیمت جعبه لاک باتم

در واقع برای بسته بندی در واقع این نوع جعبه ها جلوی هزینه های گزاف را می گیرند و با طراحی و شکل منحصر به فرد خود باعث می شوند تا شما بتوانید محصولتان بیش تر از همیشه به فروش برود و پر مخاطب باشد. چرا که ظاهر این نوع جعبه ها بیش تر از سایر جعبه ها به دل بیننده ها می نشیند و توسط آن ها خریداری می شود. بنابراین می توان اینطور گفت که قیمت جعبه لاک باتم برای تولید کنندگان بسیار مقرون به صرفه است. برای استعلام قیمت جعبه و بسته بندی مد نظر خود کافیست همین حالا با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید.

بسته بندی لاک باتم

پس اگر شما برای بیزینس خود اگر نیاز به جعبه داشتید بسته بندی لاک باتم بهترین انتخاب برایتان محسوب می شود. با توجه به این که این جعبه ها فقط در ابعاد کوچک تولید می شوند ، اگر اندازه اش با محصول شرکت شما مطابقت داشت ، حتما از آن استفاده کنید و با صرفه جویی و هزینه ی کم ، یک جعبه ی شیک با کار کرد بالا داشته باشید تا مشتری ها نیز از شما راضی باشند.

چرا بسته بندی و استفاده از جعبه لاک باتم؟

1. با استفاده از جعبه لاک باتم حفاظت و نگه داری از محصول به درستی انجام می شود.

2. معرفی برند، تاریخ، مشخصات و اطلاعات کلی محصول که در صورت استفاده از رنگ و طرح های مناسب میتوانید روی مشتری خود تاثیر بگذارید.

جعبه لاک باتم

نکات مهم برای خرید و تولید جعبه لاک باتم

  1.  سعی کنید جعبه لاک باتمی را انتخاب کنید که قابلیت استفاده مجدد یا بازیافت را داشته باشد.
  2. کیفیت کاغذ یا مقوا استفاده شده باید به گونه ای باشد که بتوانید اطلاعاتی را کی میخواهید به راحتی روی آن درج کنید.
  3. این نوع جعبه در محصولات غذایی و صنعتی نیز کاربرد دارد.
  4. جعبه لاک باتم یکی از جعبه هایی می باشد که میتواند در محصولات گوناگون از آن استفاده کنید و علاوه بر جذب مشتری برند خودتان را نیز معرفی و معروف کنید.

تولید جعبه لاک باتم

موسسه لیدانکو با کادری مجرب و متخصص اینجاست تا شما تولید کنندگان بتوانید، بهترین بسته بندی را برای مخصولات خود انتخاب و تولید کنید. متخصصان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان به صورت آنلاین می باشند. جهت مشاوره در باره بسته بندی و چاپ جعبه های خود میتوانید با ما در ارتباط باشید. چاپ و تولید جعبه لاک باتم تخصص ماست بهتر است هر کاری را به متخصصش بسپارید، پس درنگ نکنید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

جعبه لاک باتم

تولید کننده جعبه لاک باتم

در حال حاضر یکی از روش‌ های بسته شدن انتهای جعبه‌ ها و بسته بندی ها استفاده از روش لاک باتم می‌باشد. مجموعه لیدانکو تولید کننده جعبه لاک باتم و انواع بسته بندی می باشد. لاک باتم در واقع روشی است که در اکثر جعبه‌ های معمولی از آن برای ته بندی جعبه نیز استفاده می‌شود که به آن لاک باتوم نیز گفته می شود.

جعبه چسبانی لاک باتوم

بسته بندی کالا بسیار حائز اهمیت بوده و هویت محصول را مطرح می کند. برای بسته بندی محصولات خود باید در انتخاب جعبه دقت و توجه بسیاری داشته‌ باشید که یکی از گزینه های خوب برای بسته بندی، جعبه چسبانی لاک باتوم می باشد.جعبه لاک باتم اغلب برای بسته بندی اقلام سنگین وزن و محصولاتی که در حین حمل‌ و نقل نیاز به محافظت بیشتری دارند، مانند اقلام شکننده، مایعات، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی، اقلام مراقبت شخصی، لوازم خانگی، محصولات خودرو و موارد دیگر استفاده می‌ شود. جعبه لاک باتم مزایای بسیاری دارد.

از این روش می‌ توان برای جعبه‌ های کوچک مقوایی گرفته تا کارتن های بزرگ مادر استفاده کرد یا حتی در صورت عدم استفاده می‌ توان آن را به صورت تخت درآورد و انبار کرد. برای سفارش این نوع بسته بندی و سفارش طراحی آن می توانید به مجموعه لیدانکو اعتماد کنید.

چاپ بسته بندی لاک باتم

در حال حاضر از بسته بندی هایی که دارای قفل لاک باتم می باشند برای جعبه‌ هایی استفاده می شود که محصولی یا کالایی که قرار است در آن قرار بگیرد وزن سنگین‌ تری دارند. از لحاظ قیمتی برای این نوع جعبه ها باید کفت که هزینه تولید بیشتری به نسبت سایر اناع بسته بندی دارد ولی این نکته را باید مد نظر گرفت که این نوع بسته بندی می‌تواند سرعت پرشدن محصول و نگه‌ داری آن را نیز بالاتر ببرد. برای سفارش چاپ بسته بندی لاک باتم در خصوص محصولاتتان فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

چاپ جعبه لاک باتم

امروزه از این قفل از جعبه‌ های کوچک مقوایی گرفته تا کارتن‌ های بزرگ مادر مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر چاپ جعبه لاک باتم یکی از پرمصرف ترین و همچنین پر کاربرد ترین انداع چاپ جعبه محسوب می شود که برای محصولات مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در واقه بسته بندی محصولات همیشه یکی مهم ترین نکاتی است که باید تولید کنندگان و فروشندگان آن را بسیار مورد توجه قرار دهند. ما در مجموعه لیدانکو آماده ارائه ایده ها و طرح های نو و همچنین ارائه بهترین خدمات تولید و چاپ به شما عزیزان هستیم.

قیمت عمده جعبه لاک باتم

در واقع همان طور که گفته شد جعبه لاک باتم یک جعبه ته قفل دار است و به نوعی به آن می توان جعبه نیمه آماده هم گفت. به این صورت که این جعبه ها با یک فشار کوچک از کاغذی تا شده به یک جعبه تبدیل می شوند. قیمت عمده جعبه لاک باتم نسبت به جعبه های معمولی باید گفت که یک درصد گران است اما در واقع این قیمت نسبت به آسانی بسته بندی بسیار ناچیز به حساب می آید و در حالت کلی بسیار به نفع مشتریان می باشد.

جعبه لاک باتم

چاپ جعبه

در حال حاضر چاپ جعبه و در واقع بسته بندی انواع مختلفی دارد که یکی از مهم ترین و پر مصرف ترین آنها جعبه لاک باتم است. و باید گفت که یکی از ویژگی های مهم این نوع بسته بندی این می باشد که کار با این محصول بسیار ساده و راحت است. برای ثبت سفارش و چاپ جعبه های بسته بندی مد نظر خود کافیست همین حالا به صفحه ثبت سفارش مراجعه کنید و یا با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید.

فروش عمده جعبه لاک باتم

همان طور که در بالا گفته شد یکی از انواع مدل های ساخت جعبه بسته بندی، جعبه با قفل لاک باتم است. جعبه لاک باتم،به این معنی است که جعبه ته قفل دار است به صورتی که جعبه نیمه اماده می باشد و کافیست برای استفاده با فشار اندک از کاغذ تا شده به جعبه تبدیل گردد و پس از این که داخل آن  از محصول پر شد درب بالایی جعبه به راحتی بسته می شود. ما در مجموعه لیدانکو سال هاست که اقدام به تولید و فروش عمده جعبه لاک باتوم می کنیم برای خرید بسته بندی مورد نظر خود کافیست با ما تماس بگیرید.

هزینه تولید جعبه لاک باتم

در حال حاضر از نظر اقتصادی هزینه تولید جعبه لاک باتم حدودا یک درصد بیشتر از انواع جعبه معمولی است . به همین خاطر است که جعبه لاک باتم هزینه تولید را به مقدار خیلی کمی نیز افزایش می دهد اما باید گفت از طرفی به خاطر سهولت در بسته بندی و کاهش زمان و فرآیند بسته بندی از لحاظ کلی منجر به کاهش هزینه کلی تولید شما می گردد.

جعبه لاک باتمچاپ جعبه کادویی

یکی از انواع جعبه ها جعبه کادویی اسا این نوع جعبه مقوایی که کادویی نام دارد و اکثرا به صورت مستطیل شکل تولید می شوند. می تواند هم به صورت ساده و هم با چاپ اختصاصی باشند و از نظر ورزنی بسیار سبک و قابل حمل می باشند. تولیدات جعبه های کادویی توسط مجموعه لیدانکو بستگی به سایز و ابعاد جعبه دارد اما اکثرا بالای تیراژ 1000 عدد قابل تولید و امکان چاپ های اختصاصی را دارا می باشند. برای تولید و چاپ جعبه کادویی ، جعبه لاک باتم و … مدنظرتان کافیست با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید.

چاپ جعبه کرافت

معمولا از کاغذ کرافت در چاپ جعبه کرافت نیز به‌طور مستقیم استفاده می‌ شود. جعبه هایی که از جنس گرافت هستند جعبه‌دهای مستحکمی به شمار می آیند.از جمله ویژگی های منحصر به فرد این نوع جعبه سازگاری با محیط زیست می باشد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که در حال حاظر در بین بسته بندی ها جعبه ها جعبع های کرافت از طرفداران زیادی برخوردار است. ما در مجموعه لیدانکو امکان چاپ اختصاصی طرح و یا برند شما را به صورت دو رنگ و چهار رنگ فراهم کرده ایم.

ما می توانیم به جرات بگوییم قادریم رنگ های ساختنی را با بالاترین کیفیت بر روی بسته بندی ها و جعبه لاک باتم شما را چاپ و تولید می کنیم.

قیمت چاپ جعبه دارویی

در حال حاضر جعبه دارویی نیز در رده بسته‌بندی‌ های بهداشتی نیز قرار می‌ گیرند. به همین علت است که باید در چاپ کردن و انتخاب نوع مقوا آن‌ ها نکاتی مهم و استانداردی را که سازمان بهداشت نیز همواره متذکر می‌ شود را رعایت نمود. مجموعه لیدانکو با سال ها تجربه در تولید و چاپ جعبه دارویی و جعبه لاک باتم در ابعاد مختلف با تیراژ های بالا و پایین همواره سعی در ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان را دارد. برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت چاپ جعبه دارویی و اطلاعات در زمینه قیمت آنها کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

جعبه لاک باتم

چاپ جعبه ایندربرد

چاپ جعبه ایندربرد و به عبارتی چاپ بر روی مقوای ایندربرد به نسبت سایر مقوا ها دارای کیفیت بالاتری می باشند و شما نیز می‌ توانید بالاترین کیفیت چاپ ایندربرد جعبه مقوایی را برای ارائه محصولاتتان داشته باشید. کاغذ یا مقوای ایندربرد یکی از پر مصرف ترین کاغذ ها محسوب می شود که در زبان لاتین با نام (Ivory Board Paper) نیز شناخته می‌شود . این نوع مقوا در واقع یکی از انواع کاغذ یا مقوا هایی است که در صنایع چاپ و بسته بندی بیشتر برای ساختن جعبه لاک باتم، الخصوص برای تولیدهای صنایع بهداشتی و دارویی از آن استفاده می‌شود. تحویل جعبه ها از زمان ثبت سفارش به مدت 7 تا 10 روز کاری می باشد.

قیمت چاپ جعبه

در واقع قیمت هر نوع جعبه بسته بندی بسته به سایز ، جنس و نوع آن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت چاپ جعبه همراه با نمونه برای انواع جعبه بسته بندی، مقوایی، جعبه لاک باتم  و… فقط کافیست با ما تماس بگیرید. مجموعه لیدانکو با سالها تجربه در این زمینه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. برای اطلاع از قیمت چاپ در خصوص جعبه ها باید جنس ، تیراژ و ابعاد جعبه خود را اعلام کنید تا ما بعد از محاسبه قیمت هزینه رو برای شما محاسبه و ارسال کنیم.
دستگاه جعبه سازی تمام اتوماتیک

در حال حاضر یکی از مزایای که مجموعه لیدانکو در در تولید جعبه های بسته بندی همچون جعبه لاک باتم از آن نیز برخوردار است استفاده از دستگاه های به روز است یکی از این دستگاه ها دستگاه جعبه سازی تمام اتوماتیک می باشد. در واقع طراحی و ساخت و تولید انواع بسته بندی مقوایی و کارتنی تخصص ما می باشد ما با بهره گیری از بهترین متخصصان در این زمینه اقدام به تولید انواع بندی کرده ایم. ما مجهزبه دستگاهای مختلف برای ساخت کارتن پنج لا. سی فلوت بی فلوت ..ایفلوت  .ولمینت .جعبه چسبانی.و همچنین دستگاه چاپ دورنگ و چهار رنگ بروی کارتن نیز افتخارمی کنیم آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشیم.

دستگاه جعبه زن اتوماتیک

در حال حاضر انواع دستگاه چسب زن جعبه در تولیدی و کارخانه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که اعم از نوع دستی و اتومات و نیمه اتومات موجود هستند که هرکدام با سرعت بالا امکان چسب زنی را فراهم نموده اند در واقع هر یک از این دستگاه ها مناسب شرایط خاصی می باشند. ما در مجموعه لیدانکو با بهره گیری از دستگاه جعبه زن اتوماتیک اقدام به تولید انواع جعبه بسته بندی می نماید آید. جعبه های لاک باتوم یکی از انواع با مصرف جعبه ها برای انواع بسته بندی مواد غذایی و سایر اقلام و محصولات به شمار می آید می آید.

بین این سه نوع دستگاه که که در بالا ذکر شد متناسب با کار و سرعت مورد نیاز و همچنین حجم کار نوع دستگاه نیز باید به درستی انتخاب شوند. که انواع اتوماتیک آنها کارایی های بیشتری دارند به صورتی که علاوه بر چسب زنی همزمان زیر و روی دستگاه نیز دارای قابلیتی است که تغییر ابعاد دستگاه نیز به شکل خودکار انجام می شود.

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی      پاکت حبابدار رنگی اختصاصی    قیمت پاکت پستی حبابدار | مجموعه لیدانکو 1401        تولید کننده پاکت حبابدار درجه 1 | مجموعه لیدانکو        پخش عمده پاکت پستی حبابدار اختصاصی درجه 1        پخش عمده پاکت حبابدار درجه1| مجموعه لیدانکو          خرید پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی درجه 1

خرید قوطی فلزی در دار

قیمت بهترین طراحی کارتن بسته بندی      چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه