Skip to main content

قوطی فلزی چهارگوش، در حال حاضر همانطور که می دانید از قوطی فلزی چهارگوش در صنایع بسته بندی استفاده های بسیاری می شود. برای مثال از این قوطی ها برای بسته بندی کردن خرمای مضافتی، انواع مختلف از مغزیجات و آجیل های خوش طعم و همچنین شیرینی های مختلف نیز استفاده می شود. باید گفت این قوطی ها نیز در ابعاد و طرح های مختلفی نیز ساخته می شوند. در واقع به کار گیری و چاپ طرح هوشمندانه و در عین حال شیک می تواند کاربرد این قوطی های فلزی چهار گوش را نیز افزایش چشم گیری بدهد.

برای ثبت سفارش قوطی فلزی چهارگوش در تیراژ های مختلف کافیست، همین حالا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته و در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید.

قوطی فلزی چهارگوش

قوطی فلزی چهارگوش

همانطور که میدانید قوطی های فلزی نوعی بسته بندی است که به راحتی می تواند. از محتویات درون خود آنهم در برابر نور، آب و هوا و ضربه های احتمالی نیز به خوبی محافظت کند. قوطی فلزی چهارگوش امروزه یکی از انواع بسته بندی می باشد. که برای بسته بندی انواع چای دمنوش قهوه و غیره بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع این قوطی ها توانایی این را دارند که طول عمر و همچنین ماندگاری محصولات غذایی را نیز افزایش دهند. و این خود باعث می شود که کالاهایی که در درون این دو بسته بندی ها قرار دارند. تا بتوان آنها را در مدت زمان بیشتری مصرف شود یا به فروش رساند.

قوطی فلزی مستطیل

باید گفت قوطی های چهارگوش فلزی کوچک را معمولا از آلومینیوم و یا ورق آهن درست می شوند این در حالی که همین محصولات در ابعاد بزرگتر تنها از فلز آهن نیز ساخته می شوند. این روز ها از قوطی فلزی چهارگوش به عبارتی قوطی فلزی مستطیل همچنین برای نگه داری غذا بسیار مناسب می باشد به این است که این ظروف هیچ گونه واکنشی با محتویات داخل خود نیز انجام نمی دهند. به همین خاطر است که این روز ها بسیار بیش از پیش از این قوطی ها در صنایع بسته بندی الخصوص مواد غذایی استفاده می شود.

قوطی فلزی چهارگوش

قوطی فلزی فانتزی

امروزه از قوطی فلزی فانتزی استفاده های زیادی در صنایع بسته بندی مواد غذایی و … می شود. اما قوطی های فانتزی نیز آن هم به شکل قوطی فلزی چهارگوش در طرح های زیبا و شیک بسیار پر طرفدار شده است و از آنها برای قرار دادن کادو نیز استفاده می شود. به طوری که اکثر افراد از این نوع قوطی ها برای دادن هدایا به یکدیگر استفاده می کنند به این دلیل که باعث زیبایی بیشتر هدیه شما شود.

اگر شما نیز به عنوان یکی از سرمایه گذاران در این حوزه پر سود دنبال تولید کننده مستقیم این قوطی ها هستید می توانید با ما تماس گرفته و سفارش این قوطی ها را با طرح و رنگ دلخواهتان بدهید و بازار این محصولات پر فروش را در دست خود بگیرید.

قیمت قوطی فلزی چهارگوش

در حال حاضر قوطی فلزی چهارگوش در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گسرد. به عبارتی داشتن مشخصات خوب و کاربردی در قوطی فلزی چهارگوش نیز باعث محبوبیت این محصول در بین انواع مختلف بسته بندی در جهان شده است.  و اما در رابطه با قیمت قوطی فلزی چهارگوش باید گفت قیمت این قوطی ها بستگی به همواردی همچون ابعاد آن و میزان استفاده از آهن، تیراژ، لاک داخلی قوطی ها ، چاپ آنها و … دارد که برای هرنوع قوطی باید به صورت اختصاصی محاسبه قیمت انجام شود.

همچنین در صنعت مواردی همچون روغن های خودرو یا روغن های خوراکی از این قوطی فلزی چهارگوش استفاده های بسیار زیادی می شود.

قوطی فلزی چهارگوشقوطی فلزی خام

در حال حاضر در بین قوطی های فلزی داشتن مشخصات خوب و کاربردی قوطی فلزی چهارگوش باعث این شده است. که این محصول محبوبیت بالایی در جهان داشته باشد. ما در مجموعه لیدانکو چند نمونه از سایزهای مختلف قوطی های چهارگوش را در طی روش های مختلف تولید می نماییم. و اما قوطی فلزی خام به این منظور است که قوطی های فلزی بدون رنگ و با رنگ نقره ای و طلایی اولیه خود تولید شود. تمامی سایزهای موجود در کاتالوگ قوطی های فلزی ما سفارش شما مشتریان عزیز می تواند در هر دو رنگ نقره ای و طلایی به انتخاب شما عزیزان تولید شود.

همینطور که قبلاً گفته شد ثبت سفارش های ما در تیراژهای بالا انجام می شود. به این دلیل که قوطی های فلزی مستقیماً از کارخانه تولیدی برای شما تولید و ارسال می شوند.

قوطی فلزی چهارگوش

کوچکدر حال حاضر در بازار و در صنعت بسته بندی قوطی های فلزی نسبت به قوطی های کارتنی و شیشه ای به چه دلیل مقاوم بالا و استحکام بیشتر آنهم از سایر بسته بندی ها دارای محبوبیت بالاتری می باشد در واقع اکثرا افرادی که برای ارسال و صادرات محصولات خود نیاز به مراقبت ویژه ای دارند از قوطی های فلزی استفاده می کنند.قوطی فلزی چهارگوش کوچک یکی از مواردی است که به راحتی برای ارسال محصولات جایگذاری می شوند و در واقع این چنین باید گفت که علاوه بر اینکه فضای زیادی را اشغال نمی کنند بلکه به دلیل شکل این قوطی ها می توان در کمترین فضا می شود تعداد زیادی از آنها را قرارداد.

قوطی فلزی چهارگوش فانتزی
قوطی فلزی خام
جعبه فلزی خام
قوطی فلزی خشکبار
قوطی فلزی فانتزی مشهد
قوطی فلزی فانتزی کوچک

پاسخ دهید