Skip to main content

Contents

چاپ و تولید عمده دفتر

تنوع در طرح و رنگ انتخاب شماست.

چاپ و تولید عمده دفاتر فانتزی و مشق در حال حاضر در مجموعه لیدانکو در انواع مختلف و متناسب با درخواست و نیاز مشتریانمان صورت می گیرد. با توجه به تنوع زیاد و فراوانی انواع دفترها ، بیشتر دانش آموزان و به ویژه کودکان از بین دفاتر دفترهای فانتزی را ترجیح می دهند.
امروزه دفتر های فانتزی تنوع بسیار زیادی در طرح ها و رنگ های شاد و مناسب سن مخاطبانشان دارند. پس به راحتی می توانند با این ظاهر جذاب و زیبای خود گروه سنی های مختلف به خصوص بچه ها را جذب خود کنند.

چاپ و تولید عمده دفاتر

دفاتر تولیدی در مجموعه لیدانکو دارای بهترین و بالاترین کیفیت میباشند و از لحاظ قیمتی به نسبت کیفیتش مقرون به صرفه می باشد.جهت ثبت سفارشات خود کافیست با همکاران مادر واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید و یا به واتساپ ما مراجعه کنید. چاپ دفتر های فانتزی معمولا در دو نوع دخترانه و پسرانه به ما سفارش داده و تولید می شوند.

برای مثال در نمونه های پسرانه در این دفاتر معمولا با جلد های فوتبالی در رنگ های آبی و… می باشند. همچنین در نمونه دخترانه نیز دفتر هایی که با طرح های شادتر هستند و در رنگ های صورتی، قرمز و… تولید می شوند.

چاپ و تولید عمده دفاتر

مجموعه لیدانکو به شما این اطمینان را می دهد که دفاتری تحویلتان می دهد که با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به نسبت کیفیتشان است.

چاپ عمده دفتر

در حال حاضر چاپ و تولید عمده دفاتر آن هم با کیفیت بالا کار نیست که تمامی کارخانه های تولید دفتر از پس آن بر بیایند. برای خرید و چاپ دفتر های مدنظر خود حتما این را در نظر بگیرید کارخانه و تولیدی که از آن خرید می کنید فاکتورهای اصلی و اساسی در تولید دفتر را رعایت نمایند. فاکتور های مهم و اساسی در خرید و چاپ عمده دفتر نیز عبارتند است:کیفیت: که معمولا این گزینه جزء اصلی ترین فاکتورهای انتخابی مشتریان نیز برای خرید می باشد.قیمت: فاکتور بعدی برای خرید نیز قیمت می باشد.

چاپ دفتر مشق

همانطور که میدانید دفاتر مشق ها در دو نوع دفتر دخترانه و دفتر پسرانه در بازار نیز موجود هستند. کی باید  این چنین گفت این دفاتر  در دوران تحصیل دانش آموزان کارایی  بسیار زیادی دارند. به همین دلیل ما امروز شاهد آن  هستیم که  به دلیل تقاضا  برای خرید دفاتر مشق  تولید و چاپ دفتر مشق خود نیز به بیزینسی پرطرفدار تبدیل شده است.  به همین دلیل ما امکان را فراهم کردیم تا شما بتوانید بدون واسطه چاپ و تولید عمده دفاتر  مد نظر خود را  انجام دهید.  خرید  مستقیم و بدون واسطه برای شما از نظر قیمتی مقرون به صرفه می باشد و خود باعث میشود که شما در بین رقبا و در بازار فروش بیشتری را داشته باشید.

:چاپ و تولید عمده دفاتر چاپ دفتر سفارشی

یکی از مواردی که در تولید دفتر مشق بسیار مهم می باشد ابعاد آن است.  در واقع این محصولات در ابعاد گوناگونی نیز تولید می‌شود که  یکی از رایج‌ ترین ابعاد مورد استفاده  به وسیله دانش‌آموزان، دفترهای مشق با سایز B5  می باشد.  سایز B5 در دفاتر مشق که ابعادی در حدود 17/5  در 25 سانتی‌ متر دارند. چاپ دفتر سفارشی این امکان را برای شما فراهم می نماید که تمامی موارد از قبیل ابعاد، جنس  کاغذ مصرفی،  جنس جلد دفتر،چاپ جلد،  تعداد برگ آن  و نوع صحافی را طبقه خاص و سلیقه خود مشخص نمایید. برای چاپ و تولید عمده دفاتر  سفارشی  کافیست با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

چاپ دفترچه تبلیغاتی

در رابطه با دفترچه های تبلیغاتی نکته ای که بسیار بارز است و همچنین حائز اهمیت می باشد. تاثیر بسیار بالای آن در بالا بردن دیسیپلین کاری تان می باشد.  در واقع طراحی و چاپ دفترچه تبلیغاتی  آنها به صورت اختصاصی برای بیزنس و برند‌سازی برای یک مجموعه بسیار مهم و موثر  می باشد. مجموعه لیدانکو در کنار انواع خدمات رسانی که برای مشتریان خود انجام می دهد. که شامل چاپ و تولید عمده دفاتر اقدام به تولید و چاپ دفترچه تبلیغاتی در سایزهای مختلف به انتخاب مشتریان خود می نماید. مفتخر هستیم که در این  زمینه  برای شرکتها و سازمانهای معتبری  خدمات رسانی نموده‌ایم.