Skip to main content

فروش دفتر ، مجموعه لیدانکو با سالیان سال تجربه در زمینه تولید انواع نوشت افزار اقدام به تولید و فروش دفتر در مدل های مختلف در تیراژ عمده و خرده می نماید. همچنین شما می توانید به راحتی دفاتر مد نظر خود را با برند و نام شرکت یا سازمان خود تولید نمایید. در واقع دفاتر این مجموعه نیز دارای تنوع بسیار بالایی است. پس به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید دفتر را چه به صورت عمده و چه خرده دارید مجموعه لیدانکو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خریدتان باشد.

انواع دفتر

همان طور که گفته شده فروش دفتر در مجموعه لیدانکو نیز در انواع مختلف انجام می شود. که برخی از انواع دفتر تولید شده توسط مجموعه لیدانکو به شرح زیر می باشد:

  • دفتر نقاشی وزیری جلد گلاسه با صحافی فنر تک ، فنر دوبل و چسبی
  • دفتر نقاشی طلقی فنر از بغل و فنر از بالا
  • دفتر دو خط فانتزی با جلد گلاسه چسبی
  • دفتر دو خط کلاسیک جلد مقوایی فنری
  • دفتر تک خط جلد کلاسیک فنری
  • دفتر خط دار جلد گلاسه فنری
  • دفتر مشق جلد طلقی رنگی فنر تک
  • دفتر تک خط جلد طلقی فانتزی
  • دفتر خط دار جلد طلقی پرسی
  • دفتر تحریر جلد گلاسه کلاسیک چسبی

خرید عمده دفتر فانتزی

امروز در بین دفترهای مشق  دفاتر فانتزی دارای محبوبیت بیشتری می باشد. و همین موضوع نیز باعث شده است که فروش دفتر مشق  فانتزی بیشتر از بیشتر از دفاتر مشق ساده  انجام شود. در رابطه با خصوصیات این دفتر ها باید گفت این دفاتر دارای جلدی فانتزی  با طرح های مختلف و متفاوت میباشد. اگر به دنبال خرید عمده دفتر فانتزی می باشید ما برای شما این امکان را فراهم نموده ایم که در بین طرح‌های بسیار زیاد و متفاوت ما به صورت عمده خرید نمایید. همچنین این نوع دفاتر علاوه بر آنکه از لحاظ ابعاد با یکدیگر نیز تفاوت دارند از لحاظ تعداد برگ  با یکدیگر متفاوت هستند.

دفاتر  فانتزی معمولاً از 60 الی 200 برگ در بازار موجود  می باشد.

فروش دفتر

همانطور که می دانید ما در طول زندگی از دفتر استفاده های بسیار زیادی  می کنیم. به خصوص در دوران  تحصیل که از انواع و اقسام مختلفی از لوازم و التحریر  انواع دفتر ها استفاده می‌کنیم. همانطور که گفته شد در این میان دفترها که به عنوان وسیله‌ ای اساسی برای نوشتن  هستند بسیار پرکاربرد تلقی می شود که به عبارتی باید گفت دفتر در زندگی هر کس جایگاه ویژه‌ای دارد.  از این رو  این روزها  با گسترش دنیای دیجیتال بازهم فروش دفتر  خود را دارد کما اینکه  فروش آنلاین باعث شده است که فروش این محصول بیش از پیش باشد.

فروش دفتر دفتر مشق

همان طور که میدانید دفتر و دفتر مشق  به مجموعه ای از کاغذ هایی که  سازمان یافته اند نیز گفته می شود که این کاغذ ها با روش های مختلفی به یکد یگر متصل می شوند. مجموعه لیدانکو نیز سعی کرده است تا تمامی موارد مطلوب برای مشتریان خود را اعم از کیفیت بالا،قیمتی مناسب و مقرون به صرفه همچنین تنوع طرح جلد و… را همواره در فروش دفتر های خود در نظر بگیرد. شما می توانید برای خرید و سفارش هر نوع دفتر مشق با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و با آنها در ارتباط باشید.

کارخانه دفتر سازی

امروزه با توجه به این‌که دفتر نیز کاربرد‌ های گوناگون خود را دارد.  همچنین در حال حاضر طیف وسیعی از گروه سنی  مختلف از  جمله کودکان تا بزرگسالان از  این محصول استفاده می‌کنند. انواع و اقسام مختلف با کیفیت ازدفترها در کارخانه دفتر سازی مجموعه لیدانکو با نازلترین قیمت ها اقدام به فروش دفتر نموده است. و همچنین با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار تولید می شود.  اگر شما عزیزان ثبت سفارش و خرید دفتر به صورت کارتونی و یا در تیراژهای بالا را دارید کافیست با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.  سعی ما بر این بوده است که  دفاتری که به سرعت آماده تولید می نماییم دارای تمامی طرح ها  بوده باشند.

فروشنده دفتر مشق

امروزه  دفتر ها انواع خاصی دارند که شامل دفتر ته چسب، دفتر فنر دوبل ، دفتر تک فنر ، دفتر جلد طلقی و دفتر جلد مقوایی یا گلاسه می شود.همچنین دفترها از نظر متن دفتر شامل دفتر تک خط، دفتر دو خط، دفتر سه خط و دفتر نقاشی می شوند که هر یک نیز در ابعاد متفاوت تولید می شوند که می توانند از نظر تعداد برگ  شامل 30 برگ،50 برگ، 80 برگ، 100 برگ و 200 برگ نیز باشند. مجموعه لیدانکو به عنوان تولید کننده و فروشنده دفتر مشق اقدام به اقدام به تولید عمده و فروش دفتر در انواع مختلف می نماید. جهت خرید کافیست همین حالا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

فروش دفتر قیمت دفتر مشق ساده

در مجموعه لیدانکو دفتر ها با قیمتی  ارزان و بسیار مقرون به صرفه نیز به فروش می رسد. همچنین شما مجموعه لیدانکو فروش دفتر را به صورت خرده و عمده انجتم می دهد تا شما عزیزان به راحتی انتخاب خود را انجام دهید.باید این نکته را نیز یادآور شد که مجموعه ما سعی را بر آن دارد تا بهترین و با کیفیت ترین دفاتر با جنس کاغذ مرغوب و البته قیمت دفتر مشق ساده مناسب به فروش برسد. با خرید اینترنتی دفتر مشق و سفارش غیر حضوری خود از مجموعه ما بهترین خرید خود را تجربه کنید

پخش کننده دفتر

اگر شما نیز به عنوان پخش کننده دفتر برای فروش دفتر بیشتر خواهان این هستید که به طور مستقیم با کارخانه تولید دفتر ارتباط بگیرید. و برایتان این مهم است که  دفتر ها علاوه بر اینکه دارای قیمت مقرون به صرفه باشند کیفیت بالایی نیز داشته باشد. همچنین ما در مجموعه لیدانکو این امکان را برای شما فراهم نموده ایم. که در صورت درخواست سفارش در تیراژهای بالا میتوانید به صورت اختصاصی جلد دفتر ها را نیز متناسب با طرح مورد نظر شما طراحی و تولید نماییم.

همچنین اگر شما به  عنوان فروشنده لوازم تحریر درخواست خرید انواع دفاتر را به صورت کارتونی دارید برایتان ثبت سفارش با قیمت عمده صورت می گیرد.

عمده فروشی دفتر در تهران

در واقع این چنین باید گفت لیدانکو مرجع و بزرگ ترین سایت تولید عمده فروش عمده فروشی دفتر در تهران همچنین تولید کننده انواع نوشت افزار شامل دفتر ها، دفتر یادداشت ها در ایران می باشد. به عبارتی شرکت ما  جزو محدود تولیدکنندگان اصلی  در صنعت تولید و چاپ انواع دفتر ها ، کتوب و بسته بندی در کشور ایران که اقدام به فروش دفتر و سایر محصولات خود آن هم به صورت  کرده است. و این امر باعث شده است تا محصولات تولیدی ما از بهترین، با کیفیت‌ترین و  همچنین خوش قیمت‌ ترین محصولات تولید داخلی  به شمار بیاید.

فروش دفتر

فروش عمده دفتر

در حال خاضر فروش عمده دفتر در مجموعه لیدانکو صورت می گیرد. شما فروشندگان و عمده فروشان گرامی می توانید برای خرید دفتر مشق و دفتر های اختصاصی با همکاران و کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید. ما در مجموعه لیدانکو انواع و به عبارتی مدل های مختلفی از دفترهای مشق و دفتر های فانتزی را برای شما آماده کرده ایم. فروش دفتر های به صورت نقدی و چکی نیز انجام می شود. دفترهای خط دار و دفتر مشق دفتر خط دار و همچنین دفتر نقاشی نیزبه طور کلی اینگونه می توان تعریف کرد.

به مجموعه‌ ای از کاغذ هایی نیز گفته می شود که دارای خط و یا بدون خط بوده و به همدیگر متصل هستند و از این دفتر ها برای نوشتن نیز استفاده می شود.

فروشنده دفتر

در حال حاضر در مجموعه لیدانکو که به عنوان فروشنده دفتر در انواع مختلف شناخته می شود انواع دفتر از جمله دفتر خط دار ، دفتر نقاشی و دفتر های دو خط به مشتریان ارائه داده می شود. مجموعه لیدانکو سعی دارد با داشتن کیفیت بالا و درخور مشتریان خود همچنین قیمتی مناسبدفتر های خود را تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد. در واقع این دفاتر ابزاری مناسب و کارآمد جهت نگارش و نگهداری مطالب مختلف برای دانش آموزان ،دانشجویان و همچنین برای یادداشت مطالب روزانه فراهم می نماید. فروش دفتر های ما به صورت تعداد پایین و همچنین تعداد عمده صورت می گیرد.

خرید عمده دفتر از کارخانه

شما میتوانید برای خرید عمده دفتر از کارخانه و سفارش عمده دفتر از شرکت لیدانکو آن هم در انواع طرح های مختلف با جلد های فانتزی، مذهبی، شهدا ( به صورت چاپ اختصاصی) و ایرانی کارشناسان  ما در واحد فروش گرفته  سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین  اگر شما نیز قصد خرید عمده دفتر  با  جلد هایی همچون  جلد سخت و شومیز  که دارای انواع مختلف صحافی  می باشد شامل سیمی و چسبی را دارید.  میتوانید از کارشناسان فروش دفتر ما مشاوره های لازم را گرفته و از آنها بخواهید مواردی را برای شما نیز معرفی نمایند.

کارشناسان ما متناسب با خصوصیات مدنظر شما دفتر های تولیدی  توسط مجموعه لیدا گورا برای شما ما ارسال می نمایند.  دفتر های تولیدی ما با تعداد برگ متفاوت  از قبیل 200 برگ،   100 برگ، 80 برگ، 60 برگ و …  می باشد. که شما می‌توانید پس از گزینش طرح‌ های مورد نظر آن هم متناسب با نیاز خودتان سفارش خود را  نمایید.

پاسخ دهید