Skip to main content

خرید دفتر، در حال حاضر یکی از دغدغه های تولید کنندگان و فروشندگان لوازم تحریر است. مجموعه لیدانکو این امکان را برای کلیه خریداران دفاتر قرار داده است تا بتوانند به طور مستقیم دفاتر را از تولیدی دفتر ما تهیه کنند. همچنین شما می توانید به راحتی دفاتر اختصاصی مدنظر خود را با برند خود سفارش داده و با ما بالاترین کیفیت و در عین حال مناسب ترین خرید را تجربه کنید. در ادامه این مقاله به بررسی چند نمونه از دفاتر پر مصرف پرداخته ایم.

دفتر

در طول سال تحصیلی، دانش آموزان و دانشجویان زیادی به دنبال خرید دفتر برای مصارف مختلف تحصیلی هستند. چرا که دفتر یکی از مهم ترین لوازم التحریر به شمار می رود. دفترهای امروزی نسبت به دفترهای قدیمی کیفیت بهتری دارند و به نیازهای محصلان در سنین مختلف توجه بیشتری کرده اند. به عنوان مثال دفترهای کودکان، با کاغذهای مقاوم تری ساخته شده است و خطوط عمودی هم دارد تا بتوانند راحت تر تکالیفشان را بنویسند و برگه ها در اثر پاک کردن پاره نشوند. البته خرید دفتر صرفا توسط محصلان صورت نمی گیرد و دفاتر متناسب با کاربردشان، مشتریان متنوعی دارند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع دفتر بپردازیم و به شما در جهت کسب تجربه مطلوب از خرید دفتر کمک کنیم. با خرید دفتر و دفترچه از مجموعه لینداکو می توانید از کیفیت و قیمت کالای خریداری شده اطمینان داشته باشید. اگر شما هم می خواهید در مورد دفترها و انواع آن ها بیشتر بدانید، ادامه مطلب را بخوانید.

چاپ دفترچه تبلیغاتی

دفتر یادداشت دیگری که این روزها بسیار پرطرفدار شده است. و سفارشات چاپی ما بخش عظیمی از این سفارشات را در بر می‌گیرند. که سازمان‌ ها و شرکت‌ ها برای برندسازی و جلب رضایت حداکثری مشتریان خود اقدام به تولید این دفترچه یادداشت‌ها می‌ نماینددفترچه تبلیغاتی می باشد. در دفترچه یادداشت تبلیغاتی جنس و کیفیت نشان دهنده دیسیپلین و اهمیتی است که آن شرکت و سازمان برای مشتریان خود قائل می‌ شود. پس اگر قصد خرید دفتر و چاپ دفترچه تبلیغاتی مختص خود را دارید حتماً رنج سنی و جایگاه مشتریانتان را در مدنظر قرار دهید.

خرید دفترچاپ دفتر با طرح دلخواه مشهد

اگر شما نیز به دنبال خرید دفتر و یا دفاتر مد نظر خود هستید. و به دنبال چاپ دفتر با طرح دلخواه مشهد می گردید. مجموعه لیدانکو می‌تواند شما را یاری نماید، تا با بهترین کیفیت دفاتری که مد نظر دارید را چاپ نمایید. شما می‌ توانید فایل مد نظر خود را طراحی کرده و برای کارشناسان ما ارسال نمایید. تا دفاتر که مد نظر دارید در سریع‌ ترین زمان ممکن چاپ و تولید نماییم. حتی اگر فایل دفاتر خود را طراحی نکرده اید و یا نیاز به طراحی جلد و متن دفترهای خود دارید، ما می‌توانیم در این زمینه نیز شما را یاری کنیم.

در صورت نیاز به استفاده از خدمات چاپ آنلاین ما و با مراجعه به سایت و به راحتی سفارش دفتر با طرح دلخواه خود را ثبت نمایید.

چاپ دفترچه یادداشت سیمی

یکی دیگر از دفتر یادداشت‌ هایی که چاپ آنها نیز بسیار رایج و متداول است. چاپ دفترچه یادداشت سیمی نیز می‌ باشد. برای چاپ این نوع دفترچه یادداشت ابتدا باید طراحی دفترچه انجام شود. که شامل طراحی متن دفتر و جلد آن می‌.باشد. نکته بسیار مهمی که در خرید دفتر و دفترچه هزینه نیز بسیار مهم است ابعاد آن است، برای مثال ابعاد دفترچه می‌تواند a6 یا a5 باشد. مرحله بعدی انتخاب گراماژ و کاغذ مد نظر برای جلد و متن دفتر و تعداد برگ‌های موجود در دفترچه می‌باشد. سپس انتخاب چاپخانه مورد نظر که یکی از مهمترین مراحل چاپ انواع نوشت افزار است می‌باشد.

مجموعه لیدانکو با دارا بودن چاپخانه‌ ای بزرگ و با استفاده از به روزترین دستگاه‌ های چاپی سعی بر آن دارد که از نظر کیفیت و قیمت همواره رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

چاپ عمده دفتر

برای چاپ عمده دفتر و خرید دفتر شما به راحتی می‌ توانید از خدمات چاپی خرید به صورت عمده از چاپخانه‌ ما استفاده نمایید. فقط کافیست مشخصات فنی دفتر مد نظر خود را برای کارشناسان فروش ما ارسال نمایید. اطلاعاتی که ارسال می‌ نمایید باید شامل شامل سایز دفتر نوع صحافی آن و تعداد برگ‌ های مد نظر و گرماژ کاغذ مورد استفاده باشد. اگر شما نیز قالب و طرح مد نظر خود را در رابطه با دفترها هنوز تهیه نکرده‌اید کارشناسان ما می‌ توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند و به شما کمک نمایند.

یکی از مزیت‌های مجموعه لیدانکو این است که تمام مراحل تولیدی از جمله طراحی‌ها و چاپ و صحافی می‌توانند توسط کارکنان زبده ما انجام پذیرند.

انواع دفتر

با توجه به کاربردهای متفاوت دفترها، انواع مختلفی از این نوع لوازم التحریر را می بینیم که در مدل های متفاوت مثل دفتر ساده، طرح دار و فانتزی تولید شده و در بازار عرضه می گردند. متناسب با نوع دفتر، خرید دفتر، ممکن است برای یادداشت برداری، نوشتن لیست کارها و تکالیف، حل مسائل درسی، خلاصه نویسی و غیره به کار برده شود. اما می توان مهمترین انواع دفتر را در قالب موارد زیر طبقه بندی نمود.

  • نوع اول دفتر کلاسوری است که تا مدت ها قابل استفاده است و انتخابی مناسب برای دانشجویان است. مدل ها و برند های مختلف عرضه کننده، دست شما را برای خرید دفتر کلاسوری باز می گذارد.
  • نوع دوم دفتر ها دفتر سیمی است که نوشتن را بسیار راحت می کند. این دفتر هم در سایزهای مختلف در دسترس است و جزو گزینه های منتخب خرید دفتر برای محصلان می باشد.
  • نوع سوم دفاتر نقاشی و طراحی است. اگر اهل نقاشی و طراحی باشید و یا دروس ترسیمی را در هنرستان یا دانشگاه می گذرانید، احتمالا خرید دفتر طراحی برایتان اولویت دارد. این نوع دفترها خط ندارند و برای ترسیم مناسب هستند.
  • یکی دیگر از دفترهای پر کاربرد، دفاتر زبان هستند. شما هنگام خرید دفتر زبان، با صفحاتی مواجه می شوید که دو خطی هستند و برای نوشتن به زبان انگلیسی مناسب هستند.
  • نوع چهام از دفاتر دفتر های دوخطی زبان هستند. بسیاری از خیاطان نیز، برای ترسیم الگوها و سایز لباس ها اقدام به خرید دفتر خیاطی می کنند.
    یکی دیگر از انواع دفترها، دفتر شطرنجی است که کاربردهای مختلفی مانند رسم نمودار و… دارد.
  • دفترهای بله برون هم برای درج مقدار مهریه و موارد مرتبط با عروسی استفاده می شود. در خرید دفتر بله برون معمولا به ظاهر آن نسبت به انواع دیگر دفتر بیشتر توجه می شود.

قیمت دفتر

در واقع زمانی که توزیع کنندگان و فروشندگان کلی لوازم تحریر قصد خرید دفتر و تهیه انواع دفاتر را در تیراژ های بالا دارند. نکته‌ای که علاوه بر کیفیت برای آنها حائز اهمیت می‌باشد قیمت این محصول می‌باشد. اما قیمت دفتر عوامل متعددی وابسته می‌باشد. از جمله نوع دفتر متریال به کار رفته برای تولید دفاتر و همچنین تعداد برگه‌های دفتر و در نهایت نوع صحافی در قیمت این محصول پرکاربرد نقش بسیار مهم و اساسی را دارند. برای اطلاع از قیمت روز دفترها کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما اطلاعات کافی در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

خرید دفتر

دفتر مشق

دفترهای مشق دارای خطوط افقی هستند که اصلی ترین کاربرد آن ها برای نوشتن می باشد. هنگام خرید دفتر مشق باید به موارد مختلفی توجه شود تا بتوانیم یک دفتر مشق با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب خریداری کنیم. وزن دفتر مشق، تعداد صفحات دفتر، نوع کاغذ مورد استفاده در دفتر، خط کشی دفتر و تعداد و فاصله این خطوط و سایز دفتر، از جمله مهمترین فاکتورهایی است که باید مورد توجه قرار بگیرند.

دفتر نقاشی

یکی از انواع دفتر، دفتر نقاشی است که در سه نوع اصلی یعنی دفتر نقاشی ساده، دفتر نقاشی فیلی و دفتر نقاشی سیمی به فروش می رسد. دفتر نقاشی فیلی در واقع همان دفترهای نقاشی با سایز بزرگتر هستند که برای کودکان طراحی شده اند. سایز بزرگ این دفترها باعث می شوند فرزندتان بتواند تخیلات و خلاقیت خود را راحت تر به تصویر بکشد. مهمترین ویژگی دفاتر نقاشی که در خرید دفتر نقاشی به چشم می خورد، این است که این دفترها بدون خط هستند و این امکان را فراهم می کنند که به راحتی بتوان از صفحات آن برای نقاشی، طراحی و ترسیم استفاده کرد.

دفتر نقاشی مخاطبان مختلفی دارد. به عنوان مثال کودکان می توانند در این دفترها نقاشی بکشند. هنرمندان و دانشجویان طراحی نیز می توانند از آن برای ترسیم و طراحی تخصصی استفاده کنند.

خرید دفتر

دفترچه

خرید دفتر یادداشت به شما کمک می کند تا کارهای روزمره، خلاصه های درسی، یادداشت های مهم، شماره تلفن و آدرس و حتی لیست خریدهای خودتان را ثبت کنید و بتوانید دفترتان را با خودتان به هر جایی که تصمیم دارید، ببرید. درست مثل سایر انواع دفترها، دفترچه ها هم در مدل های متنوع و طرح های جذاب با انواع صحافی به تولید می رسند. نوع کاغذ به کار رفته در دفترچه ها ممکن است کاغذ تحریر سفید، کاغذ کرافت و یا کاغذ بلک باشد.

توجه داشته باشید که دفترچه ها از نظر خط کشی ممکن است بدون خط، یک خطی، دو خطی، نقطه ای و یا شطرنجی باشند. دفترچه ها در مدل های ساده، لغت، پلنر، کلاسوری، رومیزی، تو دو لیست، خبرنگاری و غیره طراحی می شوند. با توجه به نوع کاربرد دفترچه برای شما، می توانید از میان انواع طرح های فانتزی و کلاسیک و مدل های متنوع، اقدام به خرید دفتر کنید.

انواع دفترچه یادداشت

در هنگام خرید دفتر لازم است به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به اندازه، نوع صحافی، جلد و نوع خط‌ انواع مختلفی دارند که در این بخش به آن ها پرداخته ایم. اندازه دفترچه های یادداشت، همانطور که از نامشان پیداست، از دفترهای معمولی کوچک تر است. با این حال خود این دفترچه ها در چندین سایز تولید می شوند که شامل A5، A6، A7، B5، B6، B7 و 8 می باشد. هر سایز دفترچه ای برای یک نوع خاص از مخاطبان یا استفاده کنندگان مناسب است. برای مثال انواع دفترچه یادداشت با سایز A5 و A6 برای نوشتن برنامه به صورت روزانه بهترین انتخاب هستند.

همچنین برای حفظ کلمات و آموختن زبان، دفترچه های یادداشت در سایز B7 و B8 بسیار مناسب هستند. در ادامه انواع دفترچه یادداشت را با توجه نوع صحافی دفتر، جلد و خط کشی آن بررسی نموده ایم: با توجه به صحافی دفترچه یادداشت، شما می توانید خرید دفتر را از میان دفاتر سیمی یا سرچسب دار انجام دهید. دفترچه یادداشت های سیمی، محبوب ترین نوع دفترچه ها هستند. این مدل دفترچه های یادداشت دارای صفحات پانچ شده از بالا یا اریب هستند و سیم صحافی از آن ها رد می شود.

خرید دفتر

خرید دفتر یادداشت سیمی

با وجود این که این مدل دفترچه مورد پسند همه خریداران است، اما خرید دفتر یادداشت سیمی بیشتر مورد استقبال خبرنگاران و روزنامه‌ نگاران قرار گرفته است. دفترچه‌ های سیمی اریب نسبت به سایر دفترچه های سیمی، زیباتر و کاربردی تر هستند. نوع دیگر دفترچه ها، دفترهای سرچسب دار هستند که بدون سیم ساخته می شوند و کاغذهای این نوع دفتر با استفاده از چسب به هم وصل می شود.

دفترچه های یادداشت را می توان بر اساس جلد آن ها نیز طبقه بندی نمود. چرا که جلد انواع دفترچه یادداشت می تواند از جنس کاغذی، گالینگور، شمیز، چوبی، چرمی و سخت باشد. برای انتخاب جلد هنگام خرید دفترچه به سلیقه خودتان و کاربرد آن دفتر و نیز قیمت آن توجه داشته باشید. آخرین دسته بندی انواع مختلف دفترچه یادداشت مربوط به نحوه خط کشی آن است که می تواند از نوع خط نقطه، نقطه چین، شطرنجی، دو خط، یک خط و بدون خط باشد.

دفتر سیمی دخترانه

دفتر سیمی دخترانه در بین دفاتر یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین دفترها محسوب می‌شود به طور کلی همانطور که در بالا گفت در خرید دفتر ما با انواع مختلفی از دفاتر مواجه هستیم که اگر بخواهیم نوشت افزار که در زندگی ما نقش بسیار اساسی را به خود اختصاص داده است تقسیم بندی کلی نماییم این تقسیم بندی شامل دفتر مشق دفتر و دفاتر یادداشت می‌شود. از نظر صحافی نیز به دو نوع ته چسب‌دار و سیمی نیز تقسیم می‌شوند. که در بین دفاتر مشق دفاتر به دو نوع دخترانه و پسرانه تقسیم بندی می‌شود.

دفترچه فانتزی

دفترچه های فانتزی در اندازه ها، طرح ها و مدل های مختلف و برای کاربردهای متنوعی تولید و عرضه می شوند. بنابراین در زمان خرید دفتر باید به جنس برگه ها و جلد، طرح، نوع خط‌کشی و سایر فاکتورها توجه شود. یک دفترچه فانتزی می تواند برای مصارف مختلفی به کار رود و خوبی آن این است که قابل حمل است و اگر بخواهید می توانید آن را مثل یک یار همیشه همراهتان داشته باشید. از این دفترچه ها نیز مانند سایر انواع دفتر می توان برای یادداشت برداری، خلاصه نویسی، برنامه ریزی و غیره استفاده نمود.

خرید دفتر

دفتر مشق فانتزی

خرید دفتر مشق فانتزی از این جهت مهم است که باعث می شود آن دفتر جذابیت بیشتری داشته باشد. این موضوع به ویژه برای کودکان اهمیت دارد و باعث می شود که آن ها اشتیاق و تمایل کافی برای انجام تکالیف درسی، نکته برداری در کلاس، نوشتن خلاصه دروس مختلف و برنامه ریزی تحصیلی را داشته باشند. توجه داشته باشید که معمولا برای هر درس یک دفتر جدا احتیاج است و مهم است که این دفتر کیفیت بالایی داشته باشد و در طولانی مدت بدون آسیب دیدن جلد یا صفحات آن قابل استفاده باشد.

با مراجعه به مجموعه لینداکو می توانید به راحتی از میان انواع متنوع دفاتر، مدل مناسب را انتخاب کرده و سپس خرید دفتر مشق فانتزی خود را انجام دهید.

خرید دفتر

وجود مشغله های مختلف در زندگی روزمره، باعث شده است که بسیاری از افراد ترجیح دهند برای خرید دفتر مثل بسیاری از کالاها و نیازهایشان به صورت آنلاین اقدام کنند. مهمترین فایده خرید دفتر به شکل آنلاین این است که شما در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد و نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. با چند کلیک ساده می توانید وارد سایت مجموعه لینداکو شوید و از میان انواع مختلف دفترها، سفارشات خودتان را انتخاب کرده و ثبت نمایید. با خرید از این فروشگاه دفترهایی با کیفیت را تحویل خواهید گرفت که نسبت به کیفیتشان، قیمت بسیار مناسبی دارند.

قیمت دفتر مشق ساده

دفتر مشق ساده، یکی از پرکاربردترین انواع دفترها است که توسط اقشار مختلف خریداری می شود و مخاطبان بسیاری دارد. عوامل متفاوتی مانند برند تولید کننده دفتر، جنس جلد دفتر، طراحی و نوع صحافی دفتر و تعداد صفحات آن بر قیمت دفتر مشق ساده موثر هستند. بنابراین هنگام خرید دفتر مشق ساده باید به تمامی این فاکتورها توجه داشته باشید و خرید خود را از یک سایت معتبر انجام دهید.

خرید دفتر

خرید دفتر فانتزی

دفترها علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب و تمامی کاربردهای مختلفی که برایشان نام برده شد، یک استفاده مهم دیگر هم دارند و آن این است که باعث می شوند والدین بتوانند بر روند تحصیل فرزندشان نظارت داشته باشند و با بررسی تکلیف او، وضعیت درسی و نقاط قوت و ضعف دانش آموز را بسنجند و در صورت نیاز به کودک کمک کنند یا از معلم راهنمایی بگیرند. علاوه بر این آموزگاران با نوشتن نکات لازم پایین تکالیف دانش آموزان، می توانند با والدین ارتباط برقرار کنند و از آن ها بخواهند در یادگیری برخی مفاهیم دشوار به فرزندشان کمک کنند.

بنابراین خرید دفتر فانتزی یا انواع دیگر دفتر مشق باعث می شود یک ارتباط موثر میان مدرسه و منزل شکل بگیرد.

قیمت دفتر سیمی 100 برگ

دفترها در سایزها و با تعداد برگ های مختلفی طراحی و تولید می شوند. یکی از پرکاربردترین دفاتر مشق، دفترهای سیمی صد برگ هستند که قیمت آن ها با توجه به ابعاد دفتر، جنس جلد، نوع کاغذ و فاکتورهای مختلف دیگر مثل برند تولید کننده آن دفتر تعیین می شود. امروزه تنوع دفترها باعث شده است که روز به روز جذاب تر شوند و مخاطبان بیشتری را به سوی خود جلب کنند. برای اطلاع از قیمت دفتر سیمی 100 برگ و خرید دفتر در انواع مدل ها می توانید به مجموعه لینداکو مراجعه کنید.

دفتر فانتزی دخترانه

همانطور که می‌دانید در حال حاضر دفترها بر اساس مدل و کاربردشان به انواع بسیار مختلفی تقسیم می‌شوند. و در بین این تقسیم بندی دفترها دفترهای فانتزی توانسته‌اند نبض خرید دفتر در بازار را در دست بگیرد به عبارتی تقاضا و درخواست خرید دفاتر فانتزی بسیار بالاتر از دفاتر ساده می‌باشد. که خود نیز باز به دو بخش دفتر فانتزی دخترانه و دفتر فانتزی پسرانه نیز تقسیم می‌شوند.در واقع فرق بین این دو نوع دفتر در جلد دفاتر می‌باشد دفتر فانتزی دخترانه اکثراً دارای زمینه‌های رنگی صورتی و یا با کاراکترهای محبوبه دختران تولید می‌شوند.

پاسخ دهید