Skip to main content

تولید ساک دستی کاغذی، آیا شما نیز به عنوان یک فروشنده خلاق به دنبال یک راه مناسب برای جذب مشتریان بیشتر برای محصولات خود هستید؟ می‌خواهید بسته‌بندی محصولاتتان منحصر به فرد باشد. فقط کافیست با ما همراه شوید تا جادوی جذب ساک دستی‌ کاغذی منحصر به فرد برند خود را به تجربه‌ای بی‌نظیر برای خود تبدیل نمایید. سعی ما بر این است که برای شما تولید ساک دستی کاغذیه مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را داشته باشیم.

    تولید  ساک دستی کاغذی

ساک دستی كاغذی

در واقع ساک دستی کاغذی نوعی ساک می باشد که از جنس کاغذ است و معمولاً برای تولید این گونه ساک ها از کاغذ کرافت استفاده می شود. تولید ساک دستی کاغذی را همچنین می توان با الیاف بکر یا همان الیاف قابل بازیافت نیز انجام داد. این ساک ها به راحتی می توانند خواسته های مشتریان را نیز برآورده کنند. ساک های کاغذی را معمولاً به عنوان ساک دستی کاغذی قابل حمل خرید می شناسند و همچنین از آنها برای بسته بندی برخی از کالاهای مصرفی نیز استفاده می شوند.

انواع ساک دستی کاغذی

در حال حاضر مجموعه لیدانکو با بیش از 40 سال سابقه تولید کننده انواع ساک دستی کاغذی با انواع متریال و تعداد رنگ و سایزهای متنوع آماده ارائه به مشتریان می باشد. شرکت ما در زمینه ارائه خدمات و تهیه ، تولید ساک دستی کاغذی دارای حسن شهرت بسیاری می باشد و خدمات متنوعی در زمینه چاپ این نوع ساک دستی کاغذی تا به حال ارائه نموده است. که این خدمات شامل موارد ذیل می باشد:

  • چاپ ساک دستی بصورت اختصاصی
  • توان تولید بالا (کارگاه اختصاصی)
  • قیمت رقابتی
  • طراحی متنوع و متفاوت
  • سرعت تحویل
  • استفاده از مواد عالی در تهیه ساک های دستی
  • همکاری با برندهای معتبر

تولید ساک دستی کاغذی

مرکز تولید ساک دستی کاغذی

اگر شما نیز مانند خیلی از افراد به دنبال مرکز تولید ساک دستی کاغذی به صورت اختصاصی برای فروشگاه و یا برندتان هستید. همچنین قصد این را دارید که واسطه‌ها را از میان بردارید. ما به عنوان یکی از این مراکز این امکان را فراهم کرده‌ایم که شما مشتریان عزیز به راحتی بتوانید با ما در ارتباط باشید. این نوید را به شما می‌دهیم مجموعه لیدانکو برای مشتریان خود طراحی زیبا و منحصر به فرد برای انواع ساک دستی کاغذی شما را به صورت رایگان انجام می‌دهد. از نظر چاپ محصول چاپ ما سفارشی می‌باشد و کیفیت بالایی دارد. شما می‌توانید لوگوی خود را بر روی ساک دستی مد نظرتان به صورت طلاکوب یووی و غیر هک نمایید.

نکته دیگر اینکه ساک های کاغذی تولیدی ما چند کاربردی هستند و می‌توان از آنها مصارف متعددی انجام داد. همچنین تولیدات ما با مواد بازیافتی انجام می‌شود پس دوستداران محیط زیست به راحتی می‌توانند با ما همکاری داشته باشند. از نظر قیمتی ما سعی کرده‌ایم که قیمت‌های تمامی محصولاتمان از جمله ساک دستی کاغذی متناسب با کیفیت بالایی که دارد با قیمت مناسب به مشتریانمان عرضه کنیم.

تولید ساک دستی کاغذی چقدر زمان می برد

یکی از سوالاتی که به صورت متداول مشتریان ما برایشان پیش می‌آید این است که  تولید ساک دستی کاغذی چقدر زمان می‌ برد ؟ پاسخ به این سوال بستگی به موارد متعددی دارد از جمله: اندازه و تعداد ساک‌ها، طراحی و چاپ آنها، خدمات پس از چاپ شامل یووی طلاکوب و غیره. اما به طور کلی باید اینگونه بگوییم که تولید ساک دستی کاغذی سریع انجام می‌شود. ممکن است با توجه به ویژگی‌های محصول چند روز و نهایتاً دو هفته زمان ببرد. که برای سفارشات با تیراژ پایین و سایز کوچکتر همراه با خدمات کمتر زمان کمتری مورد نیاز است. در حالی که برای تولید سفارشات بزرگ‌تر و پیچیده‌تر با حجم بالا ممکن است زمان بیشتری مورد نیاز باشد.

برای تعیین دقیق‌تر زمان تولید بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید و جزئیات ثبت سفارش و زمان تحویل را به صورت دقیق از آنها جویا باشید.

تولید ساک دستی کاغذی

مزایای تولید ساک دستی کاغذی

همانطور که می‌دانید تولید این گونه ساک دستی های کاغذی به عنوان یک کسب و کار می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد. که این موارد برای آن دسته از اشخاصی مهم است که قصد تولید انواع ساک دستی‌های کاغذی فانتزی را دارند. مزایای تولید ساک دستی‌ کاغذی عبارتند از:

  • بازار بزرگ رو به رشد محصولات
  • استفاده از متریال بازیافت پذیر
  • چاپ و طراحی زیبا
  • کاربردی متنوع 
  • ابتکار دسترسی به بازارهای متنوع

با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده و با توجه به اهمیت محیط زیست و تغییرات در الگوهای مصرف مصرف کنندگان تولید این محصولات کاغذی می‌تواند به عنوان یک کسب و کار موفق و نیز مطرح شود.

طراحی ، چاپ ساک دستی کاغذی

در واقع یک طراحی ساک خرید خوب و چاپ افست ساک خرید کاغذی با کیفیت بالا این اجازه را به ما می دهد تا صاحبان برندها و مشاغل را به سرعت هر چه تمام تر کسب و کار خود را توسعه دهند. تا به راحتی بتوانند علاوه بر دیسیپلین نوعی تبلیغات برای برند خود را داشته باشند. در واقع ما در مجموعه لیدانکو برای مشتریان این امکان را به راحتی فراهم می کنیم تا تولید ساک دستی کاغذی خود را به گونه ای انجام دهند که از نظر سایزی و همچنین با بهره گیری از بهترین ایده های طراحانمان، طراحی ساک تبلیغاتی شما را متناسب با محصولتان، برای فروش های ویژه شما طبق درخواستتان طراحی نماییم.

ویژگی های طراحی و تولید ساک دستی کاغذی

ویژگی های طراحی و تولید ساک دستی کاغدی، با چاپ حرفه ای از دید مجموعه لیدانکو در 4 گام مهم است این گام ها عبارت اند از:
گام اول طراحی ساک با ظرافت بالا در عین حال با سادگی و زیبایی انجام شود.
گام دوم در طراحی حتما مدیریت رنگ برند و رنگ های به کار رفته مدنظر قرار گیرد.
گام سوم استفاده از مواد اولیه مرغوب برای داشتن جنس و کیفیت منحصر به فرد.
آخرین گام نیز چاپ ساک تبلیغاتی شما مشتریان گرامی می باشد.

یکی ار تخصص های ما

در واقع تولید ساک دستی کاغذی تبلیغاتی است که یکی از چندین محصول تولیدی در مجموعه لیدانکو می باشد، که در این زمینه به صورت تخصصی طراحی و چاپ ساک دستی نیز فعالیت می نمایم .

 

تولید ساک دستی کاغذیتولید  ساک دستی کاغذی

تولید ساک دستی کاغذی به صورت عمده

تولید ساک دستی کاغذی به صورت عمده یکی از مواردی است که برندهای بزرگ فروشگاه‌ها و مشاغلی که برندسازی و دیسیپلین کارشان برایشان مهم است. یکی از مهمترین اولویت‌ها برایشان محسوب می‌شود. در روند تولید ساک دستی کاغذی که سال‌هاست مجموعه لیدانکو به آن می‌پردازد نیازمند نیازها و چالش‌های خاصی است. که تک تک آنها باید به بهترین نحو مدیریت شود. از جمله ماشین آلات تولید، این چنین محصولاتی بسیار مهم دستگاه‌های تولیدی استفاده شود. استفاده از متریال اولیه با کیفیت و مدیریت کیفیت آنها که از اساسی‌ترین مواردی که است، که هر روزه کارشناسان فنی ما در حال نظارت بر این موارد می‌باشند.

فروش عمده ساك دستي كاغذي آماده

در واقع چه کاری بهتر از این که از طریق مشتریانتان تبلیغات خود را انجام دهید؟ فروش عمده ساك دستي كاغذي آماده چگونه و در چه مکانیانجام می شود. قطعاً خرید از کسی که خود تولید ساک دستی کاغذی را انجام می‌دهد بهتر از خرید کردن از واسطه‌ها می‌باشد. تبلیغات از طریق ساک دستی کاغذی یک روش بسیار ساده و بدون نیاز به هزینه بالا است. این مسلم است که یک شاپینگ بگ با طراحی خوب و تاثیرگذار پتانسیل بالایی برای بهتر کردن تجربه خرید را برای مشتریانتان دارند.  همچنین از سویی دیگر می تواند برای مشتری شما خاطره ی خوبی را به وجود بیاورد.

شما نیز ممکن است خدمات یا محصولات عالی را ارائه دهید و همینطور فضای فروشگاه شما و یا شرکتتان بسیار مثبت باشد اما نباید از این موضوع قافل شد که پس از خرید آخرین ارتباط بین شما و مشتریتان بسته بندی است که او در دست دارد. شما به راحتی می توانید ساک دستی مد نظر خود را تولید کنید.

خرید ساک دستی كاغذی

ساک دستی کاغذی جزو ابزار های کارآمد برای جا به جا کردن وسایل مختلف با وزن کم می باشد. به علت مقرون به ‌صرفه بودن این ساک ها، خرید و تولید ساک دستی کاغذی با استقبال زیادی از سوی مشاغل و کسب ‌و کار های متنوع مواجه شده است. همچنین در مراسم، جشن‌ ها و مناسبت ‌ها هم توسط افراد یا سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. باید این چنین گفت که خرید ساک دستی كاغذی در واقع نوعی سرمایه گذاری برای تبلیغات برندتان محسوب می شود.

قیمت مناسب، صرفه اقتصادی و سادگی و استحکام ساک دستی کاغذی، آن را به بهترین گزینه جهت آماده ‌سازی پکیج یا هدیه ها تبدیل کرده است. این ابزار شیک و محبوب در اندازه ها، طرح ها و رنگ های مختلفی به تولید می رسد و در مزون ‌ها، کتاب ‌فروشی ‌ها و سازمان ‌ها و مشاغل دیگر به کار می رود. خرید ساک دستی کاغذی در زمان هایی که فرصت کافی برای تدارک هدیه ندارید نیز به کارتان می آید.

تولید ساک دستی کاغذی

قيمت ساك دستي تبليغاتي

قيمت ساك دستي تبليغاتي، بر اساس عوامل مختلفی از قبیل اندازه در تولید ساک دستی کاغذی و تعداد سفارش، گرماژ کاغذ مورد استفاده و المان های دیگر مشخص می شود. طبیعتا هر چه قدر ساک دستی کاغذی شما با کیفیت تر باشد و زمان بیشتری جهت ساخت آن صرف شده باشد، قیمت بالاتری نیز دارد. اما در عوض دوام بیشتری دارد و جذاب تر و شکیل تر هم هست. توجه داشته باشید که ساک دستی تبلیغاتی علاوه بر این که مثل سایر ساک دستی ها برای حمل وسایل کاربرد دارد، ابزاری برای برند سازی و بازار یابی نیز محسوب می شود.
شما می توانید لوگوی برندتان را بر روی ساک دستی کاغذی چاپ کنید و با هر بار استفاده از این ساک دستی تبلیغاتی، مشتریان بیشتری را جذب کنید. با استفاده از ساک دستی تبلیغاتی می توانید سریع تر به اهداف سازمانی دست پیدا کنید و گامی بزرگ در این راستا بردارید.

قيمت ساك دستي كاغذي کرافت

یکی از انواع ساک دستی کاغذی محبوب در حوزه تبلیغات، ساک دستی کاغذی کرافت می باشد. تولید ساک دستی کاغذی کرافت معمول تر از نوع گلاسه آن است. به این دلیل که قیمت کمتری نسبت به ساک دستی کاغذی گلاسه دارد و به همین علت پرطرفدارتر است و فروش بیشتری نیز دارد. قیمت ساک دستی کاغذی کرافت با توجه به نوع طراحی و چاپ ساک دستی کاغذی، چسب مورد استفاده و سایر عوامل تعیین می شود.
در صورتی که ساک دستی کاغذی با دقت طراحی شود، در ذهن افراد باقی می ماند و یک تبلیغ عالی برای برند شما محسوب می شود و جلوه ای از احترام به مخاطب است.
تولید ساک دستی کاغذی    تولید  ساک دستی کاغذی

ساك دستي كادويي

ساک دستی کادویی، برای بسته بندی کردن کادوها به عنوان جایگزینی برای کاغذ کادو مورد استفاده قرار می گیرد. ساک دستی کاغذی از دو جنس کاغذ گلاسه و کاغذ کرافت تولید می شود. این نوع ساک دستی کاغذی نیز در رنگ ها، جنس ها و اندازه های مختلف ساخته میشود. تولید ساک دستی کاغذی کرافت، در واقع به نوعی ساک دستی با رنگ خاکی است که ظاهری شبیه به کیسه‌ های قدیمی دارد که در زمان خریدن وسایل مختلف از مغازه ها، استفاده می شد. این نوع ساک دستی کاغذی، از مواد بازیافتی و با دوام تولید می ‌شود.
کدام ساک دستی مناسب به عنوان ساک دستی کادویی است
برای پاسخ به سوال بالا باید گفت: قیمت تولید ساک دستی کاغذی کرافت از ساک دستی گلاسه پایین تر است و به همین دلیل یک ساک دستی کادویی مناسب است که علاوه بر ظاهر جذاب و شیک، صرفه اقتصادی هم دارد. اگر در زمان خرید ساک دستی کادویی، طرح و رنگ ساک دستی کاغذی را با توجه به هدیه ای که برای دوستتان خریده اید، انتخاب کنید و سبک شخصیتی و علایق فرد را هم مد نظر قرار دهید، هدیه ای خاص و متفاوت خواهید داشت.
در این مقاله با ساک دستی کاغذی و کاربرد آشنا شدید و اطلاعاتی در خصوص قیمت آن کسب کردید. امیدواریم این مطلب به شما در جهت داشتن خریدی موفق کمک کند.
تولیدی ساك دستي كاغذي

در واقع داشتن ساک دستی کاغذی منحصر به فرد برند خودتان آن هم با کیفیتی بالا راهی است برای آن که شما بتوانید به راحتی از آن برای اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنید. ما در  تولیدی ساك دستي كاغذي مجموعه لیدانکو به ارائه و تولید ساک دستی کاغذی می پردازیم ، بگ شاپ ها یکی از معدود محصولاتی هستند که به همراه مشتریانتن باقی می مانند. پس بهتر است به آن به عنوان محصولی فقط برای حمل و جابه جایی محصولات نگاه نکنیم. اکثر شرکت ها نیز به دنبال تبلیغات برای برند خود و به یاد ماندنی تر شدن نام خود هستند.

 

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی      پاکت حبابدار رنگی اختصاصی    قیمت پاکت پستی حبابدار | مجموعه لیدانکو 1401        تولید کننده پاکت حبابدار درجه 1 | مجموعه لیدانکو        پخش عمده پاکت پستی حبابدار اختصاصی درجه 1        پخش عمده پاکت حبابدار درجه1| مجموعه لیدانکو          خرید پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی درجه 1

خرید قوطی فلزی در دار

قیمت بهترین طراحی کارتن بسته بندی      چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه

 

پاسخ دهید