Skip to main content

قیمت ساک دستی کاغذی، محصولی کارآمد و بادوام از جنس کاغذ است که برای جابه­جایی وسایل با وزن کم مورد استفاده قرار می­گیرد و کاربردهای متنوعی دارد. قیمت ساک دستی کاغذی با توجه به ویژگی­های مختلفی مانند سایز، جنس، چاپی یا خام بودن، سفارشی و یا آماده بودن و موارد این چنینی تعیین می­شود.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی، به علت مقرون به صرفه بودن، در مشاغل و کسب­وکارهای مختلف کاربرد دارد. بعضی از افراد و سازمان‌ها در مراسم، رویدادها و جشن های مختلف از آن استفاده می‌کنند. هم­چنین در همایش­ها، مزون‌ها، فروشگاه‌ها، کتاب‌فروشی‌ها و سازمان‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساک دستی کاغذی در شرایطی که زمان کافی برای آماده‌سازی پکیج یا هدیه­ها وجود ندارد، بهترین انتخاب است. سادگی و استحکام ساک دستی‌های کاغذی، آن­­ها را به ابزاری محبوب، پرطرف‌دار و شیک تبدیل کرده است. شما می­توانید این محصول را با بهترین قیمت ساک دستی کاغذی در بازار، به مجموعه لینداکو سفارش دهید.

قیمت ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده فروشگاه­ها، شرکت ها و سازمان ها است که جلوه و نمادی از احترام به مشتری به شمار می­رود. هم­چنین در صورتی که شما یک موسسه خدماتی دارید، جهت ارائه قبض ها، رسیدها و مدارک کاغذی به ساک دستی تبلیغاتی احتیاج پیدا می­کنید. ساک دستی­های تبلیغاتی، در رنگ­ها، جنس­ها و ابعاد مختلف همراه با لوگو برند تبلیغاتی شما طراحی، دوخته و تولید می­شود. قیمت ساک دستی تبلیغاتی و یا قیمت ساک دستی کاغذی با توجه ویژگی­های آن متفاوت است. استفاده از ساک دستی تبلیغاتی، باعث می­شود، برند شما بیش­تر مورد توجه قرار بگیرد.

به این ترتیب مجموعه شما از یک تبلیغات متحرک بهره­مند می­شود که برندتان را به عموم مردم معرفی می­نماید. طراحی ساک دستی تبلیغاتی در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مؤثر است. لذا استفاده از مهارت و دانش متخصصان در این حوزه جهت رسیدن به نتایج مطلوب شغلی به صورت سریع­تر و بهتر، بسیار حائز اهمیت است.

قیمت ساک کاغذی

با توجه به اهمیت حفظ محیط‌زیست و استفاده از مواد قابل تجدیدپذیر در صنایع مختلف، قیمت ساک‌ کاغذی برای خریداران اهمیت بیشتری پیدا کرده است. ساک‌های دستی کاغذی، به دلیل ماهیت بیودگرادابل و دوباره‌پذیری آن‌ها، مورد توجه خریداران قرار گرفته‌اند. این ساک‌ها، با قیمتی قابل تحمل و مقرون به صرفه، گزینه‌ی مناسبی برای مشتریان هستند. برند لیدانکو، با تمرکز بر تولید ساک‌های کاغذی با کیفیت و قیمت رقابتی، از مهمترین تامین‌کنندگان این محصولات است.

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته چاپخانه اختصاصی، برند لیدانکو محصولاتی نظیر پگ‌های کاغذی با کیفیت و منحصربه‌فرد را به بازار عرضه می‌کند، که به طور خاص در بسته‌بندی‌های مختلف استفاده می‌شوند

قیمت ساک دستی کاغذی

گسترده شاپینگ بگ

گسترده‌ شاپینگ بگ، یک وسیله کارآمد و عملی است که برای حمل و نقل اقلام خریداری شده به‌کار می‌رود. این ساک‌های دستی کاغذی، به‌عنوان گزینه‌ای پایدار و محیط‌زیستی، جایگاه ویژه‌ای در بین خریداران دارند. همچنین، یکی از مزایای این ساک‌ها قیمت مناسب آن‌ها است. در مقایسه با سایر وسایل حمل و نقل خریداری، قیمت ساک‌ دستی کاغذی بسیار مناسب و به‌اقتصادی است. این امر به صرفه‌جویی در هزینه‌های خریداران کمک می‌کند و در کنار حفظ محیط‌زیست، بهبود اقتصادی نیز به همراه دارد. با توجه به سادگی استفاده و جا دادن این ساک‌ها، آن‌ها تبدیل به یک انتخاب هوشمند برای گسترده‌شاپینگ شده‌اند.

توليد كننده ساك دستي

ما مفتخر هستیم که به شما مجموعه لیدانکو را به عنوان مجموعه پویا و خلاق که در کنار هزاران خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در زمینه تولید انواع ساک دستی کاغذی اختصاصی فعالیت دارد. اگر نگران قیمت ساک دستی کاغذی مد نظر خود هستید. این نکته را مد نظر قرار دهید که ما به عنوان یک مجموعه تخصصی وارد صنعت چاپ و صنعت تبلیغاتی شده‌ایم تا به شما کمک نماییم کسب و کار خود را رونق دهید. امیدمان بر آن است با توجه به تجارب خود به عنوان توليد كننده ساك دستي در زمینه تبلیغات و تولید ساک دستی تبلیغاتی اختصاصی بتوانیم به شما کمک نماییم تا بهترین نتایج را برای کسب و کار خود به ارمغان آورید.

قیمت ساک دستی کاغذی

طراحی ساک دستی 

همان طور که گفته شد، ساک دستی ها می توانند بدون نیاز به توضیح، یک ابزار تبلیغاتی موثر جهت دیده شدن برند یا محصول شما باشند. نوع طراحی ساک دستی در میزان اثرگذاری آن در جهت تبلیغ محصول شما بسیار اهمیت دارد. در صورتی که طراحی ساک دستی به صورت خلاقانه و متفاوت انجام شود، نقش بیشتری را در جذب مخاطب ایفا خواهد نمود. طراحی ساک دستی با توجه به قیمت ساک دستی کاغذی مد نظر شما، می­تواند در جنس های مختلف و متناسب با نیاز شما به صورت سفارشی انجام شود.

شما می­توانید با طراحی و چاپ افست ساک دستی کاغذی، برای صاحبان برند امکان تغییر شکل، اندازه و طراحی ساک دستی خودشان را با توجه به محصول، فروش ویژه و سایر عوامل، فراهم کنید. پس باید گفت برای طراحی یک ساک دستی متفاوت باید به مواردی از قبیل اصول طراحی، مدیریت رنگ برند و برخورداری از جنس و کیفیت مطلوب توجه شود.

شاپینگ بگ خلاقانه

شاپینگ بگ خلاقانه می‌تواند راهی جذاب برای منتقل کردن اسباب و اثاثیه‌های خریداری شده باشد. وقتی به فروشگاهی می‌رویم، یکی از نکاتی که ممکن است به آن توجه کنیم، قیمت ساک دستی کاغذی باشد. این ساک‌ها، علاوه بر این که به عملکرد حمل و نقل کمک می‌کنند، می‌توانند فضایی متشکل از طرح‌های جذاب و خلاقانه ایجاد کنند. قیمت ساک دستی کاغذی، مهمتر از ظاهر جذاب آن است. با ارائه ساک‌های با کیفیت و مناسب قیمت، فروشگاه‌ها می‌توانند نشانی از توجه خود به مشتریان و همچنین تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی و حفاظت از محیط زیست بدهند.

قیمت ساک دستی کاغذی

ساخت ساك دستي كادويي

با افتخار اعلام می‌کنیم که شرکت لیدانکو به عنوان یکی از پیشروان در زمینه تولید انواع ساک‌های دستی کاغذی، به تیراژ عمده و بالای هزار عدد فعالیت می‌نماید. ساخت ساك دستي كادويي با کیفیت بالا و طراحی‌های منحصر به فرد، یک گزینه عالی برای اهداف تبلیغاتی و تبلیغات برند شماست. در لیدانکو، موارد جذابیت و کاربردی برای ساک‌های دستی ارائه شده و قیمت ساک دستی کاغذی منطقی برای مشتریان ارائه می‌شود. هر ساک دستی کاغذی، نمایانگر دقت و کیفیت در تولید است و به وضوح تعبیر زیبایی و ارزش افزوده به کادوها و محصولات شما می‌باشد.

تولید ساک دستی کاغذی اختصاصی یکی از نشانه‌های توجه به جزئیات و ارزش‌های برند است. با اعتماد به لیدانکو، ما به شما وعده می‌دهیم که هر ساک دستی تولیدی، نه تنها جذابیت بصری داشته باشد بلکه بر عملکرد واقعی مؤثر باشد.

بگ کاغذی عمده

در حال حاضر ما به عنوان یکی از پیشگامان تولید بگ کاغذی عمده اختصاصی، می‌پردازیم. از بگ کاغذی‌هایمان با کیفیت بالا، تا لیست قیمت ساک دستی‌های کاغذی با طراحی منحصر به فرد، همه چیز را ارائه می‌دهیم. تنوع بی‌نظیر محصولات ما و علاقه ما به جزئیات و کیفیت، ما را از سایرین متمایز می‌کند. با اعتماد به برند ما، می‌توانید به تولید ساک دستی‌های کاغذی اختصاصی با تیراژه عمده و بالای هزار عدد اعتماد کنید.

از طراحی به هنر، از کیفیت تا سبک، ما راه حل‌هایی مناسب برای نیازهای شما داریم. با شعار ما “کارا و خلاق”، اعتماد به ما، گام اول شما به سمت جلو است.

قیمت ساک دستی کاغذی

قيمت ساك دستي تبليغاتي

همانطور که قطعاً می‌دانید چاپ لوگو یا شعار و پیام تبلیغاتی بر روی ساک دستی‌ کاغذی می‌تواند به کسب و کار شما را تحت شعاع خود قرار دهد. به این دلیل که شما با این کار پیامتان را به صورت مستقیم به مخاطبان خود ارسال می‌نمایید. قيمت ساك دستي تبليغاتي اختصاصی شده توسط مجموعه لیدانکو به نسبت کیفیت آن مقرون به صرفه و قابل تنظیم می‌باشد. و این به این معنا است که شما با انتخاب متریال، تعداد رنگ، سایز و غیره می‌توانید قیمت ساک دستی کاغذی تبلیغاتی مد نظر خود را تغییر دهید. در ساک دستی آماده که ما برای شما تولید کرده‌ ایم سعیمان بر آن بوده است که تنوع در اندازه‌ها و مدل‌ها را داشته باشیم.

سفارش بگ کاغذی

بگ کاغذی همان طور که گفته شد، نوعی رسانه تجاری از نوع  چاپی به شمار می­رود که دربرگیرنده توضیحاتی از مشخصات کالا، کاربرد محصول مد نظر و برخی اطلاعات مفید دیگر است. سفارش بگ کاغذی معمولا در تیراژ انتخابی خریداران پذیرفته می­شود. اما معمولا سفارش بگ کاغذی با تعداد 50 تایی صورت می­گیرد. قیمت ساک دستی کاغذی آماده به نسبت نوع اختصاصی آن، بسیار کم­تر است. بنابراین سفارش بگ کاغذی، برای اهدای جوایز در کسب و کارهای با تعداد محدود مقرون به صرفه­تر می­باشد. ساک دستی کاغذی در نمونه­های گلاسه و کرافت در اندازه­های مختلف تولید شده و به فروش می­رسند.

ساک دستی‌هایی که پهنای بیش­تری دارند و از جنس گلاسه که براق است، هستند، بیشتر در مزون‌ها و مانتوسراها استفاده می­شوند. ساک دستی‌های کوچک‌تر هم، بیشتر از طرف مغازه­های مربوط به فروش و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی، گالری ساعت و جواهرات و داروخانه‌ها خریداری شده و مورد استفاده قرار می­گیرند.

ساک دستی کاغذی کرافت

ساک دستی کاغذی کرافت با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از انواع کاغذهای کرافت بسیار رواج پیدا کرد و جایگاه ویژه­­ای را در میان محصولات چاپی به دست آورد.  کاغذ کرافت، مصارف مختلفی از قبیل بسته‌بندی، ساخت ساک دستی و تراکت‌های تبلیغاتی  دارد. اما با توجه به قیمت ساک دستی کاغذی کرافت که از ساک دستی کاغذی گلاسه کمتر است، این نوع ساک دستی کاغذی بسیار پرطرفدار است و فروش بالای آن باعث شده­است، کاغذ کرافت بیشترین کاربرد را در تولید ساک دستی داشته­باشد.

ساک دستی­ کاغذی کرافت، یکی از بهترین ابزار در حوزه تبلیغات محیطی به شمار می­آید و اگر با کیفیت و و دقت تولید شود، در ذهن افراد بیشتری باقی می ماند. مجموعه لیدانکو، این محصول را با صرف دقت لازم و استفاده از چسب مناسب تولید می نماید که علاوه بر زیبایی، دارای دوام و استحکام لازم بوده و از ماندگاری و طول عمر بیشتری برخوردار می­باشد.

قیمت ساک دستی کاغذی

تولید کننده ساك دستي كاغذي

با تلفیق هنر و کیفیت بالا ما به شما فرصتی را ارائه می‌دهیم تا برای ارتقاء برندتان از آن نیز استفاده نمایید، آن هم تولید ساک تبلیغاتی اختصاصی می‌باشد. اگر قیمت ساک دستی کاغذی تبلیغاتی اختصاصی مد نظرتان برایتان مهم می‌باشد. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که از بهترین مواد و متریال برای تولید ساک دستی‌های شما استفاده می‌نماییم. ما سال‌هاست که به عنوان تولید کننده ساك دستي كاغذي در حال فعالیت می‌باشیم .در زمینه تولید همانطور که می‌دانید تجربه و تخصص حرف اول را می‌زند.

قیمت ساک دستی کاغذی

قیمت ساک دستی کاغذی بر اساس انواع سایز استاندارد، جنس کاغذ، هزینه ساخت و هزینه بند ساک دستی کاغذی متناسب با جنس بند، طیف وسیعی دارد. هم­چنین سفارش خدمات بیش­تر از قبیل یووی برجسته ، طلاکوب ، نقره کوب ، بند پیچ و بند کاغذی کنف قیمت ساک دستی کاغذی مورد نظر شما را افزایش می­دهد. گرماژ،جنس ونوع روکش کاغذ گلاسه در صورت سفارش ساک دستی کاغذی گلاسه و گرم کاغذ کرافت در صورت سفارش ساک دستی کاغذی، نیز در قیمت ساک دستی کاغذی موثر خواهد بود.

مجموعه لیدانکو، تولید کننده مستقیم انواع ساک­دستی کاغذی در انواع اندازه­ها و مدل­های متنوع است و می­تواند این محصول را با بهترین قیمت ساک دستی کاغذی و کیفیتی عالی در اختیارتان قرار دهد. مزیت خرید ساک دستی کاغذی از مجموعه لیدانکو این است که قیمت ساک دستی کاغذی به نسبت اثری که در جهت دیده شدن برند شما برجای می­گذارد، بسیار مناسب است.

سفارش ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی، یک ابزار تبلیغاتی کارآمد است که باعث می­شود که خریدار در صورت نیاز دوباره به محصولات شما، مجددا به برندتان مراجعه کند. شما می­توانید با سفارش ساک دستی کاغذی با بهترین قیمت ساک دستی کاغذی در بازار، گامی بزرگ در راستای دیده شدن محصول و برندتان بردارید. لیدانکو با بهره مندی از دستگاه های به روز و پیشرفته و با سابقه حسن ارائه خدمات در زمینه طراحی، دوخت و تولید ساک دستی، ساک ­دستی­های کاغذی بادوام ،مقاوم و با کیفیت مطلوب را متناسب با محصول شما  ارائه می­کند.

هم­چنین در مجموعه لیدانکو، امکان سفارش ساک دستی کاغذی با جنس دلخواه و مورد درخواست شما اعم از کاغذ گلاسه، کرافت، پارچه کتان، پارچه سوزنی و کاغذ های پلیمری و ضد آب فراهم شده­است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ساک دستی کاغذی، با همکاران ما جهت استعلام قیمت یا راهنمایی بیش­تر برای خرید محصول در ارتباط باشید.

قیمت ساک دستی کاغذی

ساک دستی کادویی

یکی از کاربرد­های ساک دستی، استفاده از آن جهت بسته­بندی خاص کادو به جای استفاده از کاغذ کادو می­باشد. ساک دستی کادویی از جنس کاغذ و در دو نمونه گلاسه و کرافت تولید شده و به فروش می­رسد. ساک دستی کرافت، ساک دستی­های کاغذی خاکی رنگی هستند که مشابه با کیسه‌های قدیمی هستند که در هنگام خرید اقلام مختلف از مغازه­ها، استفاده می­کردیم. این ساک دستی­ها، با استفاده از مواد بازیافتی و بادوام ساخته می‌شوند. قیمت ساک دستی کاغذی از نوع کرافت در مقایسه با ساک دستی کاغذی گلاسه کمتر است.

بنابراین استفاده از آن به عنوان ساک دستی کادویی علاوه بر زیبا و شیک بودن بافت و رنگ ساک، مقرون به صرفه­تر هم می­باشد. شما می­توانید در هنگام خرید ساک دستی کادویی، طرح و رنگ آن را متناسب با هدیه­ای که خریداری کرده­اید و نیز براساس شخصیت و سلایق طرف مقابل خریداری کنید تا هدیه­ای جذاب­ و متفاوت داشته­باشید.

قیمت عمده ساک دستی کاغذی

خرید به قیمت عمده ساک دستی کاغذی، مزایای بسیاری را به دنبال دارد، به همین دلیل توانسته توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. مهم­ترین مزیت آن این است که قیمت ساک دستی کاغذی به صورت عمده در مقایسه با خرید به صورت خرده بسیار مقرون به صرفه است و از همین رو به ویژه وقتی که قرار است مقدار بسیار زیادی از یک محصول خریداری شود، می­تواند در نهایت سود آور باشد. خرید به قیمت عمده علاوه بر این که برای شرکت­ها و فروشنده­ها گزینه­ی بسیار مناسبی است، باعث می­شود کاربران هم بتوانند بسیاری از محصولات مد نظر خود را به قیمت عمده و ارزان­تر خریداری کنند.

علاوه بر قیمت ارزان خرید به قمیت عمده ساک دستی کاغذی، قیمت عمده از مزایای دیگری شامل امکان تحویل یک جا،عدم نیاز به پرداخت هزینه ی ارسال در هر مرحله و بهره­مندی از تخفیف­های ویژه در خرید­های مازاد نیز برخوردار است. ت

گسترده شاپینگ بگ

ما به طراحی گسترده شاپینگ بگ شما را با اهمیت و تمرکز کامل انجام خواهیم داد. از طریق کارشناسان ما در زمینه طراحی ساک دستی کاغذی، می توانید سفارش خود را برای ساخت ساک های منحصر به فرد و با کیفیت بالا به ثبت برسانید. با دقت در انتخاب مواد با کیفیت، طرح های جذاب و همچنین با توجه به نیاز ها و سلیقه مشتریان، قیمت های ساک دستی کاغذی را نیز در محدوده قابل قبولی حفظ می کنیم. پس تنها کافی است با ما تماس بگیرید و ما مطمئناً طراحی و تولید ساک دستی کاغذی با قیمت مناسب برای شاپینگ بگ شما را انجام خواهیم داد.

قیمت ساک دستی کاغذی

خرید ساك دستي كاغذي

در حال حاضر گزیده ای از محصولات ما نیز شامل ساکهای کاغذی گلاسه سلفونی ، انواع بسته بندی، شاپینگ بگ های خاص ، ساکهای های کاغذی تحریر و مقوایی ،پاکت های پستی اختصاصی ،انواع ساکهای تبلیغاتی با طراحی ویژه برای شرکت ها، ارگانها و همچنین سازمان های مختلف می باشد. برای خرید ساك دستي كاغذي آن هم با بالاترین کیفیت بهترست همین حالا با ما تماس بگیرید تا همکاران ما لیست قیمت ساک دستی کاغذی را برای شما ارسال نمایند و تا شما نیز به راحتی انتخاب خود را انجام دهید و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

فروش ساک دستی گلاسه آماده

ساک دستی گلاسه آماده یکی از محصولات پر فروش است که با توجه به ظاهر شیک آن و تنوع طرح، مدل و اندازه، بسیار مورد توجه قرار گرفته­ است. ساک دستی گلاسه آماده، از قابلیت تحمل وزن کالا تا 5 کیلوگرم برخوردار است. هزینه ای که به قیمت ساک دستی کاغذی آماده پرداخته می­شود ، بسیار کمتر از هزینه سفارش ساک دستی‌های سفارشی و اختصاصی است. در صورتی که شما لوگوی برندتان را بر روی ساک دستی درج کنید، در واقع یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای کسب­وکارتان انجام داده­اید که با تبلیغ برند شما و جذب مشتری، سودآور است نه هزینه­ بر.فروش ساک دستی گلاسه آماده در سایز و جنس های متنوع امکان­پذیر است.

و قیمت ساک دستی کاغذی با توجه به عوامل مختلف متفاوت است. شما می­توانید ساک دستی گلاسه آماده را از شرکت لیدانکو که سابقه­ای درخشان در این زمینه دارد، با اطمینان از کیفیت و قیمت خریداری فرمایید.

ساك دستي كادويي

در حال حاضر شرایط محیط زیست و همچنین نگرانی‌ هایی که همیشه در این زمینه وجود دارند، به افزایش استفاده کردن از ساک دستی کاغذی نیز کمک بیشتری کرده است. ساك دستي كادويي نیز جای خود را در بازار اقتصادی پیدا کرده اکثرا افراد برای هدایا دادن از این ساک دستی ها استفاده می کنند. ما در مجموعه لیدانکو تمامی سایز های ساک دستی را تولید می کنیم برای کسب اطلاعات در این زمینه و قیمت ساک دستی کاغذی کافیست با همواران ما در واحد سفارشات تماس بگیرید.

قیمت ساک دستی کاغذی

شاپینگ بگ خلاقانه

شاپینگ بگ خلاقانه، همراهی ایده‌ آل در شرکت لیدانکو، به عنوان کارخانه و چاپخانه تولیدی انواع بگ شاپ ها ، با افتخار اعلام می‌ کنیم که ابتدا طراحی های شما را در قالب شاپینگ بگ خلاقانه طراحی می نماییم و سپس با استفاده از مهارت و تخصص خود، ساک‌ های دستی کاغذی با قیمتی مناسب و دلخواه شما را تولید می کنیم. شاپینگ بگ خلاقانه، تجربه دست خود را با طرح‌ ها و رنگ‌ های منحصر به فرد به ارمغان می‌ آورد که فرصت مناسبی را به شما می‌ دهد تا روی قیمت ساک دستی کاغذی مورد نظر خود کنترل داشته باشید و با استفاده از خدمات لیدانکو، از بهترین محصولات لذت ببرید.

فروش عمده ساك دستي كاغذي آماده

مجموعه لیدانکو با سال ها سابقه تولید کننده انواع ساک دستی کاغذی با انواع متریال مختلف و در تعداد رنگ و سایز های متنوع آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. شرکت ما در زمینه فروش عمده ساك دستي كاغذي آماده و  ارائه خدمات همچنین تهیه ساک های دستی کاغذی نیز دارای حسن شهرت می باشد و خدمات متنوعی در زمینه چاپ کردن این نوع ساکها ارائه می نماید. قیمت ساک دستی کاغذی های ما نیز به نسبت کیفیت آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد ما برای شما بهترین انتخاب محسوب می شویم به دلیل:

  • توان تولید بالا (کارگاه اختصاصی)
  • چاپ ساک دستی بصورت اختصاصی
  • قیمت رقابتی
  • سرعت تحویل
  • طراحی متنوع و متفاوت
  • همکاری با برندهای معتبر
  • استفاده از مواد عالی در تهیه ساک های دستی

بگ کاغذی آماده

در واقع باید این چنین گفت که استفاده از بگ های کاغذی قدمی بسیار بزرگ در جهت حمایت کردن از محیط زیست نیز می باشد.برای خرید بگ کاغذی آماده کافیست همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. ما با بروز ترین دستگاه ها و با کارکنانی مجرب اقدام به تولید انواع بگ ها با جنس و طرح مدنظر شما کرده ایم و مفتخریم که توانسته ایم در این زمینه یکی از بهترین تولید کنندگان انواع ساک های کاغذی با بالاترین کیفیت ها و قیمت ساک دستی کاغذی بسیار مقرون به صرفه برای مشتریانمان باشیم. در سطح کشور باشیم .

قیمت ساک دستی کاغذی

ساك دستي تبلیغاتی

امروزه بزرگ‌ ترین مشکلاتی که اکثرا کسب‌ و کار ها با آن مواجه هستند، نداشتن مشتریانی وفادار است. کسب‌ و کار ها عموماً سعی می کنند تمام توان، انرژی و سرمایه‌ ی خود را در روند تولید و فروش محصولشان استفاده کنند. اما ارائه محصول در داخل ساك دستي تبلیغاتی و یا بگ هایی با برند باعث می شود هم در ذهن و یاد مشتری بمانید و هم افراد دیگر با دیدن ساک دستی در دست مشتریانتان بیشتر ترقیب به خرید از برند شما می شوند. قیمت ساک دستی کاغذی که شما پرداخت می کنید به نسبت تبلیغات و برند سازی که انجام می دهد جزء بهترین سرمایه گذاری هایتان برای فروش بیشتر محسوب می شود.

خرید شاپینگ بگ

امروزه چاپ ساک دستی های کاغذی و شاپینگ بگ (Shopping Bag) که به عبارتی همان ساک دستی تبلیغاتی (ساک خرید) بسیار پر طرفدار شده است. در واقع طراحی و چاپ افست ساک خرید کاغذی اجازه می دهد تا فروشندگان و صاحبین برندهای معتبر به سرعت و به سهولت بتوانند از لحاظ ظاهری سایز و طراحی ساک های تبلیغاتی خود را متناسب با محصولشان ، مخاطبان ،فصل و فروش ویژه بدون محدودیت و قیمت ساک دستی کاغذی تغییر دهند. با استفاده از این ساک های خرید شما آرم و برندتان را در ذهن مشتری هک می کنید. برای خرید شاپینگ بگ کافیست با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

توليد كننده ساك دستي كاغذي

مجموعه لیدانکو به عنوان توليد كننده ساك دستي كاغذي، اقدام به تولید انواع ساک خرید تبلیغاتی ساک دستی کاغذی کرده است. انواع کاغذ های مختلف که برای تولید ساک دستی قابل استفاده هستند عبارتند از : گلاسه، مقوایی، کاغذ کرافت، مقوایی ایندربرد. ما با بهترین تعرفه قیمت چاپ ساک خرید دستی (بگ شاپ) به تولید ساک های خرید شما می پردازیم که همگی تاثیر مستقیمی بر قیمت ساک دستی کاغذی دارند. همچنین طراحان ما با سال ها سابقه با توجه به سلیقه و طرح مدنظر شما ساک های شما را به بهترین نحو ممکن طراحی می کنند.

قیمت ساک دستی کاغذی

پخش بگ کاغذی

تولید ساک دستی تبلیغاتی یکی از محصولات ما در مجموعه لیدانکو می باشد، ما در این زمینه به صورت تخصصی در حوزه های طراحی و چاپ ساک دستی فعالیت می نماییم. همچنین ما با توان تولید 40000 عدد ساک خرید در هفته با کارگاه های اختصاصی و بدون واسطه در ایران اقدام به تولید انواع ساک دستی کاغذی می نماییم. قیمت ساک دستی کاغذی های ما به این دلیل که ما خود اقدام به تولید و پخش بگ کاغذی می کنیم برای مشتریانمان بسیار مقرون به صرفه می باشد. و خوشبختانه تمامی مشتریان ما به دلیل کیفیت بالا سالیان سال است که ما را همراهی می نمایند.

خرید عمده ساك دستي كاغذي

در حال حاضر اغلب تولید ساک دستی های کاغذی در سایز های متداول و مختلف برای مشاغل مختلف تولید می شوند . برای مثال برای مزون ها نیز که اغلب به دنبال ساک دستی آماده آن هم برای حمل مانتو و البسه خود هستند. ساک دستی هایی با سایز های 32 در 44 و 52 در 36 کرافت و همچنین با جنس گلاسه را تولید می کنیم. اگر شما نیز به دنبال سفارش و خرید عمده ساك دستي كاغذي هستید. خرید از مجموعه لیدانکو بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود. به این دلیل که قیمت ساک دستی کاغذی ما به دلیل تولیدات تیراژ بالای روزانه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ساك دستي كاغذي کرافت آماده

امروزه ساك دستي كاغذي کرافت آماده یکی از محصولاتی است که بسیار مورد توجه و مورد استفاده مشاغل مختلف قرار گرفته است. یکی از سایز ها که توجه زیادی به آن می شود سایز 23 در 23 آن هم در عطف 10 سانتی متر و با روکش سلفون مات یا براق، که با توجه به نظر مشتری تهیه و تولید می شود. جنس این محصول از کاغذ های مختلف همچون کرافت و گلاسه با گرماژ مدنظر مشتری برای مثال با کاغذ 200 گرم با کیفیت بالا نیز تولید می شوند. از لحاظ قیمتی قیمت ساک دستی کاغذی بسته به موارد مختلفی از قبیل جنس کاغذ گرماژ و… دارد که تمامی این موارد طبق نظر مشتریان تهیه و تولید می شود.

قیمت ساک دستی کاغذی

فروش ساك دستي گلاسه آماده

سالیان سال است مه ما با بهره گیری از کارکنانی مجرب و زبده در چاپ و خدمات تکمیلی اقدام به تولید فروش ساك دستي گلاسه آماده کرده ایم. ساک دستی گلاسه در سایز های مختلف بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد. برای مثال یکی از سایز های پر فروش سایز 11 در 16 و با عطف 5 سانتی متر نیز می باشد. ار لحاظ گرماژ اکثرا این ساک دستی های کاغذی گلاسه 200 گرم آن هم با کیفیت خوب تولید می شود که دارای روکش سلفونی مات می باشند. این ساک دستی ها به عنوان بسته بندی و ارائه اقلام و محصولات کوچک  به کار می روند. برای اطلاع از قیمت ساک دستی کاغذی کافیست با ما تماس بگیرید.

قيمت ساك دستي كاغذي

قيمت ساك دستي كاغذي در تولید ساک دستی با تیراژ بالا بسیار مقرون به صرفه می باشد. ما برای شما ساک دستی هایی به همراه چاپ طرح و لوگوی مدنظرتون آن هم به صورت کاملا حرفه ای تولید می کنیم. در داقع این بگ ها اگثرا از جنس گلاسه بوده و همانطور که در بالا گفته شد قیمت ساک دستی کاغذی ما به نسبت کیفت آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد. و این ساک ها دارای جای پانچ برای روبان می باشند که برای بستن روبان های زیبای شما تعبیه شده اند.بگ های تولیدی ما با ابعاد بسیار کاربردی برای بسته بندی محصولات و اقلام کوچک و بزرگ تولید می شود.

تولیدی بگ کاغذی

در حال حاضر یکی از محصولاتی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد بگ کاغذی می باشد. در واقع این بگ ها یک تیر با دو نشان هستند هم به عنوان بسته بندی نهایی که شما به مشتری تحویل می دهید. در واقع این پگ ها هم بسته بندی نهایی شما تلقی می شود و هم خود یک تبلیغ بسیار کارآمد به حساب می آید. ما در تولیدی بگ کاغذی مجموعه لیدانکو تمام تلاش خود را می کنیم. تا برای شما بهترین و با کیفیت ترین ساک های خرید کاغذی را به ارمغان آوریم. برای اطلاع از قیمت ساک دستی کاغذی کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته قیمت ساک دستی کاغذی مد نظر خود را جویا شوید.

قیمت ساک دستی کاغذی

قیمت ساك دستي كادويي

قیمت ساک دستی کادویی تازه‌ای برای اهداف تبلیغاتی و هدیه‌دهی، رقابت‌پذیری و ارزانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به نیازهای بازار، قیمت ساك دستي كادويي به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر و جذاب انتخاب مناسبی می‌باشد. لیدانکو، با سابقه درخشان و تولیدات گسترده در چاپخانه خود، به تولید و عرضه قیمت های مناسب و کیفیت بالای ساک دستی کاغذی می‌پردازد. این محصولات با جزئیات زیبا و طراحی‌های متنوع، می‌توانند باعث جذب مشتریان جدید و افزایش شناخت برند شما شوند.

ساخت ساك دستي كاغذي

ساخت ساك دستي كاغذي یک فرآیند پیچیده و هنرمندانه است که نیازمند دقت و حرفه‌ای بودن می‌باشد. از جنس کاغذ با کیفیت و مواد اولیه انتخاب شده، ساک‌های دستی کاغذی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. قیمت ساک دستی کاغذی بستگی به سایز، طرح و جزئیات تولید دارد و معمولاً برای هدایای تبلیغاتی و بسته‌بندی‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیدانکو با تجربه و توانایی تولید در چاپخانه خود، قادر به تولید ساک‌های دستی کاغذی با کیفیت و زیبا است که به تمامی نیازهای مشتریان پاسخ می‌دهد.

قیمت بگ مقوایی

با ورود به بازار محصولات چاپی، مقوایی به عنوان یک گزینه با قیمت بگ مقوایی جذاب برای بسته‌بندی و تبلیغات شناخته می‌شود. اما قیمت ساک دستی کاغذی نیز به عنوان یک گزینه سبکتر و با قیمت ساک دستی کاغذی مناسب برای استفاده‌های روزمره توجه‌ی بسیاری به خود جلب کرده است. لیدانکو، با تجربه و تخصص خود در چاپخانه، به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان این دو نوع محصول، توانسته است به مشتریان خود ارائه‌ی بهترین قیمت بگ مقوایی و قیمت ساک دستی کاغذی را فراهم کند. از این روی، تلاش ما بر این است که با ارایه محصولات با کیفیت و با قیمت‌های رقابتی، نیازهای شما را برآورده سازیم.

قیمت ساک دستی کاغذی

الگو ساك دستي كاغذي

الگو ساک دستی کاغذی یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات و انتقال پیام به مشتریان است. قیمت ساک دستی کاغذی نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و ارتقا تصویر شرکت دارد. با توجه به اهمیت این ابزار، لیدانکو در چاپخانه خود به تولید الگوهای ساک دستی کاغذی می‌پردازد. تیم ما با استفاده از تجربه و تخصص خود، انواع الگوهای ساک دستی کاغذی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تولید می‌کند. هدف ما ارائه محصولات با کیفیت و جذاب به مشتریان است تا تأثیر مثبتی در بازار ایجاد کنیم.

فروش بگ کاغذی

در حال حاضر از بگ های کاغذی مصارف متعددی می شود. که مهمترین آنها برای سازمانها ادارات شرکت ها فروشگاه ها و بوتیک ها می باشند. که به عنوان مثال قصد قرار دادن محسود کالا کاتالوگ و غیره را دارند. غذاهای قیمت قیمت ساک دستی کاغذی تولیدی ما به نسبت کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. از طرفی به این دلیل که فروش بگ کاغذی ما به صورت عمده من مستقیم از تولیدی انجام می شود برای مشتریان ما بسیار به صرفه است. از نظر وزن قابل حمل در هر هر یک از ساک های کاغذی باید گفت که بسته به ابعاد و جنس بگ کاغذی شما وزن قابل حمل نیز متغیر است.

تولید کننده بگ کاغذی

همانطور که میدانید بگ کاغذی یک محصول پر استفاده در مشاغل و سازمان های مختلف می باشد. اکثر مشتریان تمایل دارند به طور مستقیم از تولید کننده بگ کاغذی خریداری نمایید و یکی از نگرانی آنها از کیفیت جنسی این محصول می باشد. ما به شما این تضمین را میدهیم که تمامی محصولاتی که ما تولید کننده آن هستیم با بالاترین کیفیت تولید می شود. بنابراین نگران پارگی آن ها نباشید. مطمئن زمانی که شما از تولید کننده بگ کاغذی به صورت مستقیم خریداری میکنید. قیمت ساک دستی کاغذی برای شما به صرفه تر می باشد.
پس درنگ نکنید و همین حالا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت ساک دستی کاغذی

خرید بگ کاغذی

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که برای فروشگاه ها و یا شرکت سازمان خود بگ کاغذی خود را داشته باشید. به این منظور که ساک خریدی داشته باشید که مختص به برند شما می باشد. برای مثال میتوانید لوگو خود را به صورت تک رنگ و یا طلاکوب بر روی آن چاپ نمایید. در این صورت شما به راحتی یک تیر و دو نشان زده اید به عبارت دیگر هم بسته بندی که به دست مشتری می‌دهید شکیل است. و هم نوعی تبلیغ رایگان برای برند شما محسوب می شود. به شما پیشنهاد می دهیم اگر قصد خرید بگ کاغذی قد را دارید و برایتان مهم است. که قیمت ساک دستی کاغذی شما مقرون به صرفه باشد حتماً قبل از خرید تحقیقات کامل انجام دهید.

فروش ساک دستی کاغذی

امروز ما نیز شاهد فروش ساک دستی کاغذی بسیار بیشتر از گذشته است. آن هم به این دلیل که افراد با سفارش و تولید بگ کاغذی مدنظر خود در واقع یک ساک دستی آنهم با ظاهری حرفه ای برای تبلیغ برند خود نیز دارند. اما در بین بسته بندی آقایی که شما می توانید کالای خود را به مشتری تحویل دهید. قیمت ساک دستی کاغذی کمی بالاتر است از سایر بسته بندی ها می باشد. اما باید به این دقت کنید که درست است که باید کمی هزینه بیشتر انجام دهید.

اما مشتریان شما نوع ارائه کالا و محصول شما را به خود نوعی احترام به خود محسوب می کنند. و همین باعث می‌شود که از خرید کردن از فروشگاه شما احساس خوشایندی داشته باشند که همواره بخواهند این احساس مجددا تکرار شود.

لیست قیمت شاپینگ بگ

همانطور که در بالا برده شد درست است که قیمت ساک دستی کاغذی اندکی از سایر بسته بندی ها بالاتر است. اما حتی این عامل که ساک دستی که کالای شما درون آن واقع شده است. علاوه بر اینکه جلوه ی زیبا در دست مشتریان آن هم برای برای حمل وسایل مختلف دارد خود می تواند تبلیغاتی با این مضمون باشد که این شهر از فروشگاه شما خرید کرده است. و از خود احساس رضایت دارد ما برای شما لیست قیمت شاپینگ بگ ها را در ابعاد مختلف بر روی سایت قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید از قیمتها و ابعاد این محصولات مطلع شوید.

قیمت ساک دستی کاغذی

قیمت بگ کادویی
قیمت بگ کادویی و یا قیمت ساک دستی کاغذی امکان دارد تحت تاثیر عوامل متعددی قرار بگیرد. که ما قصد داریم در ادامه به آن اشاره نماییم که به ذکر زیر می‌باشد:
  • جنس و کیفیت مواد اولیه
    یکی از مواردی که بر روی قیمت این کالا تاثیرگذار است نوع و کیفیت موادی است که برای تولید ساک دستی اختصاصی شما نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نمونه متریالی که کیفیت بالاتری دارند به همان نسبت قیمت بالاتری نیز دارند.
  • طراحی و سبک مدنظر
    از دیگر عواملی که بر روی قیمت تاثیرگذار است نوع طراحی و سبک می‌باشد. در برخی از طراحی‌ها تعداد رنگ مورد استفاده و موارد دیگر بر روی قیمت تاثیر مستقیم خود را می گذارند.
  • ابعاد و سایز بگ
    اندازه بگ کاغذی می‌تواند برای قیمت تاثیر خود را نیز بگذارد. اینگونه که قیمت ساک تبلیغاتی شما در سایزهای بزرگ بیشتر از قیمت این محصول در سایز کوچک می‌باشد.
  • جزئیاتی دست سازی
    اگر نیاز باشد برای تولید ساک دستی مد نظر شما با دست فرایندی انجام شود این نیز تاثیر بسزایی بر روی قیمت نهایی بگ کاغذی شما دارد.
قیمت بگ کاغذی

همانطور که قطعاً می‌دانید بگ یک نوع بسته‌بندی محسوب می‌شود. که از آن معمولاً برای بسته‌بندی انواع کادوها اشیا و محصولات دیگر استفاده می‌شود. یکی از برگ‌هایی که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد بگ کاغذی می‌باشد. که در اشکال و سایزهای مختلف تولید می‌شود. قیمت بگ کاغذی همانطور که در بالا گفته شد می‌تواند تحت عوامل متعددی تغییر نماید. اگر قصد تولید ساک کاغذی مد نظر خود را دارید ما می‌توانیم برای شما تولیدی با کیفیت بالا را داشته باشیم به صورتی که قیمت ساک دستی کاغذی شما به نسبت کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه باشد.

قيمت ساك دستي پارچه ای

ما به عنوان تولید کننده عمده انواع بسته بندی، به تولید و عرضه ساک های دستی پارچه ای و کاغذی با کیفیت بالا می‌پردازیم. قیمت ساک دستی پارچه‌ ای و کاغذی از جمله دستاوردهای ماست که با توجه به اختصاص چاپخانه اختصاصی و تکنولوژی روز، توانسته‌ایم قیمت‌های رقابتی و مناسبی ارائه دهیم. محصولات ما از جمله پگ‌های کاغذی، با بالاترین استانداردهای کیفیتی تولید می‌شوند تا نیازهای مختلف بازار را پوشش دهند. از طریق تولید انواع ساک های دستی، ما به تمامی نیازهای بسته بندی شما پاسخ خواهیم داد.

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی      پاکت حبابدار رنگی اختصاصی    قیمت پاکت پستی حبابدار | مجموعه لیدانکو 1401        تولید کننده پاکت حبابدار درجه 1 | مجموعه لیدانکو        پخش عمده پاکت پستی حبابدار اختصاصی درجه 1        پخش عمده پاکت حبابدار درجه1| مجموعه لیدانکو          خرید پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی درجه 1

خرید قوطی فلزی در دار

قیمت بهترین طراحی کارتن بسته بندی      چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه

پاسخ دهید