Skip to main content

چاپ پاکت چیست ؟

چاپ پاکت چیست در پاسخ به این سوال باید این چنین کفت ما در مجموعه لیدانکو اقدام به چاپ و تولید اخت چاپ پاکت، در حال حاضر بسیار مورد پسند فرشندگان است و این مورد که محصول ارسالی شما با آرم و لوگوی خودتان به دست مشتریتان برسد برندتان را در ذهن مشتری هک می کند آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که بخواهید محصولی را ارسال کنید و یا حتی نامه ای بنویسید و به دنبال یک پاکت خوب و جذاب برای ارتباط با مشتریان و مخاطبانتان باشید؟

در واقع این بسیار مهم است که برای چه کسی پاکت ها ارسال می شوند و یا نامه و مکاتبات رسمی شما در چه پاکتی قرار داده می شود. در واقع برای نامه های اداری دلیل نوشتن نامه تان چیست نیز زیاد فرقی نمیکند این مهم است که با دیدن پاکت افراد مجموعه سازمان و یا شرکت شما را یادآور شود. و شما قطعا برای اینکه بتوانید نامه نوشته شده و یا مرسولات خود را را به دست افراد مورد نظر خود برسانید به یک پاکت آن هم با کیفیت بالا نیاز خواهید داشت.

چاپ پاکت

پاکت حباب دار

اگر بخواهید به منظور خرید پاکت حباب دار و یا پاکت های اختصاصی سری به بازار نیز بزنید و یا سایت های اینترنتی را بازدید کنید در ایران تعداد شرکت هایی که بتوانند در تیراژ های پایین پاکت های اختصاصی را چاپ کنند انگشت شمار هستند. که بتوانند با کیفیتی بالا خدماتی همچون چاپ پاکت پستی حبابدار اختصاصی و یا چاپ پاکت متالایز اختصاصی را در اختیارتان نیز قرار دهند. پاکت هایی که در چاپخانه مجموعه لیدانکو تولید می شوند از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار می باشند .

پاکت پستی ساده

از دیرباز ارسال نامه نیز یکی از روش های مهم برای برقراری ارتباط ها بین انسان ها نیز می باشند. اگر اهل مطالعه تاریخ نیز باشید، حتما این را خیلی خوب می دانید. که حتی انسان های اولیه نیز برای برقرا کردن ارتباط با یکدیگر از وسایله هایی همچون دود و آتش استفاده می کردند. و برای ارسال این نامه ها به پاکت پستی ساده نیاز است. اما ما برای شما این  امکان را فراهم می کنیم که به تولید و چاپ پاکت های پستی مد نظر خود آن هم با طرح و رنگ ایده آل خود بپردازید.   ل

چاپ پاکت

چاپ پاکت پستی اختصاصی

در واقع در سال هایی که گذشت نیز روش های مختلفی برای برقراری ارتباط ابداع شده است. اما برای ارسال مرسولات باز هم از پاکت های پستی استفاده می شود اما کیفیت این پاکت ها هر روز رو به افزایش است. استفاده از پاکت های پستی حباب دار یکی از همین پاکت ها بود که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. و هکچنین توانسته است جایگاه ویژه ای را در خرید و فروش ها و معاملات بین انسان ها پیدا کرده است. در سال های اخیر چاپ پاکت پستی اختصاصی نیز مورد توجه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و بیزینس هایی بوده است که کالا های خود را به صورت غیر حضوری به فروش می رسانند.

پاکت پستی سفارشی

در گذشته افراد نیز برای برقراری ارتباط از راه دور با دوستان، آشنایان و همکاران خود مطالبشان و مکاتبات خود را بر روی یک کاغذ می نوشتند.سپس آن ها را نیز در پاکتی قرار می دادند. پس از آن دیگر نوبت به پستچی می رسید تا نامه ها را به بهترین شکل به مقصد برسانند. اما در حال حاضر با پیشرفت روز افزون فناوری روش های برقراری ارتباطات نیز دستخوش تغییرات زیادی بوده است. اکنون نیز اکثرا به جای پاکت پستی های معمول و ساده از چاپ پاکت پستی سفارشی استفاده می کنند. پاکت های پستی سفارشی با طرح و رنگ مدنظر مشتریان چاپ و تولید می شوند.

چاپ پاکت

چاپ پاکت پستی حبابدار اختصاصی

این روز ها نیز پاکت های بسیار مختلفی، به در خواست مشتریان طراحی و تولید می شوند که این طراحی نیز بستگی به نیاز اشخاص و مخاطبان دارند. ما در مجموعه لیدانکو اقدام به چاپ پاکت پستی حبابدار اختصاصی در تیراژ های زیر 10000 کرده ایم. این پاکت های حبابدار تشکیل شده از دولایه است،که یک لایه آن از کاغذ چاپ شده با رنگ و طرح مدنظر مشتریان با کاغذ تحریر 80 گرم است و علاوه بر چاپ اختصاصی نیز دارای چاپ قسمت های مخصوص پستی است که شامل قسمت مشخصات، نام و نشانی فرستنده و گیرنده، کد پستی و همچنین جایگاه تمبر است.

پاکت پستی رنگی

یکی از پاکت هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است، همانطور که در قسمت بالا گفته شد پاکت پستی رنگی است. پاکت های حبابدار رنگی که چاپ پاکت با طرح مد نظر شما بر روی آن انجام می شود نیز دارای یک لایه زیرین که شامل یک لایه نایلون حباب دار سه لایه است که به پاکت های پستی رنگی حبابدار خاصیت ضد ضربه و ضد رطوبت بودن را می دهد. از دیگر خصوصیات ظاهری این نوع پاکت ها باید گفت که این پاکت ها دارای درب چسب دار برای بسته شدن است.

این پاکت ها حتی اگر خیس شوند نیز هیچ اتفاقی برای مرسولات و یا محتویات داخل پاکت ها نمی افتد و این به خاطر وجود لایه نایلون حبابدار در داخل پاکت ها است.

چاپ پاکت

وزن پاکت پستی حبابدار

چاپ پاکت های پستی حبابدار اختصاصی به دلایل گوناگونی دارای محبوبیت است. این نوع از پاکت های پستی به راحتی پاره و خراب نمی شوند. و در برابر ضربه و در زمان جابه جایی بسیار مقاوم هستند و از لحاظ وزنی وزن پاکت پستی حبابدار بسیار سبک است. شما نیز می توانید از این نوع پاکت ها برای ارسال محصولات خود که حساس به نور آفتاب نیز هستند با خیال راحت استفاده کنید. همچنین این پاکت های پستی حبابدار برای مدیران فروشگاه های اینترنتی و دفتر های پستی که برایشان سلامت فیزیکی مرسولات و یا سفارش و بسته بندی اهمیت بالایی دارند انتخاب بسیار مناسبی است

 پاکت پستی طرح دار / سفارش پاکت پستی /

پاسخ دهید