Skip to main content

قوطی فلزی ، امروزه خرید بسته بندی فلزی یکی از بهترین راهکار آن هم برای اضافه کردن ارزش و همچنین زیبایی دادن به محصولات شما محسوب می شود. مجموعه لیدانکو تولید کننده انواع قوطی های فلزی به صورت خام و و همچنین به صورت چاپ شده می باشد. شما به راحتی می توانید قوطی های فلزی مد نظر خود را بالاترین کیفیت سفارش داده و آنها را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

قوطی فلزیقوطی فلزی

در حال حاضر ما شاهد استفاده های بسیار زیادی در حوزه بسته بندی از قوطی فلزی می باشیم. بعضی از تولید کنندگان محصولات مختلف با کمی ابتکاره عمل و با استفاده از ایده های خلاقانه از این قوطی های فلزی بالاترین استفاده را می کند. برای مثال برخی پس از خرید قوطی فلزی طلایی برای محصولات خود با چسباندن یک لیبل دایره ای شکل رنگی به راحتی هرچه تمام تر بسته بندی شیک و خاص خود را ایجاد میکند. ما در مجموعه لیدانکو علاوه بر تولید ظروف فلزی می توانیم برای شما لیبل های مختلف را در سایزهای متفاوت و مد نظر شما با بالاترین کیفیت تولید نماییم.

قوطی فلزی خام

در واقع این روزها زیبایی و همچنین در عین حال کارا بودن این ظروف خرید بسته بندی فلزی را به انتخابی مناسب برای بسته بندی در بین انواع محصول ها نیز تبدیل کرده است. اما به این دلیل که تیراژ های تولیدی برای چاپ لوگو و یا چاپ تک رنگ قوطی های فلزی بالا می باشد. مشتریان قوطی فلزی خام را برای بسته بندی محصول خود انتخاب می کنند. قوطی فلزی خام به این معنا می باشد که قوطی ها با رنگ ابتدایی ورق های آهنی که از آنها تولید می شود به مشتری تحویل داده می شود. که معمولاً در رنگ های طلایی و نقره ای می باشد.

قوطی فلزی از کجا بخرم

امروز ما نیز در بازار برای انواع محصولات شاهد آن هستیم که بسته بندی های فلزی بسیار پر رونق است. به طوری که در بسته بندی انواع خشکبار ها، زعفران، حتی محصولاتی مانند شمع های تزئینی و … از قوطی های مختلف و سایزهای مختلف آن نیز از ظروف فلزی استفاده می شود. اما سوالی که همیشه برای تولید کنندگان محصولات مطرح است این است که قوطی فلزی از کجا بخرم؟ جواب این سوال پیش ماست در واقع شما باید از کارخانجات های معتبر که در زمینه تولیدین گوتی ها فعالیت می نمایند. خرید خود را انجام دهید ما مفتخریم که به عنوان یکی از این تولید کنندگان درصد کشور اقدام به خدمات رسانی به مشتریان عزیزمان می کنیم.

قوطی فلزی

قوطی فلزی در دار

در حال حاضر برای بسته‌بندی بسیاری از محصولات از قوطی‌ فلزی در دار در سایزها و ابعاد مختلف استفاده می‌شود. شما می‌توانید بسته‌بندی قوطی فلزی دردار مد نظر خود را بسته به سایز محصولتان انتخاب نمایید. اگر قصد ثبت سفارش در تیراژ‌های بالای ۱۰۰۰۰ را دارید این امکان را دارید که بر روی قوطی بسته‌بندی خود لوگو و برند خود را چاپ نمایید. اما اگر می‌خواهید تیراژ پایین‌تری را سفارش دهید. برای مثال برای بسته‌بندی محصولاتی همچون صابون ابرو یا حتی انواع مختلف بذر . شما می‌توانید در کنار قوطی های فلزی لیبل‌های مختص خود را سفارش دهید تا بر روی درب قوطی‌ها چسبانده و بسته‌بندی محصول خود را شکیل‌تر نمایید.

قوطی فلزی چهارگوش

قوطی فلزی چهارگوش از انواع قوطی‌های فلزی می‌باشد که طرفداران مختص خود را دارد. از این قوطی فلزی برای بسته‌بندی کردن خرمای مضافتی آجیل های خوش طعم و انواع شیرینی نیز می‌توان استفاده نمود. حتی بسیاری از بازرگانانی که قصد صادرات محصولات مختلف را دارند. قوطی‌های فلزی چهارگوش جز اولین و محبوب‌ترین انتخاب‌ هایشان محسوب می‌شود. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت قوطی‌های فلزی در ابعاد و تیراژ مد نظر خود کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید قوطی فلزی ساده.

امروز بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان محصولات مختلف به دنبال خرید قوطی فلزی ساده برای بسته‌بندی انواع مختلفی از محصولات مانند پیچ مهره ساچمه و سایر وسایله الکترونیکی می‌باشند. به این علت که این بسته‌بندی علاوه بر اینکه از نظر هزینه و قیمتی ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد. دارای ابعاد کوچکی نیز می‌باشد به عبارتی استفاده از این قوطی‌ها به دلیل اینکه دارای سایزهای مختلف می‌باشد بسیار متداول است.

قوطی فلزی

قوطی فلزی گرد

همانطور که می‌دانید قوطی فلزی گرد آن هم با رنگ طلایی بسیار پر طرفدار است. و همچنین با استفاده از لیبل های چاپ شده و چسبانیده شده بر روی درب آن امروزه یکی از محبوب‌ترین نوع بسته‌بندی به شمار می آید. که از آنها برای صادرات محصولات مختلف استفاده می شود. همچنین به علت دارا بودن لاک غذایی در این قوطی‌ها و ظروف فلزی، و به دلیل اینکه این نوع بسته‌بندی به گونه‌ای است که درب آن محکم می شود .و مقاومت آن در برابر ضربه نیست بالا است. این روزها از آنها برای بسته‌بندی محصولاتی چون خاویار که محصولی بسیار ارزشمند می‌باشد نیز استفاده می‌شود.

قیمت قوطی فلزی فانتزی

قوطی فلزی فانتزی در واقع نوعی وسیله کاربردی است. امروزه اغلب اوقات به عنوان جعبه‌های کادو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت قوطی فلزی فانتزی بستگی به موارد بسیاری دارد از جمله سایز و ابعاد قوطی فلزی نوع درب آن چاپی که بر روی ظروف فلزی مد نظر شما انجام می‌شود. همچنین تعداد رنگ آن یکی از مهم‌ترین عوامل در قیمت این محصول تیراژ ثبت سفارش می‌باشد. تمامی این موارد می‌توانند تعیین کننده قیمت این محصول باشند. اگر شما نیز قصد  ثبت سفارش و خرید عمده این قوطی‌ها را دارید کافیست همین حالا با مشاوران ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

مرکز فروش قوطی فلزی در تهران

ما در مجموعه لیدانکو اقدام به طراحی چاپ و تولید انواع قوطی فلزی به سفارش مشتریانمان می‌نماییم. اگر شما نیز به دنبال مرکز فروش قوطی فلزی در تهران مشهد می‌باشید ما می‌توانیم با بالاترین کیفیت ممکن فقط کافیست تولید انواع قوطی‌های مد نظر خود را به ما بسپارید. تا با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن محصول مد نظر خود را دریافت نمایید. این محصولات توسط مجموعه لیدانکو که خود مرکز فروش قوطی فلزی در تهران و مشهد می‌باشد. به صورت عمده و خورده قابل دسترسی شما مشتریان عزیز می‌باشد

پاسخ دهید