Skip to main content

چاپ تقویم اختصاصی، در حال حاضر با توجه به اینکه چیزی به پایان سال نمانده است، شاهد تنوع بیشتری در طراحی تقویم ها هستیم که از جمله این تنوع ها می توان به حک لوگو روی جلد چرمی سررسید اشاره کرد. در بین جلد های سررسید جلد چرمی و یا تقویم ها چرم یک ماده فوق ‌العاده پر طرفدار و محبوب برای حکاکی کردن و برش لیزری می باشد. ورق های چرمی خام مخصوص برای جلد سررسید ها یکی از محصولات چرمی از پیش ساخته شده می باشد.

چاپ تقویم اختصاصی

در سررسید جلد چرمی این نوع جلد بسیار بادوام بوده و از لحاظ قیمتی ارزش بالایی دارند، الخصوص زمانی که برای مشتریان با لیزر شخصی سازی و لگو بر روی آنها حک شوند. شما می توانید تقویم 1402 را با جلد چرمی به ما در مجموعه لیدانکو با قیمتی بسیار مقرون بصرفه به نسبت کیفیت آن سفارش دهید.

انواع حک لوگو روی جلد چرمی

امروزه از انواع حک لوگو روی جلد چرمی سررسید (سررسید جلد چرمی) مختلف می توان بسته به درخواست مشتریان بر روی تقویم استفاده نمود. نتایج حکاکی کردنی که با لیزر به دست می آورید به نوع چرمی که برای جلد از آن استفاده می کنید و به نحوه واکنش پرتو های لیزر با آن نیز بستگی دارد. گزینه های متفاوتی در انتخاب انواع چرم برای چاپ تقویم اختصاصی موجود است. جنس جیر نیز، نوع دیگری از چرم مورد استفاده برای جلد است. اگرچه این نوع از چرم به اندازه انواع چرم طبیعی نیز مقاوم نیست، با این حال می توان آن را با استفاده از لیزر حکاکی کرد و برش داد.

چاپ تقویم اختصاصی

حکاکی لیزری چرم

امروزه فرآیند هایی همچون حکاکی لیزری چرم یا اچ کردن چرم، منجر به این می شود که شما یک جلوه برجسته بر روی جلد سررسیدتان حاصل میشود. و این بسته در سررسید جلد چرمی به سطح چرم انتخابی شما، کنتراستی ایجاد می کند که قابل توجه و تمیز می باشد. در بین رنگ های مختلف چرم برای چاپ تقویم اختصاصی چرم های رنگ روشن، کنتراست قابل توجه رنگی نیز ایجاد می کنند، این در حالی است که حکاکی کردن بر روی چرم های تیره تر، کنتراست ظریف تری را نیز فراهم می کند.

چاپ تقویم اختصاصی ارزان

اگر شما به ایجاد تضاد رنگی پویایی نیازمندید، بهتر است برای چاپ تقویم اختصاصی ارزان چرم برنزه، بژ یا قهوه ای روشن را انتخاب کنید و با با حک لوگوی خود بر روی جلد چرمی سررسید اختصاصی خاص خود را داشته باشید. نتایج نوع حکاکی که شما بر روی جلد می کنید بیشتر به نوع چرم مورد استفاده بستگی دارد و همچنین بستگی به تنظیمات سرعت، فرکانس و قدرت لیزر دارد. مانند هر پروژه دیگری، به شما توصیه می کنیم پارامترهای مختلف را برای رسیدن به نتایج مورد نظر و دلخواه خود آزمایش کنید. ضمن آنکه، بسته به توان دستگاه لیزر مورد استفاده، می‌توانید در سررسید جلد چرمی چرم را در هر جایی تا ضخامتی بین 1/16 اینچ و 1/4 اینچ برش دهید.

چاپ تقویم اختصاصی

مزایای حک لوگو روی جلد چرمی سررسید

در واقع باید گفت لیزر مزایای حک لوگو روی جلد چرمی سررسید بسیار متعدد  می باشد که در چاپ تقویم اختصاصی و سررسید جلد چرمی بسیار مهم است. اولین مزیت، اینکه لیزر می تواند طراحی های فوق العاده ای را ایجاد نماید که نه تنها ساییده نمیشود بلکه باید گفت خراب هم نمی شود. دومین مزیت ، لیزر بر خلاف ابزارهای مختلف حکاکی دستی چرم، برش چرم با لیزر فوق العاده با سرعت ، دقیق و شاید باید این چنین عنوان کرد که مهمتر از همه اینکه فوق العاده سازگار است. بعلاوه ، کار با لیزر، تاب خوردگی ها را که گاهی اوقات نیز ممکن است در هنگام استفاده از ابزارهای دستی رخ دهد، را از بین می برد.

تقویم 1402 با جلد چرمی

در حال حاضر زمانی که از لیزر کردن برای آماده نمودن تقویم 1402 با جلد چرمی و یا چاپ تقویم اختصاصی استفاده می شود. در واقع هیچ تماس قسمت به قسمتی نیز وجود ندارد، به عبارتی دیگر هیچ تیغه و یا قطعات گران قیمتی نیز برای تعویض کردن به کار گرفته نمیشود. در نتیجه، هیچ مدت زمانی برای بستن چرم و برای پردازش تلف نمی شود. و می توان به سادگی ورق های چرمی را در بستر لیزر قرار داد و الگوی یا طرح مورد نظر ، حکاکی و یا برش داده می شوند. شما مشتریان و همکاران عزیز می توانید برای دریافت و اطلاع از قیمت تقویم اختصاصی خود و هم چنین حک لوگو روی سررسید جلد چرمی، با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

چاپ تقویم اختصاصی

سررسید وزیری

در حال حاظر یکی از رایج ترین تقوم ها و سررسیدها سررسید وزیری می باشد. سر رسید های وزیری معمولا در سایز 24×17 سانتی متر نیز چاپ می شوند. در واقع سایز این نوع سررسید تقریباً سایز کاغذ B5 است. برای ثبت سفارش و چاپ تقویم اختصاصی ، سررسید جلد چرمی و … فقط کافیست با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس گرفته و یا شماره تماس خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

دیگر مقالات ما

چاپ دفتر مشق اختصاصی        تولید کننده دفتر مشق و دفتر های سازمانی      چاپ دفتر یادداشت        چاپ دفتر و 20 دفتر برتر دنیا      تولید و چاپ دفتر و 5 نکته که از آن باید بدانید

خرید عمده پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی        تولید کننده پاکت پستی حبابدار    فروش پاکت پستی حبابدار اختصاصی      انواع پاکت پستی      صفر تا 100 پاکت حبابدار پستی      پاکت حبابدار رنگی اختصاصی    قیمت پاکت پستی حبابدار | مجموعه لیدانکو 1401        تولید کننده پاکت حبابدار درجه 1 | مجموعه لیدانکو        پخش عمده پاکت پستی حبابدار اختصاصی درجه 1        پخش عمده پاکت حبابدار درجه1| مجموعه لیدانکو          خرید پاکت پستی حبابدار رنگی اختصاصی درجه 1

خرید قوطی فلزی در دار

قیمت بهترین طراحی کارتن بسته بندی      چاپ و طراحی منحصر به فرد بسته بندی یک محصول        قیمت کارتن بسته بندی در بازار اقتصادی        هزینه بسته بندی های خاص        جعبه لاک باتم و 2 روش محاسبه قالب آن      خرید کارتن مقوایی،12 نوع مختلف جعبه        خرید بسته بندی و 24 بسته بندی خلاقانه          15 بسته بندی خاص    25 ایده بسته بندی

چاپ افست کتاب و هزینه چاپ کتاب        انواع چاپ کتاب بروشور و نشریه      انواع نشریه و 3 نوع تقسیم آن      چاپ سربرگ و 3 سایز مختلف آن        چاپ کتاب با تیراژ پایین و 2 روش کلی چاپ کتاب      استفاده از کد رنگ مشکی در چاپ افست      برخی از علتهای مات بودن چاپ افست1        چاپ مهم است مرکز چاپ لیدانکو    تعرفه چاپ ارزان و مقرون به صرفه

پاسخ دهید