Skip to main content

تگ تبلیغاتی، یک راه حل بسیار آسان برای اضافه کردن مشخصات، قیمت گذاری، دستورالعمل و یا  خلاصه ای در رابطه با برند و نام تجاری  شما بر روی محصولتان می تواند باشد. در واقع تگ و اتیکت برچسبی با سایز کوچک اما کاربردی به شمار می آیند. شما میتوانید هریک از این مشخصات را که مد نظرتان می باشد  با یک طراحی و  سپس با چاپ حرفه ای  داشته باشید و برای محصولات خود از آنها استفاده کنید. همینطور که قطعاً شما نیز می‌دانید، چاپ تگ آویز برای محصولات نوآوری در تبلیغات و ارتقاء برند شما نیز محسوب می‌شود.

اگر قصد تولید و چاپ تگ‌های تبلیغاتی مد نظر خود را دارید، با کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

تگ تبلیغاتی چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت تگ برچسب یا آویزی کوچکبرای درج برخی مشخصات برای نماش دادن به مشتریان است. در حال حاضر طراحی و چاپ تگ تبلیغاتی ،به گونه ای انجام می شود. که مطابقت  کامل را با نام تجاری شرکت شما  داشته باشند .  در واقع در طراحی تکه های بازاریابی  با استفاده از رنگ های شرکت  شما و همچنین آرم  آن صورت می گیرد. به طوری که بر روی تگ تبلیغاتی شما لوگوی تئاتر که همان نشان تجاری شما  محسوب می شود، نمایش داده می شود. همانطور که میدانید هر نام تجاری نیز دارای یک تصویر  منحصر به فرد خود است .

جنس تگ های تبلیغاتی شما   متناسب  با سلیقه و میزان هزینه ای که شما انجام می دهید تعیین می شود.

تگ تبلیغاتی

چگونه میتوانم چاپ تگ تبلیغاتی برای محصولاتم انجام دهم؟

در واقع شما باید مطمئن شوید که همه ابتکارات بازاریابی خود را  برای طراحی و چاپ تگ آویز خود به طور کامل  انجام داده اید.  سپس به سراغ چاپ تگ تبلیغاتی سفارشی  منحصر به فرد محصولتان بروید. در واقع این محصول به شما این اجازه  را  می دهد، تا شرکت شما  به راحتی برای اضافه کردن جزئیات لازم  چه در رابطه با قیمت محصول و یا مختصری از فعالیت های برندتان  به مشتری تان ارائه دهید. همچنین  به طور همزمان علاوه بر چاپ نکات بد نظر خلاقیت و سبک نمایش خود را به مشتری نشان دهید. یکی از جنس های تکه های  بازاریابی  جنس کاغذ  کرافت  می باشد.

اگر به دنبال چاپ تگ کرافت مد نظر خود هستید ما میتوانیم با بالاترین کیفیت آن را برای شما تولید نماییم.

آسان ترین راه خرید تگ تبلیغاتی

همانطور که میدانید اغلب تگ کاغذی و اتیکت برای محصولات مختلف از قبیل پوشاک و یا لباس و غیره در جنس های گلاسه و کرافت  تولید و استفاده می شود.  اگر به دنبال آسان ترین راه خرید تگ تبلیغاتی خود هستید. برای خرید تگ تبلیغاتی برای محصولات مختلف با مارک ها متفاوت از قبیل بطری ها، غذا و موارد دیگر  میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.  در واقع شما از تگ های تجاری، می توانید برای انواع محصولات خود استفاده نمایید.  در واقع تکه های تبلیغاتی علاوه بر دادن اطلاعات سریع به مشتریان در رابطه با محصول خود نیز نشان دهنده دیسیپلین برند شما می باشد.

تگ آویز بهترین نوع تگ تبلیغاتی

در واقع طی بررسی و آمار 10 ساله شبکه های چاپ تگ تبلیغاتی محصول( لباس یا محصول) به عبارتی تکمیل کننده هویت محصول  شما  پس از جعبه  بسته بندی و لیبل می باشد. تگ آویز خود به تنهایی آمار فروش شما را به صورت پنهان تا 9 درصد به نسبت سایز محصولاتی که  فاقد تگ می باشند بالا می برد. این در حالی است که تگ آویزه شما می تواند  فقط شامل اطلاعات محصول و یا فقط آرم لوگوتان باشد.  پس هزینه‌ ای که برای چاپ و تولید تگ و اتیکت محصول  انجام می‌دهید و ابدا هزینه اضافی نیست حتی باید این چنین گفت که این تگ های تبلیغاتی کلید پیشرفت محصول یا برند شما  به شمار می آیند .

تگ آویز بهترین نوع تگ تبلیغاتی

چاپ تگ آویز 

در حال حاضر در دنیای پررونق امروزی در حوزه کسب و کار تبلیغات حرف اول را میزند. و استفاده از ابزارهایی خلاقانه همچنین متنوع برای جذب و توجه مشتریان شما می‌باشد. یکی از ابزارهایی که می تواند خرید را برای مشتریان شما آسان کند. تگ‌ تبلیغاتی و یا تک‌های آویز چاپی نصب شده بر روی محصولاتتان می‌باشد که اطلاعاتی به مشتری می‌دهد. این اطلاعات به گونه ای است که مشتری به راحتی می‌تواند از روی آن‌ها علاوه بر مشخصات محصول قیمت آن برندسازی شما را نیز ببیند. چاپ تگ آویز یکی از هزاران خدماتی است که ما در مجموعه لدانکو به مشتریانمان ارائه می‌کنیم.
تگ آویز لباس و آنچه بهتر است در رابطه با آنها بدانید
همینطور که در بخش قبل در رابطه با تگ آویز لباس اطلاعاتی را به شما دادیم، این نکته نیز حائز اهمیت است. که گاهی لباس‌ های شما برای گروه خاصی طراحی شده است. به عبارتی زنانه مردانه و یا بچگانه هستند. شما با اطلاع از موضوع می‌ توانید، طراحی هدفمندتری را برای تگ‌ تبلیغاتی خود داشته باشید. دیگر موضوع مهم این است که از عناصر گرافیکی شعار های قوی در رابطه با خرید محصول خود استفاده نمایید. و همچنین استفاده از ترکیب رنگ‌ هایی که با لوگوی شما همخوانی داشته باشد. می‌تواند به ارتقاء برند شما نیز کمک بسیار زیادی می نماید.

تگ قیمت 

در حال حاضر بیشترین تگ های مورد استفاده  در بازار تگ تبلیغاتی و تگ قیمت می باشد. از آنجایی که  تگ های  قرار گرفته بر روی محصول شما هویت نام تجاری شما را منعکس می  نمایند، آنها نقش بسیار موثری  در میزان فروش شما را ایفا می کنند.  بنابراین  یکی از راههایی که شما می توانید مشتریان را جذب  کالا و محصول خود نمایید، استفاده از تک مناسب  می باشد. همچنین میتوانید در رابطه با قیمت تگ محصول  نیز به راحتی به مشتریانتان اطلاع رسانی کنید. برای تگ های تبلیغاتی و تگ قیمت خود کافیست با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

مجموعه لیدانکو انواع لیبل های قیمتی را نیز برای شما با بهتربن کیفیت چاپ و تولید می نماید.

تگ تبلیغاتی

تگ لباس

یکی از مهمترین فواید استفاده از تگ تبلیغاتی بر روی محصولاتی همچون لباس ارتباط مستقیم شما با مشتریانتان می‌باشد. حال ممکن است شما تولید کننده لباس و یا فروشنده لباس باشید. تگ‌های آویزه چاپی به شما این امکان را می‌دهد، تا اطلاعاتی همچون قیمت میزان تخفیف را بر روی محصولاتتان متصل نمایید. گاهی اوقات پرسیدن قیمت و میزان تخفیف یکی از مهم ترین مسائل است. گاهی مشتریان تمایل ندارند که برای تک تک محصولات از فروشنده قیمت آن را بپرسند. پس تگ تبلیغاتی و یا تگ لباس این امکان را به شما می‌دهد، تا خرید را برای مشتریانان خود آسان‌تر نمایید.

تگ تبلیغاتی

در واقع ، هر تگ یک داستان یک محصول است. با استفاده از تگ‌ تبلیغاتی تولید شده ما، شما می‌توانید برند خود را به نحوی خلاقانه و جذاب به مخاطبانتان معرفی کنید. از تگ‌ های با کیفیت و با استحکام ما برای تبلیغات در همایش‌ ها، فروشگاه‌ ها و رویداد های ویژه استفاده کنید و تاثیرگذاری بیشتری در نتایج خود مشاهده کنید. با چاپخانه اختصاصی لیدانکو، ما تضمین می‌کنیم که تگ‌های شما با کیفیت بالا و طراحی خیره‌کننده‌ای داشته باشند. اعتبار خود را با تگ‌های تبلیغاتی لیدانکو به نمایش بگذارید و مشتریان را به خرید و سفارش دادن دعوت کنید.

پاسخ دهید