Skip to main content

ظروف فلزی طرح خاتم مناسب برای بسته بندی  در واقع ظروف فلزی کاربرد های بسیار زیادی دارد، از جمله استفاده از این محصول در بسته بندی مواد غذایی، محصولات خاص و خشکبار مانند ظرف فلزی هل، ظرف فلزی زعفران و همچنین ظروف فلزی بسته بندی ادویه و دمنوش. در کارخانه تولیدی مجموعه لیدانکو امکان تولید و فروش این ظرف ها در طرح ها و اندازه های مختلف هم به صورت خام (طلایی و نقره ای )و هم با چاپ اختصاصی تک رنگ و چند رنگ می باشد.

ظروف فلزی طرح خاتم

در واقع تنوع بسیار زیاد ظروف فلزی باعث شده است که این محصولات جز اصلی ترین ملزومات بسته بندی نیز در حوزه صنایع مبدل شده باشند. برای نمونه در ظروف فلزی طلایی و نقره ای از ورق گالوانیزه لاک غذایی نیز استفاده می شود که این موضوع خود باعث می شود در بسته بندی زعفران به بهترین شکل ممکن عطر زعفران حفظ شود. و همچنین مانع از رطوبت گرفتن زعفران ها می‌ شوند. در واقع در جا به جایی های زعفران به صورت عمده از ظروف فلزی خاتم با درب طلق دار نیز استفاده می‌ شود. ظروف فلزی طرح خاتم مانع از خورد شدن زعفران که بسیار ارزشمند است خواهد شد.

 

ظروف فلزی طرح خاتم

تولید کننده ظروف فلزی طرح خاتم

در واقع نوع ظروف فلزی طرح خاتم بسته بندی قوطی فلزی است که دارای طلقی پلاستیکی بر روی درب قوطی است تا مشتری ها بتوانند به خوبی بتوانند محتویات داخل آن را مشاهده کنند و همچنین می توانند قابلیت استفاده در دو طرفه را داشته باشند. مجموعه لیدانکو به عنوان تولید کننده ظروف فلزی طرح خاتم تمام تلاش خود را انجام می دهد تا قوطی هایی با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه برای مشتریان خود تولید کند. برای اطلاع ثبت سفارش و استعلام قیمت قوطی های مدنظر خود کافیست همین حالا با همکاران و کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

ظروف فلزی طرح خاتم

خرید ظروف فلزی طرح خاتم

برای خرید ظروف فلزی طرح خاتم و خرید ظروف فلزی طرح خاتم به صورت مستقیم از کارخانه لیدانکو محصولات مختلفی را به درخواست شما عزیزان با تیراژ مدنظرتان تولید می کنیم. شما با توجه به نیاز خود و نوع محصولتان می‌توانید از ظروف طلایی فلزی، ظروف نقره ای فلزی ،ظروف خاتم و با چاب اختصاصی برند خود در طرح های و ابعاد مختلف ظروف مد نظر خود را انتخاب کنید. ثبت سفارش و خرید ظرف فلزی در مجموعه لیدانکو با حداقل تیراژ 1000 عدد صورت می‌گیرد. این قوطی ها برای محصولات مختلفی قابل استفاده هستند برای مثال از این قوطی ها در بسته بندی کردن انواع شمع های تزئینی استفاده می شود.

ظروف فلزی طرح خاتم

انواع ظروف فلزی

در حال حاضر قوطی ها و ظروف فلزی انواع گوناگونی دارند که از انواع ظروف فلزی می‌توان به ظروف خام که در رنگ های طلایی و نقره ای تولید می شوند نام برد. این ظروف می توانند با درب های ساده و یا بدون طلق تولید شوند همچنین می توان این درب ها را با استفاده از طلق تولید کرد که اصطلاحا به آن درب های طلق دار گفته می شود. از دیگر ظروف  فلزی می توان به ظروف فلزی طرح خاتم  و یا ظروف خاتم طلق دار، ظروف فلزی با درب کلپیسی و … نیز اشاره کرد. اما اکثرا از قوطی های گرد با ارتفاع های مختلف دارای طرفداران بیشتری می باشد و استفاده بیشتری می‌شود .

ظروف فلزی طرح خاتم

ظروف فلزی طرح خاتم

خرید بسته بندی فلزی

در واقع خرید بسته بندی فلزی یک راهکار بسیار مناسب برای افزایش و یا اضافه کردن ارزش و همچنین زیبایی بیشتر به محصولات شما می باشد. به عنوان نمونه حتی شما با با  خرید ظروف فلزی طرح خاتم ، خرید قوطی فلزی طلایی یا نقره ای خام و با چسباندن یک لیبل دایره ای رنگی که ما در چاپخانه مجموعه لیدانکو برایتان چاپ آنها را انجام می دهیم به راحتی یک بسته بندی شیک و خاص نیز خواهید داشت. زیبایی و خاص بودن آن هم در عین حال کارا بودن این نوع قوطی فلزی در واقع خرید بسته بندی فلزی را به انتخاب و گزینه ای مناسب برای بسته بندی کردن انواع محصول ها تبدیل کرده است.

یکی از موارد استفاده از قوطی فلزی در بسته بندی صابون ابرو (به صورت پوکه فلزی طلایی صابون ابرو) است که از ظروف طلایی با قطر 4.5 نیز استفاده می‌ شود.

ظروف فلزی طرح خاتم

ظروف فلزی مشکی

در حال حاضر یکی از ویژگی های بسیار خوب ظروف فلزی که در کارخانه لیدانکو امکان چاپ بر روی آنها می باشد است. شما به راحتی و با کمترین هزینه امکان چاپ تک رنگ با چهار رنگ زمینه لوگو برندتان بر روی قوطی های محصول شما روی وجود دارد. یکی از رنگ هایی که بسیار پرطرفدار می باشد رنگ مشکی است. در واقع ظروف فلزی مشکی برای بسته بندی بعضی از محصولات بسیار مناسب می باشد. همچنین به دلیل وجود لاک غذایی در ظروف فلزی تولیدی و ظروف فلزی طرح خاتم ما و همچنین بسته شدن محکم درب آنها و مقاوم بودنشان در برایر ضربه به تازگی از آنها در بسته بندی کردن مواد غذایی همچون خاویار نیز استفاده می‌شود.

ظروف فلزی طرح خاتمظروف فلزی طرح خاتم

قیمت قوطی فلزی

قیمت قوطی فلزی با توجه به حجم و یا تیراژ سفارش متغیر است. علت آن هم این است که تولید و فورش ظروف فلزی طرح خاتم به طور معمول به صورت تعداد بالا و کارتنی نیز انجام می‌شوند. به همین علت است که در تیراژ های پایین قیمت این محصول کمی بیشتر خواهد بود.  به طور کلی قیمت بسته بندی فلزی در مقایسه با سایر بسته بندی ها نیز کمی بالاتر می باشد .

اما به یقیین باید گفت که استحکام و همچنین کیفیت بسته بندی فلزی بسیار بالا از سایر بسته بندی ها است. به طور مثال در بسته بندی های پاکتی زعفران به دلیل کاغذی بودن آنها، زعفران نیز در صورت فشتر خیلی زود خرد می‌شود. در بسته بندی فلزی در ظروف فلزی طرح خاتم زعفران ها سالم و تازه نیز خواهند ماند و می توان آن ها را به راحتی و همچنین با خیالی آسوده جابه جا کرد. در قوطی های فلزی خام اکثرا از  قوطی فلزی خام نقره ای برای بسته بندی انواع پیچ مهره، ساچمه و وسایل الکترونیکی به علت ارزان بودن و کوچک بودن این قوطی ها متداول است.

قوطی فلزی طلایی

ما در لیدانکو به تولید قوطی‌ فلزی طلایی و قوطی‌های  با طرح خاتم متمایز می‌پردازیم، که متناسب با آرمان‌ها و ذوق شما است. ما در لیدانکو نه فقط به تولید بسته بندی‌های لوکس می‌پردازیم، بلکه مشتریانمان را همراهی می‌کنیم تا بهترین چهره ممکن را برای محصولاتشان طراحی و ارائه دهیم. از مشاوره در انتخاب طرح و الگوی بسته بندی تا اجرای کار با دقت و سرعت، تیم ما آماده است تا به همان اندازه که شما اهمیت قائل به بسته بندی محصولاتتان هستید، ما نیز اهمیت قائل به نتیجه‌ی نهایی باشیم. به لیدانکو بپیوندید و زیبایی بسته بندی را با ما تجربه کنید. بهترین لحظه برای تحویل شکوفایی در دستانتان است.

 ظروف فلزی فانتزی/ ظرف فلزی در دار/ تولید کننده ظرف زعفران/ قیمت قوطی زعفران

پاسخ دهید