Skip to main content

پاکت پستی از کجا بخرم؟

در پاسخ به سوال پاکت پستی از کجا بخریم باید گفت مجموعه لیدانکو برای شما می تواند بهترین انتخاب محسوب شوند. بعضی افراد بر این عقیده هستند که در دنیای پیشرفته و با وجود وسایل ارتباط جمعی، دیگر استفاده از پست و پاکت پستی رایج نیست. این یک باور اشتباه است؛ چون با شرایط دنیای امروز، به‌خصوص محدودیت‌های دوران کرونا، خریدهای اینترنتی و به طبع فرستادن محصولات، افزایش فابل توجهی یافته است.

به علاوه؛ نهادها و ادارات دولتی هم برای فرستادن مدارک افراد، مانند؛ کارت پایان خدمت، کارت ملی و …از پست استفاده می‌کنند؛به این دلیل که پست در  زمان کوتاهی، با روش درست و بسته بندی ایمن، اقدام به حمل و نقل انواع بسته‌ها می‌کند . هم اکنون پاکت‌های مختلفی با رنگ و طرح‌های متفاوت در مشاغل، صنایع و ارگان‌های مختلف استفاده می‌شوند که هر کدام به ‌منظور هدف ویژه ای طراحی شده‌اند.

پاکت پستی

امروزه  با وجود ویروس کرونا خریدهای اینترنتی بسیار رواج یافته‌اند.ابین بالارفتن سفارش‌ها، باعث شده است که ارسال بسته‌ها و محصولات از طریق پست رواج پیدا کند .بسته بندی پاکت ها از موارد مهم در فرستادن بسته‌ها با استفاده از پاکت پستی ،می باشد. باتوجه به نوع مرسوله ارسالی پاکت‌های متفاوتی برای بسته‌بندی آن ها استفاده می‌شود. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به مرسوله‌های پستی، باید پاکت آن ها به درستی انتخاب شود.

انتخاب درست پاکت ها، ضامن امنیت بسته در تمام مسیر می باشد و همچنین مواظب است،محتوای درونی آن صدمه نبیند. درضمن؛آن ها باید در برابر نفوذ آب مقاومت داشته باشند و به سادگی دچار زدگی یا پارگی نشوند. جنس و چاپ آن ها نسبت به هدف استفاده از پاکت متفاوت است. در حقیقت برای چاپ پاکت استانداردهای وجود دارد که چاپخانه باید در زمان تولید، آن‌ها را رعایت نماید. وگرنه اداره پست، پاکت‌های پستی را تحویل نمیگیرد و به چاپخانه باز خواهد گرداند.  مجموعه لیدانکو می‌خواهد شما با  پاکت‌های پستی مختلف ونیز کارایی آن ها آشنا شوید و بدانید هر نوع پاکت پستی برای چه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع پاکت پستی

در اداره پست برای فرستادن وسایل از پاکت پستی استفاده می‌شود که انواع پاکت پستی بسیار متفاوت هستند. ازجمله؛پاکت ساده،‌  حبابدار، لمینت با دیواره مشکی رنگ، محرمانه و نایلون دار و پاکت پستی متالایز نقره‌ای که از پرکاربردترین پاکت های‌ پستی هستند که در اداره پست، مورد استفاده قرار می‌گیرند. به علاوه از نظر رنگ نیز آن ها در دسته‌بندی‌های پاکت زرد،  نخودی و  کرافت قرار می‌گیرند. آن ها معمولا از جنس کاغذ سفید مخصوص تحریر 100 گرمی هستند. پاکت های حبابدار رایج ترین نوع پاکت برای فرستادن کالا در صنعت پست، هستند. در اینجا،بعضی انواع پاکت های پستی پرکاربرد را توضیح می‌دهیم و ویژگی‌های آنها را برای شما می‌گوییم.

پاکت پستی حبابدار

اگر مرسوله ی شما، احتیاج به محافظت بیشتری در برابر ضربه دارد، باید از یک پاکت پستی حبابدار استفاده کنید. این پاکت‌ها به دلیل خاصیت ضربه‌گیری که دارند، برای ارسال لوازمی همچون؛ سی‌دی، عینک، قطعات کامپیوتری و کارتهای بانکی، سیمکارت و لوازم ظریف و شکننده استفاده می‌شوند.این  پاکت­ها نیز در اندازه­های متفاوتی تهیه و توزیع می­شوند: پاکت B، A،  B4  وپاکت CD

پاکت پستی

پاکت پستی متالایز

پاکت پستی متالایز،یک لایه  فلزی نازک دارد که به عنوان پوشش هست و برای مراقبت بیشتر از محموله پستی به کار می رود . این پاکت‌ها مراقبت خوبی از محتوای درون خود، در برابر رطوبت، نور و حتی برش دارند. وای با این وجود ضربه گیر ندارند و بنابراین برای فرستادن اشیای حساس به ضربه توصیه نمی‌شوند. آن ها در اندازه و سایزهای متفاوتی مانند Aابعادی در حدود 12 در 15 سانتی­متر دارند، Aبا ابعاد22  در 32  سانتیمتر و A3 با ابعاد 33 در 44 سانتیمتر، تولید می‌­شوند.

پاکت حبابدار رنگی

پاکت ارسال کننده محصول شما به اندازه خود محصول، مهم است. به همین دلیل تولید کننده پاکت پستی حبابدار به طراحی این پاکتها اهمیت داده و برای هر محصولی نوع خاصی طراحی را دارد. پاکت حبابدار رنگی با توجه به سلیقه مشتری در طیف رنگی که درخواست می کنند توسط تولید کننده پاکت پستی حبابدار تولید می شود. این نوع پاکتها از حفاظت بسیار بالایی برخوردار هستند. در مشاغلی همچون آنلاین شاپها که موضوع بسته بندی و پک محصولات بسیار مهم می باشد این نوع پاکت بسیار پر فروش خواهند بود.
به همین علت استفاده از پاکت حبابدار رنگی یک مزیت بسیار مهم به شمار می رود.

اگر قصد خرید پاکت‌ پستی حبابدار را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده این محصول می باشد. و یا اگر قصد پست کردن محصول یا نامه ای مهم را دارید که می خواهید سالم و صحیح به دست گیرنده برسد، توصیه ما این است که از پاکت حبابدار استفاده کنید. این پاکتها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و یکی از دلایل افزایش تقاضا برای این محصول همین امر می باشد. یکی از روشهای امن بسته بندی، پاکتهای حبابدار می باشند. همانطور که قبلا اشاره کردیم، پاکت پستی انواع مختلفی دارد:

  1. پاکت پستی حبابدار
  2. پاکت پستی ساده
  3. پاکت پستی متالایز
  4. پاکت پستی لمینه

مهم ترین تفاوت این نوع پاکتها در ضخامت آنها می باشد. تولید کننده پاکت پستی این پاکتها را در سایز های مختلف تولید کرده که البته قیمت مناسبی نیز دارند.

پاکت پستی

خرید پاکت حبابدار

براساس نوع نیاز هر محموله می‌­توان اندازه مناسب را انتخاب و خریداری کرد. مدل های متنوع این پاکت های پستی باعث می‌شود  تا برای هر نوع کالایی یک بسته بندی استاندارد و مناسب داشته باشید. گاهی شما نیازی به پاکت پستی ضربه گیر ندارید و کالا و مرسوله شما احتیاجی به مراقبت زیادی ندارد. البته مانعی برای خرید پاکت حبابدار،نیست ولی به دلیل شکل خاصی که دارد، از نظر قیمتی ، کمی گران‌تر از دیگر پاکت های پستی است.

خرید پاکت پستی ساده

پاکت‌های ساده به دو روش  تهیه می‌شود ؛اولین  روش  این است که، به اداره پست هر شهر مراجعه کنید و آن ها را خریداری نمایید و یا اینکه بدون صرف پول و انرژی ورفت و آمد اضافی پاکت پستی مورد نظر را به هر تعداد و هر اندازه ای که نیاز دارید، از طریق فروشگاه‌های اینترنتی خرید پاکت پستی ساده را انجام داده و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.  حتما  در زمان سفارش و خرید پاکت‌های پستی به مواردی مثل کیفیت کاغذ، سایز، شکل ظاهری پاکت، نوع چسب مصرفی، مواد تشکیل‌دهنده آن و رنگ آن ها توجه کنید؛چون انواع پاکت‌ها، بر اساس این موارد، ارزشیابی و تعیین قیمت می‌شوند.

به علاوه، یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت پاکت‌ های پستی، نوع چاپ مصرفی بر روی پاکت نامه است. روش چاپ افست یک روش مناسب چاپ است که با این شیوه چاپ کاغذها در دماهای مختلف ممکن می‌شود و بالأخره منجر به کاهش قیمت نهایی هزینه تبلیغات خواهد شد. علاوه بر موارد گفته شده، کیفیت بسته بندی و مواد اولیه هم در قیمت تمام شده پاکت پستی، نقش مهمی دارد؛ حتی می‌توان گفت که قدیمی یا پیشرفته بودن چاپخانه، با توجه به تأثیر آن در سرعت چاپ نیز در قیمت‌گذاری پاکت‌های پستی بسیار موثر است. 

خرید پاکت متالایز

بنابراین با توجه به مطالب گفته شده در بالا انتخاب صحیح پاکت پستی هم می‌تواند کالای شما را به سلامت به مقصد برساند و هم اینکه شما را از پرداخت هزینه‌های اضافی رها کند. خرید پاکت متالایز برای ارسال کالاهایی مانند موارد زیر مناسب هستند:پوشاک مانند شال، تیشرت و کفش ،وسایل پلاستیکی،مواد غذایی مانند میوه‌های خشک شده،اکسسوری‌ها و کجت‌های گوشی موبایل ،کتاب و بروشور،لوازم تحریر،لوازم ارایشی و….

پاکت پستی

خرید پاکت پستی a3

کسانی که در کسب و کارهای اینترنتی فعال هستند و یا به هر دلیلی نیاز به ارسال کالا به شهرهای مختلف کشور دارند می توانند با خیال راحت محموله پستی خود را به اداره پست تحویل دهند. در نتیجه خرید پاکت پستی الخصوص خرید پاکت پستی a3 بسیار پر طرفدار شده است. اما موضوع مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که قبل از ارسال بسته بندی مناسب برای کالای خود تهیه کنید. به همین دلیل تولیدکنندگان انواع مختلفی از مواد بسته بندی را با استانداردهای مشخص تولید و به بازار عرضه می کنند. با توجه به استفاده زیاد از پاکت  A3، محتوای این مقاله را به معرفی و بررسی آن اختصاص داده ایم.

خرید پاکت پستی اختصاصی

این پاکت ها از نظر ابعاد بزرگترین پاکت های پستی موجود در بازار هستند، که شما به راحتی از طریق مجموعه لیدانکو می توانید خرید پاکت پستی اختصاصی خود را انجام دهید. بنابراین کاربردهای ویژه ای دارد و با توجه به تقاضای زیاد بازار برای خرید پاکت های  A3، اولین انتخاب بسیاری از خریداران برای ارسال مرسولات نسبتا بزرگ است. پاکت بسته بندی A3 بسته به جنس لایه داخلی پاکت، برای بسته بندی در زمینه های مختلف کاری استفاده می شود .اولین چیزی که قبل از خرید باید به آن توجه کرد ابعاد این پاکت است.

این پاکت ها  در ابعاد 458×305 سانتی متر طراحی و تولید می شود و کاربرد اصلی آن بسته بندی در  اوراق، در ادارات ،بیمارستان ها، مدارس و….از سوی دیگر، فروشگاه های آنلاین مانند clathes و غیره بسته های خود را داخل این پاکت ها قرار می دهند.

خرید پاکت حبابدار a4

به علاوه، باید ذکر کنیم که همیشه خرید پاکت حبابدار a4 جزء اولین و اصلی ترین انتخاب‌های هر فردی برای بسته بندی مرسوله‌های پستی است. درحقیقت از قیمت بیشتری نسبت به دیگر انواع پاکت ها برخوردار است اما اگر آن را به صورت عمده خریداری کنید قیمت آن ها به صرفه تر می‌شود. پاکت بسته بندی a4 در انواع مختلف و تیراژ متفاوت طراحی و تولید می‌گردد. فرق این پاکت‌ها با دیگر گزینه‌های موجود در بازار دارا بودن محل‌های ویژه برای نوشتن مشخصات گیرنده و فرستنده از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و شماره ملی و … است. به علاوه، بخش جداگانه‌ای برای الصاق تمبر بر روی آن مشخص شده است.

پاکت پستیافرادی که قصد بسته بندی و ارسال هر وسیله‌ای را داشته باشند می‌توانند از این پاکت‌ها در انواع متنوع حبابدار، متالایز، نایلون مشکی و لمینه مشکی استفاده کنند. به این نکته مهم توجه کنید که ممکن است خطا واشتباه تا یک سانتی متر برای ابعاد این پاکت‌ها وجود داشته باشد. پس حتما در خرید خود به این موضوع دقت لازم را داشته باشید.

تولیدی پاکت پستی

اغلب صاحبان فروشگاه‌ها برای کالاهای ارسالی خود اقدام به خرید پاکت  a3 و  پاکت  a4 می‌کنند. قطعا این دو سایز جزء پرکاربردترین سایزهای پاکت های پستی است که برای بیشتر کالاها مناسب است. اکثرا برند های معتبر سازمان ها و شرکت ها تمایل به خرید پاکت ها با نام و برند خود دارند که منحصرا برا مجموعه آنها بوده و با این اقدام برند خود را در ذهن مشتریانشان ماندگار می کنند. مجموعه لیدانکو تنها تولید کننده ی پاکت پستی اختصاصی حبابدار و متالایز درجه یک در تولیدی پاکت پستی خود می باشد. همچنین مجموعه لیدانکو تولید کننده و ارائه دهنده خدمات چاپ و بسته بندی و پاکت سازی اختصاصی نیز می باشد.

تولید کننده پاکت پستی حبابدار

پاکت پستی حبابدار، پاکتی می باشد که برای پست کردن انواع وسایل از جمله جواهرات و نامه ها و از این قبیل اجناس استفاده می شود. تولید کننده پاکت پستی حبابدار، یکی از مشاغلی است که امروزه بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. این پاکتها بیشتر در مکانهایی مثل مدارس، ادارات و سازمانها و… مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مکانهای دیگر که استفاده زیادی از پاکت پستی حبابدار دارند، آنلاین شاپها می باشند.

اگر برای ارسال نامه، چک و یا وسیله ای ارزشمند نگران هستید، تولید کننده پاکت پستی حبابدار به شما این اطمینان را می دهد که بسته پستی شما سالم و صحیح به دست گیرنده خواهد رسید. درون این پاکتها پلاستیکی ضد ضربه وجود دارد که از رسیدن ضرر احتمالی به بسته ارزشمند شما جلوگیری می کند. این پاکتها امروزه خیلی مورد استقبال افراد قرار گرفته اند. از آنجایی که سایز های مختلف این پاکت در دسترس عموم قرار گرفته است، تقاضا برای خرید این‌ پاکتها نیز افزایش یافته است.

پاکت پستی اختصاصی

تولید کننده پاکت پستی حبابدار، انواع مختلفی از این پاکت را تولید و به بازار ارائه کرده است. هر کدام از این پاکتها در سایز های مختلف برای ارسال انواع وسایل مورد نیاز افراد استفاده می شوند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، درون این پاکتها یک نایلون ضد ضربه و همچنین ضد آب قرار دارد. کارایی این نایلون این است که رطوبت را به درون خود راه ندهد و همچنین از رسیدن ضربه به بسته حاوی وسایل ارزشمند مشتری جلوگیری کند. پاکت پستی اختصاصی پاکتی است که برای امور شرکتی طراحی و تولید می شوند. معمولا سایز این نوع پاکتهای اختصاصی A4 و A5 می باشد.

تولید کننده پاکت پستی حبابدار به این علت این پاکتها را به این سایز تولید می کند که برگه های مهم اداری داخل این‌ پاکتها تا نخورده باقی بمانند.

قیمت پاکت پستیa4

پاکت پستیa4 یکی از پرکاربرد ترین نوع پاکت می باشد. قیمت این نوع پاکت بستگی به طرح و جنس آن دارد. این پاکتها در برابر آب و ضربه مقاوم هستند. سایز این پاکتها مناسب انواع کسب و کارها می باشد. معمولا قیمت پاکت حبابدار بیشتر از دیگر انواع پاکت از قبیل قیمت پاکت پستیa4 می باشد. اگر قصد خرید پاکت پستی حبابدار را دارید، بهتر است ابتدا نیاز و بودجه خود را در نظر گرفته و سپس با کارشناسان این حوزه مشورت کنید. پیشنهاد تولید کننده پاکت پستی حبابدار خرید عمده ای این محصول می باشد. چرا که این نوع خرید، از لحاظ اقتصادی و قیمت نیز به صرفه تر از سایر انواع آن است.

پاکت پستی عمده تهران

در واقع ما در این مطلب قصد آن را داریم که به توضیح مختصری راجب یکی از محصولات تولیدی شرکت  لیدانکو است بپردازیم. همچنین میتوان گفت که تولید تمامی محصولات ما با بهترین مواد اولیه می باشد و ما آمادگی و امکان چاپ طرح های دلخواه شما عزیزان را در سایز ها و اندازه های استاندارد مختلف در مجموعه ما می باشد. اگر به دنبال پاکت پستی عمده تهران می باشید پیشنهاد ما به شما خرید و ثبت سفارش در مجموعه لیدانکو است.

پاکت پستی

پاکت پستی حبابدارa4

این امری طبیعی است که قیمت پاکتهای بزرگتری مثل پاکت پستی حبابدارa4 بیشتر از سایرین باشد. چرا که مواد اولیه در ساخت آنها نیز بیشتر از دیگر پاکتها بوده است. اگر قصد سفارش طرحی خاص بر روی این پاکتهای پستی را دارید، می توانید با ارسال طرح پیشنهادی خود به کارشناسان این حوزه این کار را انجام دهید. لطفا قبل از خرید پاکتهای پستی حبابدار، سایز مد نظر خود را با تولید کننده پاکت پستی حبابدار در جریان بگذارید. و در نهایت پیشنهاد می کنیم اگر کسب و کار اینترنتی دارید، از پاکتهای حبابدار رنگی استفاده کنید تا مخاطبتان را به وجد بیاورید.

تولید پاکت پستی حبابدار

مجموعه لیدانکو با بهره گیری از کادری مجرب و همچنین مجهز به دستگاه های اتومات و نیمه  اتومات روز دنیا در تولید پاکت پستی حبابدار توانسته جزو برترین ها باشد. تولید پاکت حبابدار در مجموعه لیدانکو با بالاترین کیفیت چاپ و پاکسازی انجام می شود. در واقع در ایران تعداد اندکی از از تولید کنندگان هستند که قادرند پاکت های حبابدار را به صورت اختصاصی در تیراژ کمتر از ۱۰۰۰۰ چاپ و تولید کنند. همچنین مجموعه ما در کنار این پاکت های محافظ و ضد آب نیز آماده ارائه و تولید انواع پاکت پستی  آن هم در تیراژ های مختلف می باشد.

پاکت پستی طرح دار

در حال حاضر پاکت های پستی طرح دار از طرفداران زیادی برخوردار است. به این دلیل که هر دارند یا فروشگاهی با داشتن پاکت پستی طرح دار با برند و لوگوی خود این را به مشتری گوشزد میکند که در کنار کیفیت محصول و مرسولات حتی شیوه بسته بندی پستی مرسولات که به دست مشتری میرسد برای آنها مهم است. و ما این افتخار را داریم که با بهترین تولید و استفاده از مرغوب ترین کاغذ و چسب دو طرفه توانسته ایم نظر مشتریان خوب خود را جذب کنیم. شما نیز میتوانید با یک بار خرید از ما به جمع مشتریان به ما بپیوندید.

پاکت حباب دار

در حال حاضر همانطور که گفته شد پاکت حباب دار نیز یکی از تولیدات ما در شرکت لیدانکو است. پاکت پستی های حبابدار ساختارشان به گونه ای است که درونشان دارای یک لایه از جنس نایلون حبابدار می باشد. که خود این لایه نیز باعث ایجاد استحکام بیشتر پاکت ها شده و همین ویژگی ایمنی بالایی را برای محصول و مرسولات شما به وجود می آورد. و همچنین مانع رسیدن خش وخط ،حتی نفوذ آب و رطوبت به محصولی که داخل آن است می شود. این پاکت های حبابدار دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشد که ما ابعاد مفید داخلی این پاکت پستی ها را در بخش لیست قیمت قرار داده ایم با مراجعه به این جدول می توانید به راحتی از سایز ها و قیمت های آنها مطلع شوید .

پاسخ دهید