Skip to main content

سالنامه، اگر شما نیز مانند تمامی برند ها و سازمان ها به دنبال ایجاد و تولید تقویم 1402 خود هستید. لازم است که طراحی سررسید خود را به گونه ای انتخاب کنید. که در عین حال هم بتوانند از برندتان به خوبی تبلیغ کنند و هم آن طراحی کاربردی نیز باشد. تا به راحتی بتوانید ، خود و تمام کسانی که تقویم را به آنها نیز هدیه می دهید، از آن نهایت بهره را در کنار هک کردن برندتان در ذهشان ببرید.

سالنامه

سالنامه اختصاصی

شما می توانید در تقویم اختصاصی 1402 خود با به کارگیری عکس های نمونه کارهایتان و یا تصاویر مورد علاقه خود، تبلیغات خود را کامل کنید. اما نکته ی حائز اهمیت این است که در بین مشخصات بیان شده از قبیل، اندازه، فضاهای خالی برای نوشتن، نوع کاغذ و دوام مناسب تقویم چه مواردی را انتخاب می کنید تا بتواند آن را ارزشمند تر کند. دیگر مورد مهم در تاییت سالنامه اختصاصی استفاده از جلد های نفیس و مستحکم است مانند جلد های چرمی سالنامه،که خود می تواند در جذابیت بصری سررسیدتان، موثر باشد.

مراحل طراحی کاربردی سالنامه

در واقع طراحی سالنامه خود مراحلی دارد. که در مراحل طراحی کاربردی سالنامه، نکاتی وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد و لازم است که آن نکات رعایت شود ما در ذیل آن ها را برایتان بیان کرده ایم :

  • اولین نکته: باید موضوع خود را با دقت کامل انتخاب کنید.
  • دومین نکته:در طراحی سررسیدتان، موارد مختلفی وجود دارد که باید از بین آنها انتخاب کنید. از تم های رنگارنگ گرفته تا تم های کاملا کلاسیک ویا از سبک های عجیب و غریب گرفته تا بسیار ساده ، سبک های طراحی بسیار زیادی برای انتخاب کردن تقویم های سفارشی وجود دارد.
  • سومین نکته: باید عکس‌ های خود را نیز آپلود کنید. چه عکس‌ هایی که در تلفن، رایانه و یا حتی رسانه‌ های اجتماعی وجود دارند،می توان به بهترین نحو از آنها در طراحی تقویم استفاده کرد، و همچنین این تصاویر به خوبی می توانند در جذابیت بیشتر سالنامه شما موثر باشند.
  • چهارمین نکته: اینکه از جلد مناسب برای سررسیدتان استفاده کنید. برای آنکه بتوانید سالنامه ای زیبا و منحصر به فرد را به مشتری های خود، حتی دوستان و همکارانتان هدیه دهید، بهتر است تا جلدی مناسب را به این منظور انتخاب نمایید. و این می تواند یک جلد چرمی سالنامه با حکاکی لیزر نام و لوگوی شما نیز باشد.

    سالنامه

  • پنجمین نکته: شما باید صفحه های هر ماه را سفارشی نمایید. در واقع 12 ماه برای ویرایش نیز وجود دارند و شما با طراحی کاربردی سالنامه می توانید با اضافه کردن لت هاییی با طرح بندی عکس را در هر صفحه استفاده کنید آن هم برای نمایش دادن یک یا چند تصویر سفارشی در هر یک از این لت ها. همچنین همانطور که می دانید روز های خاصی را برای هر ماه می توانید، به صورت خلاقانه نیز در نظر بگیرید. البته جدای از تعطیلات معمول شا ، مواردی مانند تولد اقوام، روزهای مهم مانند تاسیس برند و یا شرکتتان و.. نیز می تواند شامل شود.
  • ششمین نکته: اینکه پس زمینه سالنامه خود را انتخاب کنید. می توانید از بین تعداد متعددی طرح و همچنین رنگ های پس زمینه موجود در مجموعه لیدانکو که توسط طراحان مجرب ما به صورت اختصاصی طراحی می شوند استفاده کید، و انتخاب خود را انجام دهید.
  • آخرین نکته: این که تزیینات مدنظر خود را انتخاب نمایید. همانطور که می دانید در طراحی کاربردی سالنامه، هر تم نیز دارای مجموعه تزیینات منحصر به فرد خود می باشد. از برچسب مصور که با تم ها مطابقت دارند گرفته تا برچسب های تاریخ های مهم همانند تولد ها، افتتاحیه ها و سالگرد ها. و به راحتی همانطور که گفتیم می‌توانید با جلد چرمی سالنامه، نیز جذابیت بصری به آن اضافه کنید.

برای اطلاع از قیمت طراحی و چاپ انواع سالنامه و یا سررسید و تقویم در مجموعه لیدانکو کافیست همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

سررسید 1402

امروزه تقویم ها، سر رسید ها و همچنین سالنامه ها جزء ابزار های مهم تبلیغاتی کاربردی و بسیار جذاب نیز به شمار می‌آیند. که می توان سررسید 1402 را به عنوان هدیه ای تبلیغاتی با دیسیپلین بالا به افراد مختلف از جمله مشتریان داد. در واقع این هدیه با سایر هدیه ها متفاوت است سالنامه هدیه ای است که در تمام طول سال همراه با مخاطب است. این هدیه را مخاطب روزانه حداقل یک بار استفاده کرده و به جلد، صفحات و نوشته‌ های روی آن نیز نگاه می‌ کند.

سالنامه

چاپ سررسید1402

در واقع به بیانی دیگر باید این چنید گفت که شما می‌ توانید با چاپ سررسید 1402 برند، حرفه و یا شغل خود را به دیگران معرفی و خود را در ذهنشان تثبیت کنید . آن هم با روشی بسیار کارآمد و در عین حا ارزان و تأثیرگذارتر از سایر تبلیغات شغلی که در حال حاضر مرسوم است. برای چاپ انواع مختلف سررسید، تقویم و سالنامه با بالاترین کیفیت و مقون به صرفه ترین قیمت به صورت مستقیم از تولید کننده کافیست همین حالا درنگ نکنید و با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

چاپ سررسید تبلیغاتی

در حال حاضر چاپ سررسید اختصاصی یا سالنامه و توزیع کردن آن در سطح جامعه نیز به ‌طور بسیار گسترده‌ ای رواج پیدا کرده است. امروزه صاحبان مشاغل گوناگون مشخصات مختلف در زمینه شغل، محصول هایشان و خدمتی که به مشتریانشان ارائه می‌دهند را در قالب دفترچه‌ یادداشت‌ هایی که به سر رسید یا سالنامه نیز موسوم است ، به مشتری ها نشان میدهند. در واقع باید این چنین گفت که کاربرد های سالنامه غالباً به همین یادداشت‌ های روزانه یا هر گونه نوشته‌ی دیگری محدود می‌ شود. با این حال این سررسید تبلیغاتی شماست که در تمام طول سال در مقابل چشمان مشتریتان خواهد ماند.

سالنامه

سررسید اختصاصی

درواقع این سررسید اختصاصی شماست که باعث می شود برند و حرفه‌ی شما را بیشتر در ذهن مشتری هایتان حک شود. و باشد این چنین گفت که توزیع سالنامه روشی هوشمندانه ای است برای تبلیغات آن هم با هزینه ی کم و بازدهی بسیار بالا . پس درنگ نکنید تا دری نشده با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

انواع سررسید 1402

در حال حاضر انواع مختلفی از سررسید در بازار موجود است که تقسیم بندی آنها براساس سایز، جلد و ثبت تاریخ نیز دسته‌بندی می‌ شوند. تقسیم بندی براساس سایز را می‌توان در انواع سر رسید‌ 1402 جیبی ، خشتی، اروپایی، پالتویی، وزیری، رقعی و رحلی نیز نام برد. هرکدام از این سالنامه ها اندازه‌ های مختلفی دارند که بسته به سلیقه‌ و نیاز مشتری به صورت اختصاصی تولید می‌ شوند.

سالنامه

تقسیم بندی بر اساسجلد سررسید، جلد سررسید تاثیر به سزایی در زیبایی و دوام آن دارد. متریالی که غالبا در سررسید ۱۴۰۲ و سال‌های گذشته استفاده می‌ شود ، غالباً از چرم مصنوعی، ترمو، جیر، چرم طبیعی و همچنین نوع پلاستیکی است.

سررسید ها را بر اساس ثبت تاریخ می‌ توان به سررسیدهای روزشمار، دو روز شمار و سر رسید جمعه جدا نیز تقسیم بندی کرد. در سررسید های یک روزه یا روز شمار در هر صفحه یک روز چاپ می‌شوند و مناسب کسانی می باشد که به یادداشت‌ های روزانه‌ اهمیت بیشتری می دهند. در واقع سر رسید دو روز شمار یا دو روزه جای یادداشت کمتری به نسبت سررسید دوز شمار دارند .

با این‌ حال به این دلیل که تعداد صفحات کمتری دارد  قیمت تمام شده‌ این سررسید ها نیز غالبا کمتر است. نوع دیگری از سررسید که سررسید جمعه جدا معروف است همان طور که از اسمشش مشخص است، یک صفحه جداگانه در آن ها برای یادداشت‌ های روز جمعه نیز در نظر گرفته شده است.

قیمت سررسید وزیری

امروزه قیمت سررسید وزیری ۱۴۰۲ همانند سال‌ های گذشته براساس فاکتور هایی همچون نوع طراحی،  صحافی، اندازه‌ی صفحات، جلد و آسترکشی نیز محاسبه می‌ شود. باید به این توجه داشته باشید که درواقع مزیت خرید سالنامه از مجموعه لیدانکو این است که شما به راحتی می‌توانید صفر تا صد کار را از طراحی تا چاپ توسط تصاویری که همکاران ما برای شما ارسال می کنند مشاهده کنید پس با خیالی آسوده این کار را به ما بسپارید.

طراحان با تجربه‌ ی ما نیز سعیشا برآن است که بر اساس ایده‌ پردازی و استفاده از تجربه‌ چندین ساله‌ خود و همچنین با در نظر گرفتن درخواست شما طراحی‌‌ های بی‌ نظیری را برایتان انجام می‌ دهند.

سالنامه

خرید سالنامه ۱۴۰۲

مجموعه لیدانکو با سالیان سال تجربه در زمینه چاپ یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان انواع مختلف تقویم، سالنامه و سررسید در سطح کشور می باشد. هدف تیم حرفه‌ ای ما این است تا، بهترین طرح‌ ها را برای سفارش‌ های شما و منحصر به فرد بودن کارتان ارائه دهند. برای خرید سالنامه 1402 کافیست با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس گرفته و یا در صفحه ثبت سفارشات مشخصات کار مد نظر خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

سفارش سررسید ۱۴۰۲ 

در صورتی که شما نیز قصد خرید سررسید ۱۴۰۲ را دارید ، باید توجه داشته باشید که مجموعه لیدانکو شرایط بسیار خرید متفاوتی را برای شما فراهم کرده است. همچنین ما از بهترین متریال موجود در بازار از قبیل چرم و جیر با کیفیت نیز استفاده می‌ کنیم. همچنین به خاطر استفاده از کاغذ درجه یک سررسید‌های با کیفیتی را تحویل‌ تان می‌ دهیم.

دیگر مقالات ما

 

پاسخ دهید